Ok, als je een fotootje zou kunnen maken hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 3 april 2006 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stem voor
[..]
Gat in het midden van de undertail geboord![]()
Maar weet het niet precies, zal als ik zin heb naar school te gaan straks even kijken.
Als je LED's gebruikt moet je zeker een ander knipperlicht relais. Origineel zitten er 23W knippers in, nu heb ik er 15W in zitten en de boel knippert nu veel sneller dan normaal. Schijnt dat je ergens een weerstand onafhankelijk relais kan halen, maar die vond ik niet direct bij de dealer hier in de buurt.quote:Op maandag 3 april 2006 15:19 schreef kratjuh het volgende:
Heb je trouwens nog een ander knipperrelais voor je leds gebruikt of is het gewoon onzin dat men stelt dat je die nodig hebt?
Ahh ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat dat kastje het knipperrelais was ...quote:Op maandag 3 april 2006 15:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je LED's gebruikt moet je zeker een ander knipperlicht relais. Origineel zitten er 23W knippers in, nu heb ik er 15W in zitten en de boel knippert nu veel sneller dan normaal. Schijnt dat je ergens een weerstand onafhankelijk relais kan halen, maar die vond ik niet direct bij de dealer hier in de buurt.
Het relais zit namelijk onder je buddyseat, dat kastje dat je ziet zitten (als dat bij jou ook zo is) en ik zocht er een die ik gewoon meteen kon inpluggen ipv te moeten knippen in mijn originele bedrading.
Alsof al die accessoires zijn inbegrepen bij de verzekeringquote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou hem niet total loss rijdenanders kijken ze weer vreemd op van de hogere dagwaarde
![]()
*niet aanwezig was tot ca. half 3*quote:
Wil het niet maken, wil een kant en klaar relaisje hebben die ik er zo in klikquote:Op maandag 3 april 2006 15:34 schreef kratjuh het volgende:
Als je een weerstandonafhankelijk relais wilt maken kan ik waarschijnlijk misschien wel ergens schemaatje vandaan regelen ..
Staat al wel in mijn agendaquote:Op maandag 3 april 2006 16:37 schreef worldpimber het volgende:
Motorfreaks Rideout 2006: Crois-en-Ternois
Wie wil er gaan? OPM heeft al interesse getoond maar nog geen zekerheid [insert argument werk] Zijn er nog anderen? Lijkt ons, de platipus brothers, leuk om met andere MC'ers te gaan. Anders niet
heen en terugreis is ongeveer 800 km totaal. We kunnen eventueel de zondag ervoor vertrekken.Uiteraard wordt het wel rijden door mooie omgeving, 6 sessie racen, chillen en weer terug ofzoiets
Great, meld ff als er wat meer vast staat.quote:Op maandag 3 april 2006 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Staat al wel in mijn agendamaar nog niet geboekt
![]()
waarom ?quote:Op maandag 3 april 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Great, meld ff als er wat meer vast staat.![]()
Dat is juist de reden dat ik het niet wil doorgeven aan jou,quote:Op maandag 3 april 2006 16:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik niet moet gaan.
Led achterlicht ja en:quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef kratjuh het volgende:
Weer thuis
Pimber, zit er in jouw (led-?)achterlicht ook kentekenplaatverlichting ?
quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
Dat achterlicht heb ik ook al op het oog ! Zit daar ook kentekenplaatverlichting in ... ??![]()
Niet posten en denken aan je vriendin tegelijkquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef worldpimber het volgende:
In dat achterlicht zitten witte LEDs aan de onder/achterkant. Incl. kentekenplaatverlichting dus.
Hahah thanks voor de info ... Dit is namelijk exact dezelfde versie die ik op het oog had heb ...quote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Led achterlicht ja en:
[..]
[..]
Niet posten en denken aan je vriendin tegelijk![]()
Ik heb trouwens de versie zonder geïntegreerde knipperlichten.
Ik voeg het mailadres wat in je profiel bij MSN staat wel toe. Ga nu lerenquote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef kratjuh het volgende:
Hahah thanks voor de info ... Dit is namelijk exact dezelfde versie die ik op het oog had heb ...
Wanneer gaan we een bakkie doen en een rondje toeren ?![]()
![]()
Prima, succes ermee ..quote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik voeg het mailadres wat in je profiel bij MSN staat wel toe. Ga nu leren
quote:Op maandag 3 april 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Maar dan moet RB een andere kleur kopen... zo is het net of we verkering hebben.
Ik zal nog eens thee voor je zetten.quote:Op maandag 3 april 2006 17:30 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
[..]
Ik wat anders kopen
![]()
![]()
Ji moet nog zoeken , dus kun je de kleur ook wel aanpassen![]()
Als het maar niet zwart isquote:Op maandag 3 april 2006 17:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal nog eens thee voor je zetten.![]()
Wat maakt 't uit joh, gewoon allebei dezelfde motor houden. Ook toen ze achterop zat zag iedere buitenstaander jullie als stelletjequote:Op maandag 3 april 2006 17:30 schreef RB het volgende:
[..]
Ik wat anders kopen
![]()
![]()
Ji moet nog zoeken , dus kun je de kleur ook wel aanpassen![]()
Goedhart heeft ook al zoiets, 120 euro.quote:Op maandag 3 april 2006 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Staat al wel in mijn agendamaar nog niet geboekt
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat maakt 't uit joh, gewoon allebei dezelfde motor houden. Ook toen ze achterop zat zag iedere buitenstaander jullie als stelletje
Kunt die van mij ook kopenquote:Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]Grapig !
Wel vriendjes voor het leven.
Als ie hem geel laat spuiten....
En niet zomaar een stelletje, maar een stelletje met zelfde kleur kleding aanquote:Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]Grapig !
Wel vriendjes voor het leven.
Als ie hem geel laat spuiten....
Dat is puur praktisch. Zwart is gewoon altijd goed.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En niet zomaar een stelletje, maar een stelletje met zelfde kleur kleding aan<Insert:lijpe-column-over-motorrijder-stelletjes-waarvan-ik-de-URL-niet-meer-kan-vinden-
>
krijg je nou geen heimweequote:Op maandag 3 april 2006 17:55 schreef kratjuh het volgende:
Jeeej, nieuwe knipperleds (voor+achter) en led-achterlichtje besteld ...
Rode motoren zijn snel en zwarte nog sneller?quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is puur praktisch. Zwart is gewoon altijd goed.
Waarschijnlijk, alleen het verhaal van de zonnebril begrijp ik nog steeds nietquote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rode motoren zijn snel en zwarte nog sneller?
Beetje die logica?
600 te licht, 1000 te zwaar......750 dusquote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef ondeugend het volgende:
Dat is puur praktisch. Zwart is gewoon altijd goed.
Geen seconde ..quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
krijg je nou geen heimwee![]()
[afbeelding]
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
600 te licht, 1000 te zwaar......750 dusen nog het juiste merk ook
![]()
[afbeelding]
weet alleen niet of het qua budget past
Waarom was je nou eigenlijk zo in de war?quote:
Ik had het over de kleding kutto.quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rode motoren zijn snel en zwarte nog sneller?
Beetje die logica?
Zithouding .. heb al 's rugklachten gehad ...quote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom was je nou eigenlijk zo in de war?
600 te licht ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
600 te licht, 1000 te zwaar......750 dusen nog het juiste merk ook
![]()
[afbeelding]
weet alleen niet of het qua budget past
Vrouwen maken meer kapot dan bier goed kan makenquote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom was je nou eigenlijk zo in de war?
Zwarte motor en zwarte kleding?quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef ondeugend het volgende:
600 te licht ?
Zwarte kleding is praktisch en de kleur zwart vind ik voor een motor gewoon mooi.quote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zwarte motor en zwarte kleding?
Dat vind je ook echt een veilige combi?![]()
quote:
Mijn eerste dag werken sinds maandenquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je was toch vroeg gaan slapen
Moe van het hele dag zitten zeker
Ook al 20 april ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer word je ook al weer 1820 april?
6 meiquote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer word je ook al weer 1820 april?
Jahoor.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zwarte kleding is praktisch en de kleur zwart vind ik voor een motor gewoon mooi.
Is dat toegestaan Larsman ?![]()
Jah ik ook ...quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dus jij was de 20ste jarig?Mijn vader is namelijk ook op 20 april jarig
![]()
![]()
![]()
is dat op Zandvoort ?quote:Op maandag 3 april 2006 17:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Goedhart heeft ook al zoiets, 120 euro.
Maar ik durf me niet te vertonen met die Alp
Kijk dan uit je doppen, lamlulquote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jahoor.Wat jij wil schat.
Reed vanmiddag alleen bijna een fazertje omver met een zwart menneke erop omdat ik hem totaal niet gezien had.![]()
Doe ik.quote:
Ford Ka's zeker wel?quote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik.
Zwarte motor en zwart marsmannetje stekken alleen niet echt af tegen een donkerblauwe trailer.
Oeh !quote:
Hoe weet jij datquote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Vrouwen maken meer kapot dan bier goed kan maken
Zoiets toch?
quote:Op maandag 3 april 2006 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hey, de zwaaimeneer is er ook weer
Sterk verhaal #ben-de-tel-kwijtquote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef hollander172 het volgende:
Lachen ik zit blijkbaar privebestanden van een topmodel te downen?
Doutzen Kroes oid?Kan iemand bevestigen dat zij een zusje heeft dat Rens oid heet?
Of het meisje heeft een lesbische fascinatie voor de genoemde dame of het is familie van elkaar.![]()
Te veel meegelezen op the world wide webquote:Op maandag 3 april 2006 18:43 schreef RB het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Vrouw heb je nieten bier drink je niet
![]()
![]()
quote:
Ziet er cool uitquote:
Wat jij wil.quote:
Plemp ff alles onlinequote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Hier eentje uit de collectie:
[afbeelding]
Begin met bier, daar kun je makkelijker afblijven en is nie duurquote:Op maandag 3 april 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Sterk verhaal #ben-de-tel-kwijt
[..]
Te veel meegelezen op the world wide web![]()
Ooit komt het wel weer goed
Is dat alles ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
[afbeelding]
Wat een mooi neusje.quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
[afbeelding]
quote:
Motor-meet.nlquote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
[afbeelding]
Wat een Fok MC onwaardige reactiequote:Op maandag 3 april 2006 18:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]Is allemaal privespul.
Dat ik er toevallig over struikel betekent niet dat ik alles maar moet gaan uppen for the world to see.![]()
Nope.quote:Op maandag 3 april 2006 18:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Motor-meet.nlBetaal je daar nog voor?
Tsja euhm.quote:En hoe is met je problemos el gigante afgelopen, iets op je werk ofzo![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:36 schreef ondeugend het volgende:
Oeh !
Das de 2e goede suggestie van je !
Volgens mij is dit een buikschuiver in mooie kleren stiekem ?
quote:Op maandag 3 april 2006 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar is de duoseatcovereen zwarte zonder had ik al eerder gepost
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |