Ja maar hij heeft niet gezegd wie hoeveel geld had meegenomen, dus voor die credit hoef je het niet te doen als Mol.quote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Karel noemde na afloop het bedrag dat meegenomen was (500 euro meen ik) en dat dus in de pot ging. Volgens mij was iedereen daarbij.
En als ik het me goed herinner was het miljouska die meer dan 1 joker pakte van het stapeltje. Dat is ook niet nodig als je toch de Mol bent. Maar misschien krijgt de mol ook wel de opdracht om de kijker thuis voor de gek te houden dus dat zou zowel het jokers extra pakken van miljouska als het geld pakken van de andere kandidaten verklaren.quote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Mariposa het volgende:
Ik zag in de vorige reacties dat de andere kandidaten niet wisten of er in de fabriekshal meer dan één joker gepakt is. Maar aan het eind, bij de uitslag van de eliminatie, vertelde Karel dat er 16 jokers gepakt waren. Dus de kandidaten weten wel dat er 2 jokers 'onrechtmatig' meegenomen zijn.
Nou dat is niet logisch, ik heb me even over die rekensom gebogen en kan alleen maar concluderen dat een aantal mensen niet alle jokers gevonden hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Mariposa het volgende:
Ik zag in de vorige reacties dat de andere kandidaten niet wisten of er in de fabriekshal meer dan één joker gepakt is. Maar aan het eind, bij de uitslag van de eliminatie, vertelde Karel dat er 16 jokers gepakt waren. Dus de kandidaten weten wel dat er 2 jokers 'onrechtmatig' meegenomen zijn.
Oquote:Op maandag 3 april 2006 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
is al geweest !
quote:
's morgens tochquote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef JanJanJan het volgende:
Hoe laat is de Schiffers FM hint?
ow hahaquote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is vanmiddag tussen 15.00-16.00 geweest
van de widm-site.quote:Biografie Frédérique Huydts, actrice
Frédérique Huydts is geboren op 19 augustus 1967 in Den Haag. Ze volgde de Maastrichtse Toneelacademie, waar ze in 1989 afstudeerde. In het laatste jaar van de toneelschool speelde ze in de veel geprezen tv serie De Brug van Rimko Haanstra.
Het grote publiek kent Frédérique van de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden (1990-1991), waar ze een seizoen de rol van Annet vertolkte. Verder had ze gastrollen in Diamant, Baantjer, Flodder, 12 Steden, 13 Ongelukken en Willie en Nellie.
In 1996 speelde Frédérique de vrouwelijke hoofdrol in de NCRV-dramaserie In naam der Koningin geregisseerd door Bram van Erkel. Twee jaar later was ze te zien in Wij Alexander, ook van Rimko Haanstra. In 1999 speelde ze in de NCRV-comedyserie In de clinch een hoofdrol. Sinds haar rol als Roos de Wit in de dramaserie Meiden van De Wit van Net 5 is Frédérique ook bekend in België.
Naast tv-series, was Frédérique te zien in verschillende theaterproducties zoals Puzzels, David Copperfield van Charles Dickens en in de succesvolle theaterstukken van Haye van der Heyden Mussen en Zwanen I, II, III en IV. Samen met Rick Engelkes speelde ze in het toneelstuk Gek van liefde.
Afgelopen jaar was ze te gast in het programma Villa Felderhof.
Frédérique sprak daar over haar strijd tegen kanker, waarvan ze genezen is.
Op Net 5 maakt Frédérique begin dit jaar haar debuut als presentatrice. In het programma Dreamtravel reist ze de wereld over en verrast ze mensen met een droomreis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |