Tnx!!! Was een takke klus, ik wilde eerst alle 47 topics doorlopen maar was beetje heel veel!!quote:
We komen nét uit Utrecht...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:57 schreef SuperRembo het volgende:
Van Eemnes naar ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wou dat doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de TT aan te passenU mag me slaan, Godlike
ben jij een kloon van mijquote:Op zondag 26 maart 2006 00:10 schreef webspider het volgende:
Ik laat deze ronde de eer aan iemand anders ... Ook omdat ik geen deel meer mag nemen aan het verkeer
ik heb nog steeds netjes een dag gewachtquote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef Webcrowler het volgende:
Whoei!! De stok komt wel steeds dichterbij!!
En qu63!! Jij mag ook ff pauze nemen hoor!!! ik heb je 3 keer in het lijstje moeten zetten daarnet
1 keer zelfs 2 dagen! Maar toch vind ik dat je er meer dagen tussen moet laten zitten, niet dat ik niet blij ben met je verplaatsingen hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 00:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds netjes een dag gewacht
zuerquote:Op zondag 26 maart 2006 00:23 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
1 keer zelfs 2 dagen! Maar toch vind ik dat je er meer dagen tussen moet laten zitten, niet dat ik niet blij ben met je verplaatsingen hoor
![]()
So true, was het btw niet de afspraak dat hij maar 1 x in hetzelfde dorp/stad per ronde mocht?quote:
Nee, maar er moeten wel weer wat andere plaatsen tussen zitten.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:56 schreef Trebweb het volgende:
[..]
So true, was het btw niet de afspraak dat hij maar 1 x in hetzelfde dorp/stad per ronde mocht?![]()
er zaten steeds andere plaatsen tussenquote:
of bedoel je die andere Q.quote:
en als je het niet kan vinden en je doet alles 2x ben je nog meer aan het fietsenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef SuperRembo het volgende:
Voor zover bekend ligt de stok inderdaad nog in Utrecht.
Weet je ook waar het is? Als je de hele gemeentegrens af moet zoeken dan ben je zo 30 km verder
Nou regenjas aan zou ik zeggen. Succesquote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik weet waar die ligt. (heb een heel sterk vermoeden)
Ik stap nu op de fiets.![]()
-edit-
'T regent nu.![]()
Prima!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef Renesite het volgende:
hooo!
Het HOEFT niet! Morgen vroeg is oook goed!
breng em maar weer terug naar 't Gooiquote:Op maandag 27 maart 2006 10:58 schreef webspider het volgende:
Ha, daar heb ik een krantenwijk gelopen, vanmiddag even ophalen
quote:
weespquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
Als ik hem ophaal word het een polder! (Welke weet ik nog niet)
Wieringermeerquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
Als ik hem ophaal word het een polder! (Welke weet ik nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |