abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 15:23:07 #76
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36578931
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Er moet natuurlijk een moment komen dat de Mol er inderdaad een keer zogenaamd wordt uitgestemd om later weer terug te keren... het zou zomaar dit jaar kunnen zijn.
Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36578985
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.
Bijdehand

Afvallen dan, maar you know what I mean
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36580145
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
pi_36581726
ook bij de kofferopdracht, milouska had een rode bandana met een doodshoofd er op (gevaar = mol?). deze werd ook een aantal seconden in beeld gehouden.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_36583913
Ik blijf bij Milouska. Haar gedrag was heel raar bij de kofferopdracht. Tegenover Mary-Lou wist ze precies hoe de wereld in elkaar zat, en was er van de dommigheid niets meer te merken. TEgenover Roderick was ze ineens weer stil en dom.
pi_36583964
Ik ga toch nog maar voor Milouska als Mol. Ze is presentatrice van het Jeugdjournaal en weet dan niet dat je beter vanuit Buenos Aires beter naar het westen dan naar het oosten kan gaan om in Australië te geraken.
Zoals ik al eerder zei: als ze écht zo dom was als ze doet had ze er al uitgelegen. Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen. Die deal met Liz en Roderick vond ik vrij slim. Misschien is het ook wel een soort tactiek om je niet geliefd te maken en heel dom te doen. Alleen lijkt het me dat dat later in het spel wel zal opvallen, dus moet je je tactiek aanpassen.

We zullen zien!
pi_36584101
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.
Volgens mij wel, want daarna zei ze dacht ik dat zij 'er lekker 2 gepakt' had o.i.d.
quote:
Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Nee, daar zat ik eigenlijk ook op te wachten. Het leek me wel verleidelijk om te doen en had wel verwacht dat sowieso iemand het zou doen. Ik had het misschien ook wel gedaan.
pi_36585833
En de OP klopt nog steeds niet. D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
pi_36586780
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Tram het volgende:
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
Ja, inderdaad ... gezien
Ik dacht eerst ook dat het misschien een hint was. Maar ik zag later dat zo'n label aan iedere koffer hing. Bovendien zou het niet zo'n subtiele hint zijn denk ik. Maarja je weet maar nooit.

(Dat doet er niets aan af dat ik denk dat Liz nog steeds een hele goeie Mol kan zijn)
Maar toch is het iemand anders ...
pi_36587317
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef Eveli het volgende:
En de OP klopt nog steeds niet. D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
Kruisje staat er al sinds gisteravond hoor! (effe Vernieuwen doet wonderen..)
pi_36587536
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef NiNi het volgende:
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!
Dat ze zei van Sorry maar ik vind het echt heel raar dat jij hier ineens staat oid, was echt een passende reactie.
Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2006 @ 20:51:44 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36588683
hopelijk wint toine
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 2 april 2006 @ 20:58:38 #88
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36588985
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
ze snapte het niet. Ik kan me niet voorstellen dat je zulke blondheid kan faken. Het is echte blonde domheid! geen garpjes over blond en milouska, niet nodig
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_36593747
)
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef Eveli het volgende:
Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen.
Vind ik niet. Ook als niet-mol kun je jezelf in een bepaalde rol plaatsen om de rest op een dwaalspoor te brengen.

Ik twijfel tussen Roderick en Milouska, zou het wel jammer vinden als Roderick de mol zou zijn, want er zijn veel aanwijzingen die naar hem leiden waardoor het bijna 'too obvious' wordt (maar je toch weer gaat twijfelen )

en ik wil niet dat t Milouska is, want mijn vader verdenkt haar al sinds het begin
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 2 april 2006 @ 23:24:26 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36594618
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
pi_36595046
ik heb net even de aflevering bekeken, was er vrijdagavond niet aan toegekomen. H elaas had ik al vantevoren gezien dat richard terug kwam en mary-lou eruit ging, dat was dus niet echt heel spannend meer Ik weet echt niet meer wie ik moet verdenken. Toine is het volgens mij niet, richard ook niet, ik denk frederique... of peggy... maar ik heb gewoon een hekel aan peggy :S
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36595468
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
Dance 'til ya drop!
pi_36595676
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
Idd, en als Roderick dan ook nog eens de mol blijkt te zijn dan hebben ze het helemaal slecht gedaan want dan heb ik het nog nooit zo snel door gehad
A mind with a heart of it's own
pi_36599776
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Sannydance het volgende:
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
oomdat ze zich dan juist minder verdacht maakt, en misschien dacht ze wel dat er dan voor anderen geen meer waren ofzo
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 3 april 2006 @ 09:43:23 #95
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_36600241
Alle signalen wijzen duidelijk naar Milouska vind ik. Veel te duidelijk naar mijn zin.
Als zij echt de mol is, dan zou ik dat een grote tegenvaller vinden. Dan kun je de volgende keer net zo goed iemand in een zwart kostuum met grote letters MOL op zijn rug, mee laten doen.
Dan blijven we toch nog met zijn allen speculeren, van 'dat ligt er te dik bovenop die is het niet'.

Ik hoop dus dat Milouska het niet is, maar ik vrees met grote vreze.
Mijn mol tot nu toe Mary-Lou is afgevallen, en wie het behalve Milouska dan zou kunnen zijn, daar ben ik nog niet uit.
Richard is het in elk geval niet wat mij betreft.
So Long and Thanks for All the Fish
  maandag 3 april 2006 @ 10:19:54 #96
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36600857
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.

Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
Something for your mind, your body and your soul.
  maandag 3 april 2006 @ 10:27:27 #97
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_36601059
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.

Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):

Welke bestemming stond op het koffertje van de Mol?

1. Darwin (Milouska)
2. Edinburgh (Frédérique)
3. Kuta (Mary-lou)
4. Lissabon (Jawel, Peggy)

Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.

Is dit nu echt niemand anders opgevallen?
Ja, m'n vriend zei het ook, maar soms hebben ze ook twee rijtjes met antwoorden (links en rechts op scherm en misschien hebben we dan gewoon maar 1 vd 2 rijtjes gezien.
  maandag 3 april 2006 @ 10:58:25 #98
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36601886
misschien is het al gemeld, maar ik vind het nog steeds niet raar dat Roderick die Richard bevrijd heeft. Volgens mij is hij de mol, maar zelfs als hij dat niet is is het voor Liz en Roderick handig als hij terug komt. Hij heeft op deze manier een handlanger (zeg vertrouweling) in de groep, en bovendien is de groep inderdaad weer groter... Dat maakt het werk als mol makkelijker. Bovendien doordat hij Richard bevrijd heeft, kan hij makkelijker informatie krijgen over iedereen (sterke en zwakke plekken) op een vrij, 'legitieme' manier. Bovendien is het slim om als laatste te gaan staan bij de metro... kortom: Roderick is nog steeds mijn mol!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 11:32:32 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36602586
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef Freezor het volgende:
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.

Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36602659
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
Totaal was het 2000 euro. Peggy had in d'r eentje al 500 euro meegenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')