Vast welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Grote kans dat je bij een motorzaak goed kan slagen.
Ja, veel zelfs maar geen tijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef Gawaine het volgende:
iemand hier met (lichte) php / phpbb ervaring ?
Right here, maar op mijn leeftijd heb ik maar een aftrekpost en die ga ik hier niet besprekenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens, where the Fok! zijn de andere MCérs?![]()
![]()
Wanneer ga je die stok verplaatsen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
Ja, veel zelfs maar geen tijd.
Wat mot je?![]()
Gedraag jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Right here, maar op mijn leeftijd heb ik maar een aftrekpost en die ga ik hier niet bespreken
Zin/tijd om site admin te worden ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, veel zelfs maar geen tijd.
Wat mot je?![]()
Kreeg na die post al meteen twijfels over de politieke correctheid ervan laat staan de volwassenheidquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Right here, maar op mijn leeftijd heb ik maar een aftrekpost en die ga ik hier niet bespreken
Wat ga je nou weer doen Gowaine?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik die post ook nog dagelijksNiemand die precies weet wat je lekker vind behalve jezelf
![]()
![]()
m'n maatje zoekt nog iemand klikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat ga je nou weer doen Gowaine?Als je je maar geen afscheidingsbeweging gaat vormen
Hoe de neuq moet ik je naam trouwens uitspreken?![]()
Ook wel genoeg ervaring hier, maar mijn agenda heeft pas tijd rond eind mei. Hier en daar een gaatje.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Fappers![]()
http://www.speedohealer.com
"Hebbedingetje", naast gear indicator en temp meter that is.
ongeveer zoiets als wolplopperquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd wel makkelijk ja
En idd Duwaine, hoe de hell moeten we dat uitspreken
quote:
Gaween spreek je het uit. Maar de naam is in sommige films/boeken Gawain of Gawaine. De laatste e is de dure takquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Gween, (G als in gay) maar die a staat daar zo raar. Hoor het wel een keer op een meet, zondag ofzo.
Ze geven kl&te weer op het weekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Gween, (G als in gay) maar die a staat daar zo raar. Hoor het wel een keer op een meet, zondag ofzo.
Denk niet dat het de bedoeling is dat je de boel in discrediet brengt hierzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:56 schreef BazzieK het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 47! Onderweg
Another topic bites the dust![]()
![]()
gaan we er de FOK-motor-stok van maken soms?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:56 schreef BazzieK het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:56 schreef BazzieK het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ongeveer zoiets als wolplopper![]()
tsssss nooit een filmpje gezien met de ridders van de ronde tafel ? (monty python and the Holy Grail)
[afbeelding]
Vanmiddag gaat ie de polder in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga die stok nou es neerleggen joh ...![]()
Daarom hebben wij gisteren nog even de tank leeggemaakt.quote:
hee kawarijderquote:
Same here .. Lekker uurtje rondgereden ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom hebben wij gisteren nog even de tank leeggemaakt.Even een kort uurtje gereden. Lekker in leer.
Hoewel het een beetje doorwaaide.
Ja goed hequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hee kawarijder![]()
dat inruilen heb je snel gedaan!Dat heb je bij dezelfde zaak gedaan als waar je de tjoppert vandaan had he? Kon je 'm zonder verlies inruilen?
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja goed he
Idd zelfde dealer, kheb wel ietsje moeten inleveren maar vond het redelijk .. Ik ben er erg blij mee in ieder geval en geen spijt van !![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom hebben wij gisteren nog even de tank leeggemaakt.Even een kort uurtje gereden. Lekker in leer.
Hoewel het een beetje doorwaaide.
vanavond ff in de buurt van Gouda graag, ik weet een zeer puike plek op 36m dieptequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vanmiddag gaat ie de polder in.
Moet nu even werken.![]()
Moet je wel een bord meenemen naar beneden anders kan je hem nergens aan vastleggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
vanavond ff in de buurt van Gouda graag, ik weet een zeer puike plek op 36m diepte
op 18 meter staat een bord van een bushaltequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet je wel een bord meenemen naar beneden anders kan je hem nergens aan vastleggen.
Mwah laat ik het spelletje maar niet verpesten, leg hem wel netjes ergens in de polder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
op 18 meter staat een bord van een bushalte
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah laat ik het spelletje maar niet verpesten, leg hem wel netjes ergens in de polder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |