dusssss......quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, vond het te nat vandaag.
Relax, moet even wat werken vandaag en vanmiddag leg ik hem elders neer. Heb hem bij me dus dat komt goed.
Afgezien van het gerommel in mijn maag heb ik me ook prima vermaakt buiten PTA de Motor SC.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
TT gedaan. En ik heb genoten van de minirel
Laat maar hangen deze rondequote:Van Mijn huis
Naar Beusichem
Afstand 94,7 km.
Reisduur 01:03
Ik zie niet in waarom dat zo leuk is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:28 schreef aidyl het volgende:
Hij komt steeds meer in de buurt van Brabant
En dan zo richting Goudaquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat zo leuk is.
Kubo's
Magoed, ben benieuwd of Repeat erop gaat schijten
Of de sleutel in een drol verstopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, ben benieuwd of Repeat erop gaat schijten
En terrecht!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:28 schreef aidyl het volgende:
Hij komt steeds meer in de buurt van Brabant
Uhm die van mij heeft er ook overheen gezeken maar ik heb hem netjes afgespoeld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Of de sleutel in een drol verstopt.![]()
Trouwens, de Fok!stok wordt telkens aan een paal bevestigd, en waar pissen honden altijd tegenaan... Juist! Tegen palen!
Offtopicquote:
niet echt nee, toen ik dat ding in handen had, was ie nog zwartquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Offtopic![]()
OT: De stok kan inderdaad wel een laagje teer gebruiken, de afgelopen vorstperiode hebben de verf niet veel goed gedaan![]()
Als repeat hem niet gehaald hebt... Halen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm, 13 km hiervandaan...
Wanneer horen we daar meer van?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als repeat hem niet gehaald hebt... Halen!![]()
ze fietsen hier, kan even durenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer horen we daar meer van?
Fietsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ze fietsen hier, kan even duren
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ze fietsen hier, kan even duren
Die met zo'n mooie sticker achterop?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:03 schreef A.Powers het volgende:
denk wel dat ie met de auto is gegaan btw![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die met zo'n mooie sticker achterop?
45 km/hquote:
quote:ik ben nog steeds onderweg, ik verwacht morgen of in et weekend mn woonplaats eindelijk te verlaten
Komt de mosterd na de maaltijd ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef SuperRembo het volgende:
En die motorrijers maar denken dat ze snel zijn
Het gaat idd een stuk sneller nu ja...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef SuperRembo het volgende:
En die motorrijers maar denken dat ze snel zijn
ligt vlak bij mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog nooit van Beusichem of van Buren gehoord![]()
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
ligt vlak bij mij![]()
ik wou hem vandaag ophalen maar nou weet ik eigenlijk niet de weg naar beusichem
Het is gewoon paupervolk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dit echt prachtig heEerst iedereen boos omdat het te lang duurt dat ie ergesn is, om hem vervolgens dagen lang weg te laten rotten als ze eindelijk hun zin hebben
Hij ligt dicht genoeg bij brabant.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:22 schreef B_BOY het volgende:
breng dat ding naar brabant. in de buurt van tilburg dan kan ik hem eensch verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |