ik ben ook 1.65, maar 47 kilo was echt te weinig hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik weeg 47 kilo en ik vind het prima. Maar ik ben dan ook maar 1.65m
Ik weeg nu dus minder dan 45 bij 1.70... Toch wel iets te weinigquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik weeg 47 kilo en ik vind het prima. Maar ik ben dan ook maar 1.65m
Ik zie je smiley niet...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Ja toch?! Fipo! Ik zweer je! Ik post die fipo, weet je!
Serieus, chick! Maak geen motherfucking grapjes met mij! Ik zweer je, ik maak je kapot!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
wat heeft die smiley van jou nou toch op z'n hoofd?!?![]()
Voor mij is dit al heel wat, ik ben nog dunner geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben ook 1.65, maar 47 kilo was echt te weinig hoor
had nul weerstand meer
en mijn omgeving wees me er regelmatig op dat de heroïnelook al 'n tijdje uit was
quote:
Bronvermelding?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
Charlatan & Scary B.
Wat voel ik me hier thuis ineensquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Je lult, gek! Serieus! Elke chick ziet mij staan! Waarom jij niet? Heb je poep in je ogen ofzo!
Bwahaha! Hé, Mustafa! Deze chick heeft poep in d'r ogen, weet je?!! Echt niet relaxed, weet je? Ze ziet me niet staan, man!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Je lult, gek! Serieus! Elke chick ziet mij staan! Waarom jij niet? Heb je poep in je ogen ofzo!
Bwahaha! Hé, Mustafa! Deze chick heeft poep in d'r ogen, weet je?!! Echt niet relaxed, weet je? Ze ziet me niet staan, man!
ik zie het er ech niet inquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Check die vet lauwe bandana van mij, gek!
Ééééééé, chickie! Hé, chickie! Ik check je kont, weet je! Woooeeeeeeh!quote:
Net of zij het niet gejat heeft.quote:
Nee, ik woon tussen ze inquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah je werkt inmiddels ook met kansloze jongeren?!?
betere motivatie voor een paar extra kilo's is er nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:44 schreef MissBliss het volgende:
En ik krijg ook wel een beetje de heroïnelook
Ik verzin die van mij wel zelf.quote:
Tfoe..quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ééééééé, chickie! Hé, chickie! Ik check je kont, weet je! Woooeeeeeeh!Lekkere billen, weet je! Hé, chickie! Schud eens met je billen, wil je? Laat eens zien, gek! Laat nou zien, gek! Ik zweer je, ik check je helemaal uit. [afbeelding]
Tsss, je weet echt niet wat je zegt, weet je! Echt! Ik maak je kapot, ik zweer je! Walla! Niet spotten met mij, want ik maak je echt kapot, weet je!quote:
Ik bedoelde dus dat dat ding op het plaatje een opgeknoopte zakdoek is, Kitkatkut!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet wel wat een bandana is, droplul.... maar ik zíe 't er niet in![]()
denk ik: ik doe eens gezellig... blijk ik de enige in dat kanaal te zijn! wat is dat nou!!!quote:Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk ik: ik doe eens gezellig... blijk ik de enige in dat kanaal te zijn! wat is dat nou!!!
oh trouwens, ik heb mijn iPod binnen gekregen vandaag!ik ben er zooo blij mee!
ik heb 'n nieuwe autoradio gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:55 schreef sbientje het volgende:
oh trouwens, ik heb mijn iPod binnen gekregen vandaag!ik ben er zooo blij mee!
Whehequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
en mijn omgeving wees me er regelmatig op dat de heroïnelook al 'n tijdje uit was
Wat was erquote:
Mooi gevonden, hè? De vrouwelijke equivalent van droplul.quote:
welke aflevering?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:03 schreef Airelle het volgende:
Vanavond weer AbFab. Maar om elf uur?!?
Jij heb de box ofzo toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
welke aflevering?!oh wacht, maakt niet uit: ik heb ze allemaal al gezien
Wachtwoord weer terug?quote:
Het is helemaal niet schijnheilig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond!
TT is een beetje schijnheilig, maar op zich ook wel OK.
Ik krijg een beetje een "gereformeerd" of "probleemjongerenkamp" gevoel.quote:
Wat praat je poep, gast?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een "gereformeerd" of "probleemjongerenkamp" gevoel.
Amen. Praise the Lord.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat praat je poep, gast? [afbeelding]
De TT is gewoon verre van schijnheilig! Laat dat even duidelijk zijn! [afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg een beetje een "gereformeerd" of "probleemmetjongerenkamp" gevoel.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Privé moet 3.000 euro schadevergoeding betalen wegens het onrechtmatig publiceren van foto's van Willem Alexander en zijn gezin. Albert greep dit aan om een sneer te geven naar Evert Santegoeds.
'Moest Evert nou 60.000 euro betalen of had hij nou zoveel kijkers?' en vervolgens brullen met zijn allen.
Marnix Klein.quote:
Burgers Zooquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Babette!! Ik ben vandaag naar Burgers Zoo in Arnhem geweest en ik heb heel veel pinquins gezienEn andere leuke dieren
Zal zo wat foto's uploaden
Babettequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Babette!! Ik ben vandaag naar Burgers Zoo in Arnhem geweest en ik heb heel veel pinquins gezienEn andere leuke dieren
En we krijgen er toch wel een paar van te zien he?quote:
Ik ben bezigquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En we krijgen er toch wel een paar van te zien he?
Trusten Airelle.quote:
Wat kan je soms toch menselijk overkomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trusten Airelle.
Slaap zacht!
Morgen weer een nieuwe dag!
Ik heb soms zo mijn momenten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat kan je soms toch menselijk overkomen.
Oh, je bent er zo een.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb soms zo mijn momenten.
Normaal probeer ik me een beetje afzijdig te houden van 'het gepeupel'. Maar voor mensen zoals Airelle maak ik gráág een uitzondering.
Moe?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben. Klinkt misschien raar.
D'accord. Bonne nuitquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben. Klinkt misschien raar.
Ouias, tu me fais chier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Frans best een mooie taal, alleen ben ik er wel erg slecht in.
C'était la galère, qoui?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bij mijn Franse mondeling de hele tijd op Franse vragen antwoorden: Je ne comprends pas, je ne sais pas..
Iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Hij blijft geweldig!![]()
Oh God, wat heb ik soms toch naar genialiteit neigende momenten.
Watte? Het was ......quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:Is mijn usericon weg?
Ik kan hem niet meer zien
![]()
... , ... ... , het is ... , jij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
!
Bof, laisse béton, c'est fichu, toi.!
Terwijl ik zei dat ik het niet goed kon, saddist.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
!!
Nou ja. Ik heb wel wat jongerentaal gebruikt, maakt het wat extra moeilijk.![]()
quote:
oehquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oehen spontaan heb je natuurlijk meteen de hele dag aan mij gedacht
Hoeveel d's?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terwijl ik zei dat ik het niet goed kon, saddist..
Thxquote:
Nederlands is ook niet je sterkste punt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terwijl ik zei dat ik het niet goed kon, saddist..
Zo, ook een reactie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
Foto's waar ik op sta, zitten in mijn FB
Plus FB update
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nederlands is ook niet je sterkste punt.![]()
Het is -zoals met al mijn correcties- voor je eigen bestwil.quote:
ik scrollde hier net wat snel voorbij en zag in 'n flits die foto..quote:
Dat niet, maar je maakt me wel geïrriteerd. Of ik me nu erger aan jou of aan mezelf, is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is -zoals met al mijn correcties- voor je eigen bestwil.
Ik maak je nu aan het twijfelen.Over je studie enzo...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik scrollde hier net wat snel voorbij en zag in 'n flits die foto..
ik dacht "hm lekker ding... volgens mij ken ik 'm ergens van"... en toen viel 't kwartje[
]
Con! J'en ai marre! Tout est ripou ici!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat niet, maar je maakt me wel geïrriteerd. Of ik me nu erger aan jou of aan mezelf, is me nog niet helemaal duidelijk.
Maar in ieder geval aan Paltos.
pinguïnsquote:
Verkapte "Dizer, wil je mijn grot uitwonen"-postquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik scrollde hier net wat snel voorbij en zag in 'n flits die foto..
ik dacht "hm lekker ding... volgens mij ken ik 'm ergens van"... en toen viel 't kwartje[
]
Je zakt er maar in, in je kutfrans.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Con! J'en ai marre! Tout est ripou ici!!
OMG ik heb precies dezelfde dierentuin-top3...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Penguins/pinguin/pinquin/weetikhet, stokstaartjes en otters zijn het liefst.
AFBLIJVUH VAN PALTOS JAH, SLETTEBAK!!1!11!11!!1111quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat niet, maar je maakt me wel geïrriteerd. Of ik me nu erger aan jou of aan mezelf, is me nog niet helemaal duidelijk.
Maar in ieder geval aan Paltos.
* rent, kijkt, kwijlt, print, voegt toe aan Dizer-wall [boven bed]quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef Dizer het volgende:
Eigenlijk welZie Fotoboek voor meer foto's van moi
Ja. Ik heb van iemand op m'n school ook nog eenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
AFBLIJVUH VAN PALTOS JAH, SLETTEBAK!!1!11!11!!1111(
![]()
![]()
(((9(((
rRR
![]()
![]()
r!1!!1!1!!!1
Ik zou 'm nog niet aanraken al kreeg ik er geld bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
AFBLIJVUH VAN PALTOS JAH, SLETTEBAK!!1!11!11!!1111(
![]()
![]()
(((9(((
rRR
![]()
![]()
r!1!!1!1!!!1
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
* rent, kijkt, kwijlt, print, voegt toe aan Dizer-wall [boven bed]
* Zhenar ziet nu echt zo'n altaar voor zich waar Babette maagdelijke geitjes offert aan een gigantisch standbeeld van Dizerquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
* rent, kijkt, kwijlt, print, voegt toe aan Dizer-wall [boven bed]
Ik ben boos op jouquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar ziet nu echt zo'n altaar voor zich waar Babette maagdelijke geitjes offert aan een gigantisch standbeeld van Dizer![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
die foto op die brug, met die zonnebril is leuk!!!
de eerste keer dat ik je zie lachen ipv de serieuze kijk-mij-eens-poseren look
I like it
Ik had een PI hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
* gaat in een hoekje zitten huilen
hoe kón ik nou vergeten de PI te checkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Ik had een PI hoorIk ken geen andere Babette
![]()
!
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
AAAARGH, ik ben het leren zat, ik ben het niks kunnen doen zat, ik ben alles zat
hoeveel heb je wel niet op dan??!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef MissBliss het volgende:
AAAARGH, ik ben het leren zat, ik ben het niks kunnen doen zat, ik ben alles zat
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
Ik ga mijn bed in. Carnivale Friends kijken en dan slapen
Ik weet NIET wat dat betekentquote:
Wás ik maar zat... kon ik ook weer effe lol hebben...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoeveel heb je wel niet op dan??!
Nee man, geofferde geitjes zijnquote:
JAH!quote:
Geen idee, alleen verdomme snapte ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg van. Ik ben het zat.
Wat dacht je?![]()
Je gaat zondag a.s. niet meequote:
Oh ja datquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat zondag a.s. niet mee![]()
KUTHOND
![]()
![]()
: r: : (;9 (: (:(: ::(
![]()
(;( :: : d:D
DE HOMO!1!1quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat zondag a.s. niet mee![]()
KUTHOND
![]()
![]()
: r: : (;9 (: (:(: ::(
![]()
(;( :: : d:D
Nu kan je het toch eens zeggen. En dan iedereen:"Wat zei je?".quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, alleen verdomme snapte ik.
Tof, ik zal hem onthouden...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nu kan je het toch eens zeggen. En dan iedereen:"Wat zei je?".![]()
Iddquote:
Check mijn ondertitel..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nu kan je het toch eens zeggen. En dan iedereen:"Wat zei je?".![]()
Je handtekeningquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Check mijn ondertitel..
Tof hequote:
Ik ben hem het zat!quote:
I agreequote:
quote:
Ik sta niet eens in je favo fokker lijstjequote:
Ooit heb ik daar ook nog gepost, maar het was saai daar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe SlowChat erbij
V/A SlowChat
We gaan zuipen, kom je ook?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:21 schreef Skaai het volgende:
Zondag? Wat is er zondag? Vertellen jullie me niks meer? Sinds wanneer hebben jullie geheimen voor me? Jullie vinden me niet lief he? Zeg het maar!
Een MB/Dizer/Zhenarmaarnuzonderhem meet waar ook anderen welkom zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:21 schreef Skaai het volgende:
Zondag? Wat is er zondag? Vertellen jullie me niks meer? Sinds wanneer hebben jullie geheimen voor me? Jullie vinden me niet lief he? Zeg het maar!
Okequote:
Ik weet WEDEROM niet wat dat betekent!quote:
Altijd leukquote:
We gaan zuipen omdat ik liefdesverdriet heb en dus moet zuipen, het wordt vast gezelligquote:
Hij 'verveelt' je. Je bent hem zat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet WEDEROM niet wat dat betekent!
Kut, gemist.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet schrikken
Ik geloof dat je eerst examen mag doen en later je rijbewijs met uittreksel mag ophalen... in ieder geval, in mijn tijd was het zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:44 schreef PeRi het volgende:
Het is een kutochtend. Weet een van jullie als je voor de 2e keer je rijbewijs wilt halen, maar je hebt geen uittreksel en kan het niet meer regelen, of je nog wel examen mag doen?
Ciaoquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik waag me naar buiten, hopelijk kom ik niet helemaal doorweekt op school aan. Ajuus.
![]()
Nah je moet nu alles al meteen meenemen ook naar CBR.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je eerst examen mag doen en later je rijbewijs met uittreksel mag ophalen... in ieder geval, in mijn tijd was het zo
quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah je moet nu alles al meteen meenemen ook naar CBR.
Is het niet voor jezelf dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:50 schreef PeRi het volgende:
Mja dat is dan echt kut. Vriendin is ook zo verstrooid laatste tijd.
Heb je geen rijbewijs?quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:56 schreef PeRi het volgende:
Nee. Maar ik vind het wel erg klote voor haar.
Zie je mij al überhaupt achter het stuur zitten? Denk het niet.
Nope, mag niet, ze zijn vrij streng met dat soort dingen dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:44 schreef PeRi het volgende:
Het is een kutochtend. Weet een van jullie als je voor de 2e keer je rijbewijs wilt halen, maar je hebt geen uittreksel en kan het niet meer regelen, of je nog wel examen mag doen?
Zondagquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Tentamen verkloot en ik voel me kut
Wanneer gaat het toch eens voorbij?
Binnenkort lieverd, echt waar...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Tentamen verkloot en ik voel me kut
Wanneer gaat het toch eens voorbij?
Dr rij-instructeur had dr uittrekselquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:29 schreef rena het volgende:
[..]
Nope, mag niet, ze zijn vrij streng met dat soort dingen dacht ik![]()
SORRY, IK BEN EVEN HYSTERISCH.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:30 schreef PeRi het volgende:
Tom, je caps staat aan.
Jij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
Ik ga shoppen. Dag.
quote:Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is it vestige of the vox populi, now vacant, vanished, as the once vital voice of the verisimilitude now venerates what they once vilified. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose vis-à-vis an introduction, and so it is my very good honor to meet you and you may call me V.
Rotjeknorquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:37 schreef PeRi het volgende:
V'ruit, nog een internetmensch erbij kan wel. Kom je naar Rotterdam?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rotjeknor.
Ja hoor, I'll be there in a minute about two hour.
Dat zou ik ook doen. Een bus stinkt sowieso al, je wordt helemaal gek als er dan ook nog iemand heeft lopen kotsen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Ik ga een halfuur later hoor ik. De bus die ze moest pakken, was ondergekotst. Ze pakt de volgende
.
Stel je voor dat je 1 uur in zo'n bus moet zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. Een bus stinkt sowieso al, je wordt helemaal gek als er dan ook nog iemand heeft lopen kotsen.
Lekker even wachten in de frisse windquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 1 uur in zo'n bus moet zitten..
OMGquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
How I wish I, wish I'd done a little bit more
Now " Shoulda woulda coulda," means I'm out of time
Coz "Shoulda woulda coulda", can't change your mind
And I wonder, wonder, wonder what I'm gonna do
"Shoulda woulda coulda" are the last words of a fool
Oh, ik heb het nu gekeken. En zijn rol is nihilquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Airelle het volgende:
Copycat: Ik las ergens dat je Egbert-Jan Weber ook tof vond. Gisteren was er een Korte Film (Koen) waarin hij speelt. Nu terug te zien op UitzendingGemist.nl. Ik dacht ik zeg het even.
Lukt je ook welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef BVO het volgende:
Institutionele bedrijfstakanalyse.
Nog 3 te gaan.
Moet ze allemaal halen, want tijdens de hers ben ik op vakantie.
Verdonk wellicht toch VVD-lijsttrekkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lukt je ook wel. En het is een extra drijfveer om goed te leren.
Mwah, heel blij ben ik er niet mee. Al is het wel goed voor de 'strijd'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Verdonk wellicht toch VVD-lijsttrekker.
Ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, heel blij ben ik er niet mee. Al is het wel goed voor de 'strijd'.
Omdat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Stuk betere keus dan. Mark Rutte.
.
Een softie is het wel ja. Maar ik zie hem toch liever als lijstrekker dan Mevr. Verdonk. Niet dat ik zelf zoveel problemen heb met 'haar beleid'. Maar omwille het imago van de VVD.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
Rutte is teveel D66, zo'n halfzacht type die niet weet wat 'ie wil.
Verdonk spreekt veel mensen aan en is niet alleen de meest gehate, maar ook de meest geliefde politicus van het moment.
Stel je niet zo aan. We waren al uitgepraat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef babette21 het volgende:
hoi
oh wacht, 't gaat over POL.... doei dan![]()
en ik was al wegquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:22 schreef Airelle het volgende:
Stel je niet zo aan. We waren al uitgepraat.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Voor de eftelinggangers: [Efteling] New ride: De Vliegende Hollander
De vliegende hollander wordt later geopend, dus eind mei/begin juli.
Wel zo leuk om erheen te gaan als dat ding open is.![]()
wat een kutstreek zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef alwaysthebest het volgende:
De vliegende hollander wordt later geopend, dus eind mei/begin juli.
no worries, ze bijten nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Volgende week donderdag eerste intake-gesprek bij de psycholoog [afbeelding]
Maar liever Perry dan Steve Martin (quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
http://www.nu.nl/news/703(...)city-actrice%27.html
Thank youquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
no worries, ze bijten nietsucces
![]()
beter laat dan nooitquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef MissBliss het volgende:
Alleen jammer dat ik ietwat aan de late kant ben
Wij blijven altijd bij elkaar, al worden we meer dan 100 jaar…quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]Wij zijn twee vriendjes, jij en ik.[afbeelding]
Das die gast die lijkt op Robin van GTST.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
http://www.nu.nl/news/703(...)city-actrice%27.html
Ach...hij heeft tenminste humor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Das die gast die lijkt op Robin van GTST.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...hij heeft tenminste humor.Dat kan je van Steve Martin niet zeggen.
quote:Sometimes Credited As:
Pig Eye Jackson
Het begin is nog wel aardig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
In het bijzijn van mijn gezin waag ik me niet aan het klikken op die link.
Audrey Tautouquote:
Doe je broek omhoog en ga weg van die spiegel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een ster.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een ster.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe je broek omhoog en ga weg van die spiegel!
Serieus?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hé wat leuk, na Muse nu ook Massive Attack op Lowlands.
Als die 207 van Tha_Erik ook een photoshop was, dan wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding].
Het oude SHO-record was volgens mij...147?
Dat weet ik niet, Bupatih heeft er over heen gepost.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:12 schreef BVO het volgende:
Dat is pberends toch in Svens sig om 16:31?!.
Ik heb níet geshoptquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als die 207 van Tha_Erik ook een photoshop was, dan wel.
Een anoniem die niet erg positief was over MBquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Bupatih heeft er over heen gepost.
207quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als die 207 van Tha_Erik ook een photoshop was, dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |