Misschien moet ik het gewoon nog een keer lezen. Het is natuurlijk ook een berg informatie die je te verwerken krijgt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is wel Engels zonder weerga, hoor, maar als je het stijlgetrouw in het Nederlands vertaalt blijf je over met iets dat duidelijk van vroeger is.
Hoe moeten we dan nog zwartepieten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk, iemand klaagt over een avatar en de eigenaar van de avatar gaat het zo maar veranderen. Zometeen schaffen we Zwarte Piet af.
Na het zuur komt het zoet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk, iemand klaagt over een avatar en de eigenaar van de avatar gaat het zo maar veranderen. Zometeen schaffen we Zwarte Piet af.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Ja?!quote:Nederland wordt verpest, de hele cultuur van Nederland wordt regelmatig onder de loep genomen door degenen die hier niet HOREN omdat ze een hele andere cultuur aanhangen. Zij willen dat wij onze cultuur transformeren in die van hen. En de poliziek, eh, politiek doet graag mee, want dan worden we wat Europezer... Het zijn verdomme toch geen Negerstroppen? Ze smaken lekker, dus is het eerder een complimentje...oh nee...Positief Rascisme is desondanks discriminatie!!! Hoe meer ze zeiken hoe meer ik er een persoonlijke hekel aan krijg... En: Rascisme is dom, je kan niemand beoordelen op zijn huidskleur/ras...MAAR ik vind dat je iemand wel kan beoordelen op de cultuur en gedragscode waarmee die is opgegroeid en dat is nogal een verschil...
De 909?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef Sidekick het volgende:
Is dit het befaamde Teken waar we al maanden op zitten te wachten? Het Signaal?
"Rascisme" (met hoofdletters nog wel)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
Straalt wel kracht uit twee woorden in HOOFDLETTERS.
Positief rascisme.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
"Rascisme" (met hoofdletters nog wel)
Jij moet eens met Dromenvanger gaan praten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef Monidique het volgende:
Fase één is voltooid. Er is nu wachten.
Wat luister je nu? Oude Stijl # 976quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
* pberends is playing Another Level - Freak Me
Hiphopcraszy nigga.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
[OUD SC] Een speeltuinbankje met verdriet, in de zon..
.
Z + A =quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij moet eens met Dromenvanger gaan praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |