Ik vind Peggy hypocriet en achterbaks. Lopen miepen als Milouska een complotje sluit, maar wel achter haar rug samenspannen met Frederique om de jokers van Milouska te jatten. Milouska deed het tenminste openlijk.quote:
Aflevering 10 is een terugblikaflevering, waar iedereen nog eens terugkomt en de andere deelnemers te horen krijgen wie de mol is.quote:Op maandag 3 april 2006 18:56 schreef Jasza het volgende:
Ja aflevering 10 is ze niet bij geweest, maar is dat niet de finale aflevering?
Mayb hebben ze die vandaag wel opgenomenquote:Op maandag 3 april 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Aflevering 10 is een terugblikaflevering, waar iedereen nog eens terugkomt en de andere deelnemers te horen krijgen wie de mol is.
Inderdaad! Ik ken haar verder niet goed, alleen van de Mol, maar ze kwam heel leuk over. Hele mooie vrouw ook! Het is blijkbaar snel gegaan... en veel te jong!quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Afschuwelijk... ik zal vrijdag toch met heel andere ogen kijken. Ik vond het zo'n leuke meid...
Nou, dat vind ik een nogal discutabele conclusie.quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was.
WIDM is een van de duurste NLse producties.. die zullen ze niet aan de kant gaan zetten, ook niet bij overlijden van iemand. Doet iemand met een 'geschiedenis' mee, zullen ze dat incalculeren met een prachtig contractje. En denk dat dat eigenlijk bij alle kandidaten geldt, want er kan er net zo goed één verongelukken..quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was. maar goed, who gives a fuck, ze is er niet meer, da's enorm kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |