State of the art Sony handheld om ouwe Nintendo games te spelen, ik blijf het raar vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef BaggerUser het volgende:
mario op mn psp blijft ruleren dus weet iemand welke firmware je voor worms nodig hebt ?
(wil hem namelijk niet upgraden)
Dat staat trouwens ook in die schitterende OP die je zelf geplaatst hebt!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef X-fi het volgende:
Wat is eigenlijk de resolutie waarop de PSP draait?
firmware 2.6 heb je ervoor nodigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef BaggerUser het volgende:
mario op mn psp blijft ruleren dus weet iemand welke firmware je voor worms nodig hebt ?
(wil hem namelijk niet upgraden)
Heb nu een gaaf achtergrondje gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
480x272
voila, antwoord en tvp tegelijk
Ik heb last van dode pixels op mijn TFTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat staat trouwens ook in die schitterende OP die je zelf geplaatst hebt!
Tales of Eterniaquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Ik wil graag een toffe RPG kopen op me PSP.
welke vinden julie het beste? het mag ook een import zijn!
het leukste vind ik met "oude" wapens en magie , dus zwaarden , verschillende armors , classes.
advies gevraagt!
Helemaal mee eens, vooral qua RPG.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia
Beste spel die ik tot nu toe op m'n PSP heb gespeeld
Ik betaal bij www.videogamesplus.ca ongeveer 35 voor een game en die films heb ik in totaal 70 euro voor betaald (tweedehands).quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:35 schreef brtausi het volgende:
das laten we zeggen ong.
psp (maybe incl spel)....300
11 x 50 (spellen).............550
9 x 20 (films)...................180
------------------------------------+
..........................................930
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |