De nadruk ligt hier zeker ook op quasi?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet je wel, je hebt een mannetjes-licht en een vrouwtjes-licht en die vinden elkaar aardig en dan komen er allemaal kleine baby-lichtjes.
Nee, grappig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De nadruk ligt hier zeker ook op quasi?
Propagation of light.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''De voortplanting van licht in media zoals water, kwarts en vuursteen.''
Mwoa, het blijft een soort puberquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ali B
Ik weet zeker dat hij een gezellige gozer is.
Dank. Gaat je niets aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Propagation of light.
Waarom eigenlijk?
Als ik zo de trailers bekijk, een beetje gebaseerd op Orwell's Big Brother, en het verzet tegen de Patriot Act, en een vleugje Equilibrium. Maar dat is mijn idee.quote:People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Goedzo, ieder z'n trein he?quote:
U heeft wat te verbergen?quote:
Als de mensen er zelf ook om kunnen lachen, denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, het blijft een soort puber
Is het trouwens niet zo dat een bevolkingsgroep pas geaccepteerd wordt als er een kaartje aangehangen wordt, zoiets als eskimo, of negerzoen, poepchinees
Alleen nog maar een CAM te vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:51 schreef Yildiz het volgende:
Opmerkelijk.
http://vforvendetta.warnerbros.com/ > http://wwws.nl.warnerbros.com/vforvendetta/
CAM?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alleen nog maar een CAM te vinden. Dat ze die nog maken...
Ali B rapt er toch overquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als de mensen er zelf ook om kunnen lachen, denk ik wel ja.
Film kijken
FOK Fotoboek is ook down, merk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen last van een traag forum. Misschien ligt het aan je ISP.
http://www.freeones.com/quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:12 schreef Monidique het volgende:
Erin proppen. Hm...
Huh?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:20 schreef Yildiz het volgende:
Volgens mij is ik vindt met dt toch?Mijn gevoel zegt van niet, maar je weet het niet, met de taal van tegenwoordig.
quote:
Moet dat met een d, of dt?quote:Ik vind dat er op mijn bovenstaande tekst een Creative Commons licentie rust.
Ben je dronken of was je leraar Nederlands ziek gedurende alle jaren middelbare school?quote:
Ik heb kapot MTS gedaan, daar leer je geen Nederlands, je weet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ben je dronken of was je leraar Nederlands ziek gedurende alle jaren middelbare school?
Het antwoord is: d.
Dankje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ben je dronken of was je leraar Nederlands ziek gedurende alle jaren middelbare school?
Het antwoord is: d.
Nu weet ik het weer. Beschamend eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind -> Ik loop
Jij vindt -> jij loopt
Ezelsbruggetje voor Yildiz.
Bij het dikke raakte ik je ff kwijtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
1e enkelvoud --> stam
2e enkelvoud --> stam (achter) / stam+t (voor)
3e enkelvoud --> stam +t
Sort of.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bij het dikke raakte ik je ff kwijt
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
[[url=http://i1.tinypic.com/s4w5c7_th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef RichardQuest het volgende:
Give me an E
Give me an M
Give me an O.
quote:Burgemeester Venray wil Poolse politieagenten
Uitgegeven: 24 maart 2006 16:50
VENLO/VENRAY - Noord-Limburg moet agenten van Poolse afkomst in dienst nemen, omdat er in de regio erg veel Polen wonen. Burgemeester Waals van Venray deed dit voorstel vrijdag tijdens overleg in Venlo met politie, gemeenten, justitie en de korpsbeheerder Limburg-Noord (de burgemeester van Venlo).
Ook stelde Waals voor om agenten Pools te leren. De korpsleiding van de politie Limburg-Noord voelt weinig voor het plan. De politie wil best bekijken of agenten wat meer informatie kunnen krijgen over de Poolse cultuur, maar Poolse agenten zijn niet aan de orde, aldus een woordvoerder van het korps. "Er zijn zoveel culturen, als we dit gaan doen is het einde zoek."
Ja, mensen hebben graag iconen. Dat gebeurt nu eenmaal. Het zou wel beter zijn als meer mensen zich realiseren dat het icoon een functie heeft: namelijk het ontdoen van de persoon van zijn complete persoon en het overhouden van een icoon: een symbool voor een iets.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Tja, het gebeurd nou eenmaal, het omgekeerde zie je trouwens ook, met de Pausen b.v.dat zijn uiteindelijk ook gewoon mensen, maar als je min of meer al het goede en slechte bij elkaar optelt, dan is de uitkomst bij de laatste 10 over het algemeen heel redelijk naar mijn mening, maar dat lijkt wel bijna taboe om het daar over te hebben.
Nee, zaken in mijn geheugen zijn meestal pre-internet, het stukje over Ghandi en de blindedarmontsteking moet van WFH zijn, of Kousbroek, of K vh Reve.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |