't was hard nodigquote:
Weet je al wat er aan de hand is dan ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:55 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader had net een goede 1 april grap, Bas je motor doet niks meer, gebeurt niks als ik het contact omdraai en net wel even en toen ik de startknop indrukte viel hij helemaal uit.
Bleek alleen geen grap te zijn![]()
![]()
En jij trap daar inquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:55 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader had net een goede 1 april grap, Bas je motor doet niks meer, gebeurt niks als ik het contact omdraai en net wel even en toen ik de startknop indrukte viel hij helemaal uit.
Bleek alleen geen grap te zijn![]()
![]()
Nee, straks nog een keer proberen en anders maar even verder kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet je al wat er aan de hand is dan ?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef bwt het volgende:ondeugend (schijnt heeft A te hebben tegenwoordig)
Dodemansknopquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelf ook gekeken en hij lult niet helaas
![]()
Het is een TLRquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:10 schreef stinkie het volgende:
TL
owja, ligt een stukkie hout in de schuur nu
Hicham zei het ook al.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:
Net nog gereden met mijn vader en op een parkeerterein gekloot![]()
Hard optrekken is leuk![]()
8tjes rijden met een ZXR niet![]()
Harde wind ook niet![]()
![]()
Stond een paar maanden geleden nog een rijtest in een motorblad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:20 schreef richardgie het volgende:
Heb even de foto's van dat eenwieligge voertuig zitten kijken.Lijkt me eigenlijk best wel eng om mee te rijden
.Alleen al het iedee dat je er niet mee kunt sturen door aan het stuur te draaien,maar uitsluitend door je gewicht te verplaatsen
,wat dan wel weer enigsinds met motorrijden overeen komt
.
Da's mooi Klotequote:Op zaterdag 1 april 2006 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelf ook gekeken en hij lult niet helaas
![]()
Dat zou best kunnen!!quote:
Nogmaals onwijs gefeliciteeerd!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef ondeugend het volgende:
Geen 1 april garp.... 30 maart eind van de morgen gehaald.![]()
As said before, een zwarte Fazer, van eerste eigenaar met weinig kilometers.quote:Zoeken jullie een leuke zwarte redelijk sportieve 600 CC machine voor me ? Ik ben net thuis... en ga zo alweer weg.
Het Fazertje dat op een zandweg reed,de maan was helder de weg was breedquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
Je weet hoe het rijdt, herinner mij nog pics uit 2004 op een blauwe Fazer rijdende op een zandweggetje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |