En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?quote:
Ja, vond ik ook wel mooierquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef hollander172 het volgende:
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?![]()
Best mooi ding al blijft het natuurlijk een honda.![]()
Stuk beter dan die halfgekuipte motorenquote:Op zondag 2 april 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
Deze dus.
CBRretjes zijn toch allemansvriendjes.
Hij lijkt zo groot !quote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?![]()
Best mooi ding al blijft het natuurlijk een honda.![]()
Tsja dat heb je met zwart he?quote:
Hooi.quote:
Pcies en op dat gebied best een verstandige vrouw.quote:Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
![]()
Je had even mijn verhaaltjes beter kunnen lezen. Geen buikschuiverquote:Shoppen! Wat voor type zoek je, echt een supersport of mag het ook tussenin zitten? Je voorkeur is vast al wel algemeen bekend hiero, alleen niet bij mij.Mijn motor heb ik hier gevonden trouwens.
Jaquote:Foei! Enzo!
Ik mag op een Honda Goldwing.quote:Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
Lefgozer!quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
![]()
fout... wit maakt groot, zwart maakt slank.quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met zwart he?
In een zwarte jurk zal jouw ass ook groter lijken dan hij werkelijk is.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met zwart he?
Ja dat vertel je wel leuk, maar waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon geen lef hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
Dus dat van die negers is gewoon allemaal gezichtdsbedrogquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
Je hebt gewoon helemaal gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gewoon veel proefritten makendaarmee kom je het snelste op een motor uit die bij je pas
![]()
er is volgens mij geen 1 motorzaak die je een proefrit weigert als je uitlegt dat je helemaal geen idee heb wat voor soort motor je zou willen.
en als je op verschillende motoren heb gereden is het vergelijken ook een stuk gemakkelijker
Als een bips van zichzelf zwart is zegt dat nog niks over de omvang van het beestje.quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus dat van die negers is gewoon allemaal gezichtdsbedrog
Ik weet het niet, maar in de parenclub zul je vast wel eens wat zien.
*schop*
uhm, heb je het nou over mij?quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Overigens ga ik toch eerst rustig op mijn gemakkie als ik hem heb. En zeker niet achter jullie aanracen zoals... wie was het ook alweer ?
Ik geloof van wel.quote:
*schrijft Alexxxx op bij de mensen die geen kerstkaartje meer krijgen dit jaar.
laat ik het zo zeggen.. ik ben inmiddels alweer gestopt om te kijken wat ik na die 25kw periode wil hebbenquote:
Vrouwen denken eerst voordat zedoen.......alhoewelquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat vertel je wel leuk, maar waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon geen lef hebben
ik zou als ik jou was ook op veel verschillende type motoren rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Overigens ga ik toch eerst rustig op mijn gemakkie als ik hem heb. En zeker niet achter jullie aanracen zoals... wie was het ook alweer ?
Wil je erover praten ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
Tja je zal niet de eerste zijn die een verkeerde eerste keuze doet ...
Oh, je vindt de GS dus wel leuk genoeg om voor het leven te houdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.. ik ben inmiddels alweer gestopt om te kijken wat ik na die 25kw periode wil hebben
Och arme !quote:
Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturenquote:Op maandag 3 april 2006 13:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vrouwen denken eerst voordat zedoen.......alhoewel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |