abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:35:33 #1
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_36556962

Vervolg van:
Vanaf 10 maart: Wie is de mol 2006.
Vanaf 10 maart: Wie is de mol 2006 #2
Wie is de Mol 2006 #3 - Toine is chill.
Wie is de Mol 2006 #4 - Vrijdag die Richard eruit!
Wie is de Mol #5 - Waar Frederique verdacht wordt.

Ook in het najaar van 2005 zijn er weer 10 kandidaten afgereisd om deel te nemen aan Wie is de Mol.

* De deelnemers:

De tien kandidaten die dit voorjaar in Argentinië op zoek zullen gaan naar de mol zijn bovenstaand v.l.n.r.:
Chris Tates (Ocean's Twelve, Cabaret)
Frédérique Huydts (Meiden van de Wit)
Geert Hoes (GTST)
Liz Snoyink (De Kleine blonde dood, Phileine zegt sorry)
Mary Lou van Steenis (Vrienden voor het leven)
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Peggy Vrijens (Costa)
Richard Groenendijk (Cabaretier)
Roderick Veelo (Radio 10)
Toine van Peperstraten (Studio Sport).

De opnames hebben in oktober van vorig jaar al plaatsgevonden in Argentinië. Om precies te zijn in de provincie en/of stad 'Salta'. Vanaf 10 maart van dit jaar wordt het weer iedere week uitgezonden .

Uitzending: iedere vrijdagavond om 20.35 uur op Nederland 2.
Herhaling: iedere zaterdagavond om 22.40 uur op Nederland 2.
Websites: www.wieisdemol.nl en www.wieisdemol.com (fansite).

. Help, ik heb een aflevering gemist, wat nu?

Je kunt de afleveringen terugkijken via onderstaande links:

Aflevering 1:

Aflevering 2:

Aflevering 3:

Op verzoek enkele WidM-icoontjes .

Angela Argentinië natuurlijk het logo

En tot slot het ultimate Wie is de Mol-icoontje:

Variaties en nieuwe ideëen zijn mogelijk, laat maar horen wat jullie willen!!

Binnenkort komt er een prono (voorspellings-spel) aan, dus houd dit topic in de gaten!
quote:
WIDM 7 in Thailand?

18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com

[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 01-04-2006 22:28:49 ]
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:36:20 #2
128056 MrManiak
pi_36556981
Heeft iemand de openingspost nog ergens in een kladje liggen?
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:39:52 #3
3542 Gia
User under construction
pi_36557080
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.

Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):

Welke bestemming stond op het koffertje van de Mol?

1. Darwin (Milouska)
2. Edinburgh (Frédérique)
3. Kuta (Mary-lou)
4. Lissabon (Jawel, Peggy)

Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.

Is dit nu echt niemand anders opgevallen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 april 2006 @ 18:41:55 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36557133
Gia, dat heb je scherp opgemerkt Ik ga nog steeds voor Peggy, met als voornaamste motivatie dat ze zo op de achtergrond blijft. Ze komt ook nauwelijks aan het woord in de afleveringen. Maar ze doet wel een hoop fout. Het valt alleen niet erg op bij de anderen kennelijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36557162
Het was een leuke aflevering gisteren. Ik vind het altijd wel leuk als er een kandidaat terug komt, alleen mocht dat van mij wel Geert zijn omdat hij er als eerste uit moest, net als Gijs vorige jaar.

Qua verdenkingen vind ik het lastig. Milouska is zo verdacht bezig, dat het er zo dicht op ligt dat zij de Mol is. Maar daar ga ik voorlopig nog maar niet vanuit, voorlopig twijfel ik tussen Roderick en Peggy. Ik ga voorlopig maar voor Peggy.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:43:53 #6
128056 MrManiak
pi_36557195
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.

Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):

1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)

Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.

Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag? Ik geloof namelijk niet dat er maar 4 opties waren te kiezen :S
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:44:59 #7
3542 Gia
User under construction
pi_36557227
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Gia, dat heb je scherp opgemerkt
Was ik niet, maar mijn man. Daarbij hadden wij het opgenomen, dus konden we het rustig terugkijken, ook wie welk koffertje heeft.

Vind overigens dat 'ze' (makers) hiermee wel veel weggeven.
pi_36557229
Ik vind het juist maar niks dat er kandidaten terugkomen enzo. Wat een bullshit. Peggy.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:47:43 #9
3542 Gia
User under construction
pi_36557297
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag? Ik geloof namelijk niet dat er maar 4 opties waren te kiezen :S
Weet niet hoe dat moet, maar heb een paar keer gekeken. Er wordt bij die vraag rustig naar beneden gescrollt in een gelijkmatig tempo en het stopt bij antwoord 4 en het beeld staat dan even stil. Er komt echt niks meer na, anders hadden ze wel verder gescrollt. Toch?
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:52:56 #10
3542 Gia
User under construction
pi_36557433
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag?
Vanavond komt de herhaling, om half 11
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:53:54 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36557463
Heb steeds minder een idee .
Al ga ik nog steeds voor Milouska.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:06:55 #12
88233 Steve
Still the best.
pi_36557705
quote:

1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)

Alle bestemmingen staan erbij, alleen in 2 rijen, waarvan er maar 1 in beeld was. (Ik heb even terug gekeken).

Ik heb nu overigens helemaal geen idee meer wie de mol is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:23:55 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36558125
Nee, ik vind ook niks als een kandidaat terug mag komen.
En ik kan écht niet zeggen wie de mol is
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:45:35 #14
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36558711
In het dagboek schrijft de mol dat hij/zij weet welke koffer hij/ze kiezen moet. Vond Milouska wel heel enthousiast voorop lopen toen ze aankwamen op het battlefield en daar gelijk op de laatste koffer springen.. En Milouska had met de verste bestemming behoorlijk wat invloed..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:50:23 #15
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36558847
BTW, zag op het forum van Wie is de Mol een discussie over je horloge verzetten naar half 2.
Het zou eventueel slaan op de tijd die een van de kandidaten erover deed in die fabrieksruimte..

Maar op de site staat info over de herhaling van vanavond en er staat ook: Zet VRIJDAG je horloge op half 2 als je Sydney tegenkomt..
Dan zou dat dus weer slaan op een tijdstip dat later gebruikt wordt en niet over de tijd tussen half 2 en een gebeurtenis in de uitzending.. Anders zouden we het horloge ook vanavond kunnen verzetten..

Hmm spannend. Of gewoon 1 april..
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:51:36 #16
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36558873
Ik snap trouwens niets van die test die ze moeten maken. Moeten ze nou een mol kiezen, en vervolgens over diegene vragen beantwoorden, en kijken of je over 1 persoon zoveel mogelijk vragen kan beantwoorden?
Of moeten ze werkelijk vragen beantwoorden, en die zijn goed of fout, omdat ze de goede persoon hebben gekozen of niet. Maar dan heb je toch vrijwel altijd heel veel fouten?
Kan iemand uitleggen hoe die test precies werkt?
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:53:58 #17
88233 Steve
Still the best.
pi_36558937
In de test worden vragen gesteld over de mol. Welke hoed had de mol op, waar zat de mol, hoeveel geld had de mol binnengevracht, enz. enz. En natuurlijk de vraag wie jij denkt dat de mol is.
Je moet dus weten wie de mol is om goede antwoorden te hebben. Als je de verkeerde mol kiest, zul je dus best wat vragen fout hebben.

Ik weet eigenlijk niet of er ook algemene vragen bij zitten over de opdrachten...
pi_36559430
Ik ga steeds meer voor Milouska als Mol. In de eerste aflevering vond ik het al heel opvallend dat ze als laatste over de brug ging, dus als eerste het memoryspel mocht doen en toevallig -1000 euro omdraaide.. In de 2e aflevering had ze een ingewikkeld plan voor het vlot, en in de 2e opdracht vond ik het verdacht dat ze bij "de Nederlandse Bank" als laatste aankwam. (Ik heb nog steeds een vermoeden dat daar nog wat geld verduisterd is). Vorige week kwam het haar goed uit dat er getwijfeld werd aan het 2e paar en de groep ineens over ging naar het 4e paar.
Deze aflevering heeft ze perfect werk geleverd. Had zelf een koffer met een verre bestemming, wist perfect dat Darwin in NO Australie lag en "blunderde" lekker tegen Mary-Lou door van een platte aarde uit te gaan.

Verder nog een quote uit het dagboek van de Mol: Het is vooral nieuwsgierigheid die drijft en vooral onwetendheid die ik gebruik. Het moge duidelijk zijn: Ik weet een aantal zaken namelijk wel.
Ze doet zich zo lekker dom voor, en dat voor een journaliste.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_36561370
Ik vind die test ook een erg zwakke plek van het programma. Het slaat in principe nergens op, ook gezien de vragen die ze stellen. Ook al weet je wie de mol is, dan nog kun je een vraag als "Wat at de mol vanmiddag" gewoon niet weten omdat je dat toevallig gemist hebt. De test lijkt dus meer op een methode om lukraak iemand te elimineren dan op echt een manier om tot een terechte winnaar te komen.

Ik snap verder totaal niet hoe het kan dat Richard nu weer in het spel is. Het had net zo goed gekund dat iedereen hem in die kooi had laten zitten en dan was ie er nog uit geweest. Hij kan dus onmogelijk de mol zijn en doet verder voor spek en bonen mee.
pi_36561498
En ik vrees dat Milouska niet de mol is, maar gewoon extreem dom.

Wie weet hoe het zit: weet de mol wel van tevoren welke opdrachten ze krijgen en hoe ze die het beste kunnen doen, of wordt de mol hierdoor net zo verrast als de overige kandidaten?
pi_36561703
quote:

1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)

Nee, mij niet opgevallen.
Maar kan het niet zo zijn dat de rest van de kandidaten op de andere kant van het scherm stonden? Of was het hele scherm in beeld?

Edit: eerst even verder lezen
bij-zonder
pi_36561737
Heb de aflevering inmiddels ook gezien. Ik dacht na de koffertjesopdracht dé bevestiging te hebben gekregen dat Mary-Lou de mol was, zat ik er effe naast

Zou niet weten wie het nu moet zijn. Milouska en Peggy liggen me er iets te dik bovenop....

Wat ik trouwens wel vaag vond was de sticker van Lisse tijdens het koffertjesspel tussen al die wereldsteden, misschien een verwijzing naar Liz (als in Lisse), het zou zo maar kunnen

[ Bericht 8% gewijzigd door TheVulture op 01-04-2006 21:55:19 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:53:36 #23
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36561897
Sloeg Lisse niet op een serie van WIDM die daar eindigde? Dacht ik ergens gehoord/gelezen te hebben.
pi_36562022
Dat van die keuze uit 4 bestemmingen bij de Mol-vragen was mij inderdaad ook opgevallen al zou het ook kunnen dat antwoord 5 t/m8 aan de rechtkant stonden en niet in beeld zijn genomen.... verder vond ik de vraag "Heeft de Mol geprobeerd jokers te stelen" wel heel erg ruim te interpreteren en daarmee geen goede Mol-vraag... verbaas me wel meer over van die vage vragen in de test...

En die Jokers, dat moeten ze NOOIT meer doen, die verneuken een groot gedeelte van het spel
pi_36562336
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Here2Stay het volgende:
Sloeg Lisse niet op een serie van WIDM die daar eindigde? Dacht ik ergens gehoord/gelezen te hebben.
Ja dat zei Karel ook; het zijn allemaal steden waarin de Mol is geweest.
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:20:06 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36562437
Lisse was afgelopen jaar.

Eerste opdracht was wel aardig op zich, zo door de stad, alleen natuurlijk ook wel weer heel 'simpel' en snel voorbij. Voor de rest was wel okay, maar weer geen echte leuke bijzondere opdrachten dus.

Buenos Aires blijft wel natuurlijk .
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:22:00 #27
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36562487
De kofferopdracht wijst trouwens alleen naar Milouska (ging een tijd door en ging voorbij Bali - was Bali toch? ) en Roderick, omdat hij de laatste schakel was en dus beslissend.
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:22:26 #28
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36562499
Zodadelijk toch maar weer even de herhaling kijken en nóg beter opletten....
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_36562565
Mooie OP, met al dat ge-[afbeelding] .
pi_36562830
Milouska was zooooooooooooooo dom tijdens die metro-koffer-opdracht

ze was even "vergeten" dat de aarde geen platte wereldkaart is maar een ronde bol, en dat australië dus niet helemaal aan het andere eind ligt maar juist er pal naast.

Sowieso was het algehele topografieniveau bedroevend laag!
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:25:26 #31
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36564060
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef Genverbrander het volgende:
Milouska was zooooooooooooooo dom tijdens die metro-koffer-opdracht

ze was even "vergeten" dat de aarde geen platte wereldkaart is maar een ronde bol, en dat australië dus niet helemaal aan het andere eind ligt maar juist er pal naast.

Sowieso was het algehele topografieniveau bedroevend laag!
Inderdaad. Dat Amerikanen als ze naar australie vliegen dus niet over de Atl. Oceaan gaan is zo'n kinder-weetje uit groep acht. Dat was echt te triest. Milouska liet het wel heel duidelijk zien: Australie ligt meer naar rechts, dus verder weg. Maar dat is dus juist dichterbij!
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:26:10 #32
3542 Gia
User under construction
pi_36564075
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:06 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Alle bestemmingen staan erbij, alleen in 2 rijen, waarvan er maar 1 in beeld was. (Ik heb even terug gekeken).

Ik heb nu overigens helemaal geen idee meer wie de mol is.
Als er maar één rij in beeld is, hoe kun jij dan weten dat er twee rijen waren? Er is geen tweede rij te zien!
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:27:13 #33
88233 Steve
Still the best.
pi_36564099
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Als er maar één rij in beeld is, hoe kun jij dan weten dat er twee rijen waren? Er is geen tweede rij te zien!
Door logisch na te denken.

En bij andere vragen zie je ook vaak 2 rijen.
pi_36564221
Zojuist het moldagboek gelezen... en over Richard in de kooi wordt geschreven:
"Ik heb gedaan wat mij het beste leek."

Dat wijst er volgens mij op dat het iemand is die een beslissing moest maken (Toine, milouska en Roderick?) want de kandidaten die daarna kwamen wisten niet dat Richard daarin had gezeten en hoefden niets te doen/beslissen...
Ik zoek niet, ik vind.
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:37:13 #35
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_36564302
Ik vond Peggy heel verdacht naar het kleine koffertje springen. Ze werd zelfs opzij geduwd dacht ik en toen ze mochten kiezen greep ze hem meteen..toen dacht ik HA!
Maar later bleek dat ze er helemaal niet zoveel aan had. Ze irriteert me wel.

Frederique is inderdaad iets te blij en enthousiast maar dat zou uiteraard best dr karakter kunnen zijn.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:38:01 #36
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_36564319
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:33 schreef Wakey het volgende:

Dat wijst er volgens mij op dat het iemand is die een beslissing moest maken (Toine, milouska en Roderick?) want de kandidaten die daarna kwamen wisten niet dat Richard daarin had gezeten en hoefden niets te doen/beslissen...
Ja, dat klopt was net ook aan het lezen! Vorige keer was het geschreven naar mijn idee uit dansers oogpunt..nu dit mss toch Roderick.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:38:49 #37
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36564339
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:33 schreef Wakey het volgende:

Had ik gelezen, maar vond ik eigenlijk te obvious. Maar dat komt omdat ik bij peggy blijf. Milouska snapte dat hele gebeuren met Richard volgens mij niet.
- You can say that again
  zondag 2 april 2006 @ 00:00:25 #38
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36564945
Ik denk dat Milouska of een hele slechte mol is, of ze speelt heel goed dat ze de mol is. In het laatste geval zie ik in haar de winnaar.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_36565141
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:45 schreef Here2Stay het volgende:
In het dagboek schrijft de mol dat hij/zij weet welke koffer hij/ze kiezen moet. Vond Milouska wel heel enthousiast voorop lopen toen ze aankwamen op het battlefield en daar gelijk op de laatste koffer springen.. En Milouska had met de verste bestemming behoorlijk wat invloed..
Dat schrijft de Mol niet, de Mol schrijft dat hij/zij op voorhand wist welke koffer de juiste was. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Mol die koffer ook zelf heeft gekozen. Ik heb het idee dat Roderick wel eens degene kan zijn die dat geschreven heeft. De Mol schrijft nl. ook: "Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer. Subtiel en zeker innerlijk rustig." Hij had als laatste in de rij de boel in de war kunnen schoppen, maar hij wist welke koffer de juiste was en dat dus zowel Darwin als Lisse niet goed waren, dus hij hoefde al niets meer te doen doordat anderen al de fout hadden gemaakt. Hij kon gewoon op z'n dooie gemak aan Milouska uitleggen waarom Lisse verder was dan Darwin omdat hij toch al wist dat er geen geld in de pot zou komen.
pi_36565201
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Door logisch na te denken.

En bij andere vragen zie je ook vaak 2 rijen.
Precies, daar heeft echt nog wel een tweede rijtje met antwoordmogelijkheden naast gestaan, hoor. Alle kandidaten worden altijd als antwoordmogelijkheid gegeven, of er staat bijvoorbeeld: "de Mol was hier niet bij".
pi_36565259
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind die test ook een erg zwakke plek van het programma. Het slaat in principe nergens op, ook gezien de vragen die ze stellen. Ook al weet je wie de mol is, dan nog kun je een vraag als "Wat at de mol vanmiddag" gewoon niet weten omdat je dat toevallig gemist hebt.
Maar daar hebben ze nou juist dat mollenboekje voor! Ze lopen de hele dag van alles op te schrijven over degene die zij als Mol verdenken, zodat ze dat kunnen gebruiken bij de test. Mary-Lou zei ook dat ze tijdens de test alles weer nagegaan was in haar hoofd, dat ze alles uit haar hoofd geleerd had wat 'haar Mol' allemaal had gedaan en wanneer en waarom.
pi_36565560
tvp
  zondag 2 april 2006 @ 00:25:02 #43
127004 maril
Smeetsfan
pi_36565600
quote:

1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)

Die vragen op de computer zijn ook om de deelnemers op het verkeerde been te zetten.
ze zullen ons niet laten merken wie de mol is
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 2 april 2006 @ 00:45:37 #44
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36566246
De afleveringen en de dagboekentries lijken allemaal te leiden naar Milouska. Het ligt er zo bovenop dat Milouska de mol is, dat je weer begint te twijfelen of jouw verdenkingen wel terecht zijn.
Zeker nu ik weer de 3de muzikale hint heb teruggeluisterd naar aanleiding van deze vierde aflevering. Wir Sind Helden - GEKOMMEN UM ZU BLEIBEN (Gekomen om te blijven).
Dit wijst dan weer overduidelijk naar Richard die teruggekomen is in het spel. Maar Richard kán het niet zijn want de kandidaten hadden net zo goed Richard in die kooi kunnen laten en dan hadden de programmamakers weer iets anders moeten verzinnen om Richard terug in het spel te laten komen, en dat is een te groot risico die de programmamakers nemen, lijkt me. Dus door Richard haal ik ook een streep. Toine, Liz en Roderick verdenk ik niet, zij zijn het zeer zeker niet. Ze saboteren niet of nauwelijks en ze lijken het spel echt puur te spelen, al kan ik het natuurlijk mis hebben.

Mijn mol top 3:

1. Milouska
- Had natuurlijk een mooie uitgangspositie bij de metro-opdracht. Ze maakte goed gebruik van de beroerde topografische kennis van de mede-kandidaten. Vooral bij Mary-Lou die zich wel heel makkelijk liet overtuigen was het ideaal voor Milouska om te saboteren. Ze kon haar in feite alles wijsmaken en omdat het verschil tussen Bali en Darwin nog eens zo klein is, kon ze haar beargumentatie ook nog eens overtuigend laten klinken zodat iemand zonder kennis van topografische kennis erin zou trappen, iets wat niet zou lukken als ze Lissabon bij wijze van spreken had.
- Samenwerken met Roderick en Liz, wat een 'normale' kandidaat natuurlijk nooit zou doen, naast het feit dat dat een uiterst domme actie is, ben je totaal niet zeker of Liz en Roderick wel de juiste informatie verstrekken en zomaar 2 jokers weggeven aan medekandidaten, dan lijkt het of ze zeker van haar zaak is, want je zou anders denken dat ze de jokers hard nodig zou moeten hebben bij de test. Milouska kan in feite zoveel risico nemen als ze wil omdat ze toch zelf de mol is, daaronder valt ook roekeloos omgaan met jokers.
- In de dagboek wordt door de mol verteld dat hij/zij innerlijk rustig is, wilt hij/zij hierop doelen dat hij/zij wou doen overkomen dat ze qua uiterlijke doen juist heel druk was. Iets wat ook naar Milouska leidt, want zij is juist erg druk bezig.
- De mol heeft het over een keuze dat hij/zij moest maken. De enige drie die een keuze moesten maken tussen 2 jokers en Richard waren Toine, Milouska en Roderick. Dus ook in deze optiek zou het kunnen dat Milouska de mol is.
- Ze trekt overduidelijk de aandacht naar haar toe, iets wat eigenlijk heel onnatuurlijk is voor een mol, want die hoort juist op de achtergrond zijn/haar acties te maken.
- Verder saboteert zij op een niet zo subtiele manier de opdrachten, althans wij lijken het allemaal op te pikken aangezien ze zo druk is. Zij heeft meer gesaboteerd dan de andere kandidaten.
2. Frederique
3. Peggy

[ Bericht 0% gewijzigd door Asskicker14 op 02-04-2006 01:05:29 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 2 april 2006 @ 00:54:44 #45
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36566489
De albumcover waarvan het nummer van de derde muzikale hint van afkomt is natuurlijk ook erg opmerkelijk:

Van nu af aan blind.

Weet iemand hier iets aan te koppelen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Asskicker14 op 02-04-2006 02:07:32 ]
  zondag 2 april 2006 @ 01:59:49 #46
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36567919
pfff, die hoes.... het lijkt in ieder geval iemand die in de bergen, dus buiten buenos aires is geweest. verder zie ik drie mannen en één vrouw.
Vanaf hier blind. een mol is blind.... maar dan verder?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zondag 2 april 2006 @ 02:07:18 #47
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_36568070
Ik blijf bij wat ik al eerder schreef. Mijn bron liegt niet.
  zondag 2 april 2006 @ 02:09:55 #48
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36568115
brillies, en dat was?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zondag 2 april 2006 @ 06:17:26 #49
3542 Gia
User under construction
pi_36569872
quote:
Op zondag 2 april 2006 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
De albumcover waarvan het nummer van de derde muzikale hint van afkomt is natuurlijk ook erg opmerkelijk:

[afbeelding]

Van nu af aan blind.

die vrouw lijkt wel wat op.....Peggy!!

Vond ook die reactie van Peggy, dat ze de jokers van mary-lou kreeg, zo opmerkelijk.
Als mol heeft ze die dan ook eigenlijk niet nodig.
  zondag 2 april 2006 @ 07:58:26 #50
127004 maril
Smeetsfan
pi_36570296
quote:

[afbeelding]

Van nu af aan blind.

Dat een mol blind is, maar meer ook niet.
pi_36570604
Kan iemand mij uitleggen wat het nut ervan is dat Richard nu weer terug in het spel is? Iedereen weet nu toch dat hij de mol niet kan zijn?
  zondag 2 april 2006 @ 09:55:59 #52
127004 maril
Smeetsfan
pi_36570679
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:23 schreef Genverbrander het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut ervan is dat Richard nu weer terug in het spel is? Iedereen weet nu toch dat hij de mol niet kan zijn?
Hoezo niet? trouwens het klopt wel wat hij in de VARAgids zei, hij deed de kijkweek vorige week en toen zei hij dat het raar was dat hij op twee zenders te zien was bijn Baantjer en wie is de mol en het ging om afg. vrijdag in principe lag hij er dus uit, betekent dat dat hij nu 125.000 euro moet dokken vw mond voorbij praten. op een of ander manier doet hij mij aan Hugo Borst denken.
pi_36570689
Ach, nut, moet alles altijd nut hebben? Het is gewoon leuk voor hem. Vorig jaar kwam Gijs Staverman ook weer terug nadat hij al was afgevallen. Hij was de Mol inderdaad niet.
pi_36570728
quote:

[afbeelding]

Van nu af aan blind.

Deze hint had betrekking op de vorige uitzending. En toen gaf Milouska aan bij de foto-opdracht dat ze niks kon zien omdat ze geen bril mee had.
pi_36570757
Milouska is volgensmij te dom om de mol te zijn, Frederique kan het nooit zijn aangezien ze in de vorige aflevering bij de dansparen meteen zei: "dat is Liz" dat zou je nooit doen als mol, eveneens nam ze geld mee ook dat zou je niet doen. Zelfde geld voor Liz die ook geld meenam.
  zondag 2 april 2006 @ 10:15:44 #56
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36570795
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:10 schreef Remzz het volgende:
Milouska is volgensmij te dom om de mol te zijn, Frederique kan het nooit zijn aangezien ze in de vorige aflevering bij de dansparen meteen zei: "dat is Liz" dat zou je nooit doen als mol, eveneens nam ze geld mee ook dat zou je niet doen. Zelfde geld voor Liz die ook geld meenam.
Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...
  zondag 2 april 2006 @ 10:34:19 #57
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36570955
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...
Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol" Dus ze zou het nog best wel eens kunnen zijn; ook gezien haar ongelofelijk gestuntel bij de opdrachten...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_36571016
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:55 schreef maril het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.
pi_36571036
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol" Dus ze zou het nog best wel eens kunnen zijn; ook gezien haar ongelofelijk gestuntel bij de opdrachten...
Ik hoop voor haar dat ze de mol is, anders is ze wel zoooooooo verschrikkelijk extreem dom!

Richard was vanaf moment 1 mijn verdachte vanwege zijn opzichtige gestang bij de opdrachten, maar nu is Peggy of Roderik imo de mol

[ Bericht 10% gewijzigd door Genverbrander op 02-04-2006 10:50:25 ]
  zondag 2 april 2006 @ 10:56:52 #60
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36571207
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.
Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppen Ik dacht toen ik Richard daar zag staan dat we alle kandidaten weer terug zouden krijgen Dat leek me wel stoer...

Ik voind het nl jammer dat Geert er al zo vroeg uitging; leek me wel een goede kandidaat
pi_36571802
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:56 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppen Ik dacht toen ik Richard daar zag staan dat we alle kandidaten weer terug zouden krijgen Dat leek me wel stoer...

Ik voind het nl jammer dat Geert er al zo vroeg uitging; leek me wel een goede kandidaat
Ik dacht precies hetzelfde, dat nadat Richard was bevrijd de vorige afvaller in de kooi mocht gaan staan enz enz... jammer want Geert vond ik wel een coole kandidaat
pi_36572053
Ik snap niet zo goed waarom Milouska zo dom gevonden word. Wij zien 't althans niet zo heel erg, dus ik vind 't echt overdreven, al die mensen hier die roepen dat zij te dom zou zijn om 'n mol te zijn. De kandidaten daar hebben 't gezegd, en daarom zien wij meteen elke opmerking als iets stoms. Beetje flauw.

Zowieso vind ik 't voor haar, dat ze zogenaamd de oorlog heeft verklaard omdat ze 'n domme deal maakt. Wat 'n zeikwijf is die Peggy zeg, Milouska mag toch zelf weten wat ze voor informatie over heeft? En iemand dom vinden is toch niet gelijk aan 'n hekel aan iemand hebben?

Echt, ik vind dat iedereen zich daar iets te intellectueel opstelt zonder het daadwerkelijk te zijn. Met name die Peggy, heel vervelend.
  zondag 2 april 2006 @ 12:09:22 #63
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36572669
Milouska was de enige die zo slim was om meerdere jokers te pakken in die loods...
pi_36573192
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Milouska was de enige die zo slim was om meerdere jokers te pakken in die loods...
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.

Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
  zondag 2 april 2006 @ 13:12:36 #65
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36574502
quote:
Von hier an blind.
Kan dit niet slaan op het feit dat Richard er na de derde aflevering uitlag en vanaf dat moment 'BLIND' was voor 2 dagen totdat hij weer terugkwam?
quote:
Gekommen um zu bleiben
Maar dat hij is gekomen om te blijven. Hij zit nu immers weer in het spel.

Hoogst opmerkelijk.
  zondag 2 april 2006 @ 13:14:58 #66
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36574576
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:

Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Of ze hebben iedere keer de jokers aangevuld, om iedereen zo te kunnen testen...
pi_36575134
Ik heb er nog over nagedacht en het zou toch kunnen dat Richard de mol is. Het probleem is dat je niet weet wat ze gedaan hadden als hij de mol was en iedereen had hem in die kooi laten zitten. Wie weet hadden ze dan wel tegen hem gezegd: "Richard, maak de envelop maar open en kijk wat erin zit". Dan had er een vrijstelling ingezeten die dan voor hem was bestemd, en dan hadden ze kunnen zeggen dat deze vrijstelling anders was gegaan naar degene die Richard bevrijd had.

Maar het feit dat Roderick Richard bevrijdde is wel heel verdacht, eigenlijk heeft niemand behalve de mol daar baat bij.
pi_36575434
Ik begin steeds meer te twijfelen tussen Milouska en Frederique.

]De rest is het écht niet, denk ik.
pi_36575566
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:33 schreef Genverbrander het volgende:

Maar het feit dat Roderick Richard bevrijdde is wel heel verdacht, eigenlijk heeft niemand behalve de mol daar baat bij.
Waarom zou de mol daar baat bij hebben? Roderick zit nog niet zo lang in het spel en kan nu mischien een deal sluiten met Richard voor informatie. Tenslotte was de persoon waar Richard op gestemd dus kennelijk niet de mol.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 13:59:53 #70
13151 crew  Rewimo
pi_36575975
quote:
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.

Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slim
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36576125
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slim
Precies, al vind ik 't vrij logisch. Maar ze heeft gewoon helemaal nog niet zo veel domme acties gedaan, dus ik snap de commotie rondom domme milouska gewoon niet.
En wat ik al helemaal niet begrijp is waarom peggy in godsnaam de oorlog verklaart aan haar. Een joker jatten vind ik wel wat kwalijker dan een overigens redelijk domme deal sluiten waar jij buiten staat. Boeiend, dat mag ieder voor zich weten lijkt me.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 14:19:43 #72
13151 crew  Rewimo
pi_36576650
Volgens mij zijn de anderen gewoon jaloers omdat zij niet op het idee zijn gekomen een deal te sluiten met Liz en Roderick. Anderzijds denk ik niet dat zij veel te bieden hebben aan informatie omdat ze de hele tijd met zijn tweeën waren en afgezien van het dansen niks hebben meegemaakt.

Als Milouska de Mol is, is het juist een hele slimme actie. Want zij kan Liz en Roderick dan van alles vertellen, of het klopt of niet... Ze kan ze manipuleren en ervoor zorgen dat ze anderen verdenken in plaats van haarzelf en ze er zo uitwerken.
pi_36577576
Ik vind Milouska wel verdacht in die zin dat ze niet zo vaak speculeert over anderen. Of dat krijgen we in ieder geval niet te zien. Ze vindt niks verdacht o.i.d. Dat maakt haar wel anders dan de anderen.

Mocht zij 't zijn, dan vind ik alsnog dat ze 't wel goed doet. De paniek die bij haar op haar gezicht stond toen ze de sleutel moest zoeken en de test moest maken en de keuze om richard vrij te laten, vind ik behoorlijk goed geacteerd dan
  zondag 2 april 2006 @ 15:15:18 #74
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_36578636
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:43 schreef Taurus het volgende:
en de keuze om richard niet vrij te laten, vind ik behoorlijk goed geacteerd dan
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!
Dat ze zei van Sorry maar ik vind het echt heel raar dat jij hier ineens staat oid, was echt een passende reactie.
pi_36578737
Er moet natuurlijk een moment komen dat de Mol er inderdaad een keer zogenaamd wordt uitgestemd om later weer terug te keren... het zou zomaar dit jaar kunnen zijn.
  zondag 2 april 2006 @ 15:23:07 #76
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36578931
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Er moet natuurlijk een moment komen dat de Mol er inderdaad een keer zogenaamd wordt uitgestemd om later weer terug te keren... het zou zomaar dit jaar kunnen zijn.
Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.
pi_36578985
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.
Bijdehand

Afvallen dan, maar you know what I mean
pi_36580145
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
pi_36581726
ook bij de kofferopdracht, milouska had een rode bandana met een doodshoofd er op (gevaar = mol?). deze werd ook een aantal seconden in beeld gehouden.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_36583913
Ik blijf bij Milouska. Haar gedrag was heel raar bij de kofferopdracht. Tegenover Mary-Lou wist ze precies hoe de wereld in elkaar zat, en was er van de dommigheid niets meer te merken. TEgenover Roderick was ze ineens weer stil en dom.
pi_36583964
Ik ga toch nog maar voor Milouska als Mol. Ze is presentatrice van het Jeugdjournaal en weet dan niet dat je beter vanuit Buenos Aires beter naar het westen dan naar het oosten kan gaan om in Australië te geraken.
Zoals ik al eerder zei: als ze écht zo dom was als ze doet had ze er al uitgelegen. Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen. Die deal met Liz en Roderick vond ik vrij slim. Misschien is het ook wel een soort tactiek om je niet geliefd te maken en heel dom te doen. Alleen lijkt het me dat dat later in het spel wel zal opvallen, dus moet je je tactiek aanpassen.

We zullen zien!
pi_36584101
quote:

[..]

Volgens mij wel, want daarna zei ze dacht ik dat zij 'er lekker 2 gepakt' had o.i.d.
quote:
Nee, daar zat ik eigenlijk ook op te wachten. Het leek me wel verleidelijk om te doen en had wel verwacht dat sowieso iemand het zou doen. Ik had het misschien ook wel gedaan.
pi_36585833
En de OP klopt nog steeds niet. D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
pi_36586780
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Tram het volgende:
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
Ja, inderdaad ... gezien
Ik dacht eerst ook dat het misschien een hint was. Maar ik zag later dat zo'n label aan iedere koffer hing. Bovendien zou het niet zo'n subtiele hint zijn denk ik. Maarja je weet maar nooit.

(Dat doet er niets aan af dat ik denk dat Liz nog steeds een hele goeie Mol kan zijn)
Maar toch is het iemand anders ...
pi_36587317
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef Eveli het volgende:
En de OP klopt nog steeds niet. D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
Kruisje staat er al sinds gisteravond hoor! (effe Vernieuwen doet wonderen..)
pi_36587536
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef NiNi het volgende:
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!
Dat ze zei van Sorry maar ik vind het echt heel raar dat jij hier ineens staat oid, was echt een passende reactie.
Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2006 @ 20:51:44 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36588683
hopelijk wint toine
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 2 april 2006 @ 20:58:38 #88
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36588985
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
ze snapte het niet. Ik kan me niet voorstellen dat je zulke blondheid kan faken. Het is echte blonde domheid! geen garpjes over blond en milouska, niet nodig
- You can say that again
pi_36593747
)
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef Eveli het volgende:
Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen.
Vind ik niet. Ook als niet-mol kun je jezelf in een bepaalde rol plaatsen om de rest op een dwaalspoor te brengen.

Ik twijfel tussen Roderick en Milouska, zou het wel jammer vinden als Roderick de mol zou zijn, want er zijn veel aanwijzingen die naar hem leiden waardoor het bijna 'too obvious' wordt (maar je toch weer gaat twijfelen )

en ik wil niet dat t Milouska is, want mijn vader verdenkt haar al sinds het begin
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 2 april 2006 @ 23:24:26 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36594618
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
pi_36595046
ik heb net even de aflevering bekeken, was er vrijdagavond niet aan toegekomen. H elaas had ik al vantevoren gezien dat richard terug kwam en mary-lou eruit ging, dat was dus niet echt heel spannend meer Ik weet echt niet meer wie ik moet verdenken. Toine is het volgens mij niet, richard ook niet, ik denk frederique... of peggy... maar ik heb gewoon een hekel aan peggy :S
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36595468
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
Dance 'til ya drop!
pi_36595676
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
Idd, en als Roderick dan ook nog eens de mol blijkt te zijn dan hebben ze het helemaal slecht gedaan want dan heb ik het nog nooit zo snel door gehad
A mind with a heart of it's own
pi_36599776
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Sannydance het volgende:
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
oomdat ze zich dan juist minder verdacht maakt, en misschien dacht ze wel dat er dan voor anderen geen meer waren ofzo
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 3 april 2006 @ 09:43:23 #95
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_36600241
Alle signalen wijzen duidelijk naar Milouska vind ik. Veel te duidelijk naar mijn zin.
Als zij echt de mol is, dan zou ik dat een grote tegenvaller vinden. Dan kun je de volgende keer net zo goed iemand in een zwart kostuum met grote letters MOL op zijn rug, mee laten doen.
Dan blijven we toch nog met zijn allen speculeren, van 'dat ligt er te dik bovenop die is het niet'.

Ik hoop dus dat Milouska het niet is, maar ik vrees met grote vreze.
Mijn mol tot nu toe Mary-Lou is afgevallen, en wie het behalve Milouska dan zou kunnen zijn, daar ben ik nog niet uit.
Richard is het in elk geval niet wat mij betreft.
So Long and Thanks for All the Fish
  maandag 3 april 2006 @ 10:19:54 #96
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36600857
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.

Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
  maandag 3 april 2006 @ 10:27:27 #97
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_36601059
quote:

1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)

Ja, m'n vriend zei het ook, maar soms hebben ze ook twee rijtjes met antwoorden (links en rechts op scherm en misschien hebben we dan gewoon maar 1 vd 2 rijtjes gezien.
  maandag 3 april 2006 @ 10:58:25 #98
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36601886
misschien is het al gemeld, maar ik vind het nog steeds niet raar dat Roderick die Richard bevrijd heeft. Volgens mij is hij de mol, maar zelfs als hij dat niet is is het voor Liz en Roderick handig als hij terug komt. Hij heeft op deze manier een handlanger (zeg vertrouweling) in de groep, en bovendien is de groep inderdaad weer groter... Dat maakt het werk als mol makkelijker. Bovendien doordat hij Richard bevrijd heeft, kan hij makkelijker informatie krijgen over iedereen (sterke en zwakke plekken) op een vrij, 'legitieme' manier. Bovendien is het slim om als laatste te gaan staan bij de metro... kortom: Roderick is nog steeds mijn mol!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 11:32:32 #99
13151 crew  Rewimo
pi_36602586
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef Freezor het volgende:
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.

Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
pi_36602659
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
Totaal was het 2000 euro. Peggy had in d'r eentje al 500 euro meegenomen.
pi_36602964
Ik heb net de aflevering pas gekeken wegens tijdgebrek

Milouska vind ik niet echt meer irritant, alleen ze gedraagt zich wel gewoon dom. Ik vind het ook wel opvallend dat ze d'r jokers zo makkelijk weg geeft. En bij de opdracht met de koffers maakte zijn natuurlijk de fout. Echt gewoon te dom, iedereen weet dat de wereld rond is, dus dat je niet in een plat vlak moet kijken. En natuurlijk ligt Bali verder weg dan Darwin. Ze raakt wel een beetje verdacht. En het is natuurlijk makkelijk met een zwarte mol, want die kan niet rood worden als ze moet liegen
Peggy vind ik echt gewoon grappig De hele tijd maar die jokers proberen te jatten enz. Vond het ook leuk dat zij de jokers van Mary-Lou kreeg. Denk niet echt dat zij de mol is, want ze nam bij de opdracht in de fabriek gewoon al het geld mee dat ze zag.
Ik vind het ook wat gek dat zoveel mensen Toine verdenken. Misschien dat ie in het spel gek doet, maar op tv merk ik daar gewoon weinig van. Hij doet overal goed zijn best.
Op zich ook wel leuk dat Richard weer terug is, zou niet weten waarom het is, maar dat merken we dan van zelf wel, zou wel erg voor de hand liggen als dat ook de mol zou zijn.

Ben weer benieuwd naar volgende week
  maandag 3 april 2006 @ 12:20:43 #102
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36603894
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft niet gezegd wie hoeveel geld had meegenomen, dus voor die credit hoef je het niet te doen als Mol.
  maandag 3 april 2006 @ 13:54:25 #103
26341 Mariposa
Telt af...
pi_36606556
Ik zag in de vorige reacties dat de andere kandidaten niet wisten of er in de fabriekshal meer dan één joker gepakt is. Maar aan het eind, bij de uitslag van de eliminatie, vertelde Karel dat er 16 jokers gepakt waren. Dus de kandidaten weten wel dat er 2 jokers 'onrechtmatig' meegenomen zijn.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_36606717
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Mariposa het volgende:
Ik zag in de vorige reacties dat de andere kandidaten niet wisten of er in de fabriekshal meer dan één joker gepakt is. Maar aan het eind, bij de uitslag van de eliminatie, vertelde Karel dat er 16 jokers gepakt waren. Dus de kandidaten weten wel dat er 2 jokers 'onrechtmatig' meegenomen zijn.
En als ik het me goed herinner was het miljouska die meer dan 1 joker pakte van het stapeltje. Dat is ook niet nodig als je toch de Mol bent. Maar misschien krijgt de mol ook wel de opdracht om de kijker thuis voor de gek te houden dus dat zou zowel het jokers extra pakken van miljouska als het geld pakken van de andere kandidaten verklaren.
pi_36607504
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Mariposa het volgende:
Nou dat is niet logisch, ik heb me even over die rekensom gebogen en kan alleen maar concluderen dat een aantal mensen niet alle jokers gevonden hebben.

Er waren 7 mensen die die fabriek in zijn geweest.
Toine vond 2 jokers en pakte er nog 2 bij Richard. Die had er dus 4.
Milouska vond 2 jokers, maar pakte er 3 en nog eens 2 bij Richard. Die had er dus 5.
Dan blijven er 7 jokers over die gepakt zijn door 5 mensen. Er waren een paar mensen die zeiden dat ze er 2 hadden gevonden, er moet volgens mij iig 1 iemand zijn die niks gevonden heeft en 1 iemand die er maar 1 gevonden heeft.
Je kan dan niet afleiden dat die ene die Milouska teveel mee heeft genomen enorm op moet vallen.

Bovendien werden er volgens mij iedere keer nieuwe jokers neegelegd. Iedere keer een stapeltje van 3 waar er dan 1 vanaf gepakt moest worden.
pi_36608265
Hoe laat is de Schiffers FM hint?
*verwijderd door Admin*
  maandag 3 april 2006 @ 14:57:28 #107
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36608551
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
is al geweest !
O
*verwijderd door Admin*
  maandag 3 april 2006 @ 15:38:31 #109
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36609673
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:04 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

O RLY?
  maandag 3 april 2006 @ 16:09:35 #110
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36610710
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef JanJanJan het volgende:
Hoe laat is de Schiffers FM hint?
's morgens toch
pi_36611116
Beetje laat, maar hij is weer geopend:

WIDM-prono #3

[ Bericht 21% gewijzigd door Svensational op 03-04-2006 16:28:30 ]
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 3 april 2006 @ 16:25:49 #112
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36611313
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef Woelli het volgende:

[..]

's morgens toch
Is vanmiddag tussen 15.00-16.00 geweest
  maandag 3 april 2006 @ 16:27:16 #113
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36611371
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Is vanmiddag tussen 15.00-16.00 geweest
ow haha
  maandag 3 april 2006 @ 16:29:13 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 3 april 2006 @ 17:04:42 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36612697
  maandag 3 april 2006 @ 17:07:52 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 3 april 2006 @ 17:09:05 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36612860
pi_36612882
quote:
Wtf

Wanneer waren de opnames van het programma dan precies?
pi_36613136
Damn
  maandag 3 april 2006 @ 17:25:36 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36613248
Jeetje, ze staat daar elke keer zo te stralen in WIDM. Ongelooflijk...
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36613334
Ik had het er gister nog over met iemand dat ik haar oprecht een leuke en mooie vrouw vind/vond waar ik ook nog eens enorm veel respect voor heb na dat genezen van darmkanker.
pi_36613372
quote:
Biografie Frédérique Huydts, actrice

Frédérique Huydts is geboren op 19 augustus 1967 in Den Haag. Ze volgde de Maastrichtse Toneelacademie, waar ze in 1989 afstudeerde. In het laatste jaar van de toneelschool speelde ze in de veel geprezen tv serie De Brug van Rimko Haanstra.

Het grote publiek kent Frédérique van de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden (1990-1991), waar ze een seizoen de rol van Annet vertolkte. Verder had ze gastrollen in Diamant, Baantjer, Flodder, 12 Steden, 13 Ongelukken en Willie en Nellie.

In 1996 speelde Frédérique de vrouwelijke hoofdrol in de NCRV-dramaserie In naam der Koningin geregisseerd door Bram van Erkel. Twee jaar later was ze te zien in Wij Alexander, ook van Rimko Haanstra. In 1999 speelde ze in de NCRV-comedyserie In de clinch een hoofdrol. Sinds haar rol als Roos de Wit in de dramaserie Meiden van De Wit van Net 5 is Frédérique ook bekend in België.

Naast tv-series, was Frédérique te zien in verschillende theaterproducties zoals Puzzels, David Copperfield van Charles Dickens en in de succesvolle theaterstukken van Haye van der Heyden Mussen en Zwanen I, II, III en IV. Samen met Rick Engelkes speelde ze in het toneelstuk Gek van liefde.

Afgelopen jaar was ze te gast in het programma Villa Felderhof.

Frédérique sprak daar over haar strijd tegen kanker, waarvan ze genezen is.

Op Net 5 maakt Frédérique begin dit jaar haar debuut als presentatrice. In het programma Dreamtravel reist ze de wereld over en verrast ze mensen met een droomreis.
van de widm-site.

maandag 3 april 2006 @ 17:32:20 #123
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_36613420
.
  maandag 3 april 2006 @ 17:35:26 #124
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36613504
Ik was echt verbijsterd toen ik het las, eerst dacht ik dat het een verlate 1 april-grap was maar toen ik het nieuws overal zag opduiken, moest ik mij echt in mijn ogen wrijven voordat ik het mij besefte. Dit is zo verschrikkelijk. Verschrikkelijk dat ze op 38-jarige leeftijd aan zo'n ziekte moet overleden. Ik vraag me af of dit komt door inconsequent handelen van de artsen of dat dit echt onvermijdelijk was.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 april 2006 @ 17:35:39 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36613507
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 3 april 2006 @ 17:37:16 #126
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36613562
Misschien een ongepaste opmerking maar ik ben benieuwd of Toine (Sportjournaal) en Karel (TweeVandaag) naar aanleiding van dit nieuws het kunnen opbrengen om hun programma's te presenteren.
pi_36613653
Wat vreselijk! En ze is zo leuk in WIDM!
pi_36613656
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien een ongepaste opmerking maar ik ben benieuwd of Toine (Sportjournaal) en Karel (TweeVandaag) naar aanleiding van dit nieuws het kunnen opbrengen om hun programma's te presenteren.
Je weet natuurlijk niet in hoeverre zij al op de hoogte waren van de slechte situatie en het zijn allebei professionals. Maar goed, komt wel hard aan dit.
pi_36613694
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:40 schreef Tram het volgende:
Wat vreselijk! En ze was is zo leuk in WIDM!
Volgens telegraaf.nl gaan op haar verzoek de uitzendingen widm gewoon door. Dat reisprogramma van haar wordt niet meer uitgezonden.
pi_36613786
Ik ben echt geschokt!
  maandag 3 april 2006 @ 17:49:20 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36613886
Ik geloof niet dat ik het nu nog zo leuk vind om WIDM te kijken
  maandag 3 april 2006 @ 17:50:26 #132
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36613926
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Dacht ik ook net, je kijkt er nu toch heel anders naar.
pi_36613992
quote:
Wordt idd wel anders.

Ik blijf het iig wel kijken. Zou wel raar zijn als ze er komende week uitvliegt.
pi_36614010
de website van widm staat nu ook op zwart met een kort overlijdensbericht.
pi_36614069
quote:
Precies. Jemig, stel dat zij de mol is...
Vreselijk bericht, van haar overlijden.
pi_36614070
schrok me ook rot toen ik 't las, heel onwerkelijk
  maandag 3 april 2006 @ 17:58:50 #137
88233 Steve
Still the best.
pi_36614181
quote:
Inderdaad. Je gaat er heel anders naar kijken. Of ze er nu uitvliegt, winnaar wordt of de mol is, het is allemaal even raar. .
  maandag 3 april 2006 @ 18:00:17 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36614229
quote:
Tot onze verslagenheid vernamen wij dat onze
Wie is… de Mol kandidate Frédérique Huydts op
maandag 3 april is overleden. De AVRO wenst
haar nabestaanden veel sterkte met dit verlies.

wieisdemol.nl
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36614265
Jezus wat erg dit zeg
pi_36614287
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Inderdaad. Je gaat er heel anders naar kijken. Of ze er nu uitvliegt, winnaar wordt of de mol is, het is allemaal even raar. .
Wordt ook een vreemde laatste aflevering waar de winnaar en de mol bekend worden gemaakt. Of zou die al opgenomen zijn?
  maandag 3 april 2006 @ 18:02:38 #141
127004 maril
Smeetsfan
pi_36614308
Vre -se -Lijk. ohh wat erg
pi_36614436
Frederique wilde dat WIDM uitgezonden blijft worden, dat heeft ze gezegd dus we moeten zeker wel blijven kijken.
  maandag 3 april 2006 @ 18:06:49 #143
88233 Steve
Still the best.
pi_36614465
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wordt ook een vreemde laatste aflevering waar de winnaar en de mol bekend worden gemaakt. Of zou die al opgenomen zijn?
Ik denk dat die al is opgenomen, maar daar ben ik niet zeker van.
  maandag 3 april 2006 @ 18:09:03 #144
127004 maril
Smeetsfan
pi_36614535
Ja een paar maanden geleden is alles opgenomen.
  maandag 3 april 2006 @ 18:10:17 #145
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36614579
Uuuh, ik ben er een beetje stil van In dat stukje van de widm site staat dat ze genezen was van darmkanker, is ze daar dan alsnog aan overleden ?
pi_36614620
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Uuuh, ik ben er een beetje stil van In dat stukje van de widm site staat dat ze genezen was van darmkanker, is ze daar dan alsnog aan overleden ?
Denk het wel, er was iets niet goed met haar nieren en er was iets opgezwollen dus
pi_36614655
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Ze zal dan toch wel iets van uitzaaiingen richting de nieren gehad hebben ofzo.
pi_36614689
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef maril het volgende:
Ja een paar maanden geleden is alles opgenomen.
De opnamen in Argentinië wel ja, maar die laatste aflevering wordt altijd pas veel later in Nederland opgenomen. Weet je zeker of die ook al is opgenomen?
pi_36614698
Ik ben er zo ongelofelijk stil van

WIDM zal niet meer hetzelfde zijn, weet niet of ik het wel kan opbrengen om te blijven kijken.... al was het natuurlijk wel Frederique's laatste wens...

ongelofelijk verdrietig...
  maandag 3 april 2006 @ 18:23:34 #150
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36614944
Ongelooflijk, ben er echt stil van.
Heel bizar dat dit haar overkomt, terwijl ze als één van de krachtigste persoonlijkheden overkomt..
pi_36615899
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:46 schreef Ayaxola het volgende:
Peggy vind ik echt gewoon grappig
Ik vind Peggy hypocriet en achterbaks. Lopen miepen als Milouska een complotje sluit, maar wel achter haar rug samenspannen met Frederique om de jokers van Milouska te jatten. Milouska deed het tenminste openlijk.

In andermans tas gaan graaien is sowieso niet erg fatsoenlijk. En de oorlog verklaren... nogal puberaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2006 18:50:30 ]
pi_36616085
Liz Snoyink meldt net bij RTL-boulevard dat Frederique niet bij de opnamen van de 10e aflevering is geweest, maar die is dus al wel opgenomen.
pi_36616195
Ja aflevering 10 is ze niet bij geweest, maar is dat niet de finale aflevering?
pi_36616274
Ik zag het net op tv. Ben er ook ff helemaal stil van. Ik dacht juist dat ze genezen was.
  maandag 3 april 2006 @ 18:58:36 #155
88233 Steve
Still the best.
pi_36616282
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:56 schreef Jasza het volgende:
Ja aflevering 10 is ze niet bij geweest, maar is dat niet de finale aflevering?
Aflevering 10 is een terugblikaflevering, waar iedereen nog eens terugkomt en de andere deelnemers te horen krijgen wie de mol is.
pi_36616328
Vreselijk nieuws. Ik vind het wel goed dat ze zegt dat het uitgezonden mag worden, maar ik denk dat je er op een heel andere manier naar gaat kijken.
  maandag 3 april 2006 @ 19:00:24 #157
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_36616344
het belangrijkste is dus al wel opgenomen. iig wel een mooi laatste project...
  maandag 3 april 2006 @ 19:26:51 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36617213
wat een ontzettend vreselijk nieuws.....
Make love, not war ☮
pi_36617319
Getver, krijg er kippenvel van
bij-zonder
pi_36617383
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Aflevering 10 is een terugblikaflevering, waar iedereen nog eens terugkomt en de andere deelnemers te horen krijgen wie de mol is.
Mayb hebben ze die vandaag wel opgenomen
  Moderator maandag 3 april 2006 @ 19:37:25 #161
42184 crew  DaMart
pi_36617560
Jee, een WIDM-topic!

Even een schaamteloze post om deze topic later terug te kunnen vinden

Ik verdenk op dit moment trouwens Peggy en Toine. Ik begon met Toine te verdenken, maar vind Peggy toch ook erg verdacht de laatste afleveringen.

Overigens mag die Miloeska er van mij wel uit de volgende keer, wat een domme doos zeg... en een hoogst irritant persoontje.
  maandag 3 april 2006 @ 19:49:10 #162
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36617993
Jeetje, ik schrok enorm toen ik hoorde dat Frederique Huydts was overleden. Zal zeker vreemd zijn om haar nog in WIDM te zien. Vooral door het soort programma dat het is... Bizar.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36618413
Als zij uiteindelijk de mol blijkt te zijn, krijg ik helemaal kippenvel!

Zou het wel een heel mooi eerbetoon vinden. Denk dat het wel een emotionele aflevering wordt dan.

Wie is ... de mol zonder Frederique .....
pi_36618660
Wat een schok!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 20:16:25 #165
13151 crew  Rewimo
pi_36618946
Afschuwelijk... ik zal vrijdag toch met heel andere ogen kijken. Ik vond het zo'n leuke meid...
  maandag 3 april 2006 @ 20:23:54 #166
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36619371
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Afschuwelijk... ik zal vrijdag toch met heel andere ogen kijken. Ik vond het zo'n leuke meid...
Inderdaad! Ik ken haar verder niet goed, alleen van de Mol, maar ze kwam heel leuk over. Hele mooie vrouw ook! Het is blijkbaar snel gegaan... en veel te jong!

Heel verdrietig nieuws!
pi_36619486
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was. maar goed, who gives a fuck, ze is er niet meer, da's enorm kut.
pi_36619536
Zou wel erg vreemd zijn als ze de mol dan is Geen mol in de terugblik aflevering.
  maandag 3 april 2006 @ 20:50:57 #170
128056 MrManiak
pi_36620361
Frédérique Huydts, R.I.P.
Ik denk dat ik namens het hele topic hier spreek, dat we jou ontzettend zullen missen.

[ Bericht 15% gewijzigd door MrManiak op 03-04-2006 20:56:05 ]
Mijn (inte)r(e)views!
pi_36620427
Er staat ook een mooie melding op www.wieisdemol.nl
pi_36621026
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was.
Nou, dat vind ik een nogal discutabele conclusie.
  maandag 3 april 2006 @ 21:14:16 #173
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36621383
quote:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was. maar goed, who gives a fuck, ze is er niet meer, da's enorm kut.
WIDM is een van de duurste NLse producties.. die zullen ze niet aan de kant gaan zetten, ook niet bij overlijden van iemand. Doet iemand met een 'geschiedenis' mee, zullen ze dat incalculeren met een prachtig contractje. En denk dat dat eigenlijk bij alle kandidaten geldt, want er kan er net zo goed één verongelukken..
pi_36621650
Ik krijg gewoon al kippevel als ik eraan denk dat we haar weer zo vrolijk op de buis gaan zien.
WIDM wordt idd heel anders zo. Ben benieuwd hoe ver ze gekomen is en hoe de laatste afleveringen zullen zijn.

Ik kende d'r ook alleen maar van WIDM, maar daar vond ik haar heel leuk.
pi_36621654
Dit is echt triest Zo jong, zo vrolijk, niet te geloven. Me moeder kwam het me net vertellen, ik geloofde het niet en was helemaal stil. Wordt heel anders naar Wie is de Mol kijken. Hopen dat ze er niet uit gaat aanstaande aflevering, dat zou heel erg hard zijn denk ik.

R.I.P.
pi_36621830
Het viel me vanochtend nog op bij de opdracht met de koffers, hoe zo'n mooie vrouw het was, en dan hoor de 's middags dat ze is overleden
pi_36621833
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Dit is echt triest Zo jong, zo vrolijk, niet te geloven. Me moeder kwam het me net vertellen, ik geloofde het niet en was helemaal stil. Wordt heel anders naar Wie is de Mol kijken. Hopen dat ze er niet uit gaat aanstaande aflevering, dat zou heel erg hard zijn denk ik.

R.I.P.
Inderdaad, stel je voor dat ze vrijdag een rood scherm krijgt!!!! Dat zou heel hard zijn.
pi_36622116
Damn, wat erg.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_36622917
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad, stel je voor dat ze vrijdag een rood scherm krijgt!!!! Dat zou heel hard zijn.
Meen je dit nou serieus?
  maandag 3 april 2006 @ 21:55:05 #180
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_36623132
Wat erg, weer een actrice die de 40 niet haalt.
De resterende afleveringen van WIDM zullen toch anders zijn, maar ze wilde zelf dat het wordt uitgezonden, dus moeten we ook maar kijken.
RIP
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_36623554
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef Genverbrander het volgende:
Er staat ook een mooie melding op www.wieisdemol.nl
Wat een prachtig gebaar

Weer een mooie vrouw van ons weggerukt
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  maandag 3 april 2006 @ 22:06:30 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36623618
Ja, dat had ik ook gezien.
Inderdaad een mooi gebaar !!
pi_36624894
Ik krijg het gewoon weer koud als ik dat stukje op de WIDM-site lees
  maandag 3 april 2006 @ 22:57:37 #184
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36625842
Bewaar de video nog even voor van de week, als ik een aantal dagen verplichte bedrust heb. Lijkt me nu wel heel raar om te kijken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 3 april 2006 @ 23:05:04 #185
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36626140
dit word echt vaag om haar dan te zien in WIDM.... stel je voor dat zij de mol is.... brrrr

wel heel mooi stukje, doet me toch wat.....ook al kende ik haar niet....
don't give me that fucking bullshit
pi_36626363
Ik schrok echt toen ik het net las... wat een verlies. prachtige vrouw en mooie actrice met een stralende glimlach... veel te vroeg, veel te jong.
Dance 'til ya drop!
  maandag 3 april 2006 @ 23:50:04 #187
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_36627813
Frederique was niet de Mol. Je kon dat zelfs al opmaken uit de beelden die de NOS vanavond uitzond. Rod is de Mol. Maar afgezien dan dit alles. Het blijft triest, dat je leven maar 38 jaar mag duren.
pi_36628314
Hoe kon je dat opmaken dan?
pi_36628489
quote:
Onzin!
Ze hadden beelden waarin ze zei dat ze heel trots was dat ze gevraagd was om mee te doen met het programma en dat ze zo kon laten zien dat het weer goed met d'r ging.
pi_36628492
Het zal heel raar zijn om de overige afleveringen te bekijken. Zojuist heb ik Villa Verlderhof bekeken en dan zie je haar vol levenslust vertellen over haar ziekte en hoe ze deze overwon. Op een of andere manier geeft het een onbehagelijk gevoel dat iemand die jonger is dan jezelf plotseling overlijdt aan een vreselijke ziekte.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_36628527
Ja, wat een flauwekul, uit dat hele korte stukje in het NOS journaal over haar deelname in Wie is de Mol is helemaal niets op te maken over wie de Mol is.
pi_36629245
Frederique kan best de mol geweest zijn hoor.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:12:04 #193
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36631962
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, dat had ik ook gezien.
Inderdaad een mooi gebaar !!
Make love, not war ☮
pi_36632964
frederique is denk ik niet de mol maar ik hoop in elk geval dat ze de finale haalt en dat ze geen rood scherm krijgt of wat dan ook
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_36634302
Ik vind er niks meer aan zo
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:37:40 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36635092
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:11 schreef Taurus het volgende:
Ik vind er niks meer aan zo
Toch moet je blijven kijken, voor Frédérique. Zij wilde dat het doorging, dus moeten wij het ook door laten gaan.

Wanneer wordt ze begraven/gecremeerd eigenlijk? Daar zie ik nergens iets over...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:41:00 #197
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36635174
dacht dat ze vrijdag wordt gecremeerd volgens de telegraaf..

[ Bericht 1% gewijzigd door Here2Stay op 04-04-2006 11:46:13 ]
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:48:05 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36635362
Ik denk dat het voornamelijk door dat het is vastgelegd in haar contract, dat het gewoon nog wordt uitgezonden. Met haar ziektegeschiedenis zullen ze echt wel een clausule in het contract hebben opgenomen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:52:38 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36635494
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Here2Stay het volgende:
dacht dat ze vrijdag wordt gecremeerd volgens de telegraaf..
he wat zonde. Ga je zo'n mooie vrouw opbranden
Niet meer actief op Fok!
pi_36636034
eigenlijk hoop ik toch wel dat ze eruit gaat vrijdag...misschien beetje cru, maar ik vind het zo raar om haar telkens te zien..
pi_36636462
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:48 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk door dat het is vastgelegd in haar contract, dat het gewoon nog wordt uitgezonden. Met haar ziektegeschiedenis zullen ze echt wel een clausule in het contract hebben opgenomen.
om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat nodig is
dat iemand dood is betekent niet opeens dat de avro geen WIDM meer zou mogen uitzenden
of dat avro dat nog zou willen is een tweede maar ik neem aan van wel, zelfs als frederique er niets over had gezegd
pi_36636588
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

dat iemand dood is betekent niet opeens dat de avro geen WIDM meer zou mogen uitzenden
of dat avro dat nog zou willen is een tweede maar ik neem aan van wel, zelfs als frederique er niets over had gezegd
Dat zeiden ze gister bij RTL-boulevard wel. Dat het gebruikelijk is bij dergelijke dure producties om bij mensen die een hoger risico vormen door ziekteverleden er het een en ander over op te nemen in het contract. Neemt niet weg dat Frederique gewoon erg trots was op haar deelname aan widm en dat dat waarschijnlijk de belangrijkste reden is dat het gewoon wordt uitgezonden.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:32:26 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36636633
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ja, maar de familie had bijvoorbeeld ook nog tegen uitzending kunnen protesteren. Dat hebben ze echt wel dichtgetimmerd.
pi_36636699
Een rood scherm zou best wel lullig zijn, maar die kans is 4/7 ofzo?
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:35:01 #205
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36636712
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, maar de familie had bijvoorbeeld ook nog tegen uitzending kunnen protesteren. Dat hebben ze echt wel dichtgetimmerd.
Ik denk dat de AVRO de uitzendingen wel degelijk gestaakt, of in ieder geval uitgesteld, had als de famile daarom gevraagd had. Ook binnen de AVRO zal nog wel iets van fatsoen bestaan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_36636763
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat de AVRO de uitzendingen wel degelijk gestaakt, of in ieder geval uitgesteld, had als de famile daarom gevraagd had. Ook binnen de AVRO zal nog wel iets van fatsoen bestaan.
Dat zal er puur vanaf hangen wat er in het contract staat denk ik.
pi_36636768
het is eigenlijk heel belachelijk als je erover nadenkt dat dode mensen niet meer op tv zouden mogen zijn
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:38:28 #208
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36636803
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat zal er puur vanaf hangen wat er in het contract staat denk ik.
Op zo'n moment zal dat contract als secundair beschouwd worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 12:39:04 #209
13151 crew  Rewimo
pi_36636821
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
het is eigenlijk heel belachelijk als je erover nadenkt dat dode mensen niet meer op tv zouden mogen zijn
Dan is de keuze aan bijvoorbeeld films al drastisch beperkt ja
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:40:12 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36636844
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet...
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:41:35 #211
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36636884
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat denk ik niet...
Dus jij denkt dat de AVRO het programma deze week gewoon zou uitzenden als haar familie uitdrukkelijk zou verzoeken om dat niet te doen? Dat zou echt een enorme rel gegeven hebben en de AVRO zou daar bepaald geen baat bij gehad hebben.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:42:32 #212
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36636912
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan is de keuze aan bijvoorbeeld films al drastisch beperkt ja
Het gaat er ook niet om dat het programma nooit meer uitgezonden mag worden, het gaat er om of het nu ze om het grof te zeggen nog boven de grond ligt uitgezonden moet worden.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:42:52 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36636922
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de AVRO het programma deze week gewoon zou uitzenden als haar familie uitdrukkelijk zou verzoeken om dat niet te doen? Dat zou echt een enorme rel gegeven hebben en de AVRO zou daar bepaald geen baat bij gehad hebben.
Ze hebben contractueel volgens mij dan ook uitgesloten DAT de familie dat zou gaan vragen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:44:10 #214
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36636952
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ze hebben contractueel volgens mij dan ook uitgesloten DAT de familie dat zou gaan vragen.
Dat kun je moeilijk uitsluiten, één telefoontje van de familie naar de Telegraaf en de AVRO kan inpakken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:44:49 #215
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36636969
Stel dat Frederique de verliezer blijkt te zijn van WIDM. Maakt alles nog extra wrang.
pi_36636970
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waarom stel je dan een contract op?
Juist voor dit soort gevallen nemen ze dergelijke bepalingen op in het contract.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:46:24 #217
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36637016
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Waarom stel je dan een contract op?
Juist voor dit soort gevallen nemen ze dergelijke bepalingen op in het contract.
Juridisch gezien zal de AVRO volstrekt gelijk hebben, maar een publiciteitsslag in dezen zouden ze verliezen.
pi_36637022
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:44 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat kun je moeilijk uitsluiten, één telefoontje van de familie naar de Telegraaf en de AVRO kan inpakken.
Eén nette uitleg over de gang van zaken voor de eerstvolgende uitzending waaruit blijkt dat ze er zelf mee heeft ingestemd en de AVRO kan weer uitpakken
pi_36637050
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Juridisch gezien zal de AVRO volstrekt gelijk hebben, maar een publiciteitsslag in dezen zouden ze verliezen.
Denk je werkelijk dat die ouders belang hebben bij een publiciteitsslag dan?

Ga er nou maar gewoon vanuit dat dergelijke zaken gewoon netjes en professioneel worden bepaald met instemming van alle partijen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 12:48:47 #220
13151 crew  Rewimo
pi_36637079
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
Het gaat er ook niet om dat het programma nooit meer uitgezonden mag worden, het gaat er om of het nu ze om het grof te zeggen nog boven de grond ligt uitgezonden moet worden.
Als de familie daar geen moeite mee heeft, waarom niet? Ik kan me voorstellen dat die beelden voor haar familie juist heel dierbaar zijn, omdat je ziet hoe ze geniet en plezier heeft en op dat moment alles nog kon.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:49:19 #221
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36637101
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:46 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Eén nette uitleg over de gang van zaken voor de eerstvolgende uitzending waaruit blijkt dat ze er zelf mee heeft ingestemd en de AVRO kan weer uitpakken
Zo zal het in de praktijk ook gaan, maar als haar ouders er echt bezwaar tegen hadden aangetekend had ik het nog wel eens willen zien.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:50:40 #222
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36637141
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Als de familie daar geen moeite mee heeft, waarom niet?
Dat zeg ik dus, als haar familie er geen moeite mee heeft is er geen probleem.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 12:52:35 #223
13151 crew  Rewimo
pi_36637197
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk niet dat de Avro dat zou doen nee. Ik reken de Avro tot de nettere omroepen in zulke zaken.
pi_36637319
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de Avro dat zou doen nee. Ik reken de Avro tot de nettere omroepen in zulke zaken.
Ik denk dat de AVRO dan de wens van Frederique had gevolgd en niet die van de familie en dus gewoon had uitgezonden.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:57:31 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36637359
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
ja, maar later raken mensen eraan gewend dat die persoon dood is. Maar kort na zijn of haar dood is het gewoon wrang om een film of serie met die persoon uit te zenden.
En bij jonge mensen zal ik het altijd houden.

Als ik frédérique of guusje op tv zie, dan zal ik daar altijd somber van worden, omdat ze veel te jong op een kutmanier van deze wereld zijn weggevaagd. Van Swiebertje daarentegen niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_36637657
Waarom heeft iedereen het over een "dergelijk dure productie"?
Wat is er zo duur aan dit programma dan?
*verwijderd door Admin*
pi_36637782
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef JanJanJan het volgende:
Waarom heeft iedereen het over een "dergelijk dure productie"?
Wat is er zo duur aan dit programma dan?
Een productieteam + kandidaten een flink aantal weken in Argentinie verblijven is nou niet bepaald gratis.
Vervoer, eten en drinken, afhuren van locaties, salaris van het productieteam, prijzengeld etc.
Kost allemaal nogal wat. Ik hoorde ergens een bedrag van 1 miljoen euro.
pi_36637832
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:11 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Een productieteam + kandidaten een flink aantal weken in Argentinie verblijven is nou niet bepaald gratis.
Vervoer, eten en drinken, afhuren van locaties, salaris van het productieteam, prijzengeld etc.
Kost allemaal nogal wat. Ik hoorde ergens een bedrag van 1 miljoen euro.
Nee, dat het niet gratis is dat snap ik, maar als het echt 1 miljoen is dan is dat wel erg duur
*verwijderd door Admin*
pi_36637877
Dit wordt keurig opgelost, net zoals dat altijd gebeurt. Met een mooie IM aan het begin. De keus is aan de familie of de aflevering vrijdag doorgaat, anders wordt het denk ik opgeschoven.
That's all folks!
pi_36637986
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:13 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Nee, dat het niet gratis is dat snap ik, maar als het echt 1 miljoen is dan is dat wel erg duur
Als je ziet dat ze bij opdrachten die individueel uitgevoerd moeten worden of in tweetallen ofzo, er bij iedere kandidaat een camera- en geluidsman loopt, dan kun je nagaan dat er nogal wat productievolk rondloopt. Dat gaat snel behoorlijk in de papieren lopen
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:21:35 #231
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36638095
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit wordt keurig opgelost, net zoals dat altijd gebeurt. Met een mooie IM aan het begin. De keus is aan de familie of de aflevering vrijdag doorgaat, anders wordt het denk ik opgeschoven.
Precies.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:27:41 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36638313
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik zal gaan kijken vrijdag. Is het wel echt Frédériques keuze geweest dat het programma door moest gaan? Of stond dat gewoon al in het contract? Als het echt haar keuze was, overweeg ik misschien om te kijken, maar ik denk dat ik binnen 5 minuten als ik haar zie kotsend boven de wc sta (en niet omdat ze zo lelijk is, maar uit pure frustratie en onmacht over haar dood). Het is nog te fris nu. Kunnen ze het niet een week uitstellen?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:31:25 #233
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36638461
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik zal gaan kijken vrijdag. Is het wel echt Frédériques keuze geweest dat het programma door moest gaan? Of stond dat gewoon al in het contract? Als het echt haar keuze was, overweeg ik misschien om te kijken, maar ik denk dat ik binnen 5 minuten als ik haar zie kotsend boven de wc sta (en niet omdat ze zo lelijk is, maar uit pure frustratie en onmacht over haar dood). Het is nog te fris nu. Kunnen ze het niet een week uitstellen?
Misschien is het te vers voor haar familie, maar het lijkt me niet dat het jou erg diep zal raken. Ik ga er ten minste van uit dat je haar niet persoonlijk gekend hebt.
pi_36638952
Het is niet zo dat ik kotsend boven de WC hang. Het is wel zo dat ik er toch een apart gevoel bij krijg om haar te zien maar het is niet zo dat ik het programma dan niet meer ga kijken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:49:32 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36639043
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Misschien is het te vers voor haar familie, maar het lijkt me niet dat het jou erg diep zal raken. Ik ga er ten minste van uit dat je haar niet persoonlijk gekend hebt.
Nee, ik ken haar niet persoonlijk, maar, noem het aanstellerij of niet, ik trek het me wel erg aan en meer omdat ik er van alles omheen fantaseer: stel dat ik haar wel gekend had, wat dan, of als het iemand uit mijn eigen kring was geweest. Sowieso heb ik er geen woorden voor als jonge mensen van de aarde weggevaagd worden. Het slaat compleet nergens op.
Same story met Guusje Nederhorst een aantal jaren geleden.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:52:14 #236
127004 maril
Smeetsfan
pi_36640920
Ik heb ervaren als iemand overlijd die dicht bij je staat dat je dan in een roes leeft
zo kort maakt het juist niet uit en ben je blij die persoon te zien al is het op tv denk ik
Juist veel later over een paar weken als ze haar zien zullen ze het meer te kwaad krijgen, denk ik.
pi_36642504
Wat een triest nieuws van Frederique
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:36:37 #238
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36646454
De de familie heeft toegezegd dat ze de uitzendingen willen laten doorgaan. Ik schrok echt van het nieuws. Het is best raar om haar straks zo levendig op tv te zien.
- You can say that again
pi_36648164
Ik kijk net rtl boulevard en daar ging het er even over. En petje af hoe de mensen achter wie is de mol er mee omgegaan zijn.
pi_36648182
Net op Boulevard. Frederique heeft afgelopen zaterdag alle afleveringen gezien en daarbij uitdrukkelijk toestemming gegeven voor uitzending omdat dit een van de leukste dingen is die ze ooit heeft gedaan
pi_36648243
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

OMG. Wat een opmerking.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36648272
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef Stansfield het volgende:
Ik kijk net rtl boulevard en daar ging het er even over. En petje af hoe de mensen achter wie is de mol er mee omgegaan zijn.
precies, uitermate respectvol
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:57:35 #243
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36648740
Ze wordt overigens niet vrijdag, maar zaterdag gecremeerd was net in Boulevard.
pi_36649140
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inderdaad, het zou veel beter zijn als ze opgezet wordt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:00:35 #245
13151 crew  Rewimo
pi_36670321
  woensdag 5 april 2006 @ 13:06:21 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36670495
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Inderdaad, het zou veel beter zijn als ze opgezet wordt.
bedoel je dat nou sarcastisch?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 april 2006 @ 13:06:59 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36670512
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef m021 het volgende:

[..]

OMG. Wat een opmerking.
Nou ik meen het hoor.

hoewel wormpjes in je lijf je ook niet aantrekkelijker maken
Niet meer actief op Fok!
pi_36670661
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

bedoel je dat nou sarcastisch?
Ja.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:14:25 #249
128056 MrManiak
pi_36670778
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij is mooi...
Mijn (inte)r(e)views!
pi_36671269
Nette advertentie.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:32:09 #251
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36671373
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Een mooie advertentie, netjes !
pi_36674517
zou er nog een hint zitten in de volgorde van de namen? (flauw grapje)
pi_36674643
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Ja vast
  woensdag 5 april 2006 @ 14:57:16 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36674683
quote:
!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 april 2006 @ 14:58:24 #255
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36674730
quote:
Dat zou echt erg zijn. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_36675254
quote:
ja ze staan op volgorde van alfabet
pi_36677712
als je milouska door mol vervangt, staan ze op de goede volgorde (maar dat is altijd zo)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 16:09:53 #258
13151 crew  Rewimo
pi_36677732
quote:
Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naam
  woensdag 5 april 2006 @ 16:29:24 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36678518
O er kwam nog een whehehe-gebbetje in mij op:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]

Het is toch een beetje raar nu, dat hele WIDM
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 april 2006 @ 16:30:47 #260
128056 MrManiak
pi_36678587
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naam
Moloushka en...?
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 5 april 2006 @ 16:34:05 #261
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36678743
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]

Wat een smakeloos grapje
  woensdag 5 april 2006 @ 16:38:01 #262
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36678914
quote:
[/whehehe]

Te sneu. Te smakeloos.
pi_36678961
quote:
[/whehehe]

woensdag 5 april 2006 @ 16:39:22 #264
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36678974
quote:
[/whehehe]

Gelukkig dat je dat niet serieus zegt. .
  woensdag 5 april 2006 @ 16:41:14 #265
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36679054
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:

[..]

Gelukkig dat je dat niet serieus zegt. .
Inderdaad, als 'gebbetje' is het een giller.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:55:31 #266
128056 MrManiak
pi_36679657
@Duderinnetje: Smakeloos...

Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_36679812
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:

Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Lijkt me een heel goed idee.

*eindelijk iemand die verstandig is

pi_36679827
quote:

Akkoord
  woensdag 5 april 2006 @ 17:01:03 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36679877
Yep is goed Frédérique heeft haar eigen topic. Al voel ik me dan ergens wel schuldig, omdat het net lijkt alsof je haar vergeten bent als je niet meer over haar praat En ik denk dat we het na vrijdag, als we haar weer op tv zien, toch al snel weer over haar gaan hebben
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 april 2006 @ 17:02:37 #270
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36679930
Mag ik dan nog één mooie foto plaatsen?

woensdag 5 april 2006 @ 17:03:48 #271
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36679967
Prima.. trouwens, die aanwijzing die over de tijd was gegeven, bleek te slaan op een evenement dat 9 april zou plaats vinden.. Mollentijd. Dat evenement gaat niet door, dus de aanwijzing van een horloge op 1.30 zetten kunnen we vergeten.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:05:56 #272
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36680042
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef Here2Stay het volgende:
Prima.. trouwens, die aanwijzing die over de tijd was gegeven, bleek te slaan op een evenement dat 9 april zou plaats vinden.. Mollentijd. Dat evenement gaat niet door, dus de aanwijzing van een horloge op 1.30 zetten kunnen we vergeten.
Welke aanwijzing was dat?
pi_36680085
Je moest volgens de AVRO-bode je horloge op een bepaald moment verzetten tijdens de aflevering, of iets in die richting.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:20:28 #274
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36680676
In de laatste afleveing op vrijdag moest je je horloge verzetten naar half 2 op het moment dat sydney in de aflevering voorbij kwam. Dat was om 20.41. Later kwam de aanwijzing vrij dat die tijd tot 9 april aangehouden moest worden.
Blijkbaar zou er 9 april een of ander evenement zijn (vorig jaar had je op een bepaalde dag ook een soort mollenjacht), maar ivm de dood van Frederique gaat dat niet door.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:23:10 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36680764
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Here2Stay het volgende:
In de laatste afleveing op vrijdag moest je je horloge verzetten naar half 2 op het moment dat sydney in de aflevering voorbij kwam. Dat was om 20.41. Later kwam de aanwijzing vrij dat die tijd tot 9 april aangehouden moest worden.
Blijkbaar zou er 9 april een of ander evenement zijn (vorig jaar had je op een bepaalde dag ook een soort mollenjacht), maar ivm de dood van Frederique gaat dat niet door.
Ik snap het niet helemaal.
Die afleveringen van de Mol zijn toch al opgenomen? Hoe kan t nu dan ineens niet doorgaan?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 april 2006 @ 17:25:58 #276
88233 Steve
Still the best.
pi_36680890
Er was een evenement ingepland voor de fans, een soort van molfandag ofzoiets. .
pi_36680938
Net zoals die persconferentie vorige jaar, toen moesten de fans ook een bepaalde speurtocht afleggen.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:27:39 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36680960
Oooohhh, voor de fáns! Zeg dat dan
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 april 2006 @ 17:46:32 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36681569
quote:

Ach alsjeblieft zeg. Ik vind het verschrikkelijk dat ze dood is, maar laten we niet overdrijven in op eieren lopen zeg
Nog nooit zoveel gelachen als toen mijn ouders beiden overleden binnen een half jaar. Dat mag. Lachen is goed en heilzaam en je doet er niemand kwaad mee. Dus kom niet aan met overdreven correctheid.

Maar verder maar weer on topic dan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36681839
Ik heb zo ontzettend geen zin in de komende aflevering. Weet nu al dat ik ga janken .

Bij het begin zullen ze wel een inleidend stukje doen, en aan het eind dan een i.m.

En al die opmerkingen van haar in de afleveringen, alles heeft nu natuurlijk een dubbele betekenis...
Het wordt vast een erg emotionele aflevering.

Ik zie al helemaal voor me dat Frederique afvalt en dat ze dan bij de groepsfoto aan het eind op haar inzoomen en de foto langzaam laten vervagen .... Heel mooi, maar dat wekt bij mij geheid een tranendal van een jewelste op.

Ik hoop alstjeblieft niet dat ze af gaat vallen, dat zal dan meteen de laatste keer zijn dat ze echt op tv is, dat mag gewoon nog niet.

woensdag 5 april 2006 @ 17:58:33 #281
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36681892
Hmm, in de intro fietst ze vrolijk rond en in de voorstukjes van komende vrijdag was er geen fietstocht te zien.. ze zal nog wel even blijven in het spel gok ik.

Ik denk dat Richard er vrijdag alsnog uitvliegt.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:58:56 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36681906
Ik hoop dat ze wint of dat ze de mol is.

En ik denk ook dat ze de mol is, al ken ik niemand die die mening met mij deelt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36681929
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze wint of dat ze de mol is.

En ik denk ook dat ze de mol is, al ken ik niemand die die mening met mij deelt.
De eerste aflevering verdacht ik ook Frederique. Maar ik zit inmiddels op Roderick.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:08:42 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36682176
Ik begreep trouwens de vorige keer iets niet: Richard kwam terug in het spel. Maar kon men bij het maken van de test ook al weer op hem stemmen als mol? Nee toch? Sommigen leken namelijk verbaasd te zien dat hij terug was.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36682239
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep trouwens de vorige keer iets niet: Richard kwam terug in het spel. Maar kon men bij het maken van de test ook al weer op hem stemmen als mol? Nee toch? Sommigen leken namelijk verbaasd te zien dat hij terug was.
Nee, er was wel een vraag in de trant van: "Is de Mol één dag of langer van de groep verwijdert geweest?". Dat kon met Ja en Nee worden beantwoord.
pi_36682326
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De eerste aflevering verdacht ik ook Frederique. Maar ik zit inmiddels op Roderick.
Mijn mol is ook nog steeds Frederique. Was mijn eerste gevoel en ik kan niet goed uitleggen waardoor het komt.
pi_36682385
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou ik meen het hoor.

hoewel wormpjes in je lijf je ook niet aantrekkelijker maken
Het ging me ook meer om je woordkeuze. "Opbranden", dat klinkt wel bijzonder harteloos.

[mierrenneuk] Nou we het toch over woordkeuze hebben, slaat 'opbranden' niet op iets dat ook daadwerkelijk 'op' kan (een kaars bijvoorbeeld)? [/mierenneuk]
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36682424
Ik ga denk ik nog voor 'Molouska'.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:32:48 #289
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36682776
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
Mag ik dan nog één mooie foto plaatsen?

[afbeelding]

word echt raar kijken....

ik vond laatst nog gtst afleveringen op video met haar erin, was heel weird om dat te zien.,
don't give me that fucking bullshit
  woensdag 5 april 2006 @ 18:35:54 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36682877
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, er was wel een vraag in de trant van: "Is de Mol één dag of langer van de groep verwijdert geweest?". Dat kon met Ja en Nee worden beantwoord.
Maar dan is zo'n exit toch een beetje vreemd.... niemand kon vermoeden dat Richard nog een optie zou kunnen zijn. Dus iemand die hem aanvankelijk wel verdacht, moest nu iets anders kiezen. Zo'n test is dan toch echt helemaal niet meer representatief voor hoe goed iemand het spel speelt?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 april 2006 @ 18:36:23 #291
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36682890
Zal zeker raar kijken zijn.
Maar we doen dit uit eerbetoon voor Frédérique omdat zij dat wilde.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:38:15 #292
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36682940
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal zeker raar kijken zijn.
Maar we doen dit uit eerbetoon voor Frédérique omdat zij dat wilde.
Ik doe het omdat ik WIDM gewoon een leuk programma vind.
pi_36682966
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:

[..]

woensdag 5 april 2006 @ 18:39:21 #294
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36682974
quote:

[..]

Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 april 2006 @ 18:46:14 #295
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36683159
quote:

[..]

I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_36683659
ik weet niet of ik nog wel zo fijn kijk als vorige week
ten eerste weet ik toch al wie de mol is en ten tweede is het nu helemaal niet meer leuk
pi_36683761
wie was eigenlijk de vriend van fré?
pi_36684037
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk het niet want ten tijde van de test wisten maar drie mensen dat hij terug was. Eigenlijk maar een, want de andere 2 wisten niet eens of iemand anders hem had vrijgelaten.
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
ik weet niet of ik nog wel zo fijn kijk als vorige week
ten eerste weet ik toch al wie de mol is en ten tweede is het nu helemaal niet meer leuk
Je kan toch niet weten wie de mol is. En ik denk voor mezelf dat ik het nog steeds een ontzettend tof programma vind, het is en blijft voor mij een prachtig spel.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:16:42 #299
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36684116
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ik denk het niet want ten tijde van de test wisten maar drie mensen dat hij terug was. Eigenlijk maar een, want de andere 2 wisten niet eens of iemand anders hem had vrijgelaten.
[..]
Dat is dan al ronduit oneerlijk. Die het wel wisten konden er al rekening mee houden dat Richard eventueel ook nog de mol kon zijn, al waren er geen concrete vragen over hem.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36684204
quote:

[..]

woensdag 5 april 2006 @ 19:43:53 #301
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36685084
Ik ben blij dat het doorgaat. Niet zozeer omdat het de "wens" is van Frédérique, maar gewoon om dat dit één van de tofste programma's van de nederlandse televisie is.
Ik geniet ervan om er naar te kijken.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')