Hij is al weg uit Vianen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef webspider het volgende:
Oh kolere, het was zulk lekker weer dat ik zomaar de stok vergeet ..
Heerlijk aan het Ijsselmeer gezeten ipv te stokken
Morgen weer een kans
Idd ga maar zoeken, iemand heeft hem al.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is al weg uit Vianen.
Las ik.
Ergens.
Op Fok.
Waar is "ergens"?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is al weg uit Vianen.
Las ik.
Ergens.
Op Fok.
Ik ben afgelopen nacht ff langs de plek gereden waar ik de FOK!stok had neergelegd, maar geen FOK!stok te zien...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:49 schreef Repeat het volgende:
Zo pauper dat blijkt dat die stok is weggehaald, maar dat dan niet even in dit topic gemeld wordt door de desbetreffende persoon
Zo loop je toch het risico dat iemand een tyfuseind voor niks gaat rijden. Als je dat ding weghaalt, en hem niet meteen verplaatst, meld het dan gewoon zelf even![]()
Huilies.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik aan zo'n spel mee heb gedaan. Ik heb nou een beetje het gevoel alsof ik voor Jan Lul 30 km door de regen heb gefietst nu iemand anders het spel loopt te verstieren.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik aan zo'n spel mee heb gedaan. Ik heb nou een beetje het gevoel alsof ik voor Jan Lul 30 km door de regen heb gefietst nu iemand anders het spel loopt te verstieren.
quote:
Sorry, dan neem ik al mijn opvattingen terug.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Huilies.
Wilde hem vanmiddag weer ergens neerleggen en het hier melden, helaas moest ik met maagklachten vanmorgen ziek naar huis.
Als iedereen nou eens gewoon relaxed achterover leunt en geniet van het zonnetje dan kan er morgen weer gezocht worden.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
-edit-
Je bent zeker zo'n motornicht! Ik hoop dat je een keer hard de vangrail inrijdt.
Bedankt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Sorry, dan neem ik al mijn opvattingen terug.
Beterschap trouwens.![]()
Pff mietje met je ZXR 400quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ben ook zo'n motornicht trouwenszwaai maar als je een groene/witte kwaak ziet rijden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |