Tnx!!! Was een takke klus, ik wilde eerst alle 47 topics doorlopen maar was beetje heel veel!!quote:
We komen nét uit Utrecht...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:57 schreef SuperRembo het volgende:
Van Eemnes naar ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wou dat doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de TT aan te passenU mag me slaan, Godlike
ben jij een kloon van mijquote:Op zondag 26 maart 2006 00:10 schreef webspider het volgende:
Ik laat deze ronde de eer aan iemand anders ... Ook omdat ik geen deel meer mag nemen aan het verkeer
ik heb nog steeds netjes een dag gewachtquote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef Webcrowler het volgende:
Whoei!! De stok komt wel steeds dichterbij!!
En qu63!! Jij mag ook ff pauze nemen hoor!!! ik heb je 3 keer in het lijstje moeten zetten daarnet
1 keer zelfs 2 dagen! Maar toch vind ik dat je er meer dagen tussen moet laten zitten, niet dat ik niet blij ben met je verplaatsingen hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 00:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds netjes een dag gewacht
zuerquote:Op zondag 26 maart 2006 00:23 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
1 keer zelfs 2 dagen! Maar toch vind ik dat je er meer dagen tussen moet laten zitten, niet dat ik niet blij ben met je verplaatsingen hoor
![]()
So true, was het btw niet de afspraak dat hij maar 1 x in hetzelfde dorp/stad per ronde mocht?quote:
Nee, maar er moeten wel weer wat andere plaatsen tussen zitten.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:56 schreef Trebweb het volgende:
[..]
So true, was het btw niet de afspraak dat hij maar 1 x in hetzelfde dorp/stad per ronde mocht?![]()
er zaten steeds andere plaatsen tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |