Nope, mag niet, ze zijn vrij streng met dat soort dingen dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:44 schreef PeRi het volgende:
Het is een kutochtend. Weet een van jullie als je voor de 2e keer je rijbewijs wilt halen, maar je hebt geen uittreksel en kan het niet meer regelen, of je nog wel examen mag doen?
Zondagquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Tentamen verkloot en ik voel me kut
Wanneer gaat het toch eens voorbij?
Binnenkort lieverd, echt waar...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Tentamen verkloot en ik voel me kut
Wanneer gaat het toch eens voorbij?
Dr rij-instructeur had dr uittrekselquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:29 schreef rena het volgende:
[..]
Nope, mag niet, ze zijn vrij streng met dat soort dingen dacht ik![]()
SORRY, IK BEN EVEN HYSTERISCH.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:30 schreef PeRi het volgende:
Tom, je caps staat aan.
Jij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef PeRi het volgende:
Ik ga shoppen. Dag.
quote:Voilŕ! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is it vestige of the vox populi, now vacant, vanished, as the once vital voice of the verisimilitude now venerates what they once vilified. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose vis-ŕ-vis an introduction, and so it is my very good honor to meet you and you may call me V.
Rotjeknorquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:37 schreef PeRi het volgende:
V'ruit, nog een internetmensch erbij kan wel. Kom je naar Rotterdam?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rotjeknor.
Ja hoor, I'll be there in a minute about two hour.
Dat zou ik ook doen. Een bus stinkt sowieso al, je wordt helemaal gek als er dan ook nog iemand heeft lopen kotsen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Ik ga een halfuur later hoor ik. De bus die ze moest pakken, was ondergekotst. Ze pakt de volgende
.
Stel je voor dat je 1 uur in zo'n bus moet zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. Een bus stinkt sowieso al, je wordt helemaal gek als er dan ook nog iemand heeft lopen kotsen.
Lekker even wachten in de frisse windquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 1 uur in zo'n bus moet zitten..
OMGquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
How I wish I, wish I'd done a little bit more
Now " Shoulda woulda coulda," means I'm out of time
Coz "Shoulda woulda coulda", can't change your mind
And I wonder, wonder, wonder what I'm gonna do
"Shoulda woulda coulda" are the last words of a fool
Oh, ik heb het nu gekeken. En zijn rol is nihilquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Airelle het volgende:
Copycat: Ik las ergens dat je Egbert-Jan Weber ook tof vond. Gisteren was er een Korte Film (Koen) waarin hij speelt. Nu terug te zien op UitzendingGemist.nl. Ik dacht ik zeg het even.
Lukt je ook welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef BVO het volgende:
Institutionele bedrijfstakanalyse.
Nog 3 te gaan.
Moet ze allemaal halen, want tijdens de hers ben ik op vakantie.
Verdonk wellicht toch VVD-lijsttrekkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lukt je ook wel. En het is een extra drijfveer om goed te leren.
Mwah, heel blij ben ik er niet mee. Al is het wel goed voor de 'strijd'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Verdonk wellicht toch VVD-lijsttrekker.
Ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, heel blij ben ik er niet mee. Al is het wel goed voor de 'strijd'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |