Het was me al opgevallen ...quote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef stinkie het volgende:
Denken jullie aan mijn copyrights![]()
O, en houd het stoktopic inde gaten
We kunnen slechts hopenquote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Het was me al opgevallen ...
Goeie actie, van Stinkie![]()
Krijgt eentje snel een ban denk ik zo...
meer foto's gevonden, die van hem is zwart pfffffff kan ik net mee levenquote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
En je hebt het niet ergens anders van "gekopieerd" dan? Wel erg pauper anders.![]()
heb je de hele tekening opgeslagen? Hij is offline nu en ik hebgeen kopiequote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, dit was onderdeel van zijn tekening, maar vond hem wel grappig lijkend op de TransAlp
de tekening zelf staat ook niet in zn notesquote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
heb je de hele tekening opgeslagen? Hij is offline nu en ik hebgeen kopie
jawel, maar de foto is offline gehaaldquote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de tekening zelf staat ook niet in zn notes
ik was benieuwd![]()
oh, vandaar, vond het al een vreemde note.quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
jawel, maar de foto is offline gehaald
en BE wilde 'm niet geven![]()
ja, best wel... dacht even leuk een stukje snelweg te nemen....quote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een kutwind zeg!![]()
Iemand nog meer last van?![]()
als ik wist dat de wind zo hard was, had ik de snelweg wel gemedenquote:Op zondag 2 april 2006 23:18 schreef richardgie het volgende:
Kijk,dat zijn wel de echte bikkels die met dit weer(deze wind)op de motor gaan rijden.Inderdaad ik ben een zondags rijder geworden
![]()
Moet BE ff toestemming hier geven, het vrouwtje heeft ook inspraak.quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef stinkie het volgende:
heb je de hele tekening opgeslagen? Hij is offline nu en ik hebgeen kopie
Het leed dat 25kW naked heet.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
ja, best wel... dacht even leuk een stukje snelweg te nemen....
visier waait gewoon dicht (en weer open als ik ff achterom kijk) en ff een windvlaag en ik rij ineens bijna 20 km/u langzamer![]()
Als jij hem hebt gesaved mag je hem geven.quote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet BE ff toestemming hier geven, het vrouwtje heeft ook inspraak.
en dan te bedenken dat dat leed nog 1 1/2 jaar gaat durenquote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet BE ff toestemming hier geven, het vrouwtje heeft ook inspraak.
[..]
Het leed dat 25kW naked heet.![]()
Maar als ik achter mijn ruitje duik gaat de teller zonder de positie van de gashendel te verdraaien ook snelomhoog.
Luchtweerstand, je hebt er nix aan![]()
je mag m wel naar mij lekken he, ik ben ook crewquote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij hem hebt gesaved mag je hem geven.
Alleen ik mag dat dus niet doen vanuit de notes.Dat zou lekken zijn.
Maar jij wel dus. Want jij hebt hem zelf gesaved.
OMG, bureaucratie in het kleinquote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij hem hebt gesaved mag je hem geven.
Alleen ik mag dat dus niet doen vanuit de notes.Dat zou lekken zijn.
Maar jij wel dus. Want jij hebt hem zelf gesaved.
Daar verkijk je je echt op he?Denk je "lekker weer,ik ga een stukje rijden"staat er een wind echt ongelovelijk.En dan is motorrijden echt niet leuk meer.quote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik wist dat de wind zo hard was, had ik de snelweg wel gemeden
maar het zag er zo lekker uit vanmiddag, met het zonnetje erbij....
Klopt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:
OMG, bureaucratie in het klein
Maar tis wel zo natuurlijk.
*slingert MSN aan.
Iedereen is om te kopenquote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt.
En zou natuurlijk ook gewoon puur misbruik van mijn rechten zijn... En ik kijk wel 10 keer beter uit dan mezelf chantabel maken.
je hebt mail (buzzybee)quote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag m wel naar mij lekken he, ik ben ook crewje kent mn mailadres
![]()
Hij was deze keer in ieder geval originelerquote:
Jaquote:Op zondag 2 april 2006 23:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij was deze keer in ieder geval origineler
quote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef richardgie het volgende:
Richardgie gaat z'n ledikant maar eens opzoeken.Misschien morgen ochtend,avond of nacht nog effe langs surfen.Weltrusten allemaal.
je vrouw doet daar goede dingen in ieder geval, ze was me net voorquote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een verdieping naar boven
Lees morgen wel even bij in stokkie topic
Vriendin van me kwam langs, vond het blijkbaar een goede film en vind het ook blijkbaar een opgave om een film in haar eentje te kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
Wie gaat dan ook een film kijken over cowboy homo's.
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:
Post de ontknoping danquote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef stinkie het volgende:
Nee, hij is gebanned, dus het moment om de ontknoping te posten
Check BAN-meld topic en stok topic
En ik maar denken dat ik alle onzinnge posts van Geqxon al gelezen hadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Geqxon het volgende:
Voor 200 euro heb je wel een érg nette helm, is dit niet overkill voor 25kw?
Hij lijkt inderdaad niet heel erg onder de indrukquote:Op maandag 3 april 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Beetje jammer ook van de steeds vaker uitgedeelde forumspecifieke bans. Nou moe, nou kan ik niet meer posten in GC, wat erg.
Wat stond er voor de edit
quote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik alle onzinnge posts van Geqxon al gelezen had
Bron: BazzieK's posthistorie![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef stinkie het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 48! Ín het Oostvoornsemeer
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Willen de modjes, FA's en stinkie uit mijn topic blijven.
Beetje sneu dat ik in GC gebanned ben wegens vriendjespolitiek... Ik zeg wat naars tegen stinkie, en zijn vrouw blijkt moderator te zijn, en fixt een ban...
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
stinkie, je bent een held
en F13TS3ND3_3RR0R zal zich nu nog meer genaaid voelen
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
stinkie, je bent een held
en F13TS3ND3_3RR0R zal zich nu nog meer genaaid voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |