Idd ga maar zoeken, iemand heeft hem al.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is al weg uit Vianen.
Las ik.
Ergens.
Op Fok.
Waar is "ergens"?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is al weg uit Vianen.
Las ik.
Ergens.
Op Fok.
Ik ben afgelopen nacht ff langs de plek gereden waar ik de FOK!stok had neergelegd, maar geen FOK!stok te zien...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:49 schreef Repeat het volgende:
Zo pauper dat blijkt dat die stok is weggehaald, maar dat dan niet even in dit topic gemeld wordt door de desbetreffende persoon
Zo loop je toch het risico dat iemand een tyfuseind voor niks gaat rijden. Als je dat ding weghaalt, en hem niet meteen verplaatst, meld het dan gewoon zelf even![]()
Huilies.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik aan zo'n spel mee heb gedaan. Ik heb nou een beetje het gevoel alsof ik voor Jan Lul 30 km door de regen heb gefietst nu iemand anders het spel loopt te verstieren.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik aan zo'n spel mee heb gedaan. Ik heb nou een beetje het gevoel alsof ik voor Jan Lul 30 km door de regen heb gefietst nu iemand anders het spel loopt te verstieren.
quote:
Sorry, dan neem ik al mijn opvattingen terug.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Huilies.
Wilde hem vanmiddag weer ergens neerleggen en het hier melden, helaas moest ik met maagklachten vanmorgen ziek naar huis.
Als iedereen nou eens gewoon relaxed achterover leunt en geniet van het zonnetje dan kan er morgen weer gezocht worden.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
-edit-
Je bent zeker zo'n motornicht! Ik hoop dat je een keer hard de vangrail inrijdt.
Bedankt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Sorry, dan neem ik al mijn opvattingen terug.
Beterschap trouwens.![]()
Pff mietje met je ZXR 400quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ben ook zo'n motornicht trouwenszwaai maar als je een groene/witte kwaak ziet rijden.
![]()
I know.........quote:
Ieder zijn meug hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know.........
Maar het ging over stokken enzo.![]()
*huillie alertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je bent zeker zo'n motornicht! Ik hoop dat je een keer hard de vangrail inrijdt.
Zo, jij bent een leuke jongen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
-edit-
Hij moest ziek naar huis, niet naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef Repeat het volgende:dat je naar het ziekenhuis moest. Als je tijd had om in dat brommertopic over die stok te posten, had je hier ook wel even kunnen melden dat je hem weggehaald had
Spelelement is zoeken toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef Repeat het volgende:dat je naar het ziekenhuis moest. Als je tijd had om in dat brommertopic over die stok te posten, had je hier ook wel even kunnen melden dat je hem weggehaald had
*Checkt postgeschiedenis worldpimber* *ziet tig brommertopic* *negeert worldpimber*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*huillie alert
Boeoeohoehoe, ze zitten een beetje te grappen en ik ben voor lul 30 km door de regen gefietst. Boehoe, sukkels.
Uit de OP:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Spelelement is zoeken toch?
Alexxxxx gaf een mooie hint waar ik niks meer aan toe te voegen had.![]()
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .
Laat het nou net een kloon zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
*Checkt postgeschiedenis worldpimber* *ziet tig brommertopic* *negeert worldpimber*
[..]
![]()
-edit-
Als je er niks aan vind hoef je hier natuurlijk niet te kijkenquote:
Vind het wel een leuk princiepe alleen vind het nogal triest dat iemand zich er zo over kan opwinden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er niks aan vind hoef je hier natuurlijk niet te kijken
Voor de rest mag iedereen weer lekker op de stok wachten wat mij betreft.
Volgens mij komt het straks dik in orde![]()
*Checkt postgeschiedenis stinkie* *ziet tig brommertopics*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, maar het scheelt 'm iig 30km fietsen
Leuk om te zien wat voor kneuzen er aan zoiets mee doen
Ik edit net die ene weg om het te stoppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
*Checkt postgeschiedenis stinkie* *ziet tig brommertopics*
Wat heeft fietsen met kneuzen te maken?
De FOK!stok is een spel, en bij een spel hoort sportiviteit, wat is er dan mis aan als iemand de stok met de fiets ophaalt?
Waarom organiseren jullie zelf geen stokspel in dat brommertopic? Dan mag je van mij iemand een kneus noemen als diegene de stok ophaalt met de fiets, lopend, auto, bus of trein.
Ik zal wel geen vrienden hebben gemaakt met die vangrailopmerking, maar dat floepte er gewoon ff uit omdat ik kwaad was.
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik edit net die ene weg om het te stoppen![]()
Fok! stok dus maar?![]()
Pretty please?![]()
(of netjes houden zonder kneuzen en debielen)
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.
Die opmerkingen zijn niet zo erg trouwens, iedereen met A heeft soortgelijke opmerkingen al eens gehoord.Is alleen olie op het vuur aangezien deze doelgroep ook graag relletjes begint.
![]()
je edit-knopje is wel erg selectief hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik edit net die ene weg om het te stoppen![]()
Fok! stok dus maar?![]()
Pretty please?![]()
(of netjes houden zonder kneuzen en debielen)
In de kiem smoren hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
je edit-knopje is wel erg selectief he
eerder een goed vertoon van machteloosheidquote:
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerder een goed vertoon van machteloosheid
![]()
-edit-
Weer zo'n eikel met een tupperwarebakje met wielen als avatar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor dat dit een motorzwaai topic is?
![]()
Damn, dist F4T4Lullo een enkele motorrijder, komen er gelijk 4 in dit topic.![]()
Kappen nou, jij ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Weer zo'n eikel met een tupperwarebakje met wielen als avatar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |