Jij geilt echt hard op die Niva he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit is mijn natte droom
Kan ook op twee wielen rijden
Das een Lada vriendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit is mijn natte droom
Kan ook op twee wielen rijden
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eentje heb ik er inmiddels alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ook!
2 van die paddockstands
ouders hadden er ook een, kreng werd al ingeruild voor ie afbetaald was. Altijd misselijk in dat krengquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een Lada vriend![]()
Die had een pa van een maat van mij een jaar of 15 geledenHad wel een dubbele gearing
Zelfs op 8 jarige leeftijd stond ik versteld van de crap dat die bak met zich mee bracht
![]()
MAar gelukkig verschillen smaken
Moet er binnenkort ook maar eens een gaan kopen maarja is duur hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Eentje heb ik er inmiddels al
Diezelfde
Omdat hij hier zijn vriendin veilig op de motorkap kan nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef BazzieK het volgende:
Hoe is dat zo gekomen eigenlijk, is niet bepaald de standaard auto he
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat hij hier zijn vriendin veilig op de motorkap kan nemen.![]()
89 euro is nog wel op te hoesten mag ik hopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet er binnenkort ook maar eens een gaan kopen maarja is duur he
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
89 euro is nog wel op te hoesten mag ik hopen
Past prima, zowel voor als achter, had 'm voor de achterbrug, met het idee een krik met een balk onder het blok te plaatsen, maar hij past gewoon op voorwielquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een tweede heeft bij dat mega 21 voorwiel ook geen zin denk ik.![]()
niet ion de hoogte, maar je kan het draagdeel smaller/breder makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef BazzieK het volgende:
Is dat ding verstelbaar of wat?
Dat bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
niet ion de hoogte, maar je kan het draagdeel smaller/breder maken
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Belastingdienst is echt zuigis optimales
Ik hou wel van apartquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen eigenlijk, is niet bepaald de standaard auto he
Ben jodentefiefus HBo opgeleid, zelfs nog 2 jaar accountancy gedaan waarin ook 2 jaar belastingrecht zat, en ik snap echt geen tering reet van alle termen die langs komenquote:
Leuker kunnen ze het niet maken hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben jodentefiefus HBo opgeleid, zelfs nog 2 jaar accountancy gedaan waarin ook 2 jaar belastingrecht zat, en ik snap echt geen tering reet van alle termen die langs komen
<aar misschien zegt dat meer over mij dan over de belastingdienst![]()
Kijk een aangifte dat kan iedere debiel wel maar de voorlopige teruggaaf ivm hypotheek, ikke nie snap swa![]()
Makkelijker maak ik het mezelf wel, roep mijn zwager er wel bijquote:
Niet jodentefiefus HBo opgeleid, dus leg eens uit..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
Ben jodentefiefus HBo opgeleid, zelfs nog 2 jaar accountancy gedaan waarin ook 2 jaar belastingrecht zat, en ik snap echt geen tering reet van alle termen die langs komen
<aar misschien zegt dat meer over mij dan over de belastingdienst![]()
Kijk een aangifte dat kan iedere debiel wel maar de voorlopige teruggaaf ivm hypotheek, ikke nie snap swa![]()
Voor 1 april he.....ben hier ook aan het k#ttenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Makkelijker maak ik het mezelf wel, roep mijn zwager er wel bij![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Makkelijker maak ik het mezelf wel, roep mijn zwager er wel bij![]()
Dat ze liegenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet jodentefiefus HBo opgeleid, dus leg eens uit..
Wat heeft dat met je belastingaangifte van 2005 te maken.![]()
Ik zat NET aan je te denkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Voor 1 april he.....ben hier ook aan het k#tten, moet goftedomme ook nog bijlappen
volgens de 1e berekening....nog maar es ff doen en wat aftrekpostjes verzinnen
![]()
3 my ass cowboyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
Rebbel is een vrouw van de wereld.![]()
Verder niet zeiken over voorlopige teruggaaf, en gewoon invullen die handel.![]()
Ik heb er drie gedaan in tien minuten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
Edit.![]()
![]()
![]()
Some guys have all the luckquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
Jij ook al, heb al een directeur aan mijn knie gehad vandaag.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
Edit.![]()
![]()
![]()
Zorg dat je van dit jaar alles bewaart qua huis e.d. Zag ook net dat het wel interessant is om je nota's ziektekosten goed te bewaren, kunnen nog van pas komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zat NET aan je te denken
OVer 2005 had ik geen bijzondre aftrekposten en eigen kapitaal in de vorm van een huis enzo dus die is makkelijk. Die voorlopige teruggaaf gaat mijn pet ff te boven, maar misschien komt dat ook dat ik me echt niet kan interesseren in al die termen enzo![]()
Si senora, my knowsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Zorg dat je van dit jaar alles bewaart qua huis e.d. Zag ook net dat het wel interessant is om je nota's ziektekosten goed te bewaren, kunnen nog van pas komen.![]()
Hypotheek is toch dit jaar gepasseerd? Dan kan je in 2007, voor de aangifte van 2006 veul aftrekposten opvoeren.
Heb je het echt nodig, die voorlopige teruggaaf? Anders kun je het nl. per jaar verrekenen en krijg je in juli een leuk bedrag bijgestort. Nog meer vakantiegeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Si senora, my knows
Alleen moet ik die voorlopige teruggaaf zsm fixen om van mijn bruto hypotheek bedrag een lager netto bedrag te maken, snapt u![]()
Als je een mooie groene vind die kopen anders niet moeilijk doen, zwart is ook mooiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:26 schreef Makster het volgende:
Zwarte of groene crosshelm halen
Heb besloten mijn kawapak te houdenDus je zou denken dan neem je groen, maarja, wat denken jullie
Zwart zijn er zo ie zo meer en duidelijk goedkoper...
Good question iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je het echt nodig, die voorlopige teruggaaf? Anders kun je het nl. per jaar verrekenen en krijg je in juli een leuk bedrag bijgestort. Nog meer vakantiegeld. Als je het echt nodig hebt, dan moet je ff een papierwinkel invullen en wel a.s.a.p
![]()
Suc6![]()
![]()
![]()
My thoughts exactly!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb je het echt nodig, die voorlopige teruggaaf? Anders kun je het nl. per jaar verrekenen en krijg je in juli een leuk bedrag bijgestort. Nog meer vakantiegeld![]()
Dat soort aanslagen zijn altijd even schrikken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
Ik ging ervan uit van wel maar misschien ook wle fijn om het later terug te krijgen ja. MAarja als je dan ook de jaarafrekening en eindafrekining van de Eneco krijgt en 700 euro extea moet dokken verdwijnen de Ducati's als sneeuw voor de zon![]()
Probeer het is in je oor te stoppen, wie weet helpt hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, op het plaatje bij Motozoom zag die gehoorbescherming er toch veel gebruiksvriendelijker uit.![]()
[afbeelding]
Ik ging al maffen, denk, laat ik toch nog even dat pakje kijken wat vandaag eindelijk binnenkwam.![]()
[..]
My thoughts exactly!!!!!!!!!!!!!![]()
[..]
Dat soort aanslagen zijn altijd even schrikken.![]()
Komt er eindelijk een bak met geld binnen, moet er ook weer een bak uit.
Timing van al die jongens, waterschapsbelastingen, ontroerend goed belasting..![]()
We gingen tochquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, op het plaatje bij Motozoom zag die gehoorbescherming er toch veel gebruiksvriendelijker uit.![]()
[afbeelding]
Ik ging al maffen, denk, laat ik toch nog even dat pakje kijken wat vandaag eindelijk binnenkwam.![]()
[..]
My thoughts exactly!!!!!!!!!!!!!![]()
Had na het invullen gelijk besloten voor de TLR.![]()
[..]
Dat soort aanslagen zijn altijd even schrikken.![]()
Komt er eindelijk een bak met geld binnen, moet er ook weer een bak uit.
Timing van al die jongens, waterschapsbelastingen, ontroerend goed belasting..![]()
quote:
Mijn vader doet het huis bij zijn eigen aangifte aftrekken.quote:Een hele bak met geld ineens is errug lekker hoor. Als je maandelijks je teruggaaf krijgt, merk je het eigenlijk niet echt.
Think 'bout it twice makker![]()
Hmmmzzzz sounds goodquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een idee Makkie, apart budgetje motorgeld....![]()
Ben nog steeds op helm jachtquote:
Grote kans dat je bij een motorzaak goed kan slagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Hmmmzzzz sounds good![]()
[..]
Ben nog steeds op helm jacht![]()
Morgen maar ff langs JST in Giessenburg, ben toch op pad voor mijn werk![]()
Vast welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Grote kans dat je bij een motorzaak goed kan slagen.
Ja, veel zelfs maar geen tijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef Gawaine het volgende:
iemand hier met (lichte) php / phpbb ervaring ?
Right here, maar op mijn leeftijd heb ik maar een aftrekpost en die ga ik hier niet besprekenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens, where the Fok! zijn de andere MCérs?![]()
![]()
Wanneer ga je die stok verplaatsen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
Ja, veel zelfs maar geen tijd.
Wat mot je?![]()
Gedraag jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Right here, maar op mijn leeftijd heb ik maar een aftrekpost en die ga ik hier niet bespreken
Zin/tijd om site admin te worden ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, veel zelfs maar geen tijd.
Wat mot je?![]()
Kreeg na die post al meteen twijfels over de politieke correctheid ervan laat staan de volwassenheidquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Right here, maar op mijn leeftijd heb ik maar een aftrekpost en die ga ik hier niet bespreken
Wat ga je nou weer doen Gowaine?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik die post ook nog dagelijksNiemand die precies weet wat je lekker vind behalve jezelf
![]()
![]()
m'n maatje zoekt nog iemand klikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat ga je nou weer doen Gowaine?Als je je maar geen afscheidingsbeweging gaat vormen
Hoe de neuq moet ik je naam trouwens uitspreken?![]()
Ook wel genoeg ervaring hier, maar mijn agenda heeft pas tijd rond eind mei. Hier en daar een gaatje.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Fappers![]()
http://www.speedohealer.com
"Hebbedingetje", naast gear indicator en temp meter that is.
ongeveer zoiets als wolplopperquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd wel makkelijk ja
En idd Duwaine, hoe de hell moeten we dat uitspreken
quote:
Gaween spreek je het uit. Maar de naam is in sommige films/boeken Gawain of Gawaine. De laatste e is de dure takquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Gween, (G als in gay) maar die a staat daar zo raar. Hoor het wel een keer op een meet, zondag ofzo.
Ze geven kl&te weer op het weekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Gween, (G als in gay) maar die a staat daar zo raar. Hoor het wel een keer op een meet, zondag ofzo.
Denk niet dat het de bedoeling is dat je de boel in discrediet brengt hierzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:56 schreef BazzieK het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 47! Onderweg
Another topic bites the dust![]()
![]()
gaan we er de FOK-motor-stok van maken soms?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:56 schreef BazzieK het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:56 schreef BazzieK het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ongeveer zoiets als wolplopper![]()
tsssss nooit een filmpje gezien met de ridders van de ronde tafel ? (monty python and the Holy Grail)
[afbeelding]
Vanmiddag gaat ie de polder in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga die stok nou es neerleggen joh ...![]()
Daarom hebben wij gisteren nog even de tank leeggemaakt.quote:
hee kawarijderquote:
Same here .. Lekker uurtje rondgereden ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom hebben wij gisteren nog even de tank leeggemaakt.Even een kort uurtje gereden. Lekker in leer.
Hoewel het een beetje doorwaaide.
Ja goed hequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hee kawarijder![]()
dat inruilen heb je snel gedaan!Dat heb je bij dezelfde zaak gedaan als waar je de tjoppert vandaan had he? Kon je 'm zonder verlies inruilen?
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja goed he
Idd zelfde dealer, kheb wel ietsje moeten inleveren maar vond het redelijk .. Ik ben er erg blij mee in ieder geval en geen spijt van !![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom hebben wij gisteren nog even de tank leeggemaakt.Even een kort uurtje gereden. Lekker in leer.
Hoewel het een beetje doorwaaide.
vanavond ff in de buurt van Gouda graag, ik weet een zeer puike plek op 36m dieptequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vanmiddag gaat ie de polder in.
Moet nu even werken.![]()
Moet je wel een bord meenemen naar beneden anders kan je hem nergens aan vastleggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
vanavond ff in de buurt van Gouda graag, ik weet een zeer puike plek op 36m diepte
op 18 meter staat een bord van een bushaltequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet je wel een bord meenemen naar beneden anders kan je hem nergens aan vastleggen.
Mwah laat ik het spelletje maar niet verpesten, leg hem wel netjes ergens in de polder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
op 18 meter staat een bord van een bushalte
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah laat ik het spelletje maar niet verpesten, leg hem wel netjes ergens in de polder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |