Ja vastquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
zou er nog een hint zitten in de volgorde van de namen? (flauw grapje)
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zou echt erg zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
ja ze staan op volgorde van alfabetquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naamquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Moloushka en...?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, er zijn twee kandidaten met het woord Mol in hun naam
Wat een smakeloos grapjequote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
O er kwam nog een whehehe-gebbetje in mij op:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]
Het is toch een beetje raar nu, dat hele WIDM
Te sneu. Te smakeloos.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[Ultieme paranoia-WIDM-fan-modus] Het is een hint, het is een hint! Frederique is in elk geval de mol niet want ze wordt gecremeerd en mollen leven onder de grond!!!!!!!
[/whehehe]
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[/whehehe]
Gelukkig dat je dat niet serieus zegt.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[/whehehe]
Inderdaad, als 'gebbetje' is het een giller.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat niet serieus zegt..
Lijkt me een heel goed idee.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
@Duderinnetje: Smakeloos...![]()
Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Akkoordquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef MrManiak het volgende:
@Duderinnetje: Smakeloos...![]()
Zullen we vanaf het Wie is de Mol forum #9 weer gewoon over WIDM als serie praten?
Welke aanwijzing was dat?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef Here2Stay het volgende:
Prima.. trouwens, die aanwijzing die over de tijd was gegeven, bleek te slaan op een evenement dat 9 april zou plaats vinden.. Mollentijd. Dat evenement gaat niet door, dus de aanwijzing van een horloge op 1.30 zetten kunnen we vergeten.
Ik snap het niet helemaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Here2Stay het volgende:
In de laatste afleveing op vrijdag moest je je horloge verzetten naar half 2 op het moment dat sydney in de aflevering voorbij kwam. Dat was om 20.41. Later kwam de aanwijzing vrij dat die tijd tot 9 april aangehouden moest worden.
Blijkbaar zou er 9 april een of ander evenement zijn (vorig jaar had je op een bepaalde dag ook een soort mollenjacht), maar ivm de dood van Frederique gaat dat niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |