Den Boschquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens dan ... ?
Anders sleep ik je wel mee ..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdoding![]()
Poging ? Lijkt mij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdoding![]()
Hey heb wel Pilot Powers onder mijn fiets liggen hequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Poging ? Lijkt mij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh ... Dannnnn kun je beter met Mercy oid mee idd ...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met bretels aan de motor van Mercy oid gebonden dan
valt nog best meequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met rustig fietsen zo'n 20km per uur gemiddeld ofzo... Even een uurtje of 7 fietsen
Zijn dat niet die vreselijk dure bandjes van Michelin ... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey heb wel Pilot Powers onder mijn fiets liggen he
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn dat niet die vreselijk dure goede bandjes van Michelin ... ?
Die me bij Motoport 406 euro Rodamoto in spanje ongeveer 200 euro per set excl montage moeten kosten ?
Haak ze wel vast aan de tear-off buttons van je helmquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dan heb ik alleen achterwiel beschikbaar voor je
![]()
ik heb geen steppies meer![]()
Als je dan je fiets daaraan vast maakt, dan geef ik even flink gas tot ongeveer 200+quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haak ze wel vast aan de tear-off buttons van je helm
`Heb een keer bij een brommer tot 60 oid aangehangen, dan voel je ineens heel goed dat je slagen in je velg hebt zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je dan je fiets daaraan vast maakt, dan geef ik even flink gas tot ongeveer 200+![]()
dan kan jij hem daarna gewoon laten uitlopenscheelt je 5 uur fietsen
![]()
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jaahaa, dat wist ik al .. Ik heb alleen geen adres die kan monteren/uitbalanceren
sint oedenrodequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja nu we het er toch over hebben, waar laten de Bossche Bollen hun banden monteren?![]()
![]()
Ik vond net een bedrijfje in Geldermalsen die een aanbieding heeft voor Michelins Pilot Power setje inclusief montage voor 309 euro ..quote:
Wil ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef ikookhier het volgende:
zo even mijn motor naar buiten rollen,om een rondtje te tuffen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vond net een bedrijfje in Geldermalsen die een aanbieding heeft voor Michelins Pilot Power setje inclusief montage voor 309 euro ..![]()
Scheelt alweer 100 euro met Motoport![]()
SaBra motorbanden: klikquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is nog te doen, aangezien je als je ze via internet besteld je montagekosten moet betalen en moeite moet doen.
![]()
Onderstaande prijzen zijn in EURO'S en zijn op basis van montage op een losse velg, inclusief balanceren en BTW,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
SaBra motorbanden: klik
Hmm of is het nog ex montage ...
Daar moet je met losse velgen komen. Maar inderdaad, Sabra wás goedkoop... totdat Rodamoto kwamquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
SaBra motorbanden: klik
Hmm of is het nog ex montage ...
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
Moet je daar ook met losse velgen komen pimber?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:00 schreef worldpimber het volgende:
En ik heb ook geen tracking number dus ik kan niet nagaan bij welke sociale werkplaats josti mijn bandje nu weer wordt achtergehouden. Vorig keer moest ik ook eerst bellen voor het mijn bandjes binnenkwamen
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
Moet je daar ook met losse velgen komen pimber?
Heb korte stekeltjes, kinder proofquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.![]()
Met wat geluk zit er ook een kind aan je haren te jengelen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.![]()
Met wat geluk zit er ook een kind aan je haren te jengelen
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar moet je met losse velgen komen. Maar inderdaad, Sabra wás goedkoop... totdat Rodamoto kwam
Misschien moet je mailen naar Martie of Hicham. Die gaan binnenkort hun banden vervangen bij Suomy (in Sint Oedenrode dus, maar heeft geen website). Allemaal tegelijk burnen dan
Ik heb mijn achterband nog steeds niet binnen en mijn voorband begint ook aardig te slijten. Had net zo goed direct toen mijn band bij Suomy kunnen vervangen. Achterbandje kostte volgens mij iets meer dan 160 euro. Dan zit je ongeveer aan de prijs van Rodamoto + montage. Beter kan niet
Ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...![]()
Klopt maar dan moet je zelf je velg demonteren en zon 15 euro oid betalen voor montage dus 160 is wel een goede prijs.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...![]()
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je zelf je velg demonteren en zon 15 euro oid betalen voor montage dus 160 is wel een goede prijs.![]()
Ach jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......
Foto!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, die lijkt ook weer een beetje schoon
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef kratjuh het volgende:
Tja dan vind ik 309 + 15 euro voor michelins nog netjes ... 80 euro besparen met een ritje Geldermalsen, plak er gewoon een meet aan vast ...
hehe, ik heb hem alweer in z'n hoekje geduwt, maar zal zo wel ff kijken of ik een foto'tje kan schietenquote:
Als je die gast ooit spreekt vraag em dan ook wat prijzen voor 160/60/17 en 120/60/17 aub.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Suomy Racing,
Voor een setje powers met de maten 180/55/17 en 120/60/17 is 292,-![]()
Spanje:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef kratjuh het volgende:
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......
En wat kost bij Suomy dan voor:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Spanje:
Michelin Pilot Power 180/55ZR17 : 133,40 Euros. (=155 euro incl. btw)
(set: Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 214,60 Euros. )
Tel hierbij op verzendkosten en 16% btw.En dan ook nog montage à circa 15 euro als je de goede vind.
Suomy:
166 + 5 euro als je met de motor komt voor achterband.
Ik zeg Suomy...Niet Sabra.
Hicham stuurt je die lijst wel ff met bandenprijzen nou moe'k weg
Klikquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je die gast ooit spreekt vraag em dan ook wat prijzen voor 160/60/17 en 120/60/17 aub.
dat komt op 272,-quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je die gast ooit spreekt vraag em dan ook wat prijzen voor 160/60/17 en 120/60/17 aub.
Ben jij zeker ook zo'n wheelie-only piloot dat je voorband zo langzaam slijt ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voorband gaat nog lang zat mee maar achterband zit er binnenkort aan te komen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben jij zeker ook zo'n wheelie-only piloot dat je voorband zo langzaam slijt ..
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
Hmm MPP's zijn helemaal niet duur eigenlijk.... Ben alleen benieuwd hoe lang die krengen meegaan
Wie heeft hier een chopper dan ... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vorige eigenaar er mee reed
Maarja is volgens mij redelijk normaal? Bij choppers natuurlijk niet omdat die toch niet vooruit te branden zijn maar kom je nog wel achter
![]()
![]()
smartassquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wie heeft hier een chopper dan ... ?
Mwah zo sloom is die ZXR nou ook weer nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wie heeft hier een chopper dan ... ?
Edit: en volgens mij trok die chopper jouw zxr400 er nog wel uit
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah zo sloom is die ZXR nou ook weer niet
Vraag maar na bij de meeters ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah zo sloom is die ZXR nou ook weer niet
Zucht, waarom post je altijd zulke inkoppertjes. Ik doe het deze keer niet hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaan![]()
en mijn vorige motor had iets meer vermogen dan een ZX400![]()
Omdat ze gek zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom denk je dat OPM & Makster hem zo snel weggedaan hebben
![]()
Die BT90's die er nu op liggen gaan dus echt helemaal niet lang mee blijkbaar, wat zal ik doen, MPPs, BT14's of BT20's. Jullie zijn hier de zelfbenoemde experts dus zeg het maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaan![]()
en mijn vorige motor had iets meer vermogen dan een ZX400![]()
Tja, topsnelheid zal relatief laag liggen (alsof 240 km/h niet hard isquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat ze gek zijn?![]()
Ach ja moet 25KW dus kan er niks aan doen, heb medelijden
![]()
![]()
Lekker geluidjequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Tja, topsnelheid zal relatief laag liggen (alsof 240 km/h niet hard is![]()
) en met een 25KW Bandit won ik de sprints van een ongeknepen ZXR400 ... totdat ik naar de twee moest schakelen
Maar een ZXR400 is vooral een leuk speel, knal, rag, smijt fietsje en met de juiste demper kun je lekker aandacht trekken
(filmpje is al best vaak gepost, maar hij blijft goed
)
Weet niet of het aan OPM ligt of aan de ZXR400. In ieder geval heeft de ZXR400 z'n topvermogen pas hoog in de toeren, heel hoog. En dat kan je misbruikenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker geluidjeMaarre met een beetje fatsoenlijke rijder moet een ongeknepen ZXR toch wel van een geknepen bandit winnen?
![]()
Geen koppel he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker geluidjeMaarre met een beetje fatsoenlijke rijder moet een ongeknepen ZXR toch wel van een geknepen bandit winnen?
![]()
Ach, je overschat de gemiddelde Fok!MC'ers dus het komt wel goed met die sprintsquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef BazzieK het volgende:
Ah reed OPM dat verklaart een hoopMaarja sprints winnen op mijn geknepen ZXR zal er dus helemaal niet in zitten
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ach, je overschat de gemiddelde Fok!MC'ers dus het komt wel goed met die sprints
kom maar op hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Zucht, waarom post je altijd zulke inkoppertjes. Ik doe het deze keer niet hoor
in jouw geval zou ik Macadams nemenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die BT90's die er nu op liggen gaan dus echt helemaal niet lang mee blijkbaar, wat zal ik doen, MPPs, BT14's of BT20's. Jullie zijn hier de zelfbenoemde experts dus zeg het maar
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kom maar op hoor![]()
3 dagen voordat ik hem wilde vervangen was de motert stuk![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in jouw geval zou ik Macadams nemen
hij blijft zeker nog een jaar stilstaan![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ding gaat rijden ook al is het midden winter en ligt mijn jasje bij de klerenmaker
die Rooie die je op het filmpje van Hicham voorbij ziet komenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat reed je hiervoor dan eigenlijk?
VFR?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die Rooie die je op het filmpje van Hicham voorbij ziet komen
VFR750![]()
Die krengen zijn zwartquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat denk je dat ik vandaag gedaan heb![]()
Valbeugels, n00b, lesser!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef Roderick2085 het volgende:
speciaal voor BazzieK:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee, dat zijn de bandenquote:
Je motor lelijk maken zodat hij mooi blijft?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Valbeugels, n00b, lesser!![]()
Ik moet ook eens voor valbeugels zoeken ofzoOp aanraden van de stunter die ik gisteren tegenkwam op het industrieterrein
Hey yup, welkom terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
(...)
maar ff serieus....
(...)
maar serieus...
(...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |