abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36606933
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:03 schreef kratjuh het volgende:

[..]

1 woord: chopper

Praat even met Roderick wil je, die wil ooit een Harley Davidson. Of is dat een categorie apart
  maandag 3 april 2006 @ 14:08:44 #177
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36606939
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef hicham het volgende:

[..]

Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturen
Reed jij niet ooit bijna een lammetje aan ?
Best verdacht trouwens !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 3 april 2006 @ 14:09:08 #178
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36606945
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend is te druk in haar hoofd lately
Zo bij het rijden wel koppie erbij houden he? Je hoeft niet te racen om hard te crashen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_36607015
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:04 schreef hicham het volgende:

[..]

Oh, je vindt de GS dus wel leuk genoeg om voor het leven te houden
duurt nog zolang dat ik me met dit ding moet vermaken
ik word alleen maar gek als ik naar al die andere leuke dingen kijk
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef hicham het volgende:

[..]

Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturen
net zoals dat dijkje zeker
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:08 schreef hicham het volgende:

[..]

Praat even met Roderick wil je, die wil ooit een Harley Davidson. Of is dat een categorie apart
had toch al gezegt dat die er pas komt als ik oud ben
pi_36607054
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Och arme !
Ik heb het met je te doen.

Oh ja ! Dat wist ik natuurlijk ook al wel
* ondeugend is te druk in haar hoofd lately
Ach ik heb er een mooie blauwe Ninja voor terug ...
pi_36607117
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Reed jij niet ooit bijna een lammetje aan ?
Best verdacht trouwens !
Zat nog een hek tussen

Maar dat was slechts een manouvre om een goede reden te hebben mijn bandit aan te passen. Het begon met dubbele koplampies en daarna nog een hele berg andere spullen. Soms moet je wat schade overhebben om je ouders te overtuigen van het nut van nieuwe onderdelen als je nog thuis woont. Echt hoor ..

pi_36607135
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef hicham het volgende:

[..]
Soms moet je wat schade overhebben om je ouders te overtuigen van het nut van nieuwe onderdelen als je nog thuis woont. Echt hoor ..

Dat klinkt erg herkenbaar !
pi_36607249
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Dat klinkt erg herkenbaar !
Tell us more, ik ben 1 en al oor!

Dat rijmt enzo
  maandag 3 april 2006 @ 14:20:44 #184
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36607278

Ik ga me weer even bezighouden met voorraadbeheer... schiet niet op zo met Fok aan.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_36607303
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:19 schreef hicham het volgende:

[..]

Tell us more, ik ben 1 en al oor!

Dat rijmt enzo
Tja ach ik mag/kan doen wat ik zelf wil .. Maar mijn ouders 'keuren het pas goed' als ik het kan onderbouwen met bijvoorbeeld veiligheid ... Soms best vervelend als iets behalve mooi ook vrij duidelijk functioneel is ...
pi_36607522
Zelfde hier ja, daarom heb ik de veel dingen gemonteerd op andere plekken (Roderick! ), ze hebben niet eens door dat mijn Bandit er ineens anders uitziet Letter er niet echt op Maar ze zouden eens moeten weten

Ergens hebben ze ook wel gelijk en vind soms dat ik ook het geld beter voor andere dingen had kunnen gebruiken
pi_36607558
Tja geld ... Als je maar plezier hebt toch ...
pi_36607578
...vooral ook een beetje posen natuurlijk

i
  maandag 3 april 2006 @ 14:30:58 #189
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_36607618
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
Zelfde hier ja, daarom heb ik de veel dingen gemonteerd op andere plekken (Roderick! ), ze hebben niet eens door dat mijn Bandit er ineens anders uitziet Letter er niet echt op Maar ze zouden eens moeten weten

Ergens hebben ze ook wel gelijk en vind soms dat ik ook het geld beter voor andere dingen had kunnen gebruiken
nou hem niet total loss rijden anders kijken ze weer vreemd op van de hogere dagwaarde
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_36607715
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:28 schreef hicham het volgende:

ik had toen een aardige verzameling spullen liggen hier
maar is ze zelfs de spiegels niet opgevallen
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

nou hem niet total loss rijden anders kijken ze weer vreemd op van de hogere dagwaarde
pi_36607766
Ik wil op m'n Ninja trouwens een paar led knippers achterop monteren bij de kentekenplaat ... Maar de huidige zitten op de plek van 'ventilatiegaten' .. Dus er zit achteraan niks om die knippers op vast te maken ...

Iemand tips/suggesties ?
pi_36607980
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Ik wil op m'n Ninja trouwens een paar led knippers achterop monteren bij de kentekenplaat ... Maar de huidige zitten op de plek van 'ventilatiegaten' .. Dus er zit achteraan niks om die knippers op vast te maken ...

Iemand tips/suggesties ?
er zijn van die kentekenplaat houders waar ook knippers opgezet kunnen worden...
pi_36608190
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

er zijn van die kentekenplaat houders waar ook knippers opgezet kunnen worden...
Weet je toevallig ook een winkel die dat soort houders verkoopt ?

Ik kan er wel een beugeltje voor maken oid maar ik zit even met het 'waterdichte' gedeelte van de knipperaansluitingen wat niet netjes is ...
pi_36608301

It's a beautiful day
Heb alleen mijn motor nog niet hier.. das het enige dat nog ontbreekt
pi_36608517
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:

Weet je toevallig ook een winkel die dat soort houders verkoopt ?

Ik kan er wel een beugeltje voor maken oid maar ik zit even met het 'waterdichte' gedeelte van de knipperaansluitingen wat niet netjes is ...
Kentekenplaathouders kosten iets van 30 euro, niet echt duur. Maar 66 gulden is dat wel

Aluminium strip aan 2 zijden gebogen.
pi_36608575
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Kentekenplaathouders kosten iets van 30 euro, niet echt duur. Maar 66 gulden is dat wel

[afbeelding]

Aluminium strip aan 2 zijden gebogen.
Hmm het kan dus toch .. Maar is dat jouw ninja ? Nee toch ?

De knippers die ik op het oog heb, hebben gewoon de draadjes door de bout zelf zitten .. Hoe voorkom je dat daar vocht in komt ?

Dat achterlicht heb ik ook al op het oog ! Zit daar ook kentekenplaatverlichting in ... ??
  maandag 3 april 2006 @ 15:07:26 #197
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36608626
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
De knippers die ik op het oog heb, hebben gewoon de draadjes door de bout zelf zitten .. Hoe voorkom je dat daar vocht in komt ?
Krimpkous.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_36608705
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Hmm het kan dus toch .. Maar is dat jouw ninja ? Nee toch ?

Dat achterlicht heb ik ook al op het oog ! Zit daar ook kentekenplaatverlichting in ... ??
Is die van mij ja.

In dat achterlicht zitten witte LEDs aan de onder/achterkant. Incl. kentekenplaatverlichting dus. Hoe het precies zit heb ik eigenlijk niet echt opgelet, volgens mij wel die krimpkousjes wat hollander zegt.

Heb samen met iemand anders aan de motor gewerkt [insert thuis kan ik dat niet doen vanwege ouders verhaal @ hicham] dus weet niet hoe alles precies zit
pi_36608797
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Is die van mij ja.

In dat achterlicht zitten witte LEDs aan de onder/achterkant. Incl. kentekenplaatverlichting dus. Hoe het precies zit heb ik eigenlijk niet echt opgelet, volgens mij wel die krimpkousjes wat hollander zegt.

Heb samen met iemand anders aan de motor gewerkt [insert thuis kan ik dat niet doen vanwege ouders verhaal @ hicham] dus weet niet hoe alles precies zit
Ninjaatje ziet er nice uit kerel, snel maar 's meeten

Krimpkousje is wel een prima idee inderdaad ... Weet je nog wel hoe je je draadjes hebt 'weggewerkt' ? (waar ze ongeveer naar binnen gaan?)
pi_36608974
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef kratjuh het volgende:

Ninjaatje ziet er nice uit kerel, snel maar 's meeten
Ik stem voor
quote:
Krimpkousje is wel een prima idee inderdaad ... Weet je nog wel hoe je je draadjes hebt 'weggewerkt' ? (waar ze ongeveer naar binnen gaan?)
Gat in het midden van de undertail geboord Maar weet het niet precies, zal als ik zin heb naar school te gaan straks even kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')