Hoezo niet? trouwens het klopt wel wat hij in de VARAgids zei, hij deed de kijkweek vorige week en toen zei hij dat het raar was dat hij op twee zenders te zien was bijn Baantjer en wie is de mol en het ging om afg. vrijdag in principe lag hij er dus uit, betekent dat dat hij nu 125.000 euro moet dokken vw mond voorbij praten. op een of ander manier doet hij mij aan Hugo Borst denken.quote:Op zondag 2 april 2006 09:23 schreef Genverbrander het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut ervan is dat Richard nu weer terug in het spel is? Iedereen weet nu toch dat hij de mol niet kan zijn?
Deze hint had betrekking op de vorige uitzending. En toen gaf Milouska aan bij de foto-opdracht dat ze niks kon zien omdat ze geen bril mee had.quote:Op zondag 2 april 2006 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
De albumcover waarvan het nummer van de derde muzikale hint van afkomt is natuurlijk ook erg opmerkelijk:
[afbeelding]
Van nu af aan blind.
Weet iemand hier iets aan te koppelen?
Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...quote:Op zondag 2 april 2006 10:10 schreef Remzz het volgende:
Milouska is volgensmij te dom om de mol te zijn, Frederique kan het nooit zijn aangezien ze in de vorige aflevering bij de dansparen meteen zei: "dat is Liz" dat zou je nooit doen als mol, eveneens nam ze geld mee ook dat zou je niet doen. Zelfde geld voor Liz die ook geld meenam.
Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol"quote:Op zondag 2 april 2006 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...
Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.quote:
Ik hoop voor haar dat ze de mol is, anders is ze wel zoooooooo verschrikkelijk extreem dom!quote:Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol"Dus ze zou het nog best wel eens kunnen zijn; ook gezien haar ongelofelijk gestuntel bij de opdrachten...
Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppenquote:Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.![]()
Ik dacht precies hetzelfde, dat nadat Richard was bevrijd de vorige afvaller in de kooi mocht gaan staan enz enz... jammer want Geert vond ik wel een coole kandidaatquote:Op zondag 2 april 2006 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppenIk dacht toen ik Richard daar zag staan dat we alle kandidaten weer terug zouden krijgen
Dat leek me wel stoer...
Ik voind het nl jammer dat Geert er al zo vroeg uitging; leek me wel een goede kandidaat
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Milouska was de enige die zo slim was om meerdere jokers te pakken in die loods...
Kan dit niet slaan op het feit dat Richard er na de derde aflevering uitlag en vanaf dat moment 'BLIND' was voor 2 dagen totdat hij weer terugkwam?quote:Von hier an blind.
Maar dat hij is gekomen om te blijven. Hij zit nu immers weer in het spel.quote:Gekommen um zu bleiben
Of ze hebben iedere keer de jokers aangevuld, om iedereen zo te kunnen testen...quote:Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Waarom zou de mol daar baat bij hebben? Roderick zit nog niet zo lang in het spel en kan nu mischien een deal sluiten met Richard voor informatie. Tenslotte was de persoon waar Richard op gestemd dus kennelijk niet de mol.quote:Op zondag 2 april 2006 13:33 schreef Genverbrander het volgende:
Maar het feit dat Roderick Richard bevrijdde is wel heel verdacht, eigenlijk heeft niemand behalve de mol daar baat bij.
Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slimquote:Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.
Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Precies, al vind ik 't vrij logisch. Maar ze heeft gewoon helemaal nog niet zo veel domme acties gedaan, dus ik snap de commotie rondom domme milouska gewoon niet.quote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slim![]()
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!quote:Op zondag 2 april 2006 14:43 schreef Taurus het volgende:
en de keuze om richard niet vrij te laten, vind ik behoorlijk goed geacteerd dan![]()
Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Er moet natuurlijk een moment komen dat de Mol er inderdaad een keer zogenaamd wordt uitgestemd om later weer terug te keren... het zou zomaar dit jaar kunnen zijn.
Bijdehandquote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.![]()
Volgens mij wel, want daarna zei ze dacht ik dat zij 'er lekker 2 gepakt' had o.i.d.quote:Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.
Nee, daar zat ik eigenlijk ook op te wachten. Het leek me wel verleidelijk om te doen en had wel verwacht dat sowieso iemand het zou doen. Ik had het misschien ook wel gedaan.quote:Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Ja, inderdaad ... gezienquote:Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Tram het volgende:
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
Kruisje staat er al sinds gisteravond hoor! (effe Vernieuwen doet wonderen..)quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef Eveli het volgende:
En de OP klopt nog steeds niet.D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.quote:Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef NiNi het volgende:
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!
Dat ze zei van Sorry maar ik vind het echt heel raar dat jij hier ineens staat oid, was echt een passende reactie.
ze snapte het niet. Ik kan me niet voorstellen dat je zulke blondheid kan faken. Het is echte blonde domheid! geen garpjes over blond en milouska, niet nodigquote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
Vind ik niet. Ook als niet-mol kun je jezelf in een bepaalde rol plaatsen om de rest op een dwaalspoor te brengen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef Eveli het volgende:
Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen.
Idd, en als Roderick dan ook nog eens de mol blijkt te zijn dan hebben ze het helemaal slecht gedaan want dan heb ik het nog nooit zo snel door gehadquote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
oomdat ze zich dan juist minder verdacht maakt, en misschien dacht ze wel dat er dan voor anderen geen meer waren ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Sannydance het volgende:
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
Ja, m'n vriend zei het ook, maar soms hebben ze ook twee rijtjes met antwoorden (links en rechts op scherm en misschien hebben we dan gewoon maar 1 vd 2 rijtjes gezien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.
Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):
Welke bestemming stond op het koffertje van de Mol?
1. Darwin (Milouska)
2. Edinburgh (Frédérique)
3. Kuta (Mary-lou)
4. Lissabon (Jawel, Peggy)
Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.
Is dit nu echt niemand anders opgevallen?
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.quote:Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef Freezor het volgende:
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.
Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
Totaal was het 2000 euro. Peggy had in d'r eentje al 500 euro meegenomen.quote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |