De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Zaandijk (Noord Holland)
10: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
11: Teckop (Utrecht)
12: Hoogmade (Zuid Holland)
13: Wassenaar (Zuid Holland)
14: Barneveld (Gelderland)
15: Hoevelaken (Gelderland)
16: Soestdijk (Utrecht)
17: Enschede (Overijssel)
18: Delden (Overijssel)
19: Zwolle (Overijssel)
20: Diever (Drenthe)
21: Jubbega (Friesland)
22: Kolderveen (Drenthe)
23: Dordrecht (Zuid Holland)
24: Nuenen (Noord-Brabant)
25: Veldhoven (Noord-Brabant)
26: Luyksgestel (Noord-Brabant)
27: Helmond (Noord-Brabant)
28: Ysselsteyn (Limburg)
29: Eindhoven (Noord-Brabant)
30: Roermond (Limburg)
31: Tegelen (Limburg)
32: Arnhem (Gelderland)
33: Oosterbeek (Gelderland)
34: Renkum (Gelderland)
35: Wageningen (Gelderland)
36: Delft (Zuid Holland)
37: Stompwijk (Zuid Holland)
38: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
39: Gouda (Zuid Holland)
40: Zeist (Utrecht)
41: Hoogland (Utrecht)
42: Bikbergen (Noord Holland)
43: Renesse (Zeeland)
44: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de fokstok op weg gebracht?quote:1: Sittard (Limburg)
2: Roermond (Limburg)
3: Ulvenhout (Noord-Brabant)
4: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
5: Aalten (Gelderland)
6: Groenlo (Gelderland)
7: Enschede (Overijssel)
8: Denemarken (Groningen)
9: Scheemda (Groningen)
10: Nieuweschans (Groningen)
11: Hoogezand (Groningen)
12: Lellens (Groningen)
13: Middelbert (Groningen)
14: Kolham (Groningen)
15: Peizermade (Drenthe)
16: Roderwolde (Drenthe)
17: Roden (Drenthe)
18: Leek (Groningen)
19: Zevenhuizen (Groningen)
20. Drachten (Friesland)
21. Oosterwolde (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
23. Leeuwarden (Friesland)
24. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
25. Zoetermeer (Zuid Holland)
26. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
27. Rotterdam (Zuid Holland)
28: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
29: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
30: Utrecht (Utrecht)
31: Bussum (Noord Holland)
32: Ermelo (Gelderland)
33: Hilversum (Noord Holland)
34: Boomhoek (Utrecht)
35: Almere-Stad (Flevoland)
36. Naarden (Noord Holland)
37. Bikbergen (Noord Holland)
quote:ID-Tweak & Dafar (Starters Deel3)
Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
scrub_nurse
Dafar
Allan24
_Xbox_Master_
bolletje_25
erikkll
Rocksteen
mien-moeke
KiwiTjuHh
Gelly (alleen geen foto's)
Rocksteen
MrBean
Alieda1984
Duckman
Renesite
nikky
P8
RedFever007
Duckman
D-MIXXX
erkel
XLerate
Faceoff
Repeat
MissHobje
mp3neo
MeneerMuis
MissHobje
Trebweb
qu63
ikwilookwatzeggen
SuperRembo
qu63
webspider
qu63
snellejelle
webspider
F4T4L_3RR0R
leer je topo eens manquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:48 schreef Webcrowler het volgende:
Zo ben ik eindelijk eens een keer op tijd om een nieuw topic te openen voor de Fok!Stok
Trouwens, Naarden ligt toch in Flevoland![]()
Naarden bestaat al enkele eeuwen, en Flevoland net 50 jaar ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:09 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
ghehehe, topo ben ik nooit goed in geweest.... vind het ook niet echt belangrijk![]()
dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tvp
Toch leuk dat een eeuwenoude verstingstad in een provincie van nog geen 100 jaar oud wordt geplaatst
Nu weet ik het wel hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tvp
Toch leuk dat een eeuwenoude verstingstad in een provincie van nog geen 100 jaar oud wordt geplaatst
stok 2 bedoel jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:09 schreef Gizmo112 het volgende:
Hee, stok 3 lag ook al eens in Bikbergen
Dan moet iemand die ff overtikkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bikbergen wie kent het niet!![]()
Is het niet handig om in de OP ook een lijstje bij te houden van de users die de stok in handen hebben gehad?
Vroeg of laat gaat er natuurlijk een stok zonder briefje gevonden worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet iemand die ff overtikken![]()
Of teruglezen
Eemnes is ook nog wel te doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef webspider het volgende:
Van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.....![]()
(ook bekend als Bikbergen)
Naar Eemnes!
(fotos komen zo, eerst ff wat drinken)
De vraag is of je deze vindquote:
die in Almere vond ik ook bij toevalquote:
Ja, hiero!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:46 schreef snellejelle het volgende:
Waar blijven die foto's?
Alweer over het fietspadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:21 schreef qu63 het volgende:
ik was die wijk in aanbouw ingereden, maar kwam er niet meer uit
dus dan maar een stuk via het fietspad
neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:35 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Alweer over het fietspad
Is een brommobiel misschien iets voor jou?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef erkel het volgende:
Wie geeft dat ding ff een zwieper naar het Noorden...kan ie weer ff tot rust komen![]()
en niet van het Noordenquote:
Fok!kers die de stok hebben vast gehouden (deel 3)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet iemand die ff overtikken![]()
Of teruglezen
Gooi dit ff in de OP!! Wat een takke werk trouwens, Dit is wel alleen deel drie btwquote:ID-Tweak & Dafar (Starters Deel3)
Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
scrub_nurse
Dafar
Allan24
_Xbox_Master_
bolletje_25
erikkll
Rocksteen
mien-moeke
KiwiTjuHh
Gelly (alleen geen foto's)
Rocksteen
MrBean
Alieda1984
Duckman
Renesite
nikky
P8
RedFever007
Duckman
D-MIXXX
erkel
XLerate
Faceoff
Repeat
MissHobje
mp3neo
MeneerMuis
MissHobje
Trebweb
qu63
ikwilookwatzeggen
SuperRembo
qu63
webspider
qu63
snellejelle
webspider
Hup, ga die stok zoeken ipv TVPen!quote:
Moeten ze m eerst weer naar friesland brengenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Hup, ga die stok zoeken ipv TVPen!![]()
Goed werk!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
[sub] Fok!kers die de stok hebben vast gehouden (deel 3)
[..]
Gooi dit ff in de OP!! Wat een takke werk trouwens, Dit is wel alleen deel drie btw
Tnx!!! Was een takke klus, ik wilde eerst alle 47 topics doorlopen maar was beetje heel veel!!quote:
We komen nét uit Utrecht...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:57 schreef SuperRembo het volgende:
Van Eemnes naar ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wou dat doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de TT aan te passenU mag me slaan, Godlike
ben jij een kloon van mijquote:Op zondag 26 maart 2006 00:10 schreef webspider het volgende:
Ik laat deze ronde de eer aan iemand anders ... Ook omdat ik geen deel meer mag nemen aan het verkeer
ik heb nog steeds netjes een dag gewachtquote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef Webcrowler het volgende:
Whoei!! De stok komt wel steeds dichterbij!!
En qu63!! Jij mag ook ff pauze nemen hoor!!! ik heb je 3 keer in het lijstje moeten zetten daarnet
1 keer zelfs 2 dagen! Maar toch vind ik dat je er meer dagen tussen moet laten zitten, niet dat ik niet blij ben met je verplaatsingen hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 00:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds netjes een dag gewacht
zuerquote:Op zondag 26 maart 2006 00:23 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
1 keer zelfs 2 dagen! Maar toch vind ik dat je er meer dagen tussen moet laten zitten, niet dat ik niet blij ben met je verplaatsingen hoor
![]()
So true, was het btw niet de afspraak dat hij maar 1 x in hetzelfde dorp/stad per ronde mocht?quote:
Nee, maar er moeten wel weer wat andere plaatsen tussen zitten.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:56 schreef Trebweb het volgende:
[..]
So true, was het btw niet de afspraak dat hij maar 1 x in hetzelfde dorp/stad per ronde mocht?![]()
er zaten steeds andere plaatsen tussenquote:
of bedoel je die andere Q.quote:
en als je het niet kan vinden en je doet alles 2x ben je nog meer aan het fietsenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef SuperRembo het volgende:
Voor zover bekend ligt de stok inderdaad nog in Utrecht.
Weet je ook waar het is? Als je de hele gemeentegrens af moet zoeken dan ben je zo 30 km verder
Nou regenjas aan zou ik zeggen. Succesquote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik weet waar die ligt. (heb een heel sterk vermoeden)
Ik stap nu op de fiets.![]()
-edit-
'T regent nu.![]()
Prima!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef Renesite het volgende:
hooo!
Het HOEFT niet! Morgen vroeg is oook goed!
breng em maar weer terug naar 't Gooiquote:Op maandag 27 maart 2006 10:58 schreef webspider het volgende:
Ha, daar heb ik een krantenwijk gelopen, vanmiddag even ophalen
quote:
weespquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
Als ik hem ophaal word het een polder! (Welke weet ik nog niet)
Wieringermeerquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
Als ik hem ophaal word het een polder! (Welke weet ik nog niet)
Hij is al weg uit Vianen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef webspider het volgende:
Oh kolere, het was zulk lekker weer dat ik zomaar de stok vergeet ..
Heerlijk aan het Ijsselmeer gezeten ipv te stokken
Morgen weer een kans
Idd ga maar zoeken, iemand heeft hem al.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is al weg uit Vianen.
Las ik.
Ergens.
Op Fok.
Waar is "ergens"?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is al weg uit Vianen.
Las ik.
Ergens.
Op Fok.
Ik ben afgelopen nacht ff langs de plek gereden waar ik de FOK!stok had neergelegd, maar geen FOK!stok te zien...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:49 schreef Repeat het volgende:
Zo pauper dat blijkt dat die stok is weggehaald, maar dat dan niet even in dit topic gemeld wordt door de desbetreffende persoon
Zo loop je toch het risico dat iemand een tyfuseind voor niks gaat rijden. Als je dat ding weghaalt, en hem niet meteen verplaatst, meld het dan gewoon zelf even![]()
Huilies.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik aan zo'n spel mee heb gedaan. Ik heb nou een beetje het gevoel alsof ik voor Jan Lul 30 km door de regen heb gefietst nu iemand anders het spel loopt te verstieren.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik aan zo'n spel mee heb gedaan. Ik heb nou een beetje het gevoel alsof ik voor Jan Lul 30 km door de regen heb gefietst nu iemand anders het spel loopt te verstieren.
quote:
Sorry, dan neem ik al mijn opvattingen terug.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Huilies.
Wilde hem vanmiddag weer ergens neerleggen en het hier melden, helaas moest ik met maagklachten vanmorgen ziek naar huis.
Als iedereen nou eens gewoon relaxed achterover leunt en geniet van het zonnetje dan kan er morgen weer gezocht worden.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
-edit-
Je bent zeker zo'n motornicht! Ik hoop dat je een keer hard de vangrail inrijdt.
Bedankt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Sorry, dan neem ik al mijn opvattingen terug.
Beterschap trouwens.![]()
Pff mietje met je ZXR 400quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ben ook zo'n motornicht trouwenszwaai maar als je een groene/witte kwaak ziet rijden.
![]()
I know.........quote:
Ieder zijn meug hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know.........
Maar het ging over stokken enzo.![]()
*huillie alertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je bent zeker zo'n motornicht! Ik hoop dat je een keer hard de vangrail inrijdt.
Zo, jij bent een leuke jongen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
-edit-
Hij moest ziek naar huis, niet naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef Repeat het volgende:dat je naar het ziekenhuis moest. Als je tijd had om in dat brommertopic over die stok te posten, had je hier ook wel even kunnen melden dat je hem weggehaald had
Spelelement is zoeken toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef Repeat het volgende:dat je naar het ziekenhuis moest. Als je tijd had om in dat brommertopic over die stok te posten, had je hier ook wel even kunnen melden dat je hem weggehaald had
*Checkt postgeschiedenis worldpimber* *ziet tig brommertopic* *negeert worldpimber*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*huillie alert
Boeoeohoehoe, ze zitten een beetje te grappen en ik ben voor lul 30 km door de regen gefietst. Boehoe, sukkels.
Uit de OP:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Spelelement is zoeken toch?
Alexxxxx gaf een mooie hint waar ik niks meer aan toe te voegen had.![]()
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .
Laat het nou net een kloon zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
*Checkt postgeschiedenis worldpimber* *ziet tig brommertopic* *negeert worldpimber*
[..]
![]()
-edit-
Als je er niks aan vind hoef je hier natuurlijk niet te kijkenquote:
Vind het wel een leuk princiepe alleen vind het nogal triest dat iemand zich er zo over kan opwinden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er niks aan vind hoef je hier natuurlijk niet te kijken
Voor de rest mag iedereen weer lekker op de stok wachten wat mij betreft.
Volgens mij komt het straks dik in orde![]()
*Checkt postgeschiedenis stinkie* *ziet tig brommertopics*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, maar het scheelt 'm iig 30km fietsen
Leuk om te zien wat voor kneuzen er aan zoiets mee doen
Ik edit net die ene weg om het te stoppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
*Checkt postgeschiedenis stinkie* *ziet tig brommertopics*
Wat heeft fietsen met kneuzen te maken?
De FOK!stok is een spel, en bij een spel hoort sportiviteit, wat is er dan mis aan als iemand de stok met de fiets ophaalt?
Waarom organiseren jullie zelf geen stokspel in dat brommertopic? Dan mag je van mij iemand een kneus noemen als diegene de stok ophaalt met de fiets, lopend, auto, bus of trein.
Ik zal wel geen vrienden hebben gemaakt met die vangrailopmerking, maar dat floepte er gewoon ff uit omdat ik kwaad was.
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik edit net die ene weg om het te stoppen![]()
Fok! stok dus maar?![]()
Pretty please?![]()
(of netjes houden zonder kneuzen en debielen)
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.
Die opmerkingen zijn niet zo erg trouwens, iedereen met A heeft soortgelijke opmerkingen al eens gehoord.Is alleen olie op het vuur aangezien deze doelgroep ook graag relletjes begint.
![]()
je edit-knopje is wel erg selectief hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik edit net die ene weg om het te stoppen![]()
Fok! stok dus maar?![]()
Pretty please?![]()
(of netjes houden zonder kneuzen en debielen)
In de kiem smoren hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
je edit-knopje is wel erg selectief he
eerder een goed vertoon van machteloosheidquote:
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerder een goed vertoon van machteloosheid
![]()
-edit-
Weer zo'n eikel met een tupperwarebakje met wielen als avatar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor dat dit een motorzwaai topic is?
![]()
Damn, dist F4T4Lullo een enkele motorrijder, komen er gelijk 4 in dit topic.![]()
Kappen nou, jij ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Weer zo'n eikel met een tupperwarebakje met wielen als avatar.![]()
Even een nuttige aanvulling dan maar.quote:
Volgens Van Dale mag het allebei.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even een nuttige aanvulling dan maar.
Het meervoud van motor is motoren, leer dat nou eens.
Ooohoooooh !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
-edit-
Lees dan ook mijn verkapte verontschuldiging:quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ooohoooooh !
Das niet netjes van je.![]()
Trouwens is het ook makkelijk om iemand op één uitspraak aan te spreken, niet rekening houdend met de samenloop van gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zal wel geen vrienden hebben gemaakt met die vangrailopmerking, maar dat floepte er gewoon ff uit omdat ik kwaad was.
Ik lach je uit over een stuk hout en jij verwenst me de dood, lijkt me duidelijk dat daar toch wel wat grapjes over gemaakt mogen wordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Lees dan ook mijn verkapte verontschuldiging:
[..]
Trouwens is het ook makkelijk om iemand op één uitspraak aan te spreken, niet rekening houdend met de samenloop van gebeurtenissen.
Je kan lachen wat je wilt over dat "stuk hout", maar het gaat niet om het materiaal, maar om de symboliek en de geschiedenis die achter die stok zit, zoals:quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik lach je uit over een stuk hout en jij verwenst me de dood, lijkt me duidelijk dat daar toch wel wat grapjes over gemaakt mogen wordenen als we niet mogen rellen hebben we niks te doen
![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:37 schreef mg794613 het volgende:
sorry voor de schaamteloze tvp
Ik wil meedoen aan dit spel
Blaat, wat noem je dit voor post dan, beetje jezelf goedpraten midden in de nacht als er niemand meer is om zich te kunnen verdedigen ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
PS2: Ik was al gestopt met rellen, doe jij dat dan ook....
^^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:26 schreef webspider het volgende:
Kan dat offtopic gezeur misschien verhuizen naar de FB of een SC?
Ik (en anderen met mij) probeer hier een spelletje te spelen, danku
Je kent mequote:
Ik hoop ergens bij mij in de buurt. Ik weet zo'n leuk plekjequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar is de stok nou ?![]()
[afbeelding]
Nope, vond het te nat vandaag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heeft ie zijn brommer al gestart?
mooiquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, vond het te nat vandaag.
Relax, moet even wat werken vandaag en vanmiddag leg ik hem elders neer. Heb hem bij me dus dat komt goed.
Pi's lezen gespannen typje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Lees dan ook mijn verkapte verontschuldiging:
[..]
Trouwens is het ook makkelijk om iemand op één uitspraak aan te spreken, niet rekening houdend met de samenloop van gebeurtenissen.
Doe ik, nu wegbrengen heeft weinig zin want dan ligt ie weer in Utrecht.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is het centrale motor topic?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan zit ik hier fout! Ik zoek namelijk de Fok!stok![]()
mss ligt ie wel in een vangrailquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef worldpimber het volgende:
Gaat die motornicht dit spel nou nog langer ophouden?
Ik heb me net wel gesneden aan een velletje papier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
mss ligt ie wel in een vangrail
Toch niet dat mooie door mij ontworpen velletje papier dat in de stok hoort te zitten he ;-)quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb me net wel gesneden aan een velletje papier.
Kantoorwerk is veel gevaarlijker dan motorrijden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef Rocksteen het volgende:
whehehe
Nu alle motorijders zich hebben gemeld in dit topic zal de stok wel hard gaan straks...![]()
![]()
Al ruim 50 uur bij hollander172 in zijn schuur blijkbaar. De stok had bij wijze van spreken al 3 keer de aardebol rond kunnen gaan in die tijd...quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:59 schreef Mark_Boelen het volgende:
Waar bevind de fokstok zich momenteel?
Niet op julie fietsjes hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Al ruim 50 uur bij hollander172 in zijn schuur blijkbaar. De stok had bij wijze van spreken al 3 keer de aardebol rond kunnen gaan in die tijd...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Renesite het volgende:
*taptap*
Pssst, hij is daar al geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
hollander172 please pleur dat ding ergens neer!!
En zorg er met z'n allen voor dat ie richting roden en omstreken komt, want hij is aan een fikse onderhoudsbeurt toe!!
Verf staat al klaar
dusssss......quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, vond het te nat vandaag.
Relax, moet even wat werken vandaag en vanmiddag leg ik hem elders neer. Heb hem bij me dus dat komt goed.
Afgezien van het gerommel in mijn maag heb ik me ook prima vermaakt buiten PTA de Motor SC.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
TT gedaan. En ik heb genoten van de minirel
Laat maar hangen deze rondequote:Van Mijn huis
Naar Beusichem
Afstand 94,7 km.
Reisduur 01:03
Ik zie niet in waarom dat zo leuk is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:28 schreef aidyl het volgende:
Hij komt steeds meer in de buurt van Brabant
En dan zo richting Goudaquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat zo leuk is.
Kubo's
Magoed, ben benieuwd of Repeat erop gaat schijten
Of de sleutel in een drol verstopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, ben benieuwd of Repeat erop gaat schijten
En terrecht!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:28 schreef aidyl het volgende:
Hij komt steeds meer in de buurt van Brabant
Uhm die van mij heeft er ook overheen gezeken maar ik heb hem netjes afgespoeld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Of de sleutel in een drol verstopt.![]()
Trouwens, de Fok!stok wordt telkens aan een paal bevestigd, en waar pissen honden altijd tegenaan... Juist! Tegen palen!
Offtopicquote:
niet echt nee, toen ik dat ding in handen had, was ie nog zwartquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Offtopic![]()
OT: De stok kan inderdaad wel een laagje teer gebruiken, de afgelopen vorstperiode hebben de verf niet veel goed gedaan![]()
Als repeat hem niet gehaald hebt... Halen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm, 13 km hiervandaan...
Wanneer horen we daar meer van?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als repeat hem niet gehaald hebt... Halen!![]()
ze fietsen hier, kan even durenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer horen we daar meer van?
Fietsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ze fietsen hier, kan even duren
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ze fietsen hier, kan even duren
Die met zo'n mooie sticker achterop?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:03 schreef A.Powers het volgende:
denk wel dat ie met de auto is gegaan btw![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die met zo'n mooie sticker achterop?
45 km/hquote:
quote:ik ben nog steeds onderweg, ik verwacht morgen of in et weekend mn woonplaats eindelijk te verlaten
Komt de mosterd na de maaltijd ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef SuperRembo het volgende:
En die motorrijers maar denken dat ze snel zijn
Het gaat idd een stuk sneller nu ja...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef SuperRembo het volgende:
En die motorrijers maar denken dat ze snel zijn
ligt vlak bij mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog nooit van Beusichem of van Buren gehoord![]()
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
ligt vlak bij mij![]()
ik wou hem vandaag ophalen maar nou weet ik eigenlijk niet de weg naar beusichem
Het is gewoon paupervolk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dit echt prachtig heEerst iedereen boos omdat het te lang duurt dat ie ergesn is, om hem vervolgens dagen lang weg te laten rotten als ze eindelijk hun zin hebben
Hij ligt dicht genoeg bij brabant.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:22 schreef B_BOY het volgende:
breng dat ding naar brabant. in de buurt van tilburg dan kan ik hem eensch verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |