Dat zekerquote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
whehehehehe
Ik, en ik hoop de rest ook, heb iig lol gehad. Ik ga met een big smile m'n nest opzoeken.
Wat deze puber zegt.quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Fucking 80.000 per jaar verdienen voor 2 dagen per week werken en dan nog het lef hebben om te falenquote:Kohnstamm ‘faalde’ voor 80 mille per jaar
Van onze verslaggever Weert Schenk
AMSTERDAM - Als voorzitter van de omstreden Regieraad ICT Politie ontving oud-staatssecretaris Jacob Kohnstamm van Binnenlandse Zaken 80 duizend euro per jaar. Daarvoor werkte hij nog geen twee dagen per week volgens het adviesbureau Boer & Croon, waar hij onder contract stond.
quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Wat deze twee pubers zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat deze puber zegt.
RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS.) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
Naar ik weet dát nou juist net niet.quote:Op maandag 3 april 2006 07:57 schreef hicham het volgende:
Verder moet je hem veel op toeren houden om het vermogen erin te houden
Zie hier voor een reviewquote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
Inderdaad 2takt staat bekend voor hun kracht onderin?quote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
quote:Op maandag 3 april 2006 09:10 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben moe ... Nog een hele dag te gaan ...![]()
Lekker weertje ook trouwens
quote:Op maandag 3 april 2006 09:36 schreef hollander172 het volgende:
Alleen maar newbies @ topic.![]()
Ligt de oude garde nog te meuren?![]()
Het gaan hebben over spuitwerk op je kont na een samenvatting van Brokeback Mountain vind ik wel heel ziek...quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Gawaine het volgende:
Krijg nou de tering klik
Heeft ie m'n spuitwerk op de kont gekopieerd van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |