quote:
oehquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Babette!! Ik ben vandaag naar Burgers Zoo in Arnhem geweest en ik heb heel veel pinquins gezienEn andere leuke dieren
Zal zo wat foto's uploaden
Eigenlijk welquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oehen spontaan heb je natuurlijk meteen de hele dag aan mij gedacht
Hoeveel d's?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terwijl ik zei dat ik het niet goed kon, saddist..
Thxquote:
Nederlands is ook niet je sterkste punt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terwijl ik zei dat ik het niet goed kon, saddist..
Zo, ook een reactie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
Foto's waar ik op sta, zitten in mijn FB
Plus FB update
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nederlands is ook niet je sterkste punt.![]()
Het is -zoals met al mijn correcties- voor je eigen bestwil.quote:
ik scrollde hier net wat snel voorbij en zag in 'n flits die foto..quote:
Dat niet, maar je maakt me wel geïrriteerd. Of ik me nu erger aan jou of aan mezelf, is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is -zoals met al mijn correcties- voor je eigen bestwil.
Ik maak je nu aan het twijfelen.Over je studie enzo...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik scrollde hier net wat snel voorbij en zag in 'n flits die foto..
ik dacht "hm lekker ding... volgens mij ken ik 'm ergens van"... en toen viel 't kwartje[
]
Con! J'en ai marre! Tout est ripou ici!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat niet, maar je maakt me wel geïrriteerd. Of ik me nu erger aan jou of aan mezelf, is me nog niet helemaal duidelijk.
Maar in ieder geval aan Paltos.
pinguïnsquote:
Verkapte "Dizer, wil je mijn grot uitwonen"-postquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik scrollde hier net wat snel voorbij en zag in 'n flits die foto..
ik dacht "hm lekker ding... volgens mij ken ik 'm ergens van"... en toen viel 't kwartje[
]
Je zakt er maar in, in je kutfrans.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Con! J'en ai marre! Tout est ripou ici!!
OMG ik heb precies dezelfde dierentuin-top3...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Penguins/pinguin/pinquin/weetikhet, stokstaartjes en otters zijn het liefst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |