Dat zekerquote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
whehehehehe
Ik, en ik hoop de rest ook, heb iig lol gehad. Ik ga met een big smile m'n nest opzoeken.
Wat deze puber zegt.quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Fucking 80.000 per jaar verdienen voor 2 dagen per week werken en dan nog het lef hebben om te falenquote:Kohnstamm ‘faalde’ voor 80 mille per jaar
Van onze verslaggever Weert Schenk
AMSTERDAM - Als voorzitter van de omstreden Regieraad ICT Politie ontving oud-staatssecretaris Jacob Kohnstamm van Binnenlandse Zaken 80 duizend euro per jaar. Daarvoor werkte hij nog geen twee dagen per week volgens het adviesbureau Boer & Croon, waar hij onder contract stond.
quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Wat deze twee pubers zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat deze puber zegt.
RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS.) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
Naar ik weet dát nou juist net niet.quote:Op maandag 3 april 2006 07:57 schreef hicham het volgende:
Verder moet je hem veel op toeren houden om het vermogen erin te houden
Zie hier voor een reviewquote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
Inderdaad 2takt staat bekend voor hun kracht onderin?quote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
quote:Op maandag 3 april 2006 09:10 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben moe ... Nog een hele dag te gaan ...![]()
Lekker weertje ook trouwens
quote:Op maandag 3 april 2006 09:36 schreef hollander172 het volgende:
Alleen maar newbies @ topic.![]()
Ligt de oude garde nog te meuren?![]()
Het gaan hebben over spuitwerk op je kont na een samenvatting van Brokeback Mountain vind ik wel heel ziek...quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Gawaine het volgende:
Krijg nou de tering klik
Heeft ie m'n spuitwerk op de kont gekopieerd van mij.
Het is idd lastig met kratjuh en BazzieK maar soms komt er nog een post tussendoor.quote:
Maar wel perfect samengevatquote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ja, ik heb er vanochtend onder de douche nog eens over nagedacht en aangezien ik op m'n werk niet op gang kom, ga ik m'n gedachten nog eens spuien.
Het lijkt me vrij naiëf om te denken dat je op bijvoorbeeld een Fazer snel uitgekeken gaat zijn, omdat je er een keertje gemakkelijk op weg bent gereden. Volgens mij rijdt iedere fatsoenlijk onderhouden motor makkelijk weg als je alleen een lesmotor gewend bent. Mijn laatste rijles (en examen) heb ik op een gloedjenieuwe CB500 gedaan en dat rijdt gewoon stukken strakker dan zo'n afgeragd barrel waarbij je het gevoel hebt dat je achterwiel je in komt halen in een snelle bocht. Na je examen leer je pas rijden en voordat je de grenzen van een motort tegen bent gekomen ben je wel een heule tijd verder.
Zelf rij ik nu drie weken op een CB750 en ik merk dat ik in die drie weken gewoon veel beter ben gaan rijden dan in mijn hele rijlescarriere. Bochtenwerk is strakker en stabieler, het langzame werk (files) gaat veel lekkerder en in nat weer heb ik ook veel meer vertrouwen. Nu rij ik ook best veel, elke dag 60 kilometer woon-werk plus nog wat voor m'n plezier en dan gaat het gewoon hard.
Qua motor denk ik dat je bij jezelf na moet gaan hoeveel verstand er tussen je oren zit, ben je een type dat meteen voluit gaat gaan of kan je je rechterhand onder controle houden? Daarnaast gaat het natuurlijk ook om smaak én budget. Het lijkt me sowieso onverstandig om op iets als een R1200GS (hoe geil het ook is) of een Haajaaboesaa te beginnen, omdat het gewoon hele zware motoren zijn. Aan de andere kant hoeft het natuurlijk geen probleem te zijn, het is heel erg persoonlijk.
Goh, veel tekst hè?
Niet gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had al eerder een SV650 gepost![]()
Pfffquote:
Bwt !quote:Op maandag 3 april 2006 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Pfffwel opletten he
Voor deze keer dan![]()
vond het zelf wel een mooie optie
en der is iemand hier die er alles over kan vertellen
[afbeelding]
Tis wel geen zwarte maar toch een mooi model om een indruk te krijgen
okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
quote:Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat deze puber zegt.
RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS.) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
Haai.quote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.quote:Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.
Shoppen! Wat voor type zoek je, echt een supersport of mag het ook tussenin zitten? Je voorkeur is vast al wel algemeen bekend hiero, alleen niet bij mij.quote:Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
Foei! Enzo!quote:[De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwensDat kan nog het platteland zonder op te vallen
Stttttttttttttttttttttt !
![]()
heeft ook wel wat met leeftijd te makenquote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Haai.
[..]
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
tenzij je een 25kw gs500 rijdquote:[..]
Foei! Enzo!
Maar denk niet al te snel dat je snel ergens op uitgegekeken bent, ik denk zomaar dat dat wel mee gaat vallen.
zie mijn reactie eerste stukjequote:Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
Gewoon veel proefritten makenquote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.
Een R6, een R1, een Haajaaboesaa en dergelijke buikschuivers zijn niet aan de orde. Een SV 1000 ook niet, al vind ik hem prachtig en ga ik er binnenkort even op rijden.. het is net teveel van het goede. Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.
Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwensDat kan nog het platteland zonder op te vallen
Stttttttttttttttttttttt !
![]()
Vandaag even plaatjes bekijken.. ik zag ook al wat leuke meedenksposts in het vorige topic.
Ja, ze moet nog 25 Kw.quote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
ZX-6R zoals die van mij hebben ze begrenst zodat ik mezelf niet doodrij. Heb je toch een mooie sportieve motoren als je hem niet totall los rijdt kan je hem eerst netjes verkennen zonder kuipschade en daarna mag je hem na 2 jaar ontgrenzen en voluit tegen een pilaar van een viaduct aanrijdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.
Nietemin wil ik eerst echt ervaring op de weg willen doen,met een minder krachtige motor,en met flink wat grip op de weg.
*een van de voorwaardes van mijn ouders
*telefoon naar kop gooitquote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |