Wachtwoord weer terug?quote:
Het is helemaal niet schijnheilig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond!
TT is een beetje schijnheilig, maar op zich ook wel OK.
Ik krijg een beetje een "gereformeerd" of "probleemjongerenkamp" gevoel.quote:
Wat praat je poep, gast?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een "gereformeerd" of "probleemjongerenkamp" gevoel.
Amen. Praise the Lord.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat praat je poep, gast? [afbeelding]
De TT is gewoon verre van schijnheilig! Laat dat even duidelijk zijn! [afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg een beetje een "gereformeerd" of "probleemmetjongerenkamp" gevoel.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Privé moet 3.000 euro schadevergoeding betalen wegens het onrechtmatig publiceren van foto's van Willem Alexander en zijn gezin. Albert greep dit aan om een sneer te geven naar Evert Santegoeds.
'Moest Evert nou 60.000 euro betalen of had hij nou zoveel kijkers?' en vervolgens brullen met zijn allen.
Marnix Klein.quote:
Burgers Zooquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Babette!! Ik ben vandaag naar Burgers Zoo in Arnhem geweest en ik heb heel veel pinquins gezienEn andere leuke dieren
Zal zo wat foto's uploaden
Babettequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Babette!! Ik ben vandaag naar Burgers Zoo in Arnhem geweest en ik heb heel veel pinquins gezienEn andere leuke dieren
Zal zo wat foto's uploaden
En we krijgen er toch wel een paar van te zien he?quote:
Ik ben bezigquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En we krijgen er toch wel een paar van te zien he?
Trusten Airelle.quote:
Wat kan je soms toch menselijk overkomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trusten Airelle.
Slaap zacht!
Morgen weer een nieuwe dag!
Ik heb soms zo mijn momenten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat kan je soms toch menselijk overkomen.
Oh, je bent er zo een.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb soms zo mijn momenten.
Normaal probeer ik me een beetje afzijdig te houden van 'het gepeupel'. Maar voor mensen zoals Airelle maak ik gráág een uitzondering.
Moe?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben. Klinkt misschien raar.
D'accord. Bonne nuitquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben. Klinkt misschien raar.
Ouias, tu me fais chier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Frans best een mooie taal, alleen ben ik er wel erg slecht in.
C'était la galère, qoui?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bij mijn Franse mondeling de hele tijd op Franse vragen antwoorden: Je ne comprends pas, je ne sais pas..
Iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Hij blijft geweldig!![]()
Oh God, wat heb ik soms toch naar genialiteit neigende momenten.
Watte? Het was ......quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:Is mijn usericon weg?
Ik kan hem niet meer zien
![]()
... , ... ... , het is ... , jij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
!
Bof, laisse béton, c'est fichu, toi.!
Terwijl ik zei dat ik het niet goed kon, saddist.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
!!
Nou ja. Ik heb wel wat jongerentaal gebruikt, maakt het wat extra moeilijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |