quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:57 schreef BazzieK het volgende:[..]
Ik lach je uit over een stuk hout en jij verwenst me de dood, lijkt me duidelijk dat daar toch wel wat grapjes over gemaakt mogen worden
en als we niet mogen rellen hebben we niks te doen
Je kan lachen wat je wilt over dat "stuk hout", maar het gaat niet om het materiaal, maar om de symboliek en de geschiedenis die achter die stok zit, zoals:
* De stok duizenden kilometers heeft afgelegd.
* Er tientallen fokkers moeite hebben gedaan om naar de stok op zoek te gaan.
* Complete gemeentegrenzen zijn afgezocht.
* Hun naam op het briefje hebben gezet.
* De stok na het ophalen meteen ergens anders heen brengen. (of de volgende morgen)
* Een leuke plek zoeken om de sleutel te verstoppen.
* Mooie foto's maken, resizen, online plaatsen enz.
* Alles op alles zetten om de honderden fokkers die deze reeks volgen snel te updaten over de huidige lokatie van de stok
Er wordt gewoon veel moeite, tijd en inspanning in het Fokstok spel gestoken, als je dat niet interesseert, en/of de regels aan je laars lapt, moet je gewoon je mond houden en/of met je tengels van de Fokstok afblijven.
Ik had uiteindelijk de stok beter vanuit Utrecht rechtstreeks bij hollander172 kunnen afleveren.
Je moet gewoon iedereen blijven respecteren, de een zijn stok, de ander zijn motor, maar niet beginnen met rellen door mij uit te lachen omdat ik 30 kilometer door de regen gefietst hebt om de stok op te halen.
Maar gelukkig weten we wie de stok heeft, dus dat 'ie niet kwijt is, is al een hele opluchting.
PS: Was geen doodsverwensing, en al helemaal niet rechtstreeks op de persoon af (jij dus) gericht, maar gewoon reageren en op invoeren geklikt.
PS2: Ik was al gestopt met rellen, doe jij dat dan ook.... Dus niet vanuit
Fok Motorclub [SC deel 434] Roadtrain hierheen linken om verder gerel uit te lokken.
[ Bericht 0% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 29-03-2006 03:53:03 ]