Prutserquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:07 schreef Monidique het volgende:
Fin., verdomme!! Twee uur zitten wachten,
.
quote:Tegenlicht: New Orleans in de polder
Zondag 26 maart, 21:20, NET3
Herhaling zaterdag 1 april, 11:00, NET3
Geen sector is in zo'n diepe impasse geraakt als de ruimtelijke ordening, meent landschapsarchitect Adriaan Geuze. Zo ziet hij met lede ogen dat het Groene Hart wordt opgegeven; dit unieke landschap van duizend jaar oude veenpolders met zijn 'goddelijke licht' dreigt definitief te bezwijken onder de ambities van wethouders en projectontwikkelaars.
Tegenlicht haakt aan bij een eenmansoorlog tegen het bureaucratisch-planologisch complex waarbij projectontwikkelaars, planologen, architecten, politiek en overheden elkaar met bestemmingsplannen en beroepsprocedures in de greep houden. En volgt met Geuze het spoor terug van een aantal stedenbouwkundige projecten waarvoor volgens Geuze alle seinen op rood zouden moeten staan.
Al jaren doet Geuze, oprichter van het prestigieuze achitectenbureau West 8 en hoogleraar aan Harvard, onderzoek naar het doolhof van de ruimtelijke ordening in Nederland.
In gesprekken met Melanie Schultz van Haegen (staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat), Joost Schrijnen (directeur Ruimtelijke Ordening provincie Zuid-Holland), Wim Derksen (directeur Ruimtelijk Planbureau) en Cees Vriesman (directeur Staatsbosbeheer) onderzoekt Geuze de recente geschiedenis van de ruimtelijke ordening van Nederland. Waarom bouwen we, terwijl delegaties uit New Orleans onze waterwerken komen bewonderen, zelf een tweede Zoetermeer op het diepste punt van Europa, de Zuidplaspolder? Waarom moet er in de mooiste polder bij Gouda een nieuwe wijk verschijnen? En waarom moet het laatste stukje groen rond Rotterdam, de Schieveen polder, zo beslist plaatsmaken voor een bedrijventerrein?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij bedoelt het stokpaardje van pberends. Mo B.
quote:
Virtualdub -> Irfanview/paint -> Unfreezquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:13 schreef Monidique het volgende:
RijkaardQueeste, welke hulpmiddelen konden mij nuttig blijken als ik de wens zou hebben een .avi om te zetten naar .gif?
Wijs niet naar een ander, want dat is beperkt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
The Opposites - Slapen.
Maatschappelijk verantwoorde geschiedenis en opvoeding in een notendop (lees: nummer van 3 minuten ofzo).
Ga jij nou maar Gibbon lezen, of moet ik je g-mail adres onthullen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
The Opposites - Slapen.
Maatschappelijk verantwoorde geschiedenis en opvoeding in een notendop (lees: nummer van 3 minuten ofzo).
O, het is handmatig, ik dacht dat het automatisch kon. Goed, zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Virtualdub -> Irfanview/paint -> Unfreez
Het laden in VirtualDub kan wel lastig zijn hoor, maar volgens mij ben je daar handig genoeg in.
Gibbon allang uit. Dat gmail adres is verder niet zo interessant hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga jij nou maar Gibbon lezen, of moet ik je g-mail adres onthullen?
Nee joh, arbeid.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, het is handmatig, ik dacht dat het automatisch kon. Goed, zal zo eens kijken.
Interessant hoewel ik het niet heel lekker vond weg lezen. Op een of andere manier vrij wollig vertaald/geschreven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
En?
Het is dan ook honderdvijftig jaar geleden geschreven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant hoewel ik het niet heel lekker vond weg lezen. Op een of andere manier vrij wollig vertaald/geschreven.
Zoals Augustinus zei:quote:
quote:De echte staat zit in onszelf. We moeten streven naar een hogere staat.
Dat ligt denk ik aan de stijl van het origineel, ik heb er wat in gelezen en ik vond het een goede vertaling die echt van deze tijd was.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant hoewel ik het niet heel lekker vond weg lezen. Op een of andere manier vrij wollig vertaald/geschreven.
Zeker! Metropolis and hinterland nog op de kop kunnen tikken?quote:Nu bezig met The beginnings of Rome. Leest lekker weg en bovendien reuze interessant.
De vertaling nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Monidique het volgende:
Het is dan ook honderdvijftig jaar geleden geschreven.
Hij is ergerniswekkend, ijselijk en niet-occidentaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:31 schreef Monidique het volgende:
Is-ie niet leuk, Johan?
Misschien moet ik de Engelse versie nog eens kopen en lezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat ligt denk ik aan de stijl van het origineel, ik heb er wat in gelezen en ik vond het een goede vertaling die echt van deze tijd was.
Yep staat in mijn boekenkastquote:Zeker! Metropolis and hinterland nog op de kop kunnen tikken?
Het is wel Engels zonder weerga, hoor, maar als je het stijlgetrouw in het Nederlands vertaalt blijf je over met iets dat duidelijk van vroeger is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien moet ik de Engelse versie nog eens kopen en lezen.
Misschien moet ik het gewoon nog een keer lezen. Het is natuurlijk ook een berg informatie die je te verwerken krijgt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is wel Engels zonder weerga, hoor, maar als je het stijlgetrouw in het Nederlands vertaalt blijf je over met iets dat duidelijk van vroeger is.
Hoe moeten we dan nog zwartepieten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk, iemand klaagt over een avatar en de eigenaar van de avatar gaat het zo maar veranderen. Zometeen schaffen we Zwarte Piet af.
Na het zuur komt het zoet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk, iemand klaagt over een avatar en de eigenaar van de avatar gaat het zo maar veranderen. Zometeen schaffen we Zwarte Piet af.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Ja?!quote:Nederland wordt verpest, de hele cultuur van Nederland wordt regelmatig onder de loep genomen door degenen die hier niet HOREN omdat ze een hele andere cultuur aanhangen. Zij willen dat wij onze cultuur transformeren in die van hen. En de poliziek, eh, politiek doet graag mee, want dan worden we wat Europezer... Het zijn verdomme toch geen Negerstroppen? Ze smaken lekker, dus is het eerder een complimentje...oh nee...Positief Rascisme is desondanks discriminatie!!! Hoe meer ze zeiken hoe meer ik er een persoonlijke hekel aan krijg... En: Rascisme is dom, je kan niemand beoordelen op zijn huidskleur/ras...MAAR ik vind dat je iemand wel kan beoordelen op de cultuur en gedragscode waarmee die is opgegroeid en dat is nogal een verschil...
De 909?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef Sidekick het volgende:
Is dit het befaamde Teken waar we al maanden op zitten te wachten? Het Signaal?
"Rascisme" (met hoofdletters nog wel)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
Straalt wel kracht uit twee woorden in HOOFDLETTERS.
Positief rascisme.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
"Rascisme" (met hoofdletters nog wel)
Jij moet eens met Dromenvanger gaan praten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef Monidique het volgende:
Fase één is voltooid. Er is nu wachten.
Wat luister je nu? Oude Stijl # 976quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
* pberends is playing Another Level - Freak Me
Hiphopcraszy nigga.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
[OUD SC] Een speeltuinbankje met verdriet, in de zon..
.
Z + A =quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij moet eens met Dromenvanger gaan praten.
Nee, die heb ik niet gelezen, helaas, maar die staat wel op de lijst. Alles wat ik over Kuijper weet, weet ik via internet. Ik moet zeggen dat ik eerder altijd een vrij negatief was over Kuijper, alles wat ik over hem wist, was ook uit de tweede hand vernomen, maar sinds ik me wat in hem verdiept heb en hem in perspectief heb geplaatst, heb ik m'n beeld toch bijgesteld. Kortom, een 8- wordt hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef Reya het volgende:
Het boetekleed ontsiert de man niet. Zijn woorden zijn tenminste legendarisch geworden
Er is geloof ik niet zolang geleden een biografie van Kuijper uitgekomen. Heb je dat toevallig gelezen, Lodewijk_Napoleon, en zoja, is het de moeite waard?
O hemel, jij ook al?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:15 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien moeten we erkennen dat er geen zwart-wit-goed-slecht-wereld is.
Dat 'oog om oog' was trouwens indertijd in het Jodendom juist een redelijk gematigde vergelding omdat je diegene niet méér aan mocht doen dan dat hij jou heeft aangedaan, terwijl het daarvoor juist was zoals jij het al aangaf, de één begint en de ander die pakt je dubbel zo hard terug. Overigens trok Jezus die lijn dan nog weer verder door: Mat 5,38-39 Jullie hebben gehoord dat gezegd werd:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:56 schreef Yildiz het volgende:
Op die manier is het een verwijzing naar de oog om oog, tand om tand.
Van: jij slaat mij, dan sla ik jou, en daar heb ik recht op ook.
Doordat mensen allemaal een verschillende perceptie hebben (ik ook) wordt het alleen maar groter, omdat men het elke keer als 'zwaarder' interpreteerd, ook al was het even 'erg'.
Op die manier loopt het denk ik uit de hand, en dat is denk ik waar Ghandi op doelt.
Dat vergelding een tijdelijke oplossing is.
Tja, het gebeurd nou eenmaal, het omgekeerde zie je trouwens ook, met de Pausen b.v.dat zijn uiteindelijk ook gewoon mensen, maar als je min of meer al het goede en slechte bij elkaar optelt, dan is de uitkomst bij de laatste 10 over het algemeen heel redelijk naar mijn mening, maar dat lijkt wel bijna taboe om het daar over te hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef sigme het volgende:
Misschien moet je van mensen geen iconen maken, of iconen niet terugbrengen naar menselijke proporties.
Ik denk dat ik begrijp waar je op doelt, wellicht is dit artikel wat je in gedachte had?quote:Ik wil me ooit wat meer verdiepen in Ghandi, dat kan nooit zo'n heilige zijn geweest als hij in de -zeer gebrekkige - kennis die ik erover heb lijkt.
Ik denk dat je beter kan stellen dat vooral nitwits het zo zien, ik denk juist dat naarmate je meer weet, je jezelf op z'n minst meer agnostisch gaat opstellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:52 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Ik verbaas me echt serieus dat er anno 2006 nog mensen zijn die religieuze geschriften serieus nemen.
Iedere nitwit kan toch zien dat religie niets anders is als een sussertje voor het menselijk intelect?
Juist in het postmoderne tijdperk, en door het naderen van onze kennishorizon blijkt dat de wetenschap inderdaad niet alle antwoorden heeft, en zeker niet over de zaken waar het echt om gaat in het leven, terwijl die 'oude geschriften' daar nou juist wél over gaan én in elk geval hun spreekwoordelijke CV hebben achtergelaten in de geschiedenis. Dus het is op z'n minst niet zo vreemd dat er mensen zijn die daar hun aandacht op vestigen.quote:We weten dat we dood gaan en we zijn slim genoeg om te zien dat er logische verbanden voor alles bestaan. Aangezien we niet alles weten en de wetenschap dood te gaan niet al te prettig is knaagt dat aan de menselijke geest en als simpele oplossing is daar: religie.
Wetenschappelijk gezien is de waarheid 'dood', het is dus niet vreemd dat mensen het dan elders zoeken.quote:Het sust de geest en kan misschien voor veel mensen troost en rust bieden... maar dat maakt het nog niet de waarheid.
Een ware geloofsuitspraak.quote:Ergo: religieuze mensen houden zichzelf voor de gek om de pijnlijke waarheid niet te onderkennen.
ah, kom op, dat is toch zielig? Die mensen willen op de één of andere wijze hun medeleven betuigen, het is mijn stiel misschien ook niet, maar als ik dat zo lees, laat het me ook niet onberoerd, het is erg zat om een naaste te verliezen, en dan ook nog je kind...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
Kring voor de ouders van Danyel
Ook geestelijke armoede
Als je daar Fok! voor nodig hebt...geestelijke armoede.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
ah, kom op, dat is toch zielig? Die mensen willen op de één of andere wijze hun medeleven betuigen, het is mijn stiel misschien ook niet, maar als ik dat zo lees, laat het me ook niet onberoerd, het is erg zat om een naaste te verliezen, en dan ook nog je kind...
Helemaal bevuildquote:
"Is?"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Je hebt an sich gelijk, in de zin dat het niet objectief vast te stellen valt, maar ik ben het relativisme qua moraal eigenlijk ook wat voorbij, er is weliswaar een hoop grijs, maar als je goed kijkt, is het één toch meer grijs dan het ander.
Kun je je die actie nog herinneren? Volgens mij van het Leger de Heils.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je daar Fok! voor nodig hebt...geestelijke armoede.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat luister je nu? Oude Stijl # 976
Mjah, beter een half ei dan een lege dop, en wie zegt dat ze daar alleen FOK! voor nodig hebben?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
Als je daar Fok! voor nodig hebt...geestelijke armoede.
Nog niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef Monidique het volgende:
Maar is er nog wat leuks gebeurd?
Mailtje sturen of MSN'en of zo. Geen handjes vasthouden van vreemdenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:29 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Mjah, beter een half ei dan een lege dop, en wie zegt dat ze daar alleen FOK! voor nodig hebben?
Maar wat zou jij bijvoorbeeld doen dan als iemand waarmee je virtueel goed door één deur kan, een kind verliest, of iets anders ergs overkomt?
Om wat concreter te zijn: ik heb een aanmeldingsformulier voor Geschiedenis verstuurd. Niet naar Leiden, wel naar Amsterdam.quote:
Ultieme faler.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Om wat concreter te zijn: ik heb een aanmeldingsformulier voor Geschiedenis verstuurd. Niet naar Leiden, wel naar Amsterdam.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:25 schreef RichardQuest het volgende:
Helemaal bevuild. Nee, nog volop aan het lezen. Misschien kick ik je M-theorietopic nog wel eens.
Nee, want trek het maar eens consequent door, zelfs dat kan je niet vaststellen. Wellicht is er dus juist wel een objectieve waarheid, alleen we kennen ém niet, dat is wat anders als dat íe niet zou bestaan.quote:"Is?"
Wat voor jou meer grijs dan een ander is, is voor een ander minder grijs....dan kun je niet meer over "is" spreken, maar over "vind".
Jaja. Je zult nog teleurgestelder zijn wanneer ik vertel dat ik de administratie van de UvA weer een lolletje heb geleverd, door ' bachalor' in plaats van 'bachelor' te schrijven.quote:
We doen dit later nog een keer in een WFL-topic oké?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
[..]
Nee, want trek het maar eens consequent door, zelfs dat kan je niet vaststellen. Wellicht is er dus juist wel een objectieve waarheid, alleen we kennen ém niet, dat is wat anders als dat íe niet zou bestaan.
Je hebt me hoe dan ook een lor gedraaid.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaja. Je zult nog teleurgestelder zijn wanneer ik vertel dat ik de administratie van de UvA weer een lolletje heb geleverd, door ' bachalor' in plaats van 'bachelor' te schrijven.
Nu wel. Voor eeuwig. En eeuwig. Tot in de eeuwigheid.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is Leiden niet een klote stad?
De Lullo's schijnen er te wonen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, maar wel een kleine.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Verstandig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
We doen dit later nog een keer in een WFL-topic oké?
Toevallig, ik had vanmorgen Computerwelt nog opstaan, en zo vaak draai ik geen Kraftwerk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef RichardQuest het volgende:
Kraftwerk - Tour De France
Ik vind leiden wel een lieve stad.quote:
Een tatoeage maakt nog geen stad...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik was ooit geschokken van de kleine omvang van Leiden.
OMFG!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een tatoeage maakt nog geen stad...
Jij bent Rotterdam gewend.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vind leiden wel een lieve stad.
Nee, ik heb er een neukertje wonenquote:
Je bedoelt dat ''vroem!vroem!vroem!'' geluid?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je moet veel geduld bezitten om met Eerdmans te debatteren. Vooral als hij zijn truckje weer eens doet.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Verstandig.![]()
[..]
Toevallig, ik had vanmorgen Computerwelt nog opstaan, en zo vaak draai ik geen Kraftwerk.
Ah, dat gezicht van een adolescente uil?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee, een raar gezicht trekken. Maar dat hoeft natuurlijk niet bewust te zijn.
Mega-irritant. Ik zou gaan schuimbekken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ah, dat gezicht van een adolescente uil?
Dan zou ik graag de reductio ad Ludovicum XIV toepassen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef Monidique het volgende:
Ik zat aan vier fases te denken.
De middelbare school.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[i]Ik weet niet wat fase twee zal zijn
De waterleiding en het elektriciteitsbedijf. Ik heb de Kalverstraat. Ruilen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg me liever hoeveel bedrijven ExtraWaskracht willen hebben.
.
Als je zou denken dat Johan een Marokkaan was, dan kon ik dit begrijpen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De waterleiding en het elektriciteitsbedijf. Ik heb de Kalverstraat. Ruilen?
Sorry, ik vond mezelf quasi-grappig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je zou denken dat Johan een Marokkaan was, dan kon ik dit begrijpen.mekiJohan_de_With.
fase twee Section 8.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De waterleiding en het elektriciteitsbedijf. Ik heb de Kalverstraat. Ruilen?
Met de nadruk op quasi, zeker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Sorry, ik vond mezelf quasi-grappig.
Mekituli.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:09 schreef Monidique het volgende:
Nadruk leggen op iets, klinkt alsof je na het toiletbezoek nog wat bewaard hebt voor de eigendommen van je rivalen.
I knew it!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:15 schreef Yildiz het volgende:
Ah, ik ga even het linkse NOS nieuws kijken. Ned 2.
Waarom denk jij dat FOK! daar niet aan meedoet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:16 schreef Yildiz het volgende:
Burgerforum!? Waarom doet FOK! daar niet aan mee?!
Men zoekt al een half jaar data-miners bij de AIVD.quote:
Iets voor jou?quote:- Deze vacature zal geruime tijd openstaan, gezien het grote aantal te vervullen plaatsen -
Nieuw kiesstelsel ontwikkelen door burgerforumquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:16 schreef Yildiz het volgende:
Burgerforum!? Waarom doet FOK! daar niet aan mee?!
Sorry, nooit opgemerkt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nieuw kiesstelsel ontwikkelen door burgerforum
Ik wens niet in vaste dienst te zijn van de AIVD, hoewel het wel interessant op me overkomt. Daarnaast is de beloning als ik het goed lees nogal aan de lage kant en is de kans aanwezig dat ik er eens terecht kom via mijn huidige werkgever.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Men zoekt al een half jaar data-miners bij de AIVD.
https://www.aivd.nl/werken_bij_de_aivd/vacatures/ict-specialist
[..]
Iets voor jou?
Hoe dan ook. Succes met je gefaseerde planning.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:35 schreef Monidique het volgende:
Welnee. Als, en mits, wanneer, etc., dan natuurlijk pas rond september. Ik zit trouwens niet in de tomatenbusiness.
Context?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is ''voortplanting van licht'' in het Engels?
Weet je wel, je hebt een mannetjes-licht en een vrouwtjes-licht en die vinden elkaar aardig en dan komen er allemaal kleine baby-lichtjes.quote:
Planning? Fase?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Succes met je gefaseerde planning.
De nadruk ligt hier zeker ook op quasi?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet je wel, je hebt een mannetjes-licht en een vrouwtjes-licht en die vinden elkaar aardig en dan komen er allemaal kleine baby-lichtjes.
Nee, grappig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De nadruk ligt hier zeker ook op quasi?
Propagation of light.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''De voortplanting van licht in media zoals water, kwarts en vuursteen.''
Mwoa, het blijft een soort puberquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ali B
Ik weet zeker dat hij een gezellige gozer is.
Dank. Gaat je niets aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Propagation of light.
Waarom eigenlijk?
Als ik zo de trailers bekijk, een beetje gebaseerd op Orwell's Big Brother, en het verzet tegen de Patriot Act, en een vleugje Equilibrium. Maar dat is mijn idee.quote:People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Goedzo, ieder z'n trein he?quote:
U heeft wat te verbergen?quote:
Als de mensen er zelf ook om kunnen lachen, denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, het blijft een soort puber
Is het trouwens niet zo dat een bevolkingsgroep pas geaccepteerd wordt als er een kaartje aangehangen wordt, zoiets als eskimo, of negerzoen, poepchinees
Alleen nog maar een CAM te vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:51 schreef Yildiz het volgende:
Opmerkelijk.
http://vforvendetta.warnerbros.com/ > http://wwws.nl.warnerbros.com/vforvendetta/
CAM?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alleen nog maar een CAM te vinden. Dat ze die nog maken...
Ali B rapt er toch overquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als de mensen er zelf ook om kunnen lachen, denk ik wel ja.
Film kijken
FOK Fotoboek is ook down, merk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen last van een traag forum. Misschien ligt het aan je ISP.
http://www.freeones.com/quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:12 schreef Monidique het volgende:
Erin proppen. Hm...
Huh?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:20 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij is ik vindt met dt toch?Mijn gevoel zegt van niet, maar je weet het niet, met de taal van tegenwoordig.
quote:
Moet dat met een d, of dt?quote:Ik vind dat er op mijn bovenstaande tekst een Creative Commons licentie rust.
Ben je dronken of was je leraar Nederlands ziek gedurende alle jaren middelbare school?quote:
Ik heb kapot MTS gedaan, daar leer je geen Nederlands, je weet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ben je dronken of was je leraar Nederlands ziek gedurende alle jaren middelbare school?
Het antwoord is: d.
Dankje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ben je dronken of was je leraar Nederlands ziek gedurende alle jaren middelbare school?
Het antwoord is: d.
Nu weet ik het weer. Beschamend eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind -> Ik loop
Jij vindt -> jij loopt
Ezelsbruggetje voor Yildiz.
Bij het dikke raakte ik je ff kwijtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
1e enkelvoud --> stam
2e enkelvoud --> stam (achter) / stam+t (voor)
3e enkelvoud --> stam +t
Sort of.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bij het dikke raakte ik je ff kwijt
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
[[url=http://i1.tinypic.com/s4w5c7_th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef RichardQuest het volgende:
Give me an E
Give me an M
Give me an O.
quote:Burgemeester Venray wil Poolse politieagenten
Uitgegeven: 24 maart 2006 16:50
VENLO/VENRAY - Noord-Limburg moet agenten van Poolse afkomst in dienst nemen, omdat er in de regio erg veel Polen wonen. Burgemeester Waals van Venray deed dit voorstel vrijdag tijdens overleg in Venlo met politie, gemeenten, justitie en de korpsbeheerder Limburg-Noord (de burgemeester van Venlo).
Ook stelde Waals voor om agenten Pools te leren. De korpsleiding van de politie Limburg-Noord voelt weinig voor het plan. De politie wil best bekijken of agenten wat meer informatie kunnen krijgen over de Poolse cultuur, maar Poolse agenten zijn niet aan de orde, aldus een woordvoerder van het korps. "Er zijn zoveel culturen, als we dit gaan doen is het einde zoek."
Ja, mensen hebben graag iconen. Dat gebeurt nu eenmaal. Het zou wel beter zijn als meer mensen zich realiseren dat het icoon een functie heeft: namelijk het ontdoen van de persoon van zijn complete persoon en het overhouden van een icoon: een symbool voor een iets.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Tja, het gebeurd nou eenmaal, het omgekeerde zie je trouwens ook, met de Pausen b.v.dat zijn uiteindelijk ook gewoon mensen, maar als je min of meer al het goede en slechte bij elkaar optelt, dan is de uitkomst bij de laatste 10 over het algemeen heel redelijk naar mijn mening, maar dat lijkt wel bijna taboe om het daar over te hebben.
Nee, zaken in mijn geheugen zijn meestal pre-internet, het stukje over Ghandi en de blindedarmontsteking moet van WFH zijn, of Kousbroek, of K vh Reve.quote:
quote:Bijna geen linkse colleges in de maak
Rotterdam, 24 maart. De winst van PvdA en SP bij de afgelopen raadsverkiezingen zal in slechts enkele gemeenten tot een geheel links college van B en W leiden.
Dat blijkt uit een rondgang van NRC Handelsblad langs de betrokken onderhandelaars. In 39 gemeenten hebben PvdA, GroenLinks en/of SP samen een absolute meerderheid. Maar bij de PvdA, in bijna al die gemeenten de grootste partij, bestaat weinig behoefte aan een links college.
Veel PvdA-lijsttrekkers vinden dat de SP een koppige houding aanneemt bij de onderhandelingen. Zij hebben vaak een voorkeur voor samenwerking met de lokale CDA-afdelingen. Ook vinden ze de geringe meerderheid die een links bestuur in de meeste gevallen zou krijgen, een reden om niet voor die optie te kiezen. In veel gemeenten zijn de onderhandelingen nog gaande.
Volgens Hans van Heijningen, algemeen secretaris van de SP, is de conclusie dat de SP te weinig toegeeft in de onderhandelingen „in hoge mate subjectief”. Maar, zegt Van Heijningen, „de SP schuift niet bij het bestuur aan om meer van hetzelfde te doen”. Zijn partij ziet bij de PvdA weinig animo om linkse gemeentebesturen te vormen. „De deur wordt wel erg snel dichtgegooid.”
Lokale PvdA-afdelingen blijken vaak liever met het CDA te besturen dan met andere linkse partijen. De animositeit die er landelijk tussen PvdA en CDA bestaat, bestaat lokaal nauwelijks.
Van de dertig grootste steden van Nederland, waarvan er veertien een gemeenteraad met een linkse meerderheid hebben, lijkt alleen in Nijmegen een links college zeker. Deze stad had dat de afgelopen vier jaar ook al. In Amsterdam is het waarschijnlijk dat er een links college komt, maar zonder de SP.
Drie kleine gemeenten in de traditioneel ‘rode’ provincie Groningen krijgen een links bestuur. In Reiderland, een van de drie, is een niet-links bestuur niet mogelijk. In de stad Groningen onderhandelen GroenLinks, SP en PvdA. Tussen de laatste twee zijn spanningen geweest.
Aangezien ik geen filmpjes kan bekijken, kan iemand me beschrijven wat ik mis?quote:
Berlusconi loopt naar een politieagente die over een motorkap gebogen staat om een bon ui te schrijven en maakt neukbewegingen achter haar...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Aangezien ik geen filmpjes kan bekijken, kan iemand me beschrijven wat ik mis?
Is het écht Berlusconi?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Berlusconi loopt naar een politieagente die over een motorkap gebogen staat om een bon ui te schrijven en maakt neukbewegingen achter haar...
Het is ook kut weer buiten. Een geluk bij een ongeluk dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef Floripas het volgende:
Ik kan helaas niet naar de denim revolution toe
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:43 schreef McCarthy het volgende:
om het maar heel plat te zeggen (ik ken helaas geen nette woorden er voor). Wat vind je interresanter: je ballen of je lul.
Ik vind mijn ballen eigenlijk het interresantst. Beetje voelen beetje knijpen. Wel heftig. Nu doet het me weinig meer, ik heb er al zo vaak aan gevoeld maar toen ik 13-16 was werd ik er wel wild van. Je knijpt zacht maar wel snel, je schrikt je te pletter joh. Gaaf.
Beetje wegduwen, tegen elkaar aan duwen, als een hark met je vingers er strak over heen gaan.
Nog een goeie tip: gewoon naakt in bed liggen met je benen wijd. Dan pak je het koptelefoontjessnoer (die echt in je oren gaan) op de splitsing en dan hang je ze boven je ballen en dan ge je een beetje heen en weer. Echt spannend!!!!! Je ballen moeten hiervoor wel hard zijn.
Wat ook werkt is om gewoon op je rug in bed te gaan liggen met pyama aan en dan een bekertje water erover goeien. Je schrikt best maar wel heftig dus
Hier in de Randstad niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is ook kut weer buiten. Een geluk bij een ongeluk dus.
Echt waar? Wahahahaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Berlusconi loopt naar een politieagente die over een motorkap gebogen staat om een bon ui te schrijven en maakt neukbewegingen achter haar...
Een waar voorbeeld voor de westerse superioriteit dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja joh, dat zie je toch wel aan zijn motoriek en zijn grijns.
[ bron ]quote:The battle between Sunni and Shia Muslims for control of Baghdad has already started, say Iraqi political leaders who predict fierce street fighting will break out as each community takes over districts in which it is strongest.
"The fighting will only stop when a new balance of power has emerged," Fuad Hussein, the chief of staff of Massoud Barzani, the Kurdish leader, said. "Sunni and Shia will each take control of their own area." He said sectarian cleansing had already begun.
quote:
Nieuwe avatar voor Dirktator hier.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:10 schreef RichardQuest het volgende:
Superioriteit
Ja, dat zie ik wel, dankquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie je dit plaatje ook niet?
Wát een gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Gottegot, misschien moet ik eens wat vaker buiten POL komen. Heremientied
.
quote:'Bot distantieert zich van uitspraken Kamp'
Uitgegeven: 25 maart 2006 10:36
Laatst gewijzigd: 25 maart 2006 10:42
WILLEMSTAD - Minister Bot (Buitenlandse Zaken) heeft afstand genomen van de uitspraken die zijn collega Kamp (Defensie) begin maart deed over de Venezolaanse president Hugo Chávez. Dat heeft Roberto Palacios op Curaçao verteld, zo meldde de Antilliaanse krant Amigoe vrijdagavond. Palacios is een hoge adviseur van het Venezolaanse ministerie van Buitenlandse Zaken.
De Amigoe beschikt over de toespraak die Palacios onlangs hield in de tuin van de ambtswoning van de consul-generaal van Venezuela op Curaçao. De raadsadviseur stelt daarin dat Bot na de uitspraken van Kamp direct met hem heeft gebeld. In het telefoongesprek heeft Bot verklaard dat de uitspraken "op geen enkele wijze de buitenlandse politiek van het Koninkrijk der Nederlanden weergeven", aldus Palacios.
Studievrienden
In de toespraak stelt Palacios verder dat de standpunten van Bot zijn herhaald door de Nederlandse ambassadeur in Caracas. Palacios en Bot zouden studievrienden zijn. Naar verluidt is Palacios getuige geweest bij het huwelijk van Bot.
In een reactie zaterdag op het bericht in Amigoe stelde het ministerie van Buitenlandse Zaken geen uitspraken te kunnen doen over een vertrouwelijk gesprek tussen Bot en Palacios. "Nederland streeft goede betrekkingen na met Venezuela en wil een open dialoog", aldus een woordvoerder.
Bot wil al sinds eind vorig jaar een bezoek brengen aan Venezuela, maar tot nog toe is het niet gelukt om een datum te prikken. Dat zou vooral komen door de overvolle agenda van president Chávez. De nieuwe Nederlandse ambassadeur in Venezuela moest om diezelfde reden maar liefst acht maanden wachten op zijn officiële accreditatie in Caracas.
Volkspopulist
Kamp noemde Chávez op 9 maart een onverdraagzame volkspopulist met veel geld "die met grote ogen kijkt naar de snippertjes voor de kust van Venezuela, die onderdeel vormen van het Nederlands Koninkrijk". Daarmee doelde Kamp op de eilanden Aruba, Bonaire en Curaçao.
Kamp zei verder dat de Nederlandse krijgsmacht een aanval van Venezuela gemakkelijk kan pareren omdat het land met slechts een tweedehands marineschip geen enkele partij zou zijn voor de Nederlandse marine. Op de Antillen en Aruba is grote commotie ontstaan over de uitspraken van Kamp, die door sommige Antilliaanse politici als een oorlogsverklaring kan worden opgevat.
De linkse populist Chavéz heeft het regelmatig aan de stok met de Verenigde Staten. Hij zei te vermoeden dat Amerika de Nederlandse Antillen en Aruba als een militaire basis wil gebruiken voor een aanval op Venezuela.
Totdat er actie tegen Wit-Rusland ondernomen wordt, dan gaan de Indymedia en floripas-clubjes weer protesteren tegen het Westerse Imperialisme natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef Floripas het volgende:
PERSBERICHT - PERSBERICHT - PERSBERICHT - PERSBERICHT - PERSBERICHT
Politieke top protesteert op Museumplein tegen dictatuur Wit-Rusland
Floripas-clubjes. Je dicht me teveel eer toe.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Totdat er actie tegen Wit-Rusland ondernomen wordt, dan gaan de Indymedia en floripas-clubjes weer protesteren tegen het Westerse Imperialisme natuurlijk
Zeg, Raymond kijk jij vaak naar Jensen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Tsja Raymond. Echt consequente mensen hangen zich op of blazen zich op. Goddank zijn de meesten inconsequent. En zeg nou zelf, een beetje Groot Gelijk hebben op het museumplein, en Internatioanle Solidariteit, dat is gewoon folklore. Hartstikke gezellig. Het gaat nergens over.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Totdat er actie tegen Wit-Rusland ondernomen wordt, dan gaan de Indymedia en floripas-clubjes weer protesteren tegen het Westerse Imperialisme natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeg, Raymond kijk jij vaak naar Jensen?
Ma cosa vuoi dire?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:31 schreef sigme het volgende:
Tsja Raymond. Echt consequente mensen hangen zich op of blazen zich op. Goddank zijn de meesten inconsequent. En zeg nou zelf, een beetje Groot Gelijk hebben op het museumplein, en Internatioanle Solidariteit, dat is gewoon folklore. Hartstikke gezellig. Het gaat nergens over.
Luister laiverd, mijn Engels houdt al niet over, wat je daar hebt staan is me helemaal vreemd. Spreek je moerstaal (of in ieder geval de mijnequote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja Raymond. Echt consequente mensen hangen zich op of blazen zich op. Goddank zijn de meesten inconsequent. En zeg nou zelf, een beetje Groot Gelijk hebben op het museumplein, en Internatioanle Solidariteit, dat is gewoon folklore. Hartstikke gezellig. Het gaat nergens over.
Het was een vraag (lees jij geen Multatuli?) om uitleg van wat je typte.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Luister laiverd, mijn Engels houdt al niet over, wat je daar hebt staan is me helemaal vreemd. Spreek je moerstaal (of in ieder geval de mijne) als je wil dat ik je begrijp.
Sorry hoor, ik ben een beetje cynisch. Ik heb net iets te veel gedemonstreerd in mijn leven om niet te weten dat het reuze gezellig is om allemaal Groot Gelijk te hebben. En ook zo'n Goed Gelijk. Krijg je helemaal een warm gevoel van, zoveel Goede Mensen.quote:
Wilders stemmen, natuurlijk,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:30 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, Raymond, gisteren moest ik weg, maar: wat zou jij willen doen om de islam in Nederland een halt toe te roepen?
hmmm, tijdje in Amsterdam oppassen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:45 schreef sigme het volgende:
Maar goed. Ik heb mezelf ooit een reputatie aangemeten waarvan ik nu slijt heb als haren op mijn hoofd: Ik laat huizen *brandschoon* achter als ik er een tijdje mag oppassen.
Ik ga weer sloven.
Als ik dan niet, zoals hier, een groot landhuis moet schoonmaken en daarbij rekening moet houden met een heliofietenfilter. (Kort samengevat: alles met groene zeep & schrobkracht).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmmm, tijdje in Amsterdam oppassen?
De voorjaarsschoonmaak noemen vrouwen dat toch ofzo ??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik dan niet, zoals hier, een groot landhuis moet schoonmaken en daarbij rekening moet houden met een heliofietenfilter. (Kort samengevat: alles met groene zeep & schrobkracht).
Ik ga de dweil maar eens zoeken (méters houten vloer).
Vrije dag noemen ze dat,.
Tuurlijk, waar ben je niet geweest en waar heb je niet aan meegedaan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:29 schreef Floripas het volgende:
Ik ben naar Wit-Rusland gegaan om een studentenbeweging te steunen ten tijde van de vorige verkiezingen. Het ziet er nu naar uit dat er eindelijk wat gebeurt.
Zo nu en dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Aan otpor. Otpor is da bomb.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:57 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Tuurlijk, waar ben je niet geweest en waar heb je niet aan meegedaan?
Nee, ik zou Dominique eindelijk eens laten ontmaagden. Live op TV en dat dan wereldwijd uitzenden, dat zou de meeste moslims weer rechtsomkeerd moeten laten gaan.quote:
Ik vind dit toch wel het voorlopige hoogtepunt van Meki.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Noord Korea heeft de vrijheid van goederen vervoeren
Noord Korea heeft de recht om ook drugs te vervoeren . waar willen ze anders hun inkomsten halen ??
Een actief remigratiebeleid invoeren en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:30 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, Raymond, gisteren moest ik weg, maar: wat zou jij willen doen om de islam in Nederland een halt toe te roepen?
Edit: ik zie het.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, ik zou Dominique eindelijk eens laten ontmaagden. Live op TV en dat dan wereldwijd uitzenden, dat zou de meeste moslims weer rechtsomkeerd moeten laten gaan.
Sorry, je hebt gelijk. Dominique die ontmaagd wordt is niet realistisch.quote:
Je moet je langspeelplaat eens omdraaien, zo te horen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, ik zou Dominique eindelijk eens laten ontmaagden. Live op TV en dat dan wereldwijd uitzenden, dat zou de meeste moslims weer rechtsomkeerd moeten laten gaan.
Je vergeet een verbod opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Een actief remigratiebeleid invoeren en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dus![]()
Nazisme is niet verboden in Duitsland.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Een actief remigratiebeleid invoeren en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dus![]()
Oprotpremies of dwang?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Een actief remigratiebeleid invoeren
Heeft repressie tegen een geloof ooit echt geholpen? Gaan Moslims dan niet in schuilkerken bijeenkomen om dingen te prediken die je niet meer kunt controleren? En wat doe je met mensen die weigeren hun moslimgeloof op te geven?quote:en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dus![]()
Dat zeg ik, Wilders stemmen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Wel hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nazisme is niet verboden in Duitsland.
Nee, gewoon een verbod op de islam.quote:Je wil dus eigenlijk een soort van McCarthy-beleid? Een thought police?
Welnee, die krijgt niets voor elkaar.quote:
Nee, alleen de islam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:05 schreef Floripas het volgende:
En je wilt dus de vrijheid van meningsuiting opheffen?
Ik zat eerder aan het communisme te denken wat ook verboden zou moeten worden.quote:Mooi, dan is rechtse praat het eerstvolgende, na de islam, dat verboden wordt.
Nope, alleen uitlatingen, gedachten en intenties zijn niet verboden.quote:
Islam is een geloof, iets dat in je kop zit. Je kunt hooguit de uitingen/vergaderingen verbieden maar een geloof kun je niet verbieden zonder een gedachtenpolitie op te richten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:04 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Nee, gewoon een verbod op de islam.
Ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:07 schreef Monidique het volgende:
Nee, Wilders krijgt dat toch niet voor elkaar. Het gaat sowieso helemaal niet gebeuren.
Ga eens in op mijn andere vragen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, alleen de islam.
[..]
Ik zat eerder aan het communisme te denken wat ook verboden zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:09 schreef RichardQuest het volgende:
"Gedachtenpolitie" komt overigens uit 1984, een satire op communisme algemeen totalitarisme....de ironie.
Niet waar, het is een voorspelling over Amerika en de EU,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:09 schreef RichardQuest het volgende:
"Gedachtenpolitie" komt overigens uit 1984, een satire op communisme....de ironie.
Zoiets hè? Maar dan voor de moshlimsh?quote:The Thought Police (thinkpol in Newspeak) was the secret police of the novel Nineteen Eighty-Four whose job it was to uncover and punish thoughtcrime. The Thought Police used psychology and omnipresent surveillance to find and eliminate members of society who were capable of the mere thought of challenging ruling authority.
Ja ja jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef Floripas het volgende:
En je wilt dus alle meningen behalve de jouwe verbieden.
Wil je dan ook links verbieden ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
Heerlijk lijkt me dat. Zou ik jou als 1 vd eerste in de kampen laten smijten.![]()
Ik dacht dat het van Gedankenpolizei kwam, de bijnaam van de Gestapo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:09 schreef RichardQuest het volgende:
"Gedachtenpolitie" komt overigens uit 1984, een satire op communisme....de ironie.
Jaaaa!quote:
Ja, met "Ingsoc" bedoelde Orwell een generiek totalitair systeem. Hou jij jezelf wel vaker op zo'n manier voor gek?quote:
Die dump ik vanuit een vliegtuig zonder parachute boven de Atlas.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef Monidique het volgende:
Ik las TerSCHelling.
Je meent dat natuurlijk gekscherend en halfserieus?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Jaaaa!
Dat zou NOG beter zijn!
En dan Bluesdude vastketenen in een kelder in het NLe Siberie (TerscHELLing).
Welke club je ook met jezelf wil vergelijken, maat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:14 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van Gedankenpolizei kwam, de bijnaam van de Gestapo.
Nee ik zou jou bloedserieus wel in een kerker willen laten wegrotten ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je meent dat natuurlijk gekscherend en halfserieus?
Je bent dus een halve totalitair?
Robert_Jensen is overleden!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zie je zelf wel dat je steeds meer op een fascist lijkt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Nee ik zou jij bloedserieus wel in een kerker willen laten wegrotten ja.
Balkenende?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Maar ach, noem mij 1 iemand die GEEN dictatuur zou stichten als hij de kans zou krijgen.
Dank je wel voor dit complimentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zie je zelf wel dat je steeds meer op een fascist lijkt?
Niet gaan janken dus als mensen je als een communist zien, baardmans.quote:Ook al zeg je dit voor de 'gein' ... je schept zelf zo het beeld dat je fascistisch denkt
Dus niet gaan janken.. als mensen het ook echt gaan denken over je.
Goede ondertitelquote:
Je weet dat George Orwell een socialist was?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, met "Ingsoc" bedoelde Orwell een generiek totalitair systeem. Hou jij jezelf wel vaker op zo'n manier voor gek?
Ik. En Solon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Maar ach, noem mij 1 iemand die GEEN dictatuur zou stichten als hij de kans zou krijgen.
Okeee... dus niet janken als men je een fascist noemt..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:27 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dank je wel voor dit compliment![]()
Alleen domme rechtse mensen of fascistoide rechtsen zien mij als communist.quote:Niet gaan janken dus als mensen je als een communist zien, baardmans.
Groeten terug weer vanavond; 21.00, SBS6quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:38 schreef pberends het volgende:
Koefnoen weer vanavond; 21.00, Nederland 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |