abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36570604
Kan iemand mij uitleggen wat het nut ervan is dat Richard nu weer terug in het spel is? Iedereen weet nu toch dat hij de mol niet kan zijn?
  zondag 2 april 2006 @ 09:55:59 #52
127004 maril
Smeetsfan
pi_36570679
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:23 schreef Genverbrander het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut ervan is dat Richard nu weer terug in het spel is? Iedereen weet nu toch dat hij de mol niet kan zijn?
Hoezo niet? trouwens het klopt wel wat hij in de VARAgids zei, hij deed de kijkweek vorige week en toen zei hij dat het raar was dat hij op twee zenders te zien was bijn Baantjer en wie is de mol en het ging om afg. vrijdag in principe lag hij er dus uit, betekent dat dat hij nu 125.000 euro moet dokken vw mond voorbij praten. op een of ander manier doet hij mij aan Hugo Borst denken.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_36570689
Ach, nut, moet alles altijd nut hebben? Het is gewoon leuk voor hem. Vorig jaar kwam Gijs Staverman ook weer terug nadat hij al was afgevallen. Hij was de Mol inderdaad niet.
pi_36570728
quote:
Op zondag 2 april 2006 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
De albumcover waarvan het nummer van de derde muzikale hint van afkomt is natuurlijk ook erg opmerkelijk:

[afbeelding]

Van nu af aan blind.

Weet iemand hier iets aan te koppelen?
Deze hint had betrekking op de vorige uitzending. En toen gaf Milouska aan bij de foto-opdracht dat ze niks kon zien omdat ze geen bril mee had.
pi_36570757
Milouska is volgensmij te dom om de mol te zijn, Frederique kan het nooit zijn aangezien ze in de vorige aflevering bij de dansparen meteen zei: "dat is Liz" dat zou je nooit doen als mol, eveneens nam ze geld mee ook dat zou je niet doen. Zelfde geld voor Liz die ook geld meenam.
  zondag 2 april 2006 @ 10:15:44 #56
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36570795
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:10 schreef Remzz het volgende:
Milouska is volgensmij te dom om de mol te zijn, Frederique kan het nooit zijn aangezien ze in de vorige aflevering bij de dansparen meteen zei: "dat is Liz" dat zou je nooit doen als mol, eveneens nam ze geld mee ook dat zou je niet doen. Zelfde geld voor Liz die ook geld meenam.
Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...
  zondag 2 april 2006 @ 10:34:19 #57
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36570955
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Of dat doen ze juist om zich verdacht te maken, en zo andere deelnemers op een dwaalspoor te zetten...
Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol" Dus ze zou het nog best wel eens kunnen zijn; ook gezien haar ongelofelijk gestuntel bij de opdrachten...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_36571016
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:55 schreef maril het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.
pi_36571036
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja idd, je kan je als mol ook juist heel dom opstellen, zodat iedereen juist denkt van: "oh, die is veel te dom voor een mol" Dus ze zou het nog best wel eens kunnen zijn; ook gezien haar ongelofelijk gestuntel bij de opdrachten...
Ik hoop voor haar dat ze de mol is, anders is ze wel zoooooooo verschrikkelijk extreem dom!

Richard was vanaf moment 1 mijn verdachte vanwege zijn opzichtige gestang bij de opdrachten, maar nu is Peggy of Roderik imo de mol

[ Bericht 10% gewijzigd door Genverbrander op 02-04-2006 10:50:25 ]
  zondag 2 april 2006 @ 10:56:52 #60
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36571207
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Richard kan de mol niet zijn omdat het mogelijk was geweest dat IEDEREEN hem in die kooi had laten zitten, en dan had de mol naar huis gemoeten en dat lijkt me niet de bedoeling van het programma.
Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppen Ik dacht toen ik Richard daar zag staan dat we alle kandidaten weer terug zouden krijgen Dat leek me wel stoer...

Ik voind het nl jammer dat Geert er al zo vroeg uitging; leek me wel een goede kandidaat
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_36571802
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:56 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Naja, wie weet hadden ze dan wel een omweg bedacht om hem bijvoorbeeld een aflevering later alsnog te droppen Ik dacht toen ik Richard daar zag staan dat we alle kandidaten weer terug zouden krijgen Dat leek me wel stoer...

Ik voind het nl jammer dat Geert er al zo vroeg uitging; leek me wel een goede kandidaat
Ik dacht precies hetzelfde, dat nadat Richard was bevrijd de vorige afvaller in de kooi mocht gaan staan enz enz... jammer want Geert vond ik wel een coole kandidaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36572053
Ik snap niet zo goed waarom Milouska zo dom gevonden word. Wij zien 't althans niet zo heel erg, dus ik vind 't echt overdreven, al die mensen hier die roepen dat zij te dom zou zijn om 'n mol te zijn. De kandidaten daar hebben 't gezegd, en daarom zien wij meteen elke opmerking als iets stoms. Beetje flauw.

Zowieso vind ik 't voor haar, dat ze zogenaamd de oorlog heeft verklaard omdat ze 'n domme deal maakt. Wat 'n zeikwijf is die Peggy zeg, Milouska mag toch zelf weten wat ze voor informatie over heeft? En iemand dom vinden is toch niet gelijk aan 'n hekel aan iemand hebben?

Echt, ik vind dat iedereen zich daar iets te intellectueel opstelt zonder het daadwerkelijk te zijn. Met name die Peggy, heel vervelend.
  zondag 2 april 2006 @ 12:09:22 #63
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36572669
Milouska was de enige die zo slim was om meerdere jokers te pakken in die loods...
pi_36573192
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Milouska was de enige die zo slim was om meerdere jokers te pakken in die loods...
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.

Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
  zondag 2 april 2006 @ 13:12:36 #65
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36574502
quote:
Von hier an blind.
Kan dit niet slaan op het feit dat Richard er na de derde aflevering uitlag en vanaf dat moment 'BLIND' was voor 2 dagen totdat hij weer terugkwam?
quote:
Gekommen um zu bleiben
Maar dat hij is gekomen om te blijven. Hij zit nu immers weer in het spel.

Hoogst opmerkelijk.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 2 april 2006 @ 13:14:58 #66
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_36574576
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:

Vreemd genoeg kregen we geen beelden te zien van een van de andere kandidaten die door deze actie van Milouska hier géén joker meer kon pakken.
Of ze hebben iedere keer de jokers aangevuld, om iedereen zo te kunnen testen...
pi_36575134
Ik heb er nog over nagedacht en het zou toch kunnen dat Richard de mol is. Het probleem is dat je niet weet wat ze gedaan hadden als hij de mol was en iedereen had hem in die kooi laten zitten. Wie weet hadden ze dan wel tegen hem gezegd: "Richard, maak de envelop maar open en kijk wat erin zit". Dan had er een vrijstelling ingezeten die dan voor hem was bestemd, en dan hadden ze kunnen zeggen dat deze vrijstelling anders was gegaan naar degene die Richard bevrijd had.

Maar het feit dat Roderick Richard bevrijdde is wel heel verdacht, eigenlijk heeft niemand behalve de mol daar baat bij.
pi_36575434
Ik begin steeds meer te twijfelen tussen Milouska en Frederique.

]De rest is het écht niet, denk ik.
pi_36575566
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:33 schreef Genverbrander het volgende:

Maar het feit dat Roderick Richard bevrijdde is wel heel verdacht, eigenlijk heeft niemand behalve de mol daar baat bij.
Waarom zou de mol daar baat bij hebben? Roderick zit nog niet zo lang in het spel en kan nu mischien een deal sluiten met Richard voor informatie. Tenslotte was de persoon waar Richard op gestemd dus kennelijk niet de mol.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 13:59:53 #70
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36575975
quote:
Inderdaad pakte zij 2 jokers volgens mij, en dat terwijl het briefje "één joker pakken" erbij lag. Maar volgens mij zag ze het briefje niet eens, of deed ze alsof ze het niet zag.

Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slim
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36576125
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind de anderen juist maar braaf, dat ze alleen maar 1 joker pakten hier, terwijl er meerdere lagen (2 of 3?). Bij elke kandidaat van wie ze dat stukje lieten zien lagen er evenveel jokers. Waarom zou je niet smokkelen en er meer meenemen? Ze (wedstrijdleiding) kunnen ze hooguit weer van je afpakken. Geen van de andere kandidaten weet dat Milouska er meer heeft gepakt dan op het briefje stond. Er is er nu dan wel eentje gejat van haar, maar ze heeft er zelf weer een paar extra gepakt waarvan de andere nu niets weten. Da's best wel slim
Precies, al vind ik 't vrij logisch. Maar ze heeft gewoon helemaal nog niet zo veel domme acties gedaan, dus ik snap de commotie rondom domme milouska gewoon niet.
En wat ik al helemaal niet begrijp is waarom peggy in godsnaam de oorlog verklaart aan haar. Een joker jatten vind ik wel wat kwalijker dan een overigens redelijk domme deal sluiten waar jij buiten staat. Boeiend, dat mag ieder voor zich weten lijkt me.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 14:19:43 #72
13151 crew  Rewimo
pi_36576650
Volgens mij zijn de anderen gewoon jaloers omdat zij niet op het idee zijn gekomen een deal te sluiten met Liz en Roderick. Anderzijds denk ik niet dat zij veel te bieden hebben aan informatie omdat ze de hele tijd met zijn tweeën waren en afgezien van het dansen niks hebben meegemaakt.

Als Milouska de Mol is, is het juist een hele slimme actie. Want zij kan Liz en Roderick dan van alles vertellen, of het klopt of niet... Ze kan ze manipuleren en ervoor zorgen dat ze anderen verdenken in plaats van haarzelf en ze er zo uitwerken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36577576
Ik vind Milouska wel verdacht in die zin dat ze niet zo vaak speculeert over anderen. Of dat krijgen we in ieder geval niet te zien. Ze vindt niks verdacht o.i.d. Dat maakt haar wel anders dan de anderen.

Mocht zij 't zijn, dan vind ik alsnog dat ze 't wel goed doet. De paniek die bij haar op haar gezicht stond toen ze de sleutel moest zoeken en de test moest maken en de keuze om richard vrij te laten, vind ik behoorlijk goed geacteerd dan
  zondag 2 april 2006 @ 15:15:18 #74
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_36578636
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:43 schreef Taurus het volgende:
en de keuze om richard niet vrij te laten, vind ik behoorlijk goed geacteerd dan
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!
Dat ze zei van Sorry maar ik vind het echt heel raar dat jij hier ineens staat oid, was echt een passende reactie.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_36578737
Er moet natuurlijk een moment komen dat de Mol er inderdaad een keer zogenaamd wordt uitgestemd om later weer terug te keren... het zou zomaar dit jaar kunnen zijn.
  zondag 2 april 2006 @ 15:23:07 #76
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36578931
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Er moet natuurlijk een moment komen dat de Mol er inderdaad een keer zogenaamd wordt uitgestemd om later weer terug te keren... het zou zomaar dit jaar kunnen zijn.
Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36578985
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog een beetje in het Idols-gebeuren blijven steken want in WIDM wordt je er niet uitgestemd.
Bijdehand

Afvallen dan, maar you know what I mean
pi_36580145
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
pi_36581726
ook bij de kofferopdracht, milouska had een rode bandana met een doodshoofd er op (gevaar = mol?). deze werd ook een aantal seconden in beeld gehouden.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_36583913
Ik blijf bij Milouska. Haar gedrag was heel raar bij de kofferopdracht. Tegenover Mary-Lou wist ze precies hoe de wereld in elkaar zat, en was er van de dommigheid niets meer te merken. TEgenover Roderick was ze ineens weer stil en dom.
pi_36583964
Ik ga toch nog maar voor Milouska als Mol. Ze is presentatrice van het Jeugdjournaal en weet dan niet dat je beter vanuit Buenos Aires beter naar het westen dan naar het oosten kan gaan om in Australië te geraken.
Zoals ik al eerder zei: als ze écht zo dom was als ze doet had ze er al uitgelegen. Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen. Die deal met Liz en Roderick vond ik vrij slim. Misschien is het ook wel een soort tactiek om je niet geliefd te maken en heel dom te doen. Alleen lijkt het me dat dat later in het spel wel zal opvallen, dus moet je je tactiek aanpassen.

We zullen zien!
pi_36584101
quote:

[..]

Volgens mij wel, want daarna zei ze dacht ik dat zij 'er lekker 2 gepakt' had o.i.d.
quote:
Nee, daar zat ik eigenlijk ook op te wachten. Het leek me wel verleidelijk om te doen en had wel verwacht dat sowieso iemand het zou doen. Ik had het misschien ook wel gedaan.
pi_36585833
En de OP klopt nog steeds niet. D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
pi_36586780
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Tram het volgende:
Ik weet niet of het al in een vorig topic is opgemerkd, maar tijdens de koffer opdracht werd er ineens heel erg ingezoomd op het label (met het mollogo erop) aan de koffer van Liz. Echt heel bewust werd het gefilmd en het leek verder geen doel te hebben ("verborgen" hint?)
Ja, inderdaad ... gezien
Ik dacht eerst ook dat het misschien een hint was. Maar ik zag later dat zo'n label aan iedere koffer hing. Bovendien zou het niet zo'n subtiele hint zijn denk ik. Maarja je weet maar nooit.

(Dat doet er niets aan af dat ik denk dat Liz nog steeds een hele goeie Mol kan zijn)
Maar toch is het iemand anders ...
pi_36587317
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef Eveli het volgende:
En de OP klopt nog steeds niet. D'r moet een kruis door Mary-Lou (of zou zij ook terugkomen?) en ze moet een blauw pijltje krijgen, die van Richard moet daarentegen weer geel.
Kruisje staat er al sinds gisteravond hoor! (effe Vernieuwen doet wonderen..)
pi_36587536
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef NiNi het volgende:
Juist! Dat vond ik ook een 'oprecht moment'. Ik denk dat ik precies zo had gereageerd, je racet in paniek door die fabriek bent bezig met je tijd en opdracht, staat die gast ineens daar!
Dat ze zei van Sorry maar ik vind het echt heel raar dat jij hier ineens staat oid, was echt een passende reactie.
Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2006 @ 20:51:44 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36588683
hopelijk wint toine
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 2 april 2006 @ 20:58:38 #88
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36588985
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Dat vond ik nou juist zooo'n debiele reactie! Ze luisterde niet eens goed naar hem.
ze snapte het niet. Ik kan me niet voorstellen dat je zulke blondheid kan faken. Het is echte blonde domheid! geen garpjes over blond en milouska, niet nodig
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_36593747
)
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef Eveli het volgende:
Ze moet dus wel de Mol zijn om niet zo dom zijn als dat ze soms doet voorkomen.
Vind ik niet. Ook als niet-mol kun je jezelf in een bepaalde rol plaatsen om de rest op een dwaalspoor te brengen.

Ik twijfel tussen Roderick en Milouska, zou het wel jammer vinden als Roderick de mol zou zijn, want er zijn veel aanwijzingen die naar hem leiden waardoor het bijna 'too obvious' wordt (maar je toch weer gaat twijfelen )

en ik wil niet dat t Milouska is, want mijn vader verdenkt haar al sinds het begin
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 2 april 2006 @ 23:24:26 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36594618
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
pi_36595046
ik heb net even de aflevering bekeken, was er vrijdagavond niet aan toegekomen. H elaas had ik al vantevoren gezien dat richard terug kwam en mary-lou eruit ging, dat was dus niet echt heel spannend meer Ik weet echt niet meer wie ik moet verdenken. Toine is het volgens mij niet, richard ook niet, ik denk frederique... of peggy... maar ik heb gewoon een hekel aan peggy :S
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36595468
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
Dance 'til ya drop!
pi_36595676
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vinddeze serie tot nu toe een beetje tegenvallen. De opdrachten zijn niet bepaald spectaculair te noemen. En de 'relletjes' komen op mij wat gespeeld over. Hoe Peggy en Frederique het hebben over die gestolen jokers enzo...Heb gewoon niet het idee dat het echt haat & nijd is. En de mannen zijn helemaal boring, geen van hen is (zichtbaar) aan het konkelen en broeden.
Idd, en als Roderick dan ook nog eens de mol blijkt te zijn dan hebben ze het helemaal slecht gedaan want dan heb ik het nog nooit zo snel door gehad
A mind with a heart of it's own
pi_36599776
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Sannydance het volgende:
Ik denk juist niet dat milouska de mol is, waarom zou ze dan twee jokers gepakt hebben? die heeft ze toch helemaal neit nodig?
oomdat ze zich dan juist minder verdacht maakt, en misschien dacht ze wel dat er dan voor anderen geen meer waren ofzo
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 3 april 2006 @ 09:43:23 #95
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_36600241
Alle signalen wijzen duidelijk naar Milouska vind ik. Veel te duidelijk naar mijn zin.
Als zij echt de mol is, dan zou ik dat een grote tegenvaller vinden. Dan kun je de volgende keer net zo goed iemand in een zwart kostuum met grote letters MOL op zijn rug, mee laten doen.
Dan blijven we toch nog met zijn allen speculeren, van 'dat ligt er te dik bovenop die is het niet'.

Ik hoop dus dat Milouska het niet is, maar ik vrees met grote vreze.
Mijn mol tot nu toe Mary-Lou is afgevallen, en wie het behalve Milouska dan zou kunnen zijn, daar ben ik nog niet uit.
Richard is het in elk geval niet wat mij betreft.
So Long and Thanks for All the Fish
  maandag 3 april 2006 @ 10:19:54 #96
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36600857
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.

Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
Something for your mind, your body and your soul.
  maandag 3 april 2006 @ 10:27:27 #97
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_36601059
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.

Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):

Welke bestemming stond op het koffertje van de Mol?

1. Darwin (Milouska)
2. Edinburgh (Frédérique)
3. Kuta (Mary-lou)
4. Lissabon (Jawel, Peggy)

Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.

Is dit nu echt niemand anders opgevallen?
Ja, m'n vriend zei het ook, maar soms hebben ze ook twee rijtjes met antwoorden (links en rechts op scherm en misschien hebben we dan gewoon maar 1 vd 2 rijtjes gezien.
  maandag 3 april 2006 @ 10:58:25 #98
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36601886
misschien is het al gemeld, maar ik vind het nog steeds niet raar dat Roderick die Richard bevrijd heeft. Volgens mij is hij de mol, maar zelfs als hij dat niet is is het voor Liz en Roderick handig als hij terug komt. Hij heeft op deze manier een handlanger (zeg vertrouweling) in de groep, en bovendien is de groep inderdaad weer groter... Dat maakt het werk als mol makkelijker. Bovendien doordat hij Richard bevrijd heeft, kan hij makkelijker informatie krijgen over iedereen (sterke en zwakke plekken) op een vrij, 'legitieme' manier. Bovendien is het slim om als laatste te gaan staan bij de metro... kortom: Roderick is nog steeds mijn mol!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 11:32:32 #99
13151 crew  Rewimo
pi_36602586
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef Freezor het volgende:
Ik bedacht me, degene die geld mee hebben genomen in de fabriek zijn het zeker niet. Ze winnen hier namelijk geen vertrouwen mee voor de groep want niemand ziet het verder.

Dus we kunnen Toine, Peggy, Liz een Frédérique afschrijven.
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
pi_36602659
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
Totaal was het 2000 euro. Peggy had in d'r eentje al 500 euro meegenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')