Als ik dan niet, zoals hier, een groot landhuis moet schoonmaken en daarbij rekening moet houden met een heliofietenfilter. (Kort samengevat: alles met groene zeep & schrobkracht).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmmm, tijdje in Amsterdam oppassen?
De voorjaarsschoonmaak noemen vrouwen dat toch ofzo ??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik dan niet, zoals hier, een groot landhuis moet schoonmaken en daarbij rekening moet houden met een heliofietenfilter. (Kort samengevat: alles met groene zeep & schrobkracht).
Ik ga de dweil maar eens zoeken (méters houten vloer).
Vrije dag noemen ze dat,.
Tuurlijk, waar ben je niet geweest en waar heb je niet aan meegedaan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:29 schreef Floripas het volgende:
Ik ben naar Wit-Rusland gegaan om een studentenbeweging te steunen ten tijde van de vorige verkiezingen. Het ziet er nu naar uit dat er eindelijk wat gebeurt.
Zo nu en dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeg, Raymond kijk jij vaak naar Jensen?
Aan otpor. Otpor is da bomb.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:57 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Tuurlijk, waar ben je niet geweest en waar heb je niet aan meegedaan?
Nee, ik zou Dominique eindelijk eens laten ontmaagden. Live op TV en dat dan wereldwijd uitzenden, dat zou de meeste moslims weer rechtsomkeerd moeten laten gaan.quote:
Ik vind dit toch wel het voorlopige hoogtepunt van Meki.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Noord Korea heeft de vrijheid van goederen vervoeren
Noord Korea heeft de recht om ook drugs te vervoeren . waar willen ze anders hun inkomsten halen ??
Een actief remigratiebeleid invoeren en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:30 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, Raymond, gisteren moest ik weg, maar: wat zou jij willen doen om de islam in Nederland een halt toe te roepen?
Edit: ik zie het.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, ik zou Dominique eindelijk eens laten ontmaagden. Live op TV en dat dan wereldwijd uitzenden, dat zou de meeste moslims weer rechtsomkeerd moeten laten gaan.
Sorry, je hebt gelijk. Dominique die ontmaagd wordt is niet realistisch.quote:
Je moet je langspeelplaat eens omdraaien, zo te horen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, ik zou Dominique eindelijk eens laten ontmaagden. Live op TV en dat dan wereldwijd uitzenden, dat zou de meeste moslims weer rechtsomkeerd moeten laten gaan.
Je vergeet een verbod opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Een actief remigratiebeleid invoeren en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dus![]()
Nazisme is niet verboden in Duitsland.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Een actief remigratiebeleid invoeren en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dus![]()
Oprotpremies of dwang?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Een actief remigratiebeleid invoeren
Heeft repressie tegen een geloof ooit echt geholpen? Gaan Moslims dan niet in schuilkerken bijeenkomen om dingen te prediken die je niet meer kunt controleren? En wat doe je met mensen die weigeren hun moslimgeloof op te geven?quote:en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dus![]()
Dat zeg ik, Wilders stemmen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Wel hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nazisme is niet verboden in Duitsland.
Nee, gewoon een verbod op de islam.quote:Je wil dus eigenlijk een soort van McCarthy-beleid? Een thought police?
Welnee, die krijgt niets voor elkaar.quote:
Nee, alleen de islam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:05 schreef Floripas het volgende:
En je wilt dus de vrijheid van meningsuiting opheffen?
Ik zat eerder aan het communisme te denken wat ook verboden zou moeten worden.quote:Mooi, dan is rechtse praat het eerstvolgende, na de islam, dat verboden wordt.
Nope, alleen uitlatingen, gedachten en intenties zijn niet verboden.quote:
Islam is een geloof, iets dat in je kop zit. Je kunt hooguit de uitingen/vergaderingen verbieden maar een geloof kun je niet verbieden zonder een gedachtenpolitie op te richten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:04 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Nee, gewoon een verbod op de islam.
Ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:07 schreef Monidique het volgende:
Nee, Wilders krijgt dat toch niet voor elkaar. Het gaat sowieso helemaal niet gebeuren.
Ga eens in op mijn andere vragen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, alleen de islam.
[..]
Ik zat eerder aan het communisme te denken wat ook verboden zou moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |