abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 09:43:28 #126
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36600243
quote:
Op maandag 3 april 2006 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

die komen er niet meer tussen
Het is idd lastig met kratjuh en BazzieK maar soms komt er nog een post tussendoor.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 3 april 2006 @ 09:43:39 #127
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_36600245
IAN: Goedemorgen schatjes!!!!

Ik ga zo op weg naar mijn nieuwe (helaas zo goed als internetloze) werkplek

maar we hebben er zin in!

En geniet allemaal van het heerlijke weer, maar waai niet van de motor!
Doei.
pi_36600273
Goeie morgen allemaal .

En Faithy:Succes vandaag .
pi_36600347
Succes faithy
  maandag 3 april 2006 @ 09:55:03 #130
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_36600407
Sterkte, ik ga opweg naar mijn internet-gebaseerde werkplek, en me onderweg weer irriteren aan al die figuren die _wel_ een motor hebben

Ah, en ik zou mijn rijbewijs vandaag eens ophalen, mits tijd.
Het leek zo'n goed idee...
pi_36601231
Ja, ik heb er vanochtend onder de douche nog eens over nagedacht en aangezien ik op m'n werk niet op gang kom, ga ik m'n gedachten nog eens spuien.

Het lijkt me vrij naiëf om te denken dat je op bijvoorbeeld een Fazer snel uitgekeken gaat zijn, omdat je er een keertje gemakkelijk op weg bent gereden. Volgens mij rijdt iedere fatsoenlijk onderhouden motor makkelijk weg als je alleen een lesmotor gewend bent. Mijn laatste rijles (en examen) heb ik op een gloedjenieuwe CB500 gedaan en dat rijdt gewoon stukken strakker dan zo'n afgeragd barrel waarbij je het gevoel hebt dat je achterwiel je in komt halen in een snelle bocht. Na je examen leer je pas rijden en voordat je de grenzen van een motort tegen bent gekomen ben je wel een heule tijd verder.

Zelf rij ik nu drie weken op een CB750 en ik merk dat ik in die drie weken gewoon veel beter ben gaan rijden dan in mijn hele rijlescarriere. Bochtenwerk is strakker en stabieler, het langzame werk (files) gaat veel lekkerder en in nat weer heb ik ook veel meer vertrouwen. Nu rij ik ook best veel, elke dag 60 kilometer woon-werk plus nog wat voor m'n plezier en dan gaat het gewoon hard.

Qua motor denk ik dat je bij jezelf na moet gaan hoeveel verstand er tussen je oren zit, ben je een type dat meteen voluit gaat gaan of kan je je rechterhand onder controle houden? Daarnaast gaat het natuurlijk ook om smaak én budget. Het lijkt me sowieso onverstandig om op iets als een R1200GS (hoe geil het ook is ) of een Haajaaboesaa te beginnen, omdat het gewoon hele zware motoren zijn. Aan de andere kant hoeft het natuurlijk geen probleem te zijn, het is heel erg persoonlijk.

Goh, veel tekst hè?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 3 april 2006 @ 10:40:44 #132
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36601430
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Goh, veel tekst hè?


Jij bent tenminste wel wakker.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_36601434
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ja, ik heb er vanochtend onder de douche nog eens over nagedacht en aangezien ik op m'n werk niet op gang kom, ga ik m'n gedachten nog eens spuien.

Het lijkt me vrij naiëf om te denken dat je op bijvoorbeeld een Fazer snel uitgekeken gaat zijn, omdat je er een keertje gemakkelijk op weg bent gereden. Volgens mij rijdt iedere fatsoenlijk onderhouden motor makkelijk weg als je alleen een lesmotor gewend bent. Mijn laatste rijles (en examen) heb ik op een gloedjenieuwe CB500 gedaan en dat rijdt gewoon stukken strakker dan zo'n afgeragd barrel waarbij je het gevoel hebt dat je achterwiel je in komt halen in een snelle bocht. Na je examen leer je pas rijden en voordat je de grenzen van een motort tegen bent gekomen ben je wel een heule tijd verder.

Zelf rij ik nu drie weken op een CB750 en ik merk dat ik in die drie weken gewoon veel beter ben gaan rijden dan in mijn hele rijlescarriere. Bochtenwerk is strakker en stabieler, het langzame werk (files) gaat veel lekkerder en in nat weer heb ik ook veel meer vertrouwen. Nu rij ik ook best veel, elke dag 60 kilometer woon-werk plus nog wat voor m'n plezier en dan gaat het gewoon hard.

Qua motor denk ik dat je bij jezelf na moet gaan hoeveel verstand er tussen je oren zit, ben je een type dat meteen voluit gaat gaan of kan je je rechterhand onder controle houden? Daarnaast gaat het natuurlijk ook om smaak én budget. Het lijkt me sowieso onverstandig om op iets als een R1200GS (hoe geil het ook is ) of een Haajaaboesaa te beginnen, omdat het gewoon hele zware motoren zijn. Aan de andere kant hoeft het natuurlijk geen probleem te zijn, het is heel erg persoonlijk.

Goh, veel tekst hè?
Maar wel perfect samengevat .
pi_36601542
Mooi verwoord !
pi_36602689
Geef mij jouw hand,samen noar d'n overkant,samen met ow zoals altied,dat't uiteindelijk Zondag wir.
Rowwen Heze.richardgie gaat maar eens eten en dan werken .
pi_36603135
Rowwen Heze


Ja ik ben zo'n lompe boer die bij het 20-jaar concert in de HMH is geweest ...
  maandag 3 april 2006 @ 12:29:56 #137
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36604101
Ben ik weer.

Een R6, een R1, een Haajaaboesaa en dergelijke buikschuivers zijn niet aan de orde. Een SV 1000 ook niet, al vind ik hem prachtig en ga ik er binnenkort even op rijden.. het is net teveel van het goede. Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.

Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwens Dat kan nog het platteland zonder op te vallen Stttttttttttttttttttttt !

Vandaag even plaatjes bekijken.. ik zag ook al wat leuke meedenksposts in het vorige topic.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_36604215
ik had al eerder een SV650 gepost
  maandag 3 april 2006 @ 12:35:12 #139
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36604231
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had al eerder een SV650 gepost
Niet gezien.
Nog een keertje ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_36604492
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:35 schreef ondeugend het volgende:
Niet gezien.
Nog een keertje ?
Pfff wel opletten he

Voor deze keer dan vond het zelf wel een mooie optie en der is iemand hier die er alles over kan vertellen

Tis wel geen zwarte maar toch een mooi model om een indruk te krijgen
  maandag 3 april 2006 @ 12:47:25 #141
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36604542
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Pfff wel opletten he

Voor deze keer dan vond het zelf wel een mooie optie en der is iemand hier die er alles over kan vertellen
[afbeelding]
Tis wel geen zwarte maar toch een mooi model om een indruk te krijgen
Bwt !
Ik had hem helemaal gemist zeg...
Dat gaan we nader onderzoeken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 3 april 2006 @ 12:51:04 #142
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36604668



Maar dan moet RB een andere kleur kopen... zo is het net of we verkering hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door ondeugend op 03-04-2006 12:59:28 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 3 april 2006 @ 13:07:19 #143
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_36605184
quote:
Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.
Nietemin wil ik eerst echt ervaring op de weg willen doen,met een minder krachtige motor,en met flink wat grip op de weg.

*een van de voorwaardes van mijn ouders
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_36605491
moggeh
quote:
Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wat deze puber zegt.

RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS. ) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
er zijn ook nog wel andere 500cc motoren hoor

heb erg gelachen over die fokstok, en zelfs in z'n felicitatie topic word die error uitgescholden
pi_36605618
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.
Haai.
quote:
Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk. Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
quote:
Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
Shoppen! Wat voor type zoek je, echt een supersport of mag het ook tussenin zitten? Je voorkeur is vast al wel algemeen bekend hiero, alleen niet bij mij. Mijn motor heb ik hier gevonden trouwens.
quote:
[De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwens Dat kan nog het platteland zonder op te vallen Stttttttttttttttttttttt !
Foei! Enzo!

Maar denk niet al te snel dat je snel ergens op uitgegekeken bent, ik denk zomaar dat dat wel mee gaat vallen.

Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_36605688
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Haai.
[..]

Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk. Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
heeft ook wel wat met leeftijd te maken
quote:
[..]

Foei! Enzo!

Maar denk niet al te snel dat je snel ergens op uitgegekeken bent, ik denk zomaar dat dat wel mee gaat vallen.
tenzij je een 25kw gs500 rijd

quote:
Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
zie mijn reactie eerste stukje
  maandag 3 april 2006 @ 13:28:19 #147
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_36605784
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.

Een R6, een R1, een Haajaaboesaa en dergelijke buikschuivers zijn niet aan de orde. Een SV 1000 ook niet, al vind ik hem prachtig en ga ik er binnenkort even op rijden.. het is net teveel van het goede. Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.

Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwens Dat kan nog het platteland zonder op te vallen Stttttttttttttttttttttt !

Vandaag even plaatjes bekijken.. ik zag ook al wat leuke meedenksposts in het vorige topic.
Gewoon veel proefritten maken daarmee kom je het snelste op een motor uit die bij je pas
er is volgens mij geen 1 motorzaak die je een proefrit weigert als je uitlegt dat je helemaal geen idee heb wat voor soort motor je zou willen.

en als je op verschillende motoren heb gereden is het vergelijken ook een stuk gemakkelijker
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 3 april 2006 @ 13:29:50 #148
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_36605830
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
Ja, ze moet nog 25 Kw.

Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
pi_36605883
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:07 schreef TimoBasso het volgende:

okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.
Nietemin wil ik eerst echt ervaring op de weg willen doen,met een minder krachtige motor,en met flink wat grip op de weg.

*een van de voorwaardes van mijn ouders
ZX-6R zoals die van mij hebben ze begrenst zodat ik mezelf niet doodrij. Heb je toch een mooie sportieve motoren als je hem niet totall los rijdt kan je hem eerst netjes verkennen zonder kuipschade en daarna mag je hem na 2 jaar ontgrenzen en voluit tegen een pilaar van een viaduct aanrijden
pi_36605894
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
*telefoon naar kop gooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')