Een productieteam + kandidaten een flink aantal weken in Argentinie verblijven is nou niet bepaald gratis.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef JanJanJan het volgende:
Waarom heeft iedereen het over een "dergelijk dure productie"?
Wat is er zo duur aan dit programma dan?
Nee, dat het niet gratis is dat snap ik, maar als het echt 1 miljoen is dan is dat wel erg duurquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een productieteam + kandidaten een flink aantal weken in Argentinie verblijven is nou niet bepaald gratis.
Vervoer, eten en drinken, afhuren van locaties, salaris van het productieteam, prijzengeld etc.
Kost allemaal nogal wat. Ik hoorde ergens een bedrag van 1 miljoen euro.
Als je ziet dat ze bij opdrachten die individueel uitgevoerd moeten worden of in tweetallen ofzo, er bij iedere kandidaat een camera- en geluidsman loopt, dan kun je nagaan dat er nogal wat productievolk rondloopt. Dat gaat snel behoorlijk in de papieren lopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:13 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, dat het niet gratis is dat snap ik, maar als het echt 1 miljoen is dan is dat wel erg duur![]()
Precies.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit wordt keurig opgelost, net zoals dat altijd gebeurt. Met een mooie IM aan het begin. De keus is aan de familie of de aflevering vrijdag doorgaat, anders wordt het denk ik opgeschoven.
Misschien is het te vers voor haar familie, maar het lijkt me niet dat het jou erg diep zal raken. Ik ga er ten minste van uit dat je haar niet persoonlijk gekend hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik zal gaan kijken vrijdag. Is het wel echt Frédériques keuze geweest dat het programma door moest gaan? Of stond dat gewoon al in het contract? Als het echt haar keuze was, overweeg ik misschien om te kijken, maar ik denk dat ik binnen 5 minuten als ik haar zie kotsend boven de wc sta (en niet omdat ze zo lelijk is, maar uit pure frustratie en onmacht over haar dood). Het is nog te fris nu. Kunnen ze het niet een week uitstellen?
Nee, ik ken haar niet persoonlijk, maar, noem het aanstellerij of niet, ik trek het me wel erg aan en meer omdat ik er van alles omheen fantaseer: stel dat ik haar wel gekend had, wat dan, of als het iemand uit mijn eigen kring was geweest. Sowieso heb ik er geen woorden voor als jonge mensen van de aarde weggevaagd worden. Het slaat compleet nergens op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is het te vers voor haar familie, maar het lijkt me niet dat het jou erg diep zal raken. Ik ga er ten minste van uit dat je haar niet persoonlijk gekend hebt.
OMG. Wat een opmerking.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he wat zonde. Ga je zo'n mooie vrouw opbranden
precies, uitermate respectvolquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef Stansfield het volgende:
Ik kijk net rtl boulevard en daar ging het er even over. En petje af hoe de mensen achter wie is de mol er mee omgegaan zijn.
Inderdaad, het zou veel beter zijn als ze opgezet wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he wat zonde. Ga je zo'n mooie vrouw opbranden
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad, het zou veel beter zijn als ze opgezet wordt.
Nou ik meen het hoor.quote:
Hij is mooi...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |