Ja vastquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
zou er nog een hint zitten in de volgorde van de namen? (flauw grapje)
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zou echt erg zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
ja ze staan op volgorde van alfabetquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naamquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Moloushka en...?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naam
Wat een smakeloos grapjequote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
O er kwam nog een whehehe-gebbetje in mij op:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]
Het is toch een beetje raar nu, dat hele WIDM
Te sneu. Te smakeloos.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[/whehehe]
Gelukkig dat je dat niet serieus zegt.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[/whehehe]
Inderdaad, als 'gebbetje' is het een giller.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat niet serieus zegt..
Lijkt me een heel goed idee.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
@Duderinnetje: Smakeloos...![]()
Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Akkoordquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Welke aanwijzing was dat?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef Here2Stay het volgende:
Prima.. trouwens, die aanwijzing die over de tijd was gegeven, bleek te slaan op een evenement dat 9 april zou plaats vinden.. Mollentijd. Dat evenement gaat niet door, dus de aanwijzing van een horloge op 1.30 zetten kunnen we vergeten.
Ik snap het niet helemaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Here2Stay het volgende:
In de laatste afleveing op vrijdag moest je je horloge verzetten naar half 2 op het moment dat sydney in de aflevering voorbij kwam. Dat was om 20.41. Later kwam de aanwijzing vrij dat die tijd tot 9 april aangehouden moest worden.
Blijkbaar zou er 9 april een of ander evenement zijn (vorig jaar had je op een bepaalde dag ook een soort mollenjacht), maar ivm de dood van Frederique gaat dat niet door.
Ach alsjeblieft zeg. Ik vind het verschrikkelijk dat ze dood is, maar laten we niet overdrijven in op eieren lopen zegquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
De eerste aflevering verdacht ik ook Frederique. Maar ik zit inmiddels op Roderick.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze wint of dat ze de mol is.
En ik denk ook dat ze de mol is, al ken ik niemand die die mening met mij deelt.
Nee, er was wel een vraag in de trant van: "Is de Mol één dag of langer van de groep verwijdert geweest?". Dat kon met Ja en Nee worden beantwoord.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep trouwens de vorige keer iets niet: Richard kwam terug in het spel. Maar kon men bij het maken van de test ook al weer op hem stemmen als mol? Nee toch? Sommigen leken namelijk verbaasd te zien dat hij terug was.
Mijn mol is ook nog steeds Frederique. Was mijn eerste gevoel en ik kan niet goed uitleggen waardoor het komt.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De eerste aflevering verdacht ik ook Frederique. Maar ik zit inmiddels op Roderick.
Het ging me ook meer om je woordkeuze. "Opbranden", dat klinkt wel bijzonder harteloos.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik meen het hoor.
hoewel wormpjes in je lijf je ook niet aantrekkelijker maken![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
Mag ik dan nog één mooie foto plaatsen?
[afbeelding]
Maar dan is zo'n exit toch een beetje vreemd.... niemand kon vermoeden dat Richard nog een optie zou kunnen zijn. Dus iemand die hem aanvankelijk wel verdacht, moest nu iets anders kiezen. Zo'n test is dan toch echt helemaal niet meer representatief voor hoe goed iemand het spel speelt?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, er was wel een vraag in de trant van: "Is de Mol één dag of langer van de groep verwijdert geweest?". Dat kon met Ja en Nee worden beantwoord.
Ik doe het omdat ik WIDM gewoon een leuk programma vind.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal zeker raar kijken zijn.
Maar we doen dit uit eerbetoon voor Frédérique omdat zij dat wilde.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik WIDM gewoon een leuk programma vind.
[..]
[..]
Ik denk het niet want ten tijde van de test wisten maar drie mensen dat hij terug was. Eigenlijk maar een, want de andere 2 wisten niet eens of iemand anders hem had vrijgelaten.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep trouwens de vorige keer iets niet: Richard kwam terug in het spel. Maar kon men bij het maken van de test ook al weer op hem stemmen als mol? Nee toch? Sommigen leken namelijk verbaasd te zien dat hij terug was.
Je kan toch niet weten wie de mol is. En ik denk voor mezelf dat ik het nog steeds een ontzettend tof programma vind, het is en blijft voor mij een prachtig spel.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
ik weet niet of ik nog wel zo fijn kijk als vorige week
ten eerste weet ik toch al wie de mol is en ten tweede is het nu helemaal niet meer leuk
Dat is dan al ronduit oneerlijk. Die het wel wisten konden er al rekening mee houden dat Richard eventueel ook nog de mol kon zijn, al waren er geen concrete vragen over hem.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ten tijde van de test wisten maar drie mensen dat hij terug was. Eigenlijk maar een, want de andere 2 wisten niet eens of iemand anders hem had vrijgelaten.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |