quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag? Ik geloof namelijk niet dat er maar 4 opties waren te kiezen :Squote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.
Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):
Welke bestemming stond op het koffertje van de Mol?
1. Darwin (Milouska)
2. Edinburgh (Frédérique)
3. Kuta (Mary-lou)
4. Lissabon (Jawel, Peggy)
Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.
Is dit nu echt niemand anders opgevallen?
Was ik niet, maar mijn man. Daarbij hadden wij het opgenomen, dus konden we het rustig terugkijken, ook wie welk koffertje heeft.quote:
Weet niet hoe dat moet, maar heb een paar keer gekeken. Er wordt bij die vraag rustig naar beneden gescrollt in een gelijkmatig tempo en het stopt bij antwoord 4 en het beeld staat dan even stil. Er komt echt niks meer na, anders hadden ze wel verder gescrollt. Toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag? Ik geloof namelijk niet dat er maar 4 opties waren te kiezen :S
Vanavond komt de herhaling, om half 11quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag?
Alle bestemmingen staan erbij, alleen in 2 rijen, waarvan er maar 1 in beeld was. (Ik heb even terug gekeken).quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.
Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):
1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)
Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.
Nee, mij niet opgevallen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)
Ja dat zei Karel ook; het zijn allemaal steden waarin de Mol is geweest.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Here2Stay het volgende:
Sloeg Lisse niet op een serie van WIDM die daar eindigde? Dacht ik ergens gehoord/gelezen te hebben.
Inderdaad. Dat Amerikanen als ze naar australie vliegen dus niet over de Atl. Oceaan gaan is zo'n kinder-weetje uit groep acht. Dat was echt te triest. Milouska liet het wel heel duidelijk zien: Australie ligt meer naar rechts, dus verder weg. Maar dat is dus juist dichterbij!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef Genverbrander het volgende:
Milouska was zooooooooooooooo dom tijdens die metro-koffer-opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
ze was even "vergeten" dat de aarde geen platte wereldkaart is maar een ronde bol, en dat australië dus niet helemaal aan het andere eind ligt maar juist er pal naast.![]()
Sowieso was het algehele topografieniveau bedroevend laag!
Als er maar één rij in beeld is, hoe kun jij dan weten dat er twee rijen waren? Er is geen tweede rij te zien!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alle bestemmingen staan erbij, alleen in 2 rijen, waarvan er maar 1 in beeld was. (Ik heb even terug gekeken).
Ik heb nu overigens helemaal geen idee meer wie de mol is.
Door logisch na te denken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er maar één rij in beeld is, hoe kun jij dan weten dat er twee rijen waren? Er is geen tweede rij te zien!
Ja, dat klopt was net ook aan het lezen! Vorige keer was het geschreven naar mijn idee uit dansers oogpunt..nu dit mss toch Roderick.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:33 schreef Wakey het volgende:
Zojuist het moldagboek gelezen... en over Richard in de kooi wordt geschreven:
"Ik heb gedaan wat mij het beste leek."
Dat wijst er volgens mij op dat het iemand is die een beslissing moest maken (Toine, milouska en Roderick?) want de kandidaten die daarna kwamen wisten niet dat Richard daarin had gezeten en hoefden niets te doen/beslissen...
Had ik gelezen, maar vond ik eigenlijk te obvious. Maar dat komt omdat ik bij peggy blijf. Milouska snapte dat hele gebeuren met Richard volgens mij niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:33 schreef Wakey het volgende:
Zojuist het moldagboek gelezen... en over Richard in de kooi wordt geschreven:
"Ik heb gedaan wat mij het beste leek."
Dat wijst er volgens mij op dat het iemand is die een beslissing moest maken (Toine, milouska en Roderick?) want de kandidaten die daarna kwamen wisten niet dat Richard daarin had gezeten en hoefden niets te doen/beslissen...
Dat schrijft de Mol niet, de Mol schrijft dat hij/zij op voorhand wist welke koffer de juiste was. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Mol die koffer ook zelf heeft gekozen. Ik heb het idee dat Roderick wel eens degene kan zijn die dat geschreven heeft. De Mol schrijft nl. ook: "Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer. Subtiel en zeker innerlijk rustig." Hij had als laatste in de rij de boel in de war kunnen schoppen, maar hij wist welke koffer de juiste was en dat dus zowel Darwin als Lisse niet goed waren, dus hij hoefde al niets meer te doen doordat anderen al de fout hadden gemaakt. Hij kon gewoon op z'n dooie gemak aan Milouska uitleggen waarom Lisse verder was dan Darwin omdat hij toch al wist dat er geen geld in de pot zou komen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:45 schreef Here2Stay het volgende:
In het dagboek schrijft de mol dat hij/zij weet welke koffer hij/ze kiezen moet. Vond Milouska wel heel enthousiast voorop lopen toen ze aankwamen op het battlefield en daar gelijk op de laatste koffer springen.. En Milouska had met de verste bestemming behoorlijk wat invloed..
Precies, daar heeft echt nog wel een tweede rijtje met antwoordmogelijkheden naast gestaan, hoor. Alle kandidaten worden altijd als antwoordmogelijkheid gegeven, of er staat bijvoorbeeld: "de Mol was hier niet bij".quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Door logisch na te denken.
En bij andere vragen zie je ook vaak 2 rijen.
Maar daar hebben ze nou juist dat mollenboekje voor! Ze lopen de hele dag van alles op te schrijven over degene die zij als Mol verdenken, zodat ze dat kunnen gebruiken bij de test. Mary-Lou zei ook dat ze tijdens de test alles weer nagegaan was in haar hoofd, dat ze alles uit haar hoofd geleerd had wat 'haar Mol' allemaal had gedaan en wanneer en waarom.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind die test ook een erg zwakke plek van het programma. Het slaat in principe nergens op, ook gezien de vragen die ze stellen. Ook al weet je wie de mol is, dan nog kun je een vraag als "Wat at de mol vanmiddag" gewoon niet weten omdat je dat toevallig gemist hebt.
Die vragen op de computer zijn ook om de deelnemers op het verkeerde been te zetten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)
die vrouw lijkt wel wat op.....Peggy!!quote:Op zondag 2 april 2006 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
De albumcover waarvan het nummer van de derde muzikale hint van afkomt is natuurlijk ook erg opmerkelijk:
[afbeelding]
Van nu af aan blind.
Weet iemand hier iets aan te koppelen?
Dat een mol blind is, maar meer ook niet.quote:Op zondag 2 april 2006 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
De albumcover waarvan het nummer van de derde muzikale hint van afkomt is natuurlijk ook erg opmerkelijk:
[afbeelding]
Van nu af aan blind.
Hoezo niet? trouwens het klopt wel wat hij in de VARAgids zei, hij deed de kijkweek vorige week en toen zei hij dat het raar was dat hij op twee zenders te zien was bijn Baantjer en wie is de mol en het ging om afg. vrijdag in principe lag hij er dus uit, betekent dat dat hij nu 125.000 euro moet dokken vw mond voorbij praten. op een of ander manier doet hij mij aan Hugo Borst denken.quote:Op zondag 2 april 2006 09:23 schreef Genverbrander het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut ervan is dat Richard nu weer terug in het spel is? Iedereen weet nu toch dat hij de mol niet kan zijn?
Deze hint had betrekking op de vorige uitzending. En toen gaf Milouska aan bij de foto-opdracht dat ze niks kon zien omdat ze geen bril mee had.quote:Op zondag 2 april 2006 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Van nu af aan blind.
Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...quote:Op zondag 2 april 2006 10:10 schreef Remzz het volgende:
Milouska is volgensmij te dom om de mol te zijn, Frederique kan het nooit zijn aangezien ze in de vorige aflevering bij de dansparen meteen zei: "dat is Liz" dat zou je nooit doen als mol, eveneens nam ze geld mee ook dat zou je niet doen. Zelfde geld voor Liz die ook geld meenam.
Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol"quote:Op zondag 2 april 2006 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...
Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.quote:
Ik hoop voor haar dat ze de mol is, anders is ze wel zoooooooo verschrikkelijk extreem dom!quote:Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol"Dus ze zou het nog best wel eens kunnen zijn; ook gezien haar ongelofelijk gestuntel bij de opdrachten...
Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppenquote:Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.![]()
Ik dacht precies hetzelfde, dat nadat Richard was bevrijd de vorige afvaller in de kooi mocht gaan staan enz enz... jammer want Geert vond ik wel een coole kandidaatquote:Op zondag 2 april 2006 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppenIk dacht toen ik Richard daar zag staan dat we alle kandidaten weer terug zouden krijgen
Dat leek me wel stoer...
Ik voind het nl jammer dat Geert er al zo vroeg uitging; leek me wel een goede kandidaat
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Milouska was de enige die zo slim was om meerdere jokers te pakken in die loods...
Kan dit niet slaan op het feit dat Richard er na de derde aflevering uitlag en vanaf dat moment 'BLIND' was voor 2 dagen totdat hij weer terugkwam?quote:Von hier an blind.
Maar dat hij is gekomen om te blijven. Hij zit nu immers weer in het spel.quote:Gekommen um zu bleiben
Of ze hebben iedere keer de jokers aangevuld, om iedereen zo te kunnen testen...quote:Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Waarom zou de mol daar baat bij hebben? Roderick zit nog niet zo lang in het spel en kan nu mischien een deal sluiten met Richard voor informatie. Tenslotte was de persoon waar Richard op gestemd dus kennelijk niet de mol.quote:Op zondag 2 april 2006 13:33 schreef Genverbrander het volgende:
Maar het feit dat Roderick Richard bevrijdde is wel heel verdacht, eigenlijk heeft niemand behalve de mol daar baat bij.
Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slimquote:Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.
Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Precies, al vind ik 't vrij logisch. Maar ze heeft gewoon helemaal nog niet zo veel domme acties gedaan, dus ik snap de commotie rondom domme milouska gewoon niet.quote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slim![]()
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!quote:Op zondag 2 april 2006 14:43 schreef Taurus het volgende:
en de keuze om richard niet vrij te laten, vind ik behoorlijk goed geacteerd dan![]()
Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Er moet natuurlijk een moment komen dat de Mol er inderdaad een keer zogenaamd wordt uitgestemd om later weer terug te keren... het zou zomaar dit jaar kunnen zijn.
Bijdehandquote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.![]()
Volgens mij wel, want daarna zei ze dacht ik dat zij 'er lekker 2 gepakt' had o.i.d.quote:Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.
Nee, daar zat ik eigenlijk ook op te wachten. Het leek me wel verleidelijk om te doen en had wel verwacht dat sowieso iemand het zou doen. Ik had het misschien ook wel gedaan.quote:Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Ja, inderdaad ... gezienquote:Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Tram het volgende:
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
Kruisje staat er al sinds gisteravond hoor! (effe Vernieuwen doet wonderen..)quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef Eveli het volgende:
En de OP klopt nog steeds niet.D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.quote:Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef NiNi het volgende:
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!
Dat ze zei van Sorry maar ik vind het echt heel raar dat jij hier ineens staat oid, was echt een passende reactie.
ze snapte het niet. Ik kan me niet voorstellen dat je zulke blondheid kan faken. Het is echte blonde domheid! geen garpjes over blond en milouska, niet nodigquote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
Vind ik niet. Ook als niet-mol kun je jezelf in een bepaalde rol plaatsen om de rest op een dwaalspoor te brengen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef Eveli het volgende:
Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen.
Idd, en als Roderick dan ook nog eens de mol blijkt te zijn dan hebben ze het helemaal slecht gedaan want dan heb ik het nog nooit zo snel door gehadquote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
oomdat ze zich dan juist minder verdacht maakt, en misschien dacht ze wel dat er dan voor anderen geen meer waren ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Sannydance het volgende:
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
Ja, m'n vriend zei het ook, maar soms hebben ze ook twee rijtjes met antwoorden (links en rechts op scherm en misschien hebben we dan gewoon maar 1 vd 2 rijtjes gezien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.quote:Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef Freezor het volgende:
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.
Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
Totaal was het 2000 euro. Peggy had in d'r eentje al 500 euro meegenomen.quote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
Ja maar hij heeft niet gezegd wie hoeveel geld had meegenomen, dus voor die credit hoef je het niet te doen als Mol.quote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
En als ik het me goed herinner was het miljouska die meer dan 1 joker pakte van het stapeltje. Dat is ook niet nodig als je toch de Mol bent. Maar misschien krijgt de mol ook wel de opdracht om de kijker thuis voor de gek te houden dus dat zou zowel het jokers extra pakken van miljouska als het geld pakken van de andere kandidaten verklaren.quote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Mariposa het volgende:
Ik zag in de vorige reacties dat de andere kandidaten niet wisten of er in de fabriekshal meer dan één joker gepakt is. Maar aan het eind, bij de uitslag van de eliminatie, vertelde Karel dat er 16 jokers gepakt waren. Dus de kandidaten weten wel dat er 2 jokers 'onrechtmatig' meegenomen zijn.
Nou dat is niet logisch, ik heb me even over die rekensom gebogen en kan alleen maar concluderen dat een aantal mensen niet alle jokers gevonden hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Mariposa het volgende:
Ik zag in de vorige reacties dat de andere kandidaten niet wisten of er in de fabriekshal meer dan één joker gepakt is. Maar aan het eind, bij de uitslag van de eliminatie, vertelde Karel dat er 16 jokers gepakt waren. Dus de kandidaten weten wel dat er 2 jokers 'onrechtmatig' meegenomen zijn.
Oquote:Op maandag 3 april 2006 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
is al geweest !
quote:
's morgens tochquote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef JanJanJan het volgende:
Hoe laat is de Schiffers FM hint?
ow hahaquote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is vanmiddag tussen 15.00-16.00 geweest
van de widm-site.quote:Biografie Frédérique Huydts, actrice
Frédérique Huydts is geboren op 19 augustus 1967 in Den Haag. Ze volgde de Maastrichtse Toneelacademie, waar ze in 1989 afstudeerde. In het laatste jaar van de toneelschool speelde ze in de veel geprezen tv serie De Brug van Rimko Haanstra.
Het grote publiek kent Frédérique van de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden (1990-1991), waar ze een seizoen de rol van Annet vertolkte. Verder had ze gastrollen in Diamant, Baantjer, Flodder, 12 Steden, 13 Ongelukken en Willie en Nellie.
In 1996 speelde Frédérique de vrouwelijke hoofdrol in de NCRV-dramaserie In naam der Koningin geregisseerd door Bram van Erkel. Twee jaar later was ze te zien in Wij Alexander, ook van Rimko Haanstra. In 1999 speelde ze in de NCRV-comedyserie In de clinch een hoofdrol. Sinds haar rol als Roos de Wit in de dramaserie Meiden van De Wit van Net 5 is Frédérique ook bekend in België.
Naast tv-series, was Frédérique te zien in verschillende theaterproducties zoals Puzzels, David Copperfield van Charles Dickens en in de succesvolle theaterstukken van Haye van der Heyden Mussen en Zwanen I, II, III en IV. Samen met Rick Engelkes speelde ze in het toneelstuk Gek van liefde.
Afgelopen jaar was ze te gast in het programma Villa Felderhof.
Frédérique sprak daar over haar strijd tegen kanker, waarvan ze genezen is.
Op Net 5 maakt Frédérique begin dit jaar haar debuut als presentatrice. In het programma Dreamtravel reist ze de wereld over en verrast ze mensen met een droomreis.
Je weet natuurlijk niet in hoeverre zij al op de hoogte waren van de slechte situatie en het zijn allebei professionals. Maar goed, komt wel hard aan dit.quote:Op maandag 3 april 2006 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien een ongepaste opmerking maar ik ben benieuwd of Toine (Sportjournaal) en Karel (TweeVandaag) naar aanleiding van dit nieuws het kunnen opbrengen om hun programma's te presenteren.
Volgens telegraaf.nl gaan op haar verzoek de uitzendingen widm gewoon door. Dat reisprogramma van haar wordt niet meer uitgezonden.quote:Op maandag 3 april 2006 17:40 schreef Tram het volgende:
Wat vreselijk! En ze was is zo leuk in WIDM!
Dacht ik ook net, je kijkt er nu toch heel anders naar.quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Ik geloof niet dat ik het nu nog zo leuk vind om WIDM te kijken![]()
Wordt idd wel anders.quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Precies. Jemig, stel dat zij de mol is...quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad. Je gaat er heel anders naar kijken. Of ze er nu uitvliegt, winnaar wordt of de mol is, het is allemaal even raar.quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
wieisdemol.nlquote:Tot onze verslagenheid vernamen wij dat onze
Wie is… de Mol kandidate Frédérique Huydts op
maandag 3 april is overleden. De AVRO wenst
haar nabestaanden veel sterkte met dit verlies.
Wordt ook een vreemde laatste aflevering waar de winnaar en de mol bekend worden gemaakt. Of zou die al opgenomen zijn?quote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Je gaat er heel anders naar kijken. Of ze er nu uitvliegt, winnaar wordt of de mol is, het is allemaal even raar..
Ik denk dat die al is opgenomen, maar daar ben ik niet zeker van.quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook een vreemde laatste aflevering waar de winnaar en de mol bekend worden gemaakt. Of zou die al opgenomen zijn?
Denk het wel, er was iets niet goed met haar nieren en er was iets opgezwollen dusquote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Uuuh, ik ben er een beetje stil vanIn dat stukje van de widm site staat dat ze genezen was van darmkanker, is ze daar dan alsnog aan overleden ?
Ze zal dan toch wel iets van uitzaaiingen richting de nieren gehad hebben ofzo.quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Uuuh, ik ben er een beetje stil vanIn dat stukje van de widm site staat dat ze genezen was van darmkanker, is ze daar dan alsnog aan overleden ?
De opnamen in Argentinië wel ja, maar die laatste aflevering wordt altijd pas veel later in Nederland opgenomen. Weet je zeker of die ook al is opgenomen?quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef maril het volgende:
Ja een paar maanden geleden is alles opgenomen.
Ik vind Peggy hypocriet en achterbaks. Lopen miepen als Milouska een complotje sluit, maar wel achter haar rug samenspannen met Frederique om de jokers van Milouska te jatten. Milouska deed het tenminste openlijk.quote:
Aflevering 10 is een terugblikaflevering, waar iedereen nog eens terugkomt en de andere deelnemers te horen krijgen wie de mol is.quote:Op maandag 3 april 2006 18:56 schreef Jasza het volgende:
Ja aflevering 10 is ze niet bij geweest, maar is dat niet de finale aflevering?
Mayb hebben ze die vandaag wel opgenomenquote:Op maandag 3 april 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Aflevering 10 is een terugblikaflevering, waar iedereen nog eens terugkomt en de andere deelnemers te horen krijgen wie de mol is.
Inderdaad! Ik ken haar verder niet goed, alleen van de Mol, maar ze kwam heel leuk over. Hele mooie vrouw ook! Het is blijkbaar snel gegaan... en veel te jong!quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Afschuwelijk... ik zal vrijdag toch met heel andere ogen kijken. Ik vond het zo'n leuke meid...
Nou, dat vind ik een nogal discutabele conclusie.quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was.
WIDM is een van de duurste NLse producties.. die zullen ze niet aan de kant gaan zetten, ook niet bij overlijden van iemand. Doet iemand met een 'geschiedenis' mee, zullen ze dat incalculeren met een prachtig contractje. En denk dat dat eigenlijk bij alle kandidaten geldt, want er kan er net zo goed één verongelukken..quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was. maar goed, who gives a fuck, ze is er niet meer, da's enorm kut.
Inderdaad, stel je voor dat ze vrijdag een rood scherm krijgt!!!! Dat zou heel hard zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 21:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Dit is echt triestZo jong, zo vrolijk, niet te geloven. Me moeder kwam het me net vertellen, ik geloofde het niet en was helemaal stil. Wordt heel anders naar Wie is de Mol kijken. Hopen dat ze er niet uit gaat aanstaande aflevering, dat zou heel erg hard zijn denk ik.
![]()
R.I.P.
Meen je dit nou serieus?quote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor dat ze vrijdag een rood scherm krijgt!!!! Dat zou heel hard zijn.
Wat een prachtig gebaarquote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef Genverbrander het volgende:
Er staat ook een mooie melding op www.wieisdemol.nl
Onzin!quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was. maar goed, who gives a fuck, ze is er niet meer, da's enorm kut.
quote:Op maandag 3 april 2006 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, dat had ik ook gezien.
Inderdaad een mooi gebaar !!
Toch moet je blijven kijken, voor Frédérique. Zij wilde dat het doorging, dus moeten wij het ook door laten gaan.quote:
he wat zonde. Ga je zo'n mooie vrouw opbrandenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Here2Stay het volgende:
dacht dat ze vrijdag wordt gecremeerd volgens de telegraaf..
om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat nodig isquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:48 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk door dat het is vastgelegd in haar contract, dat het gewoon nog wordt uitgezonden. Met haar ziektegeschiedenis zullen ze echt wel een clausule in het contract hebben opgenomen.
Dat zeiden ze gister bij RTL-boulevard wel. Dat het gebruikelijk is bij dergelijke dure producties om bij mensen die een hoger risico vormen door ziekteverleden er het een en ander over op te nemen in het contract. Neemt niet weg dat Frederique gewoon erg trots was op haar deelname aan widm en dat dat waarschijnlijk de belangrijkste reden is dat het gewoon wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat nodig is
dat iemand dood is betekent niet opeens dat de avro geen WIDM meer zou mogen uitzenden
of dat avro dat nog zou willen is een tweede maar ik neem aan van wel, zelfs als frederique er niets over had gezegd
Ja, maar de familie had bijvoorbeeld ook nog tegen uitzending kunnen protesteren. Dat hebben ze echt wel dichtgetimmerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat nodig is
dat iemand dood is betekent niet opeens dat de avro geen WIDM meer zou mogen uitzenden
of dat avro dat nog zou willen is een tweede maar ik neem aan van wel, zelfs als frederique er niets over had gezegd
Ik denk dat de AVRO de uitzendingen wel degelijk gestaakt, of in ieder geval uitgesteld, had als de famile daarom gevraagd had. Ook binnen de AVRO zal nog wel iets van fatsoen bestaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar de familie had bijvoorbeeld ook nog tegen uitzending kunnen protesteren. Dat hebben ze echt wel dichtgetimmerd.
Dat zal er puur vanaf hangen wat er in het contract staat denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat de AVRO de uitzendingen wel degelijk gestaakt, of in ieder geval uitgesteld, had als de famile daarom gevraagd had. Ook binnen de AVRO zal nog wel iets van fatsoen bestaan.
Op zo'n moment zal dat contract als secundair beschouwd worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zal er puur vanaf hangen wat er in het contract staat denk ik.
Dan is de keuze aan bijvoorbeeld films al drastisch beperkt jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
het is eigenlijk heel belachelijk als je erover nadenkt dat dode mensen niet meer op tv zouden mogen zijn
Dat denk ik niet...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zo'n moment zal dat contract als secundair beschouwd worden.
Dus jij denkt dat de AVRO het programma deze week gewoon zou uitzenden als haar familie uitdrukkelijk zou verzoeken om dat niet te doen? Dat zou echt een enorme rel gegeven hebben en de AVRO zou daar bepaald geen baat bij gehad hebben.quote:
Het gaat er ook niet om dat het programma nooit meer uitgezonden mag worden, het gaat er om of het nu ze om het grof te zeggen nog boven de grond ligt uitgezonden moet worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan is de keuze aan bijvoorbeeld films al drastisch beperkt ja
Ze hebben contractueel volgens mij dan ook uitgesloten DAT de familie dat zou gaan vragen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de AVRO het programma deze week gewoon zou uitzenden als haar familie uitdrukkelijk zou verzoeken om dat niet te doen? Dat zou echt een enorme rel gegeven hebben en de AVRO zou daar bepaald geen baat bij gehad hebben.
Dat kun je moeilijk uitsluiten, één telefoontje van de familie naar de Telegraaf en de AVRO kan inpakken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze hebben contractueel volgens mij dan ook uitgesloten DAT de familie dat zou gaan vragen.
Waarom stel je dan een contract op?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zo'n moment zal dat contract als secundair beschouwd worden.
Juridisch gezien zal de AVRO volstrekt gelijk hebben, maar een publiciteitsslag in dezen zouden ze verliezen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom stel je dan een contract op?
Juist voor dit soort gevallen nemen ze dergelijke bepalingen op in het contract.
Eén nette uitleg over de gang van zaken voor de eerstvolgende uitzending waaruit blijkt dat ze er zelf mee heeft ingestemd en de AVRO kan weer uitpakkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kun je moeilijk uitsluiten, één telefoontje van de familie naar de Telegraaf en de AVRO kan inpakken.
Denk je werkelijk dat die ouders belang hebben bij een publiciteitsslag dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Juridisch gezien zal de AVRO volstrekt gelijk hebben, maar een publiciteitsslag in dezen zouden ze verliezen.
Als de familie daar geen moeite mee heeft, waarom niet? Ik kan me voorstellen dat die beelden voor haar familie juist heel dierbaar zijn, omdat je ziet hoe ze geniet en plezier heeft en op dat moment alles nog kon.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
Het gaat er ook niet om dat het programma nooit meer uitgezonden mag worden, het gaat er om of het nu ze om het grof te zeggen nog boven de grond ligt uitgezonden moet worden.
Zo zal het in de praktijk ook gaan, maar als haar ouders er echt bezwaar tegen hadden aangetekend had ik het nog wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eén nette uitleg over de gang van zaken voor de eerstvolgende uitzending waaruit blijkt dat ze er zelf mee heeft ingestemd en de AVRO kan weer uitpakken
Dat zeg ik dus, als haar familie er geen moeite mee heeft is er geen probleem.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Als de familie daar geen moeite mee heeft, waarom niet?
Ik denk niet dat de Avro dat zou doen nee. Ik reken de Avro tot de nettere omroepen in zulke zaken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
Dus jij denkt dat de AVRO het programma deze week gewoon zou uitzenden als haar familie uitdrukkelijk zou verzoeken om dat niet te doen? Dat zou echt een enorme rel gegeven hebben en de AVRO zou daar bepaald geen baat bij gehad hebben.
Ik denk dat de AVRO dan de wens van Frederique had gevolgd en niet die van de familie en dus gewoon had uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Avro dat zou doen nee. Ik reken de Avro tot de nettere omroepen in zulke zaken.
ja, maar later raken mensen eraan gewend dat die persoon dood is. Maar kort na zijn of haar dood is het gewoon wrang om een film of serie met die persoon uit te zenden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
het is eigenlijk heel belachelijk als je erover nadenkt dat dode mensen niet meer op tv zouden mogen zijn
Een productieteam + kandidaten een flink aantal weken in Argentinie verblijven is nou niet bepaald gratis.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef JanJanJan het volgende:
Waarom heeft iedereen het over een "dergelijk dure productie"?
Wat is er zo duur aan dit programma dan?
Nee, dat het niet gratis is dat snap ik, maar als het echt 1 miljoen is dan is dat wel erg duurquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een productieteam + kandidaten een flink aantal weken in Argentinie verblijven is nou niet bepaald gratis.
Vervoer, eten en drinken, afhuren van locaties, salaris van het productieteam, prijzengeld etc.
Kost allemaal nogal wat. Ik hoorde ergens een bedrag van 1 miljoen euro.
Als je ziet dat ze bij opdrachten die individueel uitgevoerd moeten worden of in tweetallen ofzo, er bij iedere kandidaat een camera- en geluidsman loopt, dan kun je nagaan dat er nogal wat productievolk rondloopt. Dat gaat snel behoorlijk in de papieren lopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:13 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, dat het niet gratis is dat snap ik, maar als het echt 1 miljoen is dan is dat wel erg duur![]()
Precies.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit wordt keurig opgelost, net zoals dat altijd gebeurt. Met een mooie IM aan het begin. De keus is aan de familie of de aflevering vrijdag doorgaat, anders wordt het denk ik opgeschoven.
Misschien is het te vers voor haar familie, maar het lijkt me niet dat het jou erg diep zal raken. Ik ga er ten minste van uit dat je haar niet persoonlijk gekend hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik zal gaan kijken vrijdag. Is het wel echt Frédériques keuze geweest dat het programma door moest gaan? Of stond dat gewoon al in het contract? Als het echt haar keuze was, overweeg ik misschien om te kijken, maar ik denk dat ik binnen 5 minuten als ik haar zie kotsend boven de wc sta (en niet omdat ze zo lelijk is, maar uit pure frustratie en onmacht over haar dood). Het is nog te fris nu. Kunnen ze het niet een week uitstellen?
Nee, ik ken haar niet persoonlijk, maar, noem het aanstellerij of niet, ik trek het me wel erg aan en meer omdat ik er van alles omheen fantaseer: stel dat ik haar wel gekend had, wat dan, of als het iemand uit mijn eigen kring was geweest. Sowieso heb ik er geen woorden voor als jonge mensen van de aarde weggevaagd worden. Het slaat compleet nergens op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is het te vers voor haar familie, maar het lijkt me niet dat het jou erg diep zal raken. Ik ga er ten minste van uit dat je haar niet persoonlijk gekend hebt.
OMG. Wat een opmerking.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he wat zonde. Ga je zo'n mooie vrouw opbranden
precies, uitermate respectvolquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef Stansfield het volgende:
Ik kijk net rtl boulevard en daar ging het er even over. En petje af hoe de mensen achter wie is de mol er mee omgegaan zijn.
Inderdaad, het zou veel beter zijn als ze opgezet wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he wat zonde. Ga je zo'n mooie vrouw opbranden
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad, het zou veel beter zijn als ze opgezet wordt.
Nou ik meen het hoor.quote:
Hij is mooi...quote:
Ja vastquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
zou er nog een hint zitten in de volgorde van de namen? (flauw grapje)
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zou echt erg zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
ja ze staan op volgorde van alfabetquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naamquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Moloushka en...?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naam
Wat een smakeloos grapjequote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
O er kwam nog een whehehe-gebbetje in mij op:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]
Het is toch een beetje raar nu, dat hele WIDM
Te sneu. Te smakeloos.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[/whehehe]
Gelukkig dat je dat niet serieus zegt.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[/whehehe]
Inderdaad, als 'gebbetje' is het een giller.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat niet serieus zegt..
Lijkt me een heel goed idee.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
@Duderinnetje: Smakeloos...![]()
Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Akkoordquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Welke aanwijzing was dat?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef Here2Stay het volgende:
Prima.. trouwens, die aanwijzing die over de tijd was gegeven, bleek te slaan op een evenement dat 9 april zou plaats vinden.. Mollentijd. Dat evenement gaat niet door, dus de aanwijzing van een horloge op 1.30 zetten kunnen we vergeten.
Ik snap het niet helemaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Here2Stay het volgende:
In de laatste afleveing op vrijdag moest je je horloge verzetten naar half 2 op het moment dat sydney in de aflevering voorbij kwam. Dat was om 20.41. Later kwam de aanwijzing vrij dat die tijd tot 9 april aangehouden moest worden.
Blijkbaar zou er 9 april een of ander evenement zijn (vorig jaar had je op een bepaalde dag ook een soort mollenjacht), maar ivm de dood van Frederique gaat dat niet door.
Ach alsjeblieft zeg. Ik vind het verschrikkelijk dat ze dood is, maar laten we niet overdrijven in op eieren lopen zegquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
De eerste aflevering verdacht ik ook Frederique. Maar ik zit inmiddels op Roderick.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze wint of dat ze de mol is.
En ik denk ook dat ze de mol is, al ken ik niemand die die mening met mij deelt.
Nee, er was wel een vraag in de trant van: "Is de Mol één dag of langer van de groep verwijdert geweest?". Dat kon met Ja en Nee worden beantwoord.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep trouwens de vorige keer iets niet: Richard kwam terug in het spel. Maar kon men bij het maken van de test ook al weer op hem stemmen als mol? Nee toch? Sommigen leken namelijk verbaasd te zien dat hij terug was.
Mijn mol is ook nog steeds Frederique. Was mijn eerste gevoel en ik kan niet goed uitleggen waardoor het komt.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De eerste aflevering verdacht ik ook Frederique. Maar ik zit inmiddels op Roderick.
Het ging me ook meer om je woordkeuze. "Opbranden", dat klinkt wel bijzonder harteloos.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik meen het hoor.
hoewel wormpjes in je lijf je ook niet aantrekkelijker maken![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
Mag ik dan nog één mooie foto plaatsen?
[afbeelding]
Maar dan is zo'n exit toch een beetje vreemd.... niemand kon vermoeden dat Richard nog een optie zou kunnen zijn. Dus iemand die hem aanvankelijk wel verdacht, moest nu iets anders kiezen. Zo'n test is dan toch echt helemaal niet meer representatief voor hoe goed iemand het spel speelt?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, er was wel een vraag in de trant van: "Is de Mol één dag of langer van de groep verwijdert geweest?". Dat kon met Ja en Nee worden beantwoord.
Ik doe het omdat ik WIDM gewoon een leuk programma vind.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal zeker raar kijken zijn.
Maar we doen dit uit eerbetoon voor Frédérique omdat zij dat wilde.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik WIDM gewoon een leuk programma vind.
[..]
[..]
Ik denk het niet want ten tijde van de test wisten maar drie mensen dat hij terug was. Eigenlijk maar een, want de andere 2 wisten niet eens of iemand anders hem had vrijgelaten.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep trouwens de vorige keer iets niet: Richard kwam terug in het spel. Maar kon men bij het maken van de test ook al weer op hem stemmen als mol? Nee toch? Sommigen leken namelijk verbaasd te zien dat hij terug was.
Je kan toch niet weten wie de mol is. En ik denk voor mezelf dat ik het nog steeds een ontzettend tof programma vind, het is en blijft voor mij een prachtig spel.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
ik weet niet of ik nog wel zo fijn kijk als vorige week
ten eerste weet ik toch al wie de mol is en ten tweede is het nu helemaal niet meer leuk
Dat is dan al ronduit oneerlijk. Die het wel wisten konden er al rekening mee houden dat Richard eventueel ook nog de mol kon zijn, al waren er geen concrete vragen over hem.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ten tijde van de test wisten maar drie mensen dat hij terug was. Eigenlijk maar een, want de andere 2 wisten niet eens of iemand anders hem had vrijgelaten.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |