Niet zo zwaar. De remschijf zal op die manier wel los te krijgen zijn, maar de tellerkabel zit in een plastic huis, om daar nou 100 Wat op te gooienquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je een degelijke "zware" soldeerbout, model 60 of 100 Watt ? Die op de los te maken bout of moer houden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef kratjuh het volgende:
Fipo
Kan iemand een plaatje van mijn Kawa hosten, ik wil ook graag in het lijstje van de OP
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb zelf toch al een webPlekkie ?
gewoon linkje naar euh, Pimber, Roderick, Bazziek, mij sturen,
dan wordt ie er bij gezet
Ah zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uit
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ah zo
volgens mij heb ik ook de inlog gegevens gekregendus ik kan hem ook wel voor jou erop zetten
![]()
over een layout verneukende link gesprokenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:34 schreef Autoreply het volgende:
Voor m'n zomervakantie ben ik nog opzoek naar een adres van een camping en van een hostel, ongeveer halverwege deze route:
[linkje]
Clermont Ferrand oid dus, iemand daarzo bekend?
Plan is overigens Zeeland- Chalons en Champagne - Clermont Ferrand - Blaness (avondje zuipen) - Rustdag - Sisteron. Daar zit ik dan twee weken![]()
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:38 schreef Autoreply het volgende:
Ja, hoe krijg ik 'm klein? HTML werkt niet...
Moggequote:
de "" moeten nog weg...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Je moet de quotes " weghalen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Zonder uiteindelijk dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je moet de quotes " weghalen...
Te laat ...
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 aprilquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge
Hoe gaat het met de Scheveningen-meet ... ?
Edit: Kan die url van hierboven ff in een link gezet worden ... ? Vaarwel lay-out...![]()
vandaar dat ik had geedit zonder quotejes, misschien niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zonder uiteindelijk dus![]()
Anyway, kent iemand daar een adresje![]()
Lijkt mij een uitstekenloos idee ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 april
is dat wat voor menschen?
met een beetje normaal weer lijkt dat me primaquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wielbout los, dan stelboutjes kwartslag draaien tot de ketting strak genoeg staat. Als je ketting heel erg los zit kan een halve slag ook wel maar het gaat best snel heb ik laatst gemerktquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b modus]
Ben ff vergeten wat de volgorde is van het kettingspannen:
- Grote wielbout los, dan kleine stelboutjes (kett. spanner) steeds kwart- of halve slag draaien?
- Eerst stelboutjes los en dan grote wielbout los?
[/n00b modus]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijdenquote:
Je weet maar nooit wat er bij de jostiband rondlooptquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat hij je niet gewaarschuwd heeft ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Updated ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je nu de OP even vervangt dan sta je er ook bij![]()
En bij wie ga jij achterop danquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij mij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx
Ik ga zo meteen naar m'n werk.En vanavond ben ik weer onderweg.Zal vandaag wel niet meer thuis komenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wtf is de MEGAMEET ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is volgens mij de MEGAMEET
![]()
Ben je niet in de war met Mei .. ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is volgens mij de MEGAMEET
![]()
ja, dat staat er dus niet bij:quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
LOL .. En wat is het goede antwoord .. ?
Ik ken die knakker niet ... Misschien hebben ze wel gelijk ....quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, dat staat er dus niet bij:
'er is niets gaande en gaat er ook niet komen'
Als je je ketting gaat spannen, niet eerst 1 bout helemaal indraaien en dan pas de ander. Gewoon om en om een kwartslag ofzo toe ie goed staatquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij mij welwat moet je om en om doen
![]()
![]()
Joh, niet zo regelnichterig. Elk weekend is een potentieel meetweekend, punt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Faithy het volgende:
zullen we het dan ergens eind april doen?
ook kans op beter weeren heb ik de kans om nog even wat kleren aan te schaffen
Ja, lijkt me beter. Ergens tussen nu en 2008 komt me het best uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Faithy het volgende:
Je moet toch je bouten uitdraaien als je je ketting steltquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:04 schreef hicham het volgende:
Als je je ketting gaat spannen, niet eerst 1 bout helemaal indraaien en dan pas de ander. Gewoon om en om een kwartslag ofzo toe ie goed staat
Maar dat duurt zo lang ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Faithy het volgende:
^^^quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, niet zo regelnichterig. Elk weekend is een potentieel meetweekend, punt.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, lijkt me beter. Ergens tussen nu en 2008 komt me het best uit
De asmoer wel ja, de kettingstelbouten toch echt naar binnenquote:[..]
Je moet toch je bouten uitdraaien als je je ketting stelt![]()
Komt vanwege je ouderwetse fiets. Ook wel zielig dat ie tot een jaar terug als een oud vrouwtje geheel standaard heeft moeten rondrijden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef hicham het volgende:
De asmoer wel ja, de kettingstelbouten toch echt naar binnen![]()
ZXR 400 wheeliequote:Op donderdag 30 maart 2006 08:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Ook wel geinigdat ie na een tijdje steeds mondiger wordt, maar dat als ik serieus op hem inga het neerkomt op 3 reacties van mijn kant en daarnamet de staart tussen de benen. Normaal wil ik niet zo arrogant doen maarjah..
![]()
1 grote ilussie verder en hopelijk kan de rest nu ook eens /ignore doen. Want dat is pas echt effectief bij hem. Wil alleen niet zijn zelfmoord op mijn geweten hebben dus.
Duh, hier nog de reeks filmpjes die onder andere ooit reden waren voor Rietje om te "vertrekken" ...
http://www.phatzak.nl/~fokmc/zooi/patm_wheelies_01.avi
http://www.phatzak.nl/~fokmc/zooi/patm_wheelies_02.wmv
http://www.phatzak.nl/~fokmc/zooi/patm_wheelies_03.wmv
Verder geen slecht woord over bolle Patje,
die is gewoon netjes weggebleven en kan ook normaal doen op MF.![]()
BazzieK
Controle
meer meetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Updated ...![]()
Wat zijn de criteria om Vaste Meeter te worden ?
Weet je dat zekerquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt vanwege je ouderwetse fiets. Ook wel zielig dat ie tot een jaar terug als een oud vrouwtje geheel standaard heeft moeten rondrijden.Weet niet hoe het bij de GS zit, maar bij mij moet je ze uitdraaien
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Mei .. ?
Een foto zegt meer dan... ah well.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef hicham het volgende:
Weet je dat zekerWist ik niet
Kan iemand dat even bevestigen hier
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Of moet ik je eigenlijk hiervan ontmoedigen ... ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
ikookhiersvoordeurmeet![]()
voor de afstandrijders onder jullie![]()
65km... dat valt nog best wel meequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
Afstand ? Halfuurtje rijden joh ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
mompelt iets van mooie omgevingquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
65km... dat valt nog best wel mee![]()
Als er BBQ is fiets ik er heenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:41 schreef kratjuh het volgende:
Regel je wel een goed gevulde BBQ dan, ikookhier ..?
tuurlijk, Kratje er bijquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:41 schreef kratjuh het volgende:
Regel je wel een goed gevulde BBQ dan, ikookhier ..?
Wil ik zienquote:
Almere ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wel eens in almere wezen rijden![]()
alles is beter
Bij Alkmaar in de buurtquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:45 schreef ikookhier het volgende:
wel weer lekker nederlands,als er gratis hompen vleeszijn komen ze ineens
(sommige zelfs op de fiets)
![]()
Jep heb er zelfs gewerkt ,dit was mijn algemene indrukquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wel eens in almere wezen rijden![]()
alles is beter
niet dat ik me kan herinneren....quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Almere ...![]()
Ben je ooit wel eens in omgeving Alkmaar geweest zelf .. ??![]()
Jij hebt een ander systeemquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan... ah well.
[afbeelding]
Maar gezien Rodericks OP plaatje moet ie ook indraaien
Mja sorry las het ff ietsje anders ....quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet dat ik me kan herinneren....
maar zal toch allicht beter zijn dan hier
Op de fiets zij je tochquote:
Waar woon jij ergens dan ... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met bretels aan de motor van Mercy oid gebonden dan
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdodingquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Den Boschquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens dan ... ?
Anders sleep ik je wel mee ..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdoding![]()
Poging ? Lijkt mij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdoding![]()
Hey heb wel Pilot Powers onder mijn fiets liggen hequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Poging ? Lijkt mij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh ... Dannnnn kun je beter met Mercy oid mee idd ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
valt nog best meequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met rustig fietsen zo'n 20km per uur gemiddeld ofzo... Even een uurtje of 7 fietsen
Zijn dat niet die vreselijk dure bandjes van Michelin ... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey heb wel Pilot Powers onder mijn fiets liggen he
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn dat niet die vreselijk dure goede bandjes van Michelin ... ?
Die me bij Motoport 406 euro Rodamoto in spanje ongeveer 200 euro per set excl montage moeten kosten ?
Haak ze wel vast aan de tear-off buttons van je helmquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dan heb ik alleen achterwiel beschikbaar voor je
![]()
ik heb geen steppies meer![]()
Als je dan je fiets daaraan vast maakt, dan geef ik even flink gas tot ongeveer 200+quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haak ze wel vast aan de tear-off buttons van je helm
`Heb een keer bij een brommer tot 60 oid aangehangen, dan voel je ineens heel goed dat je slagen in je velg hebt zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je dan je fiets daaraan vast maakt, dan geef ik even flink gas tot ongeveer 200+![]()
dan kan jij hem daarna gewoon laten uitlopenscheelt je 5 uur fietsen
![]()
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jaahaa, dat wist ik al .. Ik heb alleen geen adres die kan monteren/uitbalanceren
sint oedenrodequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?![]()
![]()
Ik vond net een bedrijfje in Geldermalsen die een aanbieding heeft voor Michelins Pilot Power setje inclusief montage voor 309 euro ..quote:
Wil ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef ikookhier het volgende:
zo even mijn motor naar buiten rollen,om een rondtje te tuffen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vond net een bedrijfje in Geldermalsen die een aanbieding heeft voor Michelins Pilot Power setje inclusief montage voor 309 euro ..![]()
Scheelt alweer 100 euro met Motoport![]()
SaBra motorbanden: klikquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is nog te doen, aangezien je als je ze via internet besteld je montagekosten moet betalen en moeite moet doen.
![]()
Onderstaande prijzen zijn in EURO'S en zijn op basis van montage op een losse velg, inclusief balanceren en BTW,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
SaBra motorbanden: klik
Hmm of is het nog ex montage ...
Daar moet je met losse velgen komen. Maar inderdaad, Sabra wás goedkoop... totdat Rodamoto kwamquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
SaBra motorbanden: klik
Hmm of is het nog ex montage ...
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
Moet je daar ook met losse velgen komen pimber?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:00 schreef worldpimber het volgende:
En ik heb ook geen tracking number dus ik kan niet nagaan bij welke sociale werkplaats josti mijn bandje nu weer wordt achtergehouden. Vorig keer moest ik ook eerst bellen voor het mijn bandjes binnenkwamen
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
Moet je daar ook met losse velgen komen pimber?
Heb korte stekeltjes, kinder proofquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.![]()
Met wat geluk zit er ook een kind aan je haren te jengelen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.![]()
Met wat geluk zit er ook een kind aan je haren te jengelen
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar moet je met losse velgen komen. Maar inderdaad, Sabra wás goedkoop... totdat Rodamoto kwam
Misschien moet je mailen naar Martie of Hicham. Die gaan binnenkort hun banden vervangen bij Suomy (in Sint Oedenrode dus, maar heeft geen website). Allemaal tegelijk burnen dan
Ik heb mijn achterband nog steeds niet binnen en mijn voorband begint ook aardig te slijten. Had net zo goed direct toen mijn band bij Suomy kunnen vervangen. Achterbandje kostte volgens mij iets meer dan 160 euro. Dan zit je ongeveer aan de prijs van Rodamoto + montage. Beter kan niet
Ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...![]()
Klopt maar dan moet je zelf je velg demonteren en zon 15 euro oid betalen voor montage dus 160 is wel een goede prijs.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...![]()
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je zelf je velg demonteren en zon 15 euro oid betalen voor montage dus 160 is wel een goede prijs.![]()
Ach jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......
Foto!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, die lijkt ook weer een beetje schoon
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef kratjuh het volgende:
Tja dan vind ik 309 + 15 euro voor michelins nog netjes ... 80 euro besparen met een ritje Geldermalsen, plak er gewoon een meet aan vast ...
hehe, ik heb hem alweer in z'n hoekje geduwt, maar zal zo wel ff kijken of ik een foto'tje kan schietenquote:
Als je die gast ooit spreekt vraag em dan ook wat prijzen voor 160/60/17 en 120/60/17 aub.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Suomy Racing,
Voor een setje powers met de maten 180/55/17 en 120/60/17 is 292,-![]()
Spanje:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef kratjuh het volgende:
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......
En wat kost bij Suomy dan voor:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Spanje:
Michelin Pilot Power 180/55ZR17 : 133,40 Euros. (=155 euro incl. btw)
(set: Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 214,60 Euros. )
Tel hierbij op verzendkosten en 16% btw.En dan ook nog montage à circa 15 euro als je de goede vind.
Suomy:
166 + 5 euro als je met de motor komt voor achterband.
Ik zeg Suomy...Niet Sabra.
Hicham stuurt je die lijst wel ff met bandenprijzen nou moe'k weg
Klikquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je die gast ooit spreekt vraag em dan ook wat prijzen voor 160/60/17 en 120/60/17 aub.
dat komt op 272,-quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je die gast ooit spreekt vraag em dan ook wat prijzen voor 160/60/17 en 120/60/17 aub.
Ben jij zeker ook zo'n wheelie-only piloot dat je voorband zo langzaam slijt ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voorband gaat nog lang zat mee maar achterband zit er binnenkort aan te komen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben jij zeker ook zo'n wheelie-only piloot dat je voorband zo langzaam slijt ..
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
Hmm MPP's zijn helemaal niet duur eigenlijk.... Ben alleen benieuwd hoe lang die krengen meegaan
Wie heeft hier een chopper dan ... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vorige eigenaar er mee reed
Maarja is volgens mij redelijk normaal? Bij choppers natuurlijk niet omdat die toch niet vooruit te branden zijn maar kom je nog wel achter
![]()
![]()
smartassquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wie heeft hier een chopper dan ... ?
Mwah zo sloom is die ZXR nou ook weer nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wie heeft hier een chopper dan ... ?
Edit: en volgens mij trok die chopper jouw zxr400 er nog wel uit
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah zo sloom is die ZXR nou ook weer niet
Vraag maar na bij de meeters ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah zo sloom is die ZXR nou ook weer niet
Zucht, waarom post je altijd zulke inkoppertjes. Ik doe het deze keer niet hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaan![]()
en mijn vorige motor had iets meer vermogen dan een ZX400![]()
Omdat ze gek zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom denk je dat OPM & Makster hem zo snel weggedaan hebben
![]()
Die BT90's die er nu op liggen gaan dus echt helemaal niet lang mee blijkbaar, wat zal ik doen, MPPs, BT14's of BT20's. Jullie zijn hier de zelfbenoemde experts dus zeg het maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaan![]()
en mijn vorige motor had iets meer vermogen dan een ZX400![]()
Tja, topsnelheid zal relatief laag liggen (alsof 240 km/h niet hard isquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat ze gek zijn?![]()
Ach ja moet 25KW dus kan er niks aan doen, heb medelijden
![]()
![]()
Lekker geluidjequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Tja, topsnelheid zal relatief laag liggen (alsof 240 km/h niet hard is![]()
) en met een 25KW Bandit won ik de sprints van een ongeknepen ZXR400 ... totdat ik naar de twee moest schakelen
Maar een ZXR400 is vooral een leuk speel, knal, rag, smijt fietsje en met de juiste demper kun je lekker aandacht trekken
(filmpje is al best vaak gepost, maar hij blijft goed
)
Weet niet of het aan OPM ligt of aan de ZXR400. In ieder geval heeft de ZXR400 z'n topvermogen pas hoog in de toeren, heel hoog. En dat kan je misbruikenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker geluidjeMaarre met een beetje fatsoenlijke rijder moet een ongeknepen ZXR toch wel van een geknepen bandit winnen?
![]()
Geen koppel he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker geluidjeMaarre met een beetje fatsoenlijke rijder moet een ongeknepen ZXR toch wel van een geknepen bandit winnen?
![]()
Ach, je overschat de gemiddelde Fok!MC'ers dus het komt wel goed met die sprintsquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef BazzieK het volgende:
Ah reed OPM dat verklaart een hoopMaarja sprints winnen op mijn geknepen ZXR zal er dus helemaal niet in zitten
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ach, je overschat de gemiddelde Fok!MC'ers dus het komt wel goed met die sprints
kom maar op hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Zucht, waarom post je altijd zulke inkoppertjes. Ik doe het deze keer niet hoor
in jouw geval zou ik Macadams nemenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die BT90's die er nu op liggen gaan dus echt helemaal niet lang mee blijkbaar, wat zal ik doen, MPPs, BT14's of BT20's. Jullie zijn hier de zelfbenoemde experts dus zeg het maar
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kom maar op hoor![]()
3 dagen voordat ik hem wilde vervangen was de motert stuk![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in jouw geval zou ik Macadams nemen
hij blijft zeker nog een jaar stilstaan![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ding gaat rijden ook al is het midden winter en ligt mijn jasje bij de klerenmaker
die Rooie die je op het filmpje van Hicham voorbij ziet komenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat reed je hiervoor dan eigenlijk?
VFR?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die Rooie die je op het filmpje van Hicham voorbij ziet komen
VFR750![]()
Die krengen zijn zwartquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat denk je dat ik vandaag gedaan heb![]()
Valbeugels, n00b, lesser!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef Roderick2085 het volgende:
speciaal voor BazzieK:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee, dat zijn de bandenquote:
Je motor lelijk maken zodat hij mooi blijft?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Valbeugels, n00b, lesser!![]()
Ik moet ook eens voor valbeugels zoeken ofzoOp aanraden van de stunter die ik gisteren tegenkwam op het industrieterrein
Hey yup, welkom terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
(...)
maar ff serieus....
(...)
maar serieus...
(...)
Gewoon nooit poetsen heb je meteen geen witte velgen meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, dat zijn de banden![]()
maar ff serieus.... voorvelg is redelijk wit... achtervelg, het is dat ik daar geen foto van heb gemaakt voor ik begon![]()
toen ik daarmee bezig was kreeg ik al het idee dat het sponsje een beetje op was... was het meer aan het uitvegen als aan het wegboenen
maar serieus... voor mij geen motor meer met witte velgen![]()
ding was al vies toen ik hem kocht... toen ging ik poetsen... maar had ik geen zin meer in die achtervelg, die heb ik dus vandaag voor het eerst gedaan, een volgende keer misschien nog iets beter doen met een stapel sponsjes![]()
dit zijn wel duidelijk lesbeugels jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Valbeugels, n00b, lesser!![]()
Ik moet ook eens voor valbeugels zoeken ofzoOp aanraden van de stunter die ik gisteren tegenkwam op het industrieterrein
Nee, lelijk maken zodat niet mijn blok in puin ligt als ie op z'n kant klettertquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je motor lelijk maken zodat hij mooi blijft?
Niet laten vallen danquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, lelijk maken zodat niet mijn blok in puin ligt als ie op z'n kant klettert
dit keer... een halve emmer water (wat er verloren is gegaan danquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey yup, welkom terug![]()
Wat gebruik je om de velg te poetsen dan
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je motor lelijk maken zodat hij mooi blijft?
dat dus... kleine schuivertje vorige keer heeft me 300 euro gekostquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, lelijk maken zodat niet mijn blok in puin ligt als ie op z'n kant klettert
En toch valbeugels willen? Vuile anti poserquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat was ik eigenlijk ook van plan![]()
Met een GS 300 euro schade bij een schuiver? Dat is knapquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dit keer... een halve emmer water (wat er verloren is gegaan dan) met een klein beetje dreft, en dan met zo'n schuursponsje die voor de afwas gebruikt worden poetsen
[..]
[..]
dat dus... kleine schuivertje vorige keer heeft me 300 euro gekost![]()
Ik zou eens WD-40 kopen als ik jou was, of remmenreiniger (kun je wat meer morsen zo dicht bij je schijfremmenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dit keer... een halve emmer water (wat er verloren is gegaan dan) met een klein beetje dreft, en dan met zo'n schuursponsje die voor de afwas gebruikt worden poetsen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En toch valbeugels willen? Vuile anti poser
jaja, en dat dus alleen maar aan het blok... kroonplaat is een beetje krom, maar dat kan geen kwaad, en op de voorvork zit een 'schaafplek'quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een GS 300 euro schade bij een schuiver? Dat is knap
Maar wat is er dan aan het blok kapot?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jaja, en dat dus alleen maar aan het blok... kroonplaat is een beetje krom, maar dat kan geen kwaad, en op de voorvork zit een 'schaafplek'
wd40 heb ik vorige keer op m'n voorvelg gebruikt... ging nu dit ff proberen.... zal volgende keer wel weer de dw40 pakkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou eens WD-40 kopen als ik jou was, of remmenreiniger (kun je wat meer morsen zo dicht bij je schijfremmen)
[..]
uhm, 'kapje' rechts was helemaal naar de klote, de..quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar wat is er dan aan het blok kapot?![]()
![]()
Ontstekingsdekselquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
uhm, 'kapje' rechts was helemaal naar de klote, de..weer de naam kwijt.... van die dingen die elektronisch iets te maken hebben met de ontsteking ofzo waren weg (die scheinen nieuw 145 euro te kosten) en er zat ergens bij het olie gedeelte een scheurtje, die moest gelast worden....
en verder moest er een shitzooi aarde uit het blok gehaald worden![]()
quote:
Dat is nogal kut iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
uhm, 'kapje' rechts was helemaal naar de klote, de..weer de naam kwijt.... van die dingen die elektronisch iets te maken hebben met de ontsteking ofzo waren weg (die scheinen nieuw 145 euro te kosten) en er zat ergens bij het olie gedeelte een scheurtje, die moest gelast worden....
en verder moest er een shitzooi aarde uit het blok gehaald worden![]()
aha... hoor ik daar een vrijwilliger die het ff voor komt doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:59 schreef worldpimber het volgende:
Hicham als je valbeugels koopt![]()
Roderick je moet ff een les schoonmaken krijgen
R2D2
Komt later wel, ga het nu niet opnoemen. Maar ik heb mijn voorvelg ook schoon gekregen dus.
Wat voor banden heb je eigenlijk, weet ik meteen wat ik niet wilquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat een stoeprandje wel niet kan veroorzaken....
Geen valbeugelsquote:
Die's nieuwquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:04 schreef R2-D2 het volgende:
"The General"
quote:Heeft FX z'n pakkie al terug![]()
michelin pilot active, maar daar lag het waarschijnlijk niet echt aan hoor...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat voor banden heb je eigenlijk, weet ik meteen wat ik niet wil
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:04 schreef R2-D2 het volgende:
"El Presidente" en "The General" in Action![]()
hij zegt van wel... volgens hemzelf heeft ie zelfs al geredenquote:Alles goed hier, mis alleen het motorrijden en FOK! MC
Wat zijn jullie een stel ouweh03r3n zegIk lees niet meer terug
had wel een poging gedaan
![]()
Heeft FX z'n pakkie al terug![]()
Lekker op tijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Damn, even snel een pauperbezwaarschrift in elkaar geflanst en rennen naar het Postkantoor. Morgen verloop datum.
Rausdouwerrrrrrr...
Fok is overal supertraagquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef R2-D2 het volgende:
FX z'n pakkie al terug[afbeelding]
FOK is supertraag hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pimber:"Ik niet mee eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Damn, even snel een pauperbezwaarschrift in elkaar geflanst en rennen naar het Postkantoor. Morgen verloop datum.
Rausdouwerrrrrrr...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
Hiesjam en pimber rijden jullie eigenlijk nog allebei 25kw?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Rausdouwerrrrrrr...
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:20 schreef kratjuh het volgende:
En weer thuis
Ff langs de volvo dealer geweest ... Makkelijk joh zo'n leasebak, ze vervangen zelfs de lampjes voor je ...![]()
Ben ik blij dat ik >25kW mag rijden ..
Ik kan tenminste 2 wielen aan de grond houden ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Je mag het wel rijden maar kan je het ook?
Dat is ook het probleemquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik kan tenminste 2 wielen aan de grond houden ..![]()
Over het algemeen vind ik het zeer prettig om 2 wielen te kunnen gebruiken in de bocht ...quote:
Wheeliebochtje moet kunnen tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het zeer prettig om 2 wielen te kunnen gebruiken in de bocht ...
En 'probleem' is een relatief begrip ..
Ik help het je hopen ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja ben al lang blij als ik binnenkort iets kan rijden![]()
Braafquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik help het je hopen ...![]()
![]()
Kheb het voorwiel ook al een paar keer los gehad hoor ...![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef kratjuh het volgende:
Doe je snel ...![]()
Hier was vals alarm, zal tegen 7 uur worden voor we eten ...![]()
Klinkt niet goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mm, ik denk dat ik de Alp wegbreng. Remklauw vertrouw ik niet helemaal, hier en daar wat breuklijntjes lijkt het wel, na het wegbikken van roest en schoonmaken
Kunnen ze meteen mijn tellerkabel vast zetten en de remvloeistof doen, ben ik daar ook vanaf
nope, de zuigers zaten echt muurvast en het 'veerblad' (of hoe het heet) waar de blokken opliggen heeft een scheur.quote:
Hopelijk wordt het niet te duur voor jequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nope, de zuigers zaten echt muurvast en het 'veerblad' (of hoe het heet) waar de blokken opliggen heeft een scheur.
in het ergste geval een nieuwe remklauw. Schijf heb ik liggen, blokken zitter er al op, tellerkabel hangt er al aan. Met wat mazzel 1 of 2 uur werk vor een prof. Hoewel het wrsh voor mij al geen 2 uur zou kostenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet te duur voor je![]()
Ow valt wel mee danquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
in het ergste geval een nieuwe remklauw. Schijf heb ik liggen, blokken zitter er al op, tellerkabel hangt er al aan. Met wat mazzel 1 of 2 uur werk vor een prof. Hoewel het wrsh voor mij al geen 2 uur zou kosten
En ik heb een walvis gehad, ben wel wat garage kosten gewend
Walvis ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
En ik heb een walvis gehad, ben wel wat garage kosten gewend
dat gele ding in mijn fotoboekquote:
fotoboek stinkie dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat gele ding in mijn fotoboek
Geldermalsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef ikookhier het volgende:
heb een heerlijk stukkie gereden 100km,was wel wat veel wind maar dat mocht de pret niet drukkenVan alkmaar naar schoorldam/warmenhuizen via dijkjes naar schagen/noordscharwoude /heerugowaard/alkmaar Heerlijk
![]()
Nergens last van gehad dus dat is oke![]()
Nu even eten![]()
ja, je belt ff of ze tijd hebben en dan hoor je of je gewoon zonder afspraak langs kan komen of dat ze drukte verwachten en dan plannen ze je in.quote:
Klinkt goed !quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja, je belt ff of ze tijd hebben en dan hoor je of je gewoon zonder afspraak langs kan komen of dat ze drukte verwachten en dan plannen ze je in.
Gewoon met je motor er heen.
Kopje koffie terwijl zij bezig zijn![]()
Yep, laat mij maar lekker 15 euri's betalen. Maar je rijdt er heen en hebt er geen omkijken naar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klinkt goed !![]()
En 15 euries voor (de)montage van de velgen toch ?
Helemaal mee eens .. Precies wat ik zoek ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep, laat mij maar lekker 15 euri's betalen. Maar je rijdt er heen en hebt er geen omkijken naar.
Balanceren dan ze ook gelijk.
Een "scheur" hoeft niet per definitie slecht te zijn, maar geld kost een scheur vaak welquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nope, de zuigers zaten echt muurvast en het 'veerblad' (of hoe het heet) waar de blokken opliggen heeft een scheur.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat moet je op de Wallen niet te hard roepen ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kzag je snelle edit wel hoor ...![]()
Eindelijk, voer ...
Jij krijgt daar gratis een scheurquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat moet je op de Wallen niet te hard roepen ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij krijgt daar gratis een scheur![]()
Eigenlijk is het maar een raar woord:
Pimber scheurt ook altijd over het asfalt, trekt hij dan vagina-sporen![]()
Scheurneus = Beffer![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een "scheur" hoeft niet per definitie slecht te zijn, maar geld kost een scheur vaak wel![]()
Verzin jij ook maar eens wat, of lig je in een scheur?quote:
Stond half dansend aan te kleden op een been dat typt niet zo lekkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verzin jij ook maar eens wat, of lig je in een scheur?![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stond half dansend aan te kleden op een been dat typt niet zo lekker
Ga nu werken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verzin jij ook maar eens wat, of lig je in een scheur?![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:12 schreef worldpimber het volgende:
Verder geen slecht woord over bolle Patje,
die is gewoon netjes weggebleven en kan ook normaal doen op MF.![]()
De heren vergeten met hoeveelquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ook niks tegen Bolle patje hoorlaat daarover geen misverstand zijn
![]()
Wat heb jij te verbergen?quote:
Ja, maar op MF antwoord ie altijd gewoon normaal verder hoor. Was meer even de bom die barstte en daarna weg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
De heren vergeten met hoeveelen dramatische tekst Patje voor de tweede keer afscheid nam en ons maar een zielig clubje vond? Maar hij heeft dus duidelijk meer krediet dan Riet.
![]()
We hebben de Rquote:
quote:Beeldradio = Televisie
Bedorwe Brokkie = Verwend Kind
Bobbejaan = Baviaan
Borslappie = Slabbetje
Brekfris = Ontbijt
Briek = Remmen
Brilhuisie = Brillenkoker
Broeikas = Couveuse
Dagga = Wiet
Deurklokkie = Deurbel
Deurmekaarspul = Chaos
Flits = Zaklantaren
Gidshond = Blindengeleidehond
Kameelperd = Giraffe
Kick Boxer - Skopbokser
Kiekie = Foto
Kierie = Stok
Kombuis = Keuken
Kooi = Bed
Laptop - Skootrekenaar
Lokfilm = Reclamefilm
Lugdraad = Antenne
Lugversorging = Airco
Moltrein = Metro
Naartjie = Manderijn
Nabyskote = Close-Ups,
Opwas = Afwassen
Paniekknoppie = Alarmbel
Papwiel = Lekke Band
Pensklavier = Accordeon
Peuselhappie = Snack
Peuzelkroeg = Cafetaria
Pilledraaier = Apotheker
Pluimpie = Compliment
Prikkelpop = Pin-Upgirl
Rekenaar = Computer
Rekki = Elastiekje
Rookmis = Smog
Seekoei = Nijlpaard
Skinhead - Skeerkop
Skuifspeld = Paperclip
Snydokter = Chirurg
Snymerk = Litteken
Sokker = Voetbal
Spens = Provisiekamer
Spuitvliegtuig = Straaljager
Stokkielekker = Lolly
Stootskraper = Bulldozer, Enz.
Strooimeisje = Bruidsmeisje
Sweetpak = Joggingpak
Teerpad = Asfaltweg
Tonnel = Tunnel
Trok = Goederenwagon
Trompoppie = Majorette
Tronk = Gevangenis
Uitdraaipad = Zijweg
Vensterversierder = Etaleur
Verkleurmannetjie = Kameleon
Vlakvark = Wrattenzwijn
Vloerlap = Dweil
Voetslaan-Paaie = Wandelroutes
Vrijkamer = Logeerkamer
Vuisslanerij = Knokpartij
Vuurhoutje = Lucifer
Wegkruipplekkie = Schuilplaats
Wegneemetes = Afhaalmaaltijd
Wegneemetes = Afhaalmaaltijden
Wegspringplek = Vertrekpunt
Wildebees = Gnoe
Wildeperd = Zebra
Windlawaai = Opschepper
Wipmat = Trampoline
Heb jij een vrijkamer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
Fullie zag alleen het laatste woord..en de andere die alleen het tweede woord las zit in Zuid Afrika.
Even maatjes met Riet en wij waren niets meer waard.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef worldpimber het volgende:
Ja, maar op MF antwoord ie altijd gewoon normaal verder hoor. Was meer even de bom die barstte en daarna weg.
Same here.quote:Ben niet zo iemand die een jaar lang ruzie heeft, en volgens mij kwam ik zelfs niet in zijn verhaal voor.
Ik ontken alles. Alleen onze motoren staan op de foto.quote:En jij hebt toch ook nog later met hem geklapperboemd
enkele plaatjes daaronder is pas apart.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
Wat een gore lef heeft hij om zo een ranzig ruitje op z'n Kawa Z te doen![]()
Bijlezen doe ik morgen wel, dit moest ik even kwijtToi-toi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |