Dat zekerquote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
whehehehehe
Ik, en ik hoop de rest ook, heb iig lol gehad. Ik ga met een big smile m'n nest opzoeken.
Wat deze puber zegt.quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Fucking 80.000 per jaar verdienen voor 2 dagen per week werken en dan nog het lef hebben om te falenquote:Kohnstamm ‘faalde’ voor 80 mille per jaar
Van onze verslaggever Weert Schenk
AMSTERDAM - Als voorzitter van de omstreden Regieraad ICT Politie ontving oud-staatssecretaris Jacob Kohnstamm van Binnenlandse Zaken 80 duizend euro per jaar. Daarvoor werkte hij nog geen twee dagen per week volgens het adviesbureau Boer & Croon, waar hij onder contract stond.
quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Wat deze twee pubers zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat deze puber zegt.
RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS.) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
Naar ik weet dát nou juist net niet.quote:Op maandag 3 april 2006 07:57 schreef hicham het volgende:
Verder moet je hem veel op toeren houden om het vermogen erin te houden
Zie hier voor een reviewquote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
Inderdaad 2takt staat bekend voor hun kracht onderin?quote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
quote:Op maandag 3 april 2006 09:10 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben moe ... Nog een hele dag te gaan ...![]()
Lekker weertje ook trouwens
quote:Op maandag 3 april 2006 09:36 schreef hollander172 het volgende:
Alleen maar newbies @ topic.![]()
Ligt de oude garde nog te meuren?![]()
Het gaan hebben over spuitwerk op je kont na een samenvatting van Brokeback Mountain vind ik wel heel ziek...quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Gawaine het volgende:
Krijg nou de tering klik
Heeft ie m'n spuitwerk op de kont gekopieerd van mij.
Het is idd lastig met kratjuh en BazzieK maar soms komt er nog een post tussendoor.quote:
Maar wel perfect samengevatquote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ja, ik heb er vanochtend onder de douche nog eens over nagedacht en aangezien ik op m'n werk niet op gang kom, ga ik m'n gedachten nog eens spuien.
Het lijkt me vrij naiëf om te denken dat je op bijvoorbeeld een Fazer snel uitgekeken gaat zijn, omdat je er een keertje gemakkelijk op weg bent gereden. Volgens mij rijdt iedere fatsoenlijk onderhouden motor makkelijk weg als je alleen een lesmotor gewend bent. Mijn laatste rijles (en examen) heb ik op een gloedjenieuwe CB500 gedaan en dat rijdt gewoon stukken strakker dan zo'n afgeragd barrel waarbij je het gevoel hebt dat je achterwiel je in komt halen in een snelle bocht. Na je examen leer je pas rijden en voordat je de grenzen van een motort tegen bent gekomen ben je wel een heule tijd verder.
Zelf rij ik nu drie weken op een CB750 en ik merk dat ik in die drie weken gewoon veel beter ben gaan rijden dan in mijn hele rijlescarriere. Bochtenwerk is strakker en stabieler, het langzame werk (files) gaat veel lekkerder en in nat weer heb ik ook veel meer vertrouwen. Nu rij ik ook best veel, elke dag 60 kilometer woon-werk plus nog wat voor m'n plezier en dan gaat het gewoon hard.
Qua motor denk ik dat je bij jezelf na moet gaan hoeveel verstand er tussen je oren zit, ben je een type dat meteen voluit gaat gaan of kan je je rechterhand onder controle houden? Daarnaast gaat het natuurlijk ook om smaak én budget. Het lijkt me sowieso onverstandig om op iets als een R1200GS (hoe geil het ook is) of een Haajaaboesaa te beginnen, omdat het gewoon hele zware motoren zijn. Aan de andere kant hoeft het natuurlijk geen probleem te zijn, het is heel erg persoonlijk.
Goh, veel tekst hè?
Niet gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had al eerder een SV650 gepost![]()
Pfffquote:
Bwt !quote:Op maandag 3 april 2006 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Pfffwel opletten he
Voor deze keer dan![]()
vond het zelf wel een mooie optie
en der is iemand hier die er alles over kan vertellen
[afbeelding]
Tis wel geen zwarte maar toch een mooi model om een indruk te krijgen
okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
quote:Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat deze puber zegt.
RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS.) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
Haai.quote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.quote:Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.
Shoppen! Wat voor type zoek je, echt een supersport of mag het ook tussenin zitten? Je voorkeur is vast al wel algemeen bekend hiero, alleen niet bij mij.quote:Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
Foei! Enzo!quote:[De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwensDat kan nog het platteland zonder op te vallen
Stttttttttttttttttttttt !
![]()
heeft ook wel wat met leeftijd te makenquote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Haai.
[..]
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
tenzij je een 25kw gs500 rijdquote:[..]
Foei! Enzo!
Maar denk niet al te snel dat je snel ergens op uitgegekeken bent, ik denk zomaar dat dat wel mee gaat vallen.
zie mijn reactie eerste stukjequote:Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
Gewoon veel proefritten makenquote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.
Een R6, een R1, een Haajaaboesaa en dergelijke buikschuivers zijn niet aan de orde. Een SV 1000 ook niet, al vind ik hem prachtig en ga ik er binnenkort even op rijden.. het is net teveel van het goede. Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.
Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwensDat kan nog het platteland zonder op te vallen
Stttttttttttttttttttttt !
![]()
Vandaag even plaatjes bekijken.. ik zag ook al wat leuke meedenksposts in het vorige topic.
Ja, ze moet nog 25 Kw.quote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
ZX-6R zoals die van mij hebben ze begrenst zodat ik mezelf niet doodrij. Heb je toch een mooie sportieve motoren als je hem niet totall los rijdt kan je hem eerst netjes verkennen zonder kuipschade en daarna mag je hem na 2 jaar ontgrenzen en voluit tegen een pilaar van een viaduct aanrijdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.
Nietemin wil ik eerst echt ervaring op de weg willen doen,met een minder krachtige motor,en met flink wat grip op de weg.
*een van de voorwaardes van mijn ouders
*telefoon naar kop gooitquote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
![]()
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?quote:
Ja, vond ik ook wel mooierquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef hollander172 het volgende:
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?![]()
Best mooi ding al blijft het natuurlijk een honda.![]()
Stuk beter dan die halfgekuipte motorenquote:Op zondag 2 april 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
Deze dus.
CBRretjes zijn toch allemansvriendjes.
Hij lijkt zo groot !quote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?![]()
Best mooi ding al blijft het natuurlijk een honda.![]()
Tsja dat heb je met zwart he?quote:
Hooi.quote:
Pcies en op dat gebied best een verstandige vrouw.quote:Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
![]()
Je had even mijn verhaaltjes beter kunnen lezen. Geen buikschuiverquote:Shoppen! Wat voor type zoek je, echt een supersport of mag het ook tussenin zitten? Je voorkeur is vast al wel algemeen bekend hiero, alleen niet bij mij.Mijn motor heb ik hier gevonden trouwens.
Jaquote:Foei! Enzo!
Ik mag op een Honda Goldwing.quote:Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
Lefgozer!quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
![]()
fout... wit maakt groot, zwart maakt slank.quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met zwart he?
In een zwarte jurk zal jouw ass ook groter lijken dan hij werkelijk is.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met zwart he?
In een zwarte jurk zal jouw ass ook groter lijken dan hij werkelijk is.![]()
Ja dat vertel je wel leuk, maar waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon geen lef hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
Dus dat van die negers is gewoon allemaal gezichtdsbedrogquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
In een zwarte jurk zal jouw ass ook groter lijken dan hij werkelijk is.![]()
Je hebt gewoon helemaal gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gewoon veel proefritten makendaarmee kom je het snelste op een motor uit die bij je pas
![]()
er is volgens mij geen 1 motorzaak die je een proefrit weigert als je uitlegt dat je helemaal geen idee heb wat voor soort motor je zou willen.
en als je op verschillende motoren heb gereden is het vergelijken ook een stuk gemakkelijker
Als een bips van zichzelf zwart is zegt dat nog niks over de omvang van het beestje.quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus dat van die negers is gewoon allemaal gezichtdsbedrog
Ik weet het niet, maar in de parenclub zul je vast wel eens wat zien.
*schop*
uhm, heb je het nou over mij?quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Overigens ga ik toch eerst rustig op mijn gemakkie als ik hem heb. En zeker niet achter jullie aanracen zoals... wie was het ook alweer ?
Ik geloof van wel.quote:
*schrijft Alexxxx op bij de mensen die geen kerstkaartje meer krijgen dit jaar.
laat ik het zo zeggen.. ik ben inmiddels alweer gestopt om te kijken wat ik na die 25kw periode wil hebbenquote:
Vrouwen denken eerst voordat zedoen.......alhoewelquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat vertel je wel leuk, maar waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon geen lef hebben
ik zou als ik jou was ook op veel verschillende type motoren rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Overigens ga ik toch eerst rustig op mijn gemakkie als ik hem heb. En zeker niet achter jullie aanracen zoals... wie was het ook alweer ?
Wil je erover praten ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
Tja je zal niet de eerste zijn die een verkeerde eerste keuze doet ...
Oh, je vindt de GS dus wel leuk genoeg om voor het leven te houdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.. ik ben inmiddels alweer gestopt om te kijken wat ik na die 25kw periode wil hebben
Och arme !quote:
Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturenquote:Op maandag 3 april 2006 13:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vrouwen denken eerst voordat zedoen.......alhoewel![]()
![]()
Praat even met Roderick wil je, die wil ooit een Harley Davidson. Of is dat een categorie apartquote:
Reed jij niet ooit bijna een lammetje aan ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturen
Zo bij het rijden wel koppie erbij houden he? Je hoeft niet te racen om hard te crashen.quote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend is te druk in haar hoofd lately
duurt nog zolang dat ik me met dit ding moet vermakenquote:Op maandag 3 april 2006 14:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, je vindt de GS dus wel leuk genoeg om voor het leven te houden
net zoals dat dijkje zekerquote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturen
quote:Op maandag 3 april 2006 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Praat even met Roderick wil je, die wil ooit een Harley Davidson. Of is dat een categorie apart![]()
Ach ik heb er een mooie blauwe Ninja voor terug ...quote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Och arme !
Ik heb het met je te doen.
Oh ja ! Dat wist ik natuurlijk ook al wel
* ondeugend is te druk in haar hoofd lately
Zat nog een hek tussenquote:Op maandag 3 april 2006 14:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Reed jij niet ooit bijna een lammetje aan ?
Best verdacht trouwens !
Dat klinkt erg herkenbaar !quote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Soms moet je wat schade overhebben om je ouders te overtuigen van het nut van nieuwe onderdelen als je nog thuis woont. Echt hoor ..
Tja ach ik mag/kan doen wat ik zelf wil .. Maar mijn ouders 'keuren het pas goed' als ik het kan onderbouwen met bijvoorbeeld veiligheid ... Soms best vervelend als iets behalve mooi ook vrij duidelijk functioneel is ...quote:Op maandag 3 april 2006 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Tell us more, ik ben 1 en al oor!![]()
Dat rijmt enzo![]()
nou hem niet total loss rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
Zelfde hier ja, daarom heb ik de veel dingen gemonteerd op andere plekken (Roderick!![]()
), ze hebben niet eens door dat mijn Bandit er ineens anders uitziet
Letter er niet echt op
Maar ze zouden eens moeten weten
Ergens hebben ze ook wel gelijk en vind soms dat ik ook het geld beter voor andere dingen had kunnen gebruiken
ik had toen een aardige verzameling spullen liggen hierquote:Op maandag 3 april 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
Zelfde hier ja, daarom heb ik de veel dingen gemonteerd op andere plekken (Roderick!![]()
), ze hebben niet eens door dat mijn Bandit er ineens anders uitziet
Letter er niet echt op
Maar ze zouden eens moeten weten
Ergens hebben ze ook wel gelijk en vind soms dat ik ook het geld beter voor andere dingen had kunnen gebruiken
quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou hem niet total loss rijdenanders kijken ze weer vreemd op van de hogere dagwaarde
![]()
er zijn van die kentekenplaat houders waar ook knippers opgezet kunnen worden...quote:Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Ik wil op m'n Ninja trouwens een paar led knippers achterop monteren bij de kentekenplaat ... Maar de huidige zitten op de plek van 'ventilatiegaten' .. Dus er zit achteraan niks om die knippers op vast te maken ...
Iemand tips/suggesties ?![]()
Weet je toevallig ook een winkel die dat soort houders verkoopt ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er zijn van die kentekenplaat houders waar ook knippers opgezet kunnen worden...
Kentekenplaathouders kosten iets van 30 euro, niet echt duur. Maar 66 gulden is dat welquote:Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:
Weet je toevallig ook een winkel die dat soort houders verkoopt ?
Ik kan er wel een beugeltje voor maken oid maar ik zit even met het 'waterdichte' gedeelte van de knipperaansluitingen wat niet netjes is ...
Hmm het kan dus toch .. Maar is dat jouw ninja ? Nee toch ?quote:Op maandag 3 april 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kentekenplaathouders kosten iets van 30 euro, niet echt duur. Maar 66 gulden is dat wel
[afbeelding]
Aluminium strip aan 2 zijden gebogen.
Krimpkous.quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
De knippers die ik op het oog heb, hebben gewoon de draadjes door de bout zelf zitten .. Hoe voorkom je dat daar vocht in komt ?
Is die van mij ja.quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm het kan dus toch .. Maar is dat jouw ninja ? Nee toch ?
De knippers die ik op het oog heb, hebben gewoon de draadjes door de bout zelf zitten .. Hoe voorkom je dat daar vocht in komt ?
Dat achterlicht heb ik ook al op het oog ! Zit daar ook kentekenplaatverlichting in ... ??![]()
Ninjaatje ziet er nice uit kerel, snel maar 's meetenquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is die van mij ja.![]()
In dat achterlicht zitten witte LEDs aan de onder/achterkant. Incl. kentekenplaatverlichting dus. Hoe het precies zit heb ik eigenlijk niet echt opgelet, volgens mij wel die krimpkousjes wat hollander zegt.
Heb samen met iemand anders aan de motor gewerkt [insert thuis kan ik dat niet doen vanwege ouders verhaal @ hicham] dus weet niet hoe alles precies zit![]()
Ik stem voorquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef kratjuh het volgende:
Ninjaatje ziet er nice uit kerel, snel maar 's meeten![]()
Gat in het midden van de undertail geboordquote:Krimpkousje is wel een prima idee inderdaad ... Weet je nog wel hoe je je draadjes hebt 'weggewerkt' ? (waar ze ongeveer naar binnen gaan?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |