Je weet natuurlijk niet in hoeverre zij al op de hoogte waren van de slechte situatie en het zijn allebei professionals. Maar goed, komt wel hard aan dit.quote:Op maandag 3 april 2006 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien een ongepaste opmerking maar ik ben benieuwd of Toine (Sportjournaal) en Karel (TweeVandaag) naar aanleiding van dit nieuws het kunnen opbrengen om hun programma's te presenteren.
Volgens telegraaf.nl gaan op haar verzoek de uitzendingen widm gewoon door. Dat reisprogramma van haar wordt niet meer uitgezonden.quote:Op maandag 3 april 2006 17:40 schreef Tram het volgende:
Wat vreselijk! En ze was is zo leuk in WIDM!
Dacht ik ook net, je kijkt er nu toch heel anders naar.quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Ik geloof niet dat ik het nu nog zo leuk vind om WIDM te kijken![]()
Wordt idd wel anders.quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Precies. Jemig, stel dat zij de mol is...quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad. Je gaat er heel anders naar kijken. Of ze er nu uitvliegt, winnaar wordt of de mol is, het is allemaal even raar.quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
wieisdemol.nlquote:Tot onze verslagenheid vernamen wij dat onze
Wie is… de Mol kandidate Frédérique Huydts op
maandag 3 april is overleden. De AVRO wenst
haar nabestaanden veel sterkte met dit verlies.
Wordt ook een vreemde laatste aflevering waar de winnaar en de mol bekend worden gemaakt. Of zou die al opgenomen zijn?quote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Je gaat er heel anders naar kijken. Of ze er nu uitvliegt, winnaar wordt of de mol is, het is allemaal even raar..
Ik denk dat die al is opgenomen, maar daar ben ik niet zeker van.quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook een vreemde laatste aflevering waar de winnaar en de mol bekend worden gemaakt. Of zou die al opgenomen zijn?
Denk het wel, er was iets niet goed met haar nieren en er was iets opgezwollen dusquote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Uuuh, ik ben er een beetje stil vanIn dat stukje van de widm site staat dat ze genezen was van darmkanker, is ze daar dan alsnog aan overleden ?
Ze zal dan toch wel iets van uitzaaiingen richting de nieren gehad hebben ofzo.quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Uuuh, ik ben er een beetje stil vanIn dat stukje van de widm site staat dat ze genezen was van darmkanker, is ze daar dan alsnog aan overleden ?
De opnamen in Argentinië wel ja, maar die laatste aflevering wordt altijd pas veel later in Nederland opgenomen. Weet je zeker of die ook al is opgenomen?quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef maril het volgende:
Ja een paar maanden geleden is alles opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |