Nee man, geofferde geitjes zijnquote:
JAH!quote:
Geen idee, alleen verdomme snapte ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg van. Ik ben het zat.
Wat dacht je?![]()
Je gaat zondag a.s. niet meequote:
Oh ja datquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat zondag a.s. niet mee![]()
KUTHOND
![]()
![]()
: r: : (;9 (: (:(: ::(
![]()
(;( :: : d:D
DE HOMO!1!1quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat zondag a.s. niet mee![]()
KUTHOND
![]()
![]()
: r: : (;9 (: (:(: ::(
![]()
(;( :: : d:D
Nu kan je het toch eens zeggen. En dan iedereen:"Wat zei je?".quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, alleen verdomme snapte ik.
Tof, ik zal hem onthouden...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nu kan je het toch eens zeggen. En dan iedereen:"Wat zei je?".![]()
Iddquote:
Check mijn ondertitel..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nu kan je het toch eens zeggen. En dan iedereen:"Wat zei je?".![]()
Je handtekeningquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Check mijn ondertitel..
Tof hequote:
Ik ben hem het zat!quote:
I agreequote:
quote:
Ik sta niet eens in je favo fokker lijstjequote:
Ooit heb ik daar ook nog gepost, maar het was saai daar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe SlowChat erbij
V/A SlowChat
We gaan zuipen, kom je ook?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:21 schreef Skaai het volgende:
Zondag? Wat is er zondag? Vertellen jullie me niks meer? Sinds wanneer hebben jullie geheimen voor me? Jullie vinden me niet lief he? Zeg het maar!
Een MB/Dizer/Zhenarmaarnuzonderhem meet waar ook anderen welkom zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:21 schreef Skaai het volgende:
Zondag? Wat is er zondag? Vertellen jullie me niks meer? Sinds wanneer hebben jullie geheimen voor me? Jullie vinden me niet lief he? Zeg het maar!
Okequote:
Ik weet WEDEROM niet wat dat betekent!quote:
Altijd leukquote:
We gaan zuipen omdat ik liefdesverdriet heb en dus moet zuipen, het wordt vast gezelligquote:
Hij 'verveelt' je. Je bent hem zat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet WEDEROM niet wat dat betekent!
Kut, gemist.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet schrikken
Ik geloof dat je eerst examen mag doen en later je rijbewijs met uittreksel mag ophalen... in ieder geval, in mijn tijd was het zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:44 schreef PeRi het volgende:
Het is een kutochtend. Weet een van jullie als je voor de 2e keer je rijbewijs wilt halen, maar je hebt geen uittreksel en kan het niet meer regelen, of je nog wel examen mag doen?
Ciaoquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik waag me naar buiten, hopelijk kom ik niet helemaal doorweekt op school aan. Ajuus.
![]()
Nah je moet nu alles al meteen meenemen ook naar CBR.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je eerst examen mag doen en later je rijbewijs met uittreksel mag ophalen... in ieder geval, in mijn tijd was het zo
quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah je moet nu alles al meteen meenemen ook naar CBR.
Is het niet voor jezelf dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:50 schreef PeRi het volgende:
Mja dat is dan echt kut. Vriendin is ook zo verstrooid laatste tijd.
Heb je geen rijbewijs?quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:56 schreef PeRi het volgende:
Nee. Maar ik vind het wel erg klote voor haar.
Zie je mij al überhaupt achter het stuur zitten? Denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |