abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:06:17 #1
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35928629

Het grote Anime/Manga topic deel 10 Lustrum editie!
Met onder andere:

• Graduation scene. Congratulate our Almost Otaku/Otome! With a level up
  • Een Foks favourite anime competitie. Inschrijving en Nominatie gaan nu van start.
  • Een meet? Het grote animé/manga meeting topic
  • En natuurlijk heel veel Pompommetjes

Wat is anime?
    Anime is kortweg een verzamelwoord voor Japanse animatie. Het gaat hier dus om geanimeerde (over het algemeen getekende) films en series, in het Japans gesproken. Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).

Wat is manga?
    Manga is de verzamelnaam voor Japanse strips. Manga is vergelijkbaar met onze eigen westerse strips, alleen zijn ze dan in het Japans en is de tekenstijl net zo als bij anime. Ook zijn de boekjes doorgaans in zwart-wit getekend. In Japan is manga veel populairder dan anime, terwijl dit in westerse landen juist omgekeerd is.

Veel anime is afgeleid van manga. Veel series en films zijn eerst bekend geworden door manga, en daarna geanimeerd. Zo is er ook een groep anime die afgeleid is van videogames. Dit is echter lang niet bij alle anime het geval, een groot deel is niet van manga of videogames afgeleid. Het is dus niet terecht anime als 'manga-films' te bestempelen.

Hoe herken ik anime?
    Anime kun je allereerst herkennen doordat het Japans gesproken is (hier weer, uitzonderingen daargelaten, maar daarover even verderop meer). Verder is anime duidelijk te herkennen aan de tekenstijl die duidelijk afwijkt van de stijl die we kennen in westerse tekenfilms. In anime zie je vooral veel grote ogen, strakke lijnen en over het algemeen veel meer details in character designs, objecten en achtergronden dan in andere tekenfilms.

Ook zijn westerse tekenfilms vooral op kinderen gericht. Bij anime is dit lang niet altijd het geval. De meeste anime is gericht op een wat ouder publiek, vooral jongeren. Anime is er in alle soorten en maten. Je hebt het voor jong en oud (ja zelfs pr0n, hentai genaamd - ecchi is de milde versie hiervan en vooral populair bij pubers door de seksueel getinte humor), en je hebt alle thema's die je ook in westerse films tegenkomt, alleen dan meer.

Ik kan geen Japans. Wat nu?
    Als je geen Japans kunt, is dat zeker geen reden om geen anime te kijken. Om anime toegankelijk te maken voor het westerse publiek, zijn zogenaamde fansub-groups actief. Deze groepen nemen zogenaamde raw-versies, opgenomen van de Japanse televisie, en voorzien deze van ondertitels en het nodige commentaar, alvorens ze te distribueren via internet en p2p-programma's. Deze ondertitelde films en series worden fansubs of gewoon subs genoemd.

Omdat anime ook in westerse landen op televisie verschijnt, en dan vooral gericht op het jongere publiek
    (denk in Nederland aan Dragonball Z en Pokémon), worden er ook dubbed versies of dubs gemaakt. Dit zijn ingesproken versies, zodat ook kleine kijkertjes die nog niet zo snel de ondertitels kunnen lezen, het fatsoenlijk kunnen volgen. Veel anime fans hebben hier echter problemen mee, omdat het het authentieke van anime wegneemt, namelijk de Japanse taal. Ook gaan er door deze vertalingen bijvoorbeeld veel woordspelingen en grapjes uit het Japanse origineel verloren.

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
    Zoals gezegd heb je anime in allerlei soorten en maten. Alle genres die je tegenkomt bij Hollywood-films, heb je ook in anime. Je hebt humorseries (zoals bijv. Chobits) en films, maar ook andere genres zoals actie (bijv. Cowboy Bebop, Bleach), drama (bijv. Grave of the Fireflies), zoetsappige (bijv Kimi Ga Nozomu Eien) , noem maar op. Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing).
    Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.
    Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Naruto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
    Een andere populaire is Bleach deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.

Enkele anime series die in vorige topic werd besproken zijn: Hellsing, Chobits, 2x2 = Shinobuden, Ah My Goddess, Beck, Mai Hime, Getbackers Mai Otonome, Midori no Hibi, grave of fireflies en Gundam Seed.

Tip van topic acht courtosy of OP oma: Densha Otoko
    Andere tips: Binchotan. Jordy B: (schattig, mooie animatie, kiddy)
    Ik vond iets leuk wat zou ik nog meer leuk vinden tip > http://anime-planet.com/animerec/

Het grote Anime/manga Offspring gedeelte (Allemaal anime familie op fok):
    http://forum.fok.nl/topic/659496 (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
    http://forum.fok.nl/topic/788977 (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
    http://forum.fok.nl/topic/827060

Deze laatste is live-action (met acteurs. Voor meer info Click

Fanstuff
    Cosplay is jezelf verkleden in een character uit een anime serie. Hieronder zie je een persoon verkleed als een personage uit naruto.

Deze mensen kun je vaak vinden op een soort van Anime beurzen. In nederland vinden deze ook plaats Zie:
    Animecon 2006 : 30th, 1st and 2nd of July
    Abunai 2006 : 27th, 28th and 29th of October (goedkoper )

Leuke intros
    Shinobuden (Erg vrolijk, energievol en met dikke knipoog)
    Bleach

Japanse taal
    Als je teveel anime kijkt vallen sommige woorden op. Hier een kort lijstje
    ittekimasu = i'm off
    Onee chan/ oni chan = sis/bro
    Sugoi! = cool!
    Ganbaro = let's do our best !
    Suki desu = I love you
    Moshi Moshi = picking up the phone
    Nan de ?? Naze ??? Doushte = why why why
    BAKA= IDIOT
    Honto?= really?
    itadakimasu!= Eet smakelijk
    Arigato = Dankjewel
    Urusai! = shut up!
    Kitaaa! = (Densha Otoko)
    Matte Matte = wacht
    sank hugh = bedankt
    arigato = thank you
    Itterasshai = Doei (kom je snel terug)

Klopt dit allemaal?
    Honto?
    Hai honto!
    Demo Gramatika?
    I don't fucking care

Maar voor de gevorderden kun je hier kijken
    Kana
    Pimsleur japanse lessons
    Als je japans wilt leren schrijven kun je het best beginnen met Hiragana.rar
    Dit is ook wel leuk als je japans wilt leren, een paar zinnen/woorden/omgangsregels (enz.) in de booklets en 1000 kanji tekens (Kanji voor gevorderden)

Gevleugelde uitspraken.
    Anime zit er vol mee. Een gevonden? Deelze! .

• Springtime of youth (Lee uit naruto als ie weer eens enthousiast is)
  • Your still xxx years too early to oppose me (Standaard reactie als iemand het tegen je opneemt die er niet klaar voor is. Bijv in: Naruto: Sasuke en Itachi, Midori: seiji en zus)
  • A cowardly love is all about looking for mistakes (Intro Midori No Hibi)

Nog meer bijzaken
    Tof japans muziek programma: hey hey hey
    Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)

Enkele site's over anime; hier vind je veel info over diverse anime.
    http://www.animenewsnetwork.com/
    http://www.animenfo.com/
    http://www.anipike.com/
    http://www.animenia.be/

Animenia is van FOK! user Qunix

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
    Deze OP en (OP plaatje) staat altijd open voor veranderingen/verbeteringen.

OP Opa Oma: Hopey >>>> OP Papa Outcast_Within
    >>>

Hall of Fame

]

Lustrum Level up:

Almost Otaku/Otome!

Notice van Moderator : Geen links naar download sites!
    Maar PM'en kan altijd ^-^

Over dat download gebeuren.
    Gewoon downloaden die hap, tenzij je portomonee het aankan, of je moet em perse in dolby sexuele 3.92 om je heen geil 3/10 beeld formaat wil hebben met cardboard limited edition box eromheen.
    De feiten over wanneer het welof niet mag vind je hier

[ Bericht 1% gewijzigd door Orealo op 12-03-2006 21:37:14 ]
  • pi_35928644
    Fipo! TVP !
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:06:38 #3
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35928647
    Nieuwe OP text is van outcast
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:07:20 #4
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35928676
    Deeltje 10!

Gefeliciteerd iedereen!
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:08:21 #5
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35928707
    We feliciteren overgens ook Uppie en Blessed in de Hall of Fame, als jullie het daarmee eens zijn ?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:08:37 #6
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35928714
    Feest - Kwartet!
    pi_35928718
    Proost!
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:08:57 #8
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35928722
    Ach dan ook maar hexa!
    nu stop ik

blabla mijn hexa wat doe je?

Ik wil eigenlijk wel een abbo op zo'n blad maar ik denk dat de newtype iets te duur is voor mijn portomonee, als ik het me goed herinner was de AniWay nog wel te doen
    pi_35928742
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:08 schreef Orealo het volgende:
    Ach dan ook maar hexa!
    nu stop ik
    Ow kwam ik er tussen

Sorry
    pi_35928745
    Van harte, allemaal

Het tiende deel vol geinige animé en manga feitjes, nieuwtjes, discussies en een héél klein snufje slowchat.

En postopkrikkers dienen 'n interessante ziekte te krijgen.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:11:26 #11
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35928821
    jeuj nieuw topic

om nog even verder te gaan op de discussie uit het vorige topic:
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef Jor-an het volgende:

[..]

mwoah...vind ik nog wel meevallen hoor. Aniway is in mijn ogen geen vriendjespolitiek. Tuurlijk als je bij GFF én AniWay zit, is het toch gewoon makkelijk een slag uit te halen? Elke circle heeft zijn of haar eigen manieren van overleven en dat staat verder los van de inhoud van AniWay, waar het uiteindelijk om draait.

Tuurlijk, je kan reviews overal lezen, je kan ze ook gratis lezen op het internet, maar als ik hun reviews lees wordt ik er wel echt wijzer van, en dat kan ik ook niet van alle site's zeggen. En je zegt zelf dat je de laatste delen niet echt hebt geoordeeld, en juist in die laatste delen zijn er veel positieve veranderingen doorgebracht.
    AniWay geen vriendjespolitiek?? wie denk je dat de Yoni illustraties tekent voor de Aniway: Claire Shumacher....wie is degene met het meeste aantal fans bij GFF?? Claire dus.
    Ik weet niet of je op de laatste 2 Abunai's bent geweest?? GFF had dus een stand samen met de AniWay...."ruimtegebrek" was de reden....yeah right
    maar goed...zoals je al zegt...iedere circle heeft zijn eigen manieren om te overleven...het lijkt mij alleen voor GFF een stuk makkelijker met de AniWay achter zich zegmaar

Ik ben benieuwd naar de komende uitgaves van de Nederlandse Dojin circles ben benieuwd wat ze ons nu weer zullen brengen
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:12:14 #12
    94080 VeX-
    HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
    pi_35928850
    Maar een tvp, al ben ik geen otaku.
    Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
    pi_35928855
    De laatste post van t vorige deel ging over een nieuwe ps2 game over Naruto: Ultimate Ninja.

Naruto: Ultimate Ninja screens
    Spel ziet er wel mooi uit
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:12:38 #14
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35928868
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef ThaBrain het volgende:
    jeuj nieuw topic

Ik ben benieuwd naar de komende uitgaves van de Nederlandse Dojin circles ben benieuwd wat ze ons nu weer zullen brengen
    Je kent dan vast wel Cheesecake? ik vind die lui echt geweldig heb 2 boekjes van ze, maar ik heb wel meer gelezen
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:17:28 #15
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35928998
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef Orealo het volgende:

[..]

Je kent dan vast wel Cheesecake? ik vind die lui echt geweldig heb 2 boekjes van ze, maar ik heb wel meer gelezen
    om eerlijk te zijn heb ik alleen Apple van cheesecake
    Ik heb wel het boekje van Cannibal Cat kunnen doorbladeren Ben er nog bij geweest dat ze de maskers aan het maken waren....jaja ik stond op de camping bij de laatste Abunai
    verder.....Een vriend van mij heeft net zijn guest art ingeleverd voor Howling Riot en die gast heeft dus een beetje contacten daar, dus heb ik af en toe een beetje inside information
    Verder heb ik zelf een beetje het plan om wat op te zetten, maar dat is voor de wat langere termijn
    pi_35929008
    Woei ik zit in de Hall of Fame Anywayz we waren bezig met een goede discussie over animé tijdschriften Namen die ik voorbij heb zien komen zijn AniWay en NewType, maar er zijn er vast nog meer (en dan bedoel ik in het engels of nederlands, niet duits, frans of whatever)
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:19:16 #17
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35929043
    Waar blijft Outcast
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

om eerlijk te zijn heb ik alleen Apple van cheesecake
    Ik heb wel het boekje van Cannibal Cat kunnen doorbladeren Ben er nog bij geweest dat ze de maskers aan het maken waren....jaja ik stond op de camping bij de laatste Abunai
    verder.....Een vriend van mij heeft net zijn guest art ingeleverd voor Howling Riot en die gast heeft dus een beetje contacten daar, dus heb ik af en toe een beetje inside information
    Verder heb ik zelf een beetje het plan om wat op te zetten, maar dat is voor de wat langere termijn
    Cool ik stond ook op de camping bij de laatste abunai
    Ik heb zelf Stawberry en Okashii, omdat daar FMA en Naruto instonden, staan in apple coole dingen?
    pi_35929139
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef ThaBrain het volgende:
    Vertel, wat wil je gaan opzetten? Een eigen conventie? Wil je een eigen serie of film maken?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:25:36 #19
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35929240
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef Orealo het volgende:
    Waar blijft Outcast
    [..]

Cool ik stond ook op de camping bij de laatste abunai
    Ik heb zelf Stawberry en Okashii, omdat daar FMA en Naruto instonden, staan in apple coole dingen?
    in Apple staan zeker coole dingen
    Die van mij is zegmaar soort van gesigneerd....Yor! heeft er een tekening in gemaakt

Verder had die vriend van mij die nu guest art heeft gemaakt voor Howling Riot ook toen meegedaan aan de selectie voor Cheesecake. Hij is er toen alleen niet doorgekomen. Ik ben toen meegeweest toen hij zijn tekeningen ging laten zien die werden beoordeeld.
    Verder kan ik nog wel even doorgaan over de vriendjespolitiek binnen het dojin wereldje in NL, maar ik denk dat ik daar maar mee stop
    pi_35929256
    Deel 10 alweer

Wederom een zeer nette OP natuurlijk

Waar de neuk is het eerbetoon aan de vrouwelijke otaku's gebleven? Naja die bewaren we dan maar voor deel 20 ofzo.

Ik weet dat het onderhand gespam is maar DAMN wat blijft Ergo Proxy in mijn kop hangen, dit is serieus een aanrader om erbij te nemen als lopende serie.
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:28:02 #21
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35929315
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Vertel, wat wil je gaan opzetten? Een eigen conventie? Wil je een eigen serie of film maken?
    Ik wil samen met iemand een circle opzetten...daar gaat alleen veel tijd in zitten en we willen met wat vernieuwends komen binnen het dojin wereldje. Iets met een hele andere filosofie erachter, maar het is nog allemaal toekomstmuziek en er is nog niet echt iets concreets.
    pi_35929423
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ik wil samen met iemand een circle opzetten...daar gaat alleen veel tijd in zitten en we willen met wat vernieuwends komen binnen het dojin wereldje. Iets met een hele andere filosofie erachter, maar het is nog allemaal toekomstmuziek en er is nog niet echt iets concreets.
    Ik zou zeggen keep us informed Misschien dat er mensen zijn die willen en kunnen helpen.
    pi_35929497
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
    Ik weet dat het onderhand gespam is maar DAMN wat blijft Ergo Proxy in mijn kop hangen, dit is serieus een aanrader om erbij te nemen als lopende serie.
    Hij wordt inderdaad hoog beoordeeld... (zelfs voor zo'n nieuwe serie)

Wie doet (doen) de fansub?

[ Bericht 14% gewijzigd door Jordy-B op 11-03-2006 00:38:25 ]
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_35929525
    En fucking terecht

Tijd geleden dat ik zo enthousiast over een serie ben geweest.

Al was dat wel Grey's Anatomy en werd dat in mijn mannelijke vriendenkring niet in dank afgenomen
    pi_35929581
    Ik heb AnimeniA.be open staan...
    Op de site moet je "normaal" aanklikken.

Wie weet daar iets leuks mee?
    pi_35929599
    Linken naar dit topic (en de vervolg delen)
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:37:39 #27
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35929621
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen keep us informed Misschien dat er mensen zijn die willen en kunnen helpen.
    Het is zegmaar nog niet iets om mee naar buiten te komen in het dojin wereldje. We zijn nog bezig met de "organisatiestructuur" zegmaar..en dan erg in de beginfase.

Maar als ik er hulp bij nodig heb zal ik het zeker hier vragen

we kunnen natuurlijk ook met alle mensen in dit topic een circle beginnen tekenaars zijn vast wel te krijgen dus dat is niet het grootste probleem....
    pi_35929655
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Zeurberus het volgende:
    En fucking terecht

Tijd geleden dat ik zo enthousiast over een serie ben geweest.
    Wie doet de fansub? (sorry... 't was 'n vrij late edit)
    pi_35929705
    Deel 10

Ik wil mijn chii avatar weer, wanneer is deze actie afgelopen?
    pi_35929741
    Yoroshiku & Anime-United hebben ep 1 & 2 gereleased. Ik vond zowel de kwaliteit van het beeld als de subs ruim voldoende.

Softsubs heeft nog een HD release van een paar honderd mb maar dat hoeft van mij niet zo nodig
    pi_35929788
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Het is zegmaar nog niet iets om mee naar buiten te komen in het dojin wereldje. We zijn nog bezig met de "organisatiestructuur" zegmaar..en dan erg in de beginfase.

Maar als ik er hulp bij nodig heb zal ik het zeker hier vragen

we kunnen natuurlijk ook met alle mensen in dit topic een circle beginnen tekenaars zijn vast wel te krijgen dus dat is niet het grootste probleem....
    Voor animé stuff ben ik altijd wel te porren
    pi_35929927
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
    Deel 10

Waarom doe je dan ook mee met zo'n loze actie?

Trouwens , een beetje waardering voor het feit dat je een level up ben mag ook wel , ondankbaar wicht
    pi_35929998
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Trouwens , een beetje waardering voor het feit dat je een level up ben mag ook wel , ondankbaar wicht
    Wil je dat beetje dames wat in dit topic rondhuist ook nog even verjagen???

[edit]

[/edit]

[ Bericht 10% gewijzigd door uppie83 op 11-03-2006 00:56:02 ]
    pi_35930020
    'k heb even gezocht... Softsubs heet tegenwoordig Yoroshiku, dus dat verklaart 'n boel...
    pi_35930100
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:50 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Wil je dat beetje dames wat in dit topic rondhuist ook nog even verjagen???
    Kan jij wel smiley's lezen?

Dit is de tweede keer dat je mij 'aanvalt' terwijl er heel erg duidelijk smiley's bij staan

En nee natuurlijk wil ik ze niet verjagen, zo'n speciaal ras moet je juist koesteren. Dat neemt niet weg dat ze zomaar alles kunnen doen zoals het niet waarderen van een level up
    pi_35930149
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Kan jij wel smiley's lezen?

Dit is de tweede keer dat je mij 'aanvalt' terwijl er heel erg duidelijk smiley's bij staan

En nee natuurlijk wil ik ze niet verjagen, zo'n speciaal ras moet je juist koesteren. Dat neemt niet weg dat ze zomaar alles kunnen doen zoals het niet waarderen van een level up
    Haha ok ik zal mijn post editten, zo serieus was hij ook weer niet bedoeld...

Ik vraag me trouwens af... wat was de eerste keer??? Ben namelijk helemaal niet haatdragend hoor ...... iedereen die animé kijkt is
    pi_35930290
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 03:01 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Gaan we katten ???
    Dat was uit het vorige topic. Maar ik begrijp dat mijn soort humor (de mensen een beetje plagen) niet helemaal aanslaat bij je. Maakt verder ook niet uit
    pi_35930362
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
    Linken naar dit topic (en de vervolg delen)
    Mooi onderwerp! Tnx!

Check nu www.AnimeniA.be voor info over dit topic.

Ik ga hem nu even verder afmaken.
    pi_35930437
    Goed laten we niet verder offtopic drijven Ik ben nog steeds op zoek naar nederlandse en of engels/amerikaanse tijdschriften voor animé Lijkt me leuk om een soort kijk&vergelijk te houden zodat we weer wat leuke nieuwe info hebben voor één van de volgende OP's.

[offtopic]
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:00 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Dat was uit het vorige topic. Maar ik begrijp dat mijn soort humor (de mensen een beetje plagen) niet helemaal aanslaat bij je. Maakt verder ook niet uit
    Hmm eigenlijk pak ik je terug met je eigen soort humor Bedenk dat er de volgende keer maar bij haha
    [/offtopic]
      zaterdag 11 maart 2006 @ 01:06:33 #40
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35930443
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Omdat ik wel een Xbox360 wil hebben Hoop dat het snel voorbij is die actie

En ik ben heel blij met mn level up hoor
    pi_35930479
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef uppie83 het volgende:
    Goed laten we niet verder offtopic drijven Ik ben nog steeds op zoek naar nederlandse en of engels/amerikaanse tijdschriften voor animé Lijkt me leuk om een soort kijk&vergelijk te houden zodat we weer wat leuke nieuwe info hebben voor één van de volgende OP's.

[offtopic]

[..]

Hmm eigenlijk pak ik je terug met je eigen soort humor Bedenk dat er de volgende keer maar bij haha
    [/offtopic]
    noooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ontopic: Iemand al de nieuwe Naruto , Blood + of Black Cat gezien?

Laat van u horen !
    pi_35930591
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:08 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

noooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ontopic: Iemand al de nieuwe Naruto , Blood + of Black Cat gezien?

Laat van u horen !
    De vorige Naruto was zoooo bagger dan bagger is, dat ik de nieuwe wel binnen heb maar nog niet gekeken heb. Ik volg Blood+ van Shinsen subs en die zijn een beetje traag. En Black Cat kijk ik niet.

Mag mijn site in de OP?
    pi_35930647
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:11 schreef Qunix het volgende:

Mag mijn site in de OP?
    Misschien handig om 10 uit de lijst met vorige delen te halen en daar het huidige deel van te maken
    pi_35930698
    Black Cat is ook wel een aan te raden als je een keer niets te doen hebt. Vooral het kleurgebruik is vreemd/tof mede omdat het weer eens wat anders is.

Wat mij betreft mag je site erin...kan me voorstellen dat je wilt omdat het veel tijd en moeite heeft gekost , vooral qua tekst enzo

p.s. Ik duik trouwens mijn nest in , nn y'all
      zaterdag 11 maart 2006 @ 01:25:55 #46
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35930946
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:11 schreef Qunix het volgende:
    Mag mijn site in de OP?
    Zoiets?
    pi_35931054
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef uppie83 het volgende:
    Misschien handig om 10 uit de lijst met vorige delen te halen en daar het huidige deel van te maken
    Done.
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef Zeurberus het volgende:
    Wat mij betreft mag je site erin...kan me voorstellen dat je wilt omdat het veel tijd en moeite heeft gekost , vooral qua tekst enzo
    Uhmm, ik had geen onderwerp. Site was dood. Nu leeft hij weer en met een mooi onderwerp.
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:25 schreef Orealo het volgende:
    Zoiets?
    Danke

Edit1: Als er nog iets veranderd moet worden mag je het melden hoor

Edit2: Ik ga me nest in... Mzl.

[ Bericht 12% gewijzigd door Qunix op 11-03-2006 01:51:03 ]
    pi_35931710
    O mijn god. Wat is er allemaal in de tussentijd gebeurt! ik ging weg om 22.30
    Ik denk zal wel op tijd zijn voor de OP. Maar goed Orealo heeft em weer (ook al is het geen carnaval weer)

*inlees.

LUSTRUM! :D:D
    pi_35931725
    Waaaaa kawai Animenia! inclusief OP plaatje ^_^
    pi_35931748
    SureZal is ook weer van de partij
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35931754
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik aan de NewType beginnen
    Dat is een blad waarvan 3 versies (Japanse, Amerikaanse en nog eentje) uitkomen over de hele wereld waarvan een in Japan zelf. Het blad is alleen wel duurder dan de AniWay, maar hij is ook een stuk dikker. En ze volgen (als je de amerikaanse versie wilgt) de Amerikaanse markt. Ook zit er altijd een poster in de Newtype (bij AniWay is dit nog niet zo heel lang). De reviews in de Newtype zijn ook een stuk langer.
    Posters uit een tijdschrift halen is zo 19TINA/Break out

[ Bericht 5% gewijzigd door outcast_within op 11-03-2006 02:41:37 ]
    pi_35931761
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Orealo het volgende:
    die kerstboom is offline, its mine I tell you
    Bitch
    En @ surezal. Daar gaat mijn poging tot hexa
    pi_35931767
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:01 schreef uppie83 het volgende:
    Ik zou zeggen kwartet jij het topic nog even vol, ik maak de OP niet aan En denk aan MIJ bij het maken van de OP
    Altijd he schat ^-^
    quote:
    Deel 10 alweer

Wederom een zeer nette OP natuurlijk

Waar de neuk is het eerbetoon aan de vrouwelijke otaku's gebleven? Naja die bewaren we dan maar voor deel 20 ofzo.
    ^-^ oja de nu met vrouwen actie dat was iets te triest zelfs voor otaku begrippen

@orealo: http://dot.swize.com/avatars/byakuya.gif (kan wel bij de almost sectie. Weer een nieuwe rij beginnen )
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
    Deel 10

Ons topic.. Wat heb je gedaan?
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Omdat ik wel een Xbox360 wil hebben Hoop dat het snel voorbij is die actie

En ik ben heel blij met mn level up hoor
    Ah het zij je vergeven. Vooral omdat je een vrouw bent

[ Bericht 72% gewijzigd door outcast_within op 11-03-2006 02:39:05 ]
      zaterdag 11 maart 2006 @ 02:37:47 #54
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_35931814
    Ik had gewoon moeite om verschil te zien tussen het plaatje en de echte dude van die cosplay gast.. Goed gedaan! Of is het de wodka die praat?
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
    pi_35931831
    Nee die kerel lijkt gewoon erg goed. ^_^

@JOR-AN: [Centraal] Het Grote Anime/Manga topic dl 9! Anime je mee? Dat hele maak mij lid gedoe ^-^
    pi_35932166
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 00:08 schreef Orealo het volgende:
    We feliciteren overgens ook Uppie en Blessed in de Hall of Fame, als jullie het daarmee eens zijn ?

maar ik ben geen echte otaku! ik heb wel veen anime gezien/veel manga gelezen, maar ik blijf toch een sociale limburger. Ik moet nou eenmaal mijn naam hoog houden hier in apeldoorn

Moet eerlijk gezegd wel melden dat er een potentie-vriendin aan komt, waardoor ik wat minder tijd over heb om hiet echt aanwezig te zijn...

Maar de meet gaat door! 22 april! wie kan mee?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 03:35:20 #58
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35932292
    mooie OP

jeetje het gaat snel man hier was bezig met een aantal animes te kijken moet nu slapen
    pi_35932425
    なんだっけ
      zaterdag 11 maart 2006 @ 08:54:57 #60
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35933351
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 04:01 schreef Crashcat het volgende:
    Otaku Muderer
    O M G
      zaterdag 11 maart 2006 @ 09:00:38 #61
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35933389
    Ik heb al je linkjes toegevoegd Outcast
    Nu ga ik ervandoor.
    Ben trouwens hevig DNAngel en Yumeria TV aan het uploaden.
    Ben ik even goed bezig he
      zaterdag 11 maart 2006 @ 10:39:30 #62
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35934350
    quote:
    Deel 10 alweer

* MaxiTitan gaat Ergo Proxy eens proberen...

Deel 10 alweer... 't gaat snel (zeker met al die slowchat enzo)...
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
      zaterdag 11 maart 2006 @ 12:48:46 #63
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_35937194
    Kan iemand het melden als Naruto kapt met die fillers? Echt geen zak aan zo -_-

Ben eindelijk de laatste helft van Trigun aan het binnen halen, 5 jaar geleden de eerste helft gezien en nu dan eindelijk de laatste 12 afleveringen

Iemand anders hier die een abo heeft op die nederlandstalige dragonball manga's van Glénat? die dingen komen elke maand weer later binnen
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_35939061
    Weet iemand trouwens wanneer Tsubasa Chronicles Season 2 begint ?
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      zaterdag 11 maart 2006 @ 14:52:19 #65
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35940420
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:54 schreef SureZal het volgende:
    Weet iemand trouwens wanneer Tsubasa Chronicles Season 2 begint ?
    volgens anime news network:
    2006-04-08 to 2006-09-30 (Season 2)
    2007-04 (Season 3)

ik ga vanavond weer nonstop anime kijken dus begin ik ook aan nieuwe series zoals Tsubassa Chronicles Trinity Blood en Tokyo Underground
    pi_35943558
    thnx
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35947994
    Bloody Hell... Ergo proxy was inderdaad super cool.

'k zit nog niet echt in 't verhaal ('t blijft allemaal 'n beetje vaag in de eerste episode), maar de fansub die ik gezien heb geeft zeer scherp beeld (1280×720) en 5.1 geluid, wat ik nog nooit heb gezien bij zoiets.

Goeie tip, hee.
    pi_35948042
    mmmmmmmmmm...... Negima
    なんだっけ
    pi_35948045
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Jordy-B het volgende:

'k zit nog niet echt in 't verhaal ('t blijft allemaal 'n beetje vaag in de eerste episode), maar de fansub die ik gezien heb geeft zeer scherp beeld (1280×720) en 5.1 geluid, wat ik nog nooit heb gezien bij zoiets.

Goeie tip, hee.
    Dat is dus die HD release die voor mij niet hoefde

Bij ep 2 word er al meer duidelijk en is er sprake van een verhaal.

De raw van ep 3 is ook al beschikbaar btw
    pi_35948471
    Nou... die hoefde dus mooi wel... 180 MB valt wel mee en de kwaliteit was echt wel de moeite waard.

De kwaliteit van de sub kan ik niet echt beoordelen, maar het lettertype kwam vast niet van VLC af... Het was wit, maar het zwarte randje eromheen was lang niet dik genoeg, dus het werd onleesbaar in de lichte scenes.
    pi_35949002
    quote:

Goeie tip, hee.
    welke fansub [toevallig SiftSubs?]
    k wil em ook wel gaan volgen (als hij leuk is dan )
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35949396
    De sub die ik zojuist gezien heb, was idd van Softsubs (volgens mij tegenwoordig Yoroshiku geheten)...

Is een mkv-bestand met ingepakte softsubs (dus je kan de ondertiteling uitschakelen, maar moet hem waarschijnlijk juist inschakelen)
    pi_35949669
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 02:53 schreef outcast_within het volgende:

Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!

@orealo: Voeg link toe
    Wil je niet werken met categorieën? Of dan tenminste film en serie scheiden?
    pi_35952717
    Wie gaater allemala naar Anime con?
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_35952816
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Canisfire het volgende:
    Als Guest or Gopher
    なんだっけ
    pi_35953095
    quote:
    waar en wanneer?

Is het dat evenement in Almelo?
    pi_35953177
    www.animecon.nl

30 juni tot 2 juli.
    なんだっけ
    pi_35958133
    Nieuwe EP(18) van Noein is vet
      zondag 12 maart 2006 @ 02:54:13 #79
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35958746
    quote:
    Ik ga er heen P:
    heb ook nog een kamer in theaterhotel
      zondag 12 maart 2006 @ 03:12:49 #80
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35958965
    quote:

Goeie tip, hee.
    zeker goeie tip
    aleen was het voor mij na vier uur anime gekeken te hebben beetje rare anime maar kon nog net bijbenen
    pi_35959163
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wil je niet werken met categorieën? Of dan tenminste film en serie scheiden?
    Bescheiden beginnen. ^-^ plus dit is toch al leuk vind ik. Volgende lustrum beter aanpakken.

Heb trouwens een aflevering van die HD dinges gedownload. Ben benieuwd.

Trouwens

BLOKKER DIVX SPELER IS VET oh mijn god. net vijftig afleveringen naruto gekeken o.i.d. op mijn tv ^-^. Goed spul.
    --
    Edit: FF bijgelezen in het Anistem topic. goed bezig Jordy-b

[ Bericht 16% gewijzigd door outcast_within op 12-03-2006 03:36:13 ]
    pi_35962058
    Wat nou... Ik gaf alleen aan dat dat me een betere methode leek...

Dat ze dat dan vervolgens ook gelijk gaan toepassen is toch niet mijn schuld? (trouwens... het werd door 'n enkeling al toegepast)...

maar goed... ik tel de boel dan wel voor je op, luie sodemieter...
    pi_35964421
    *Love hina verslaafd*
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_35964568
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Canisfire het volgende:
    *Love hina verslaafd*
    Ik wil er net mee beginnen ben benieuwd !

Heb zojuist Air afgekeken en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen.
      zondag 12 maart 2006 @ 14:35:32 #85
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35964848
    ik hoop dat ik dat anime stemmen goed gedaan heb

Heeft iemand hier trouwens de anime van Angel Sanctuary gezien? of weet mij hier iets over te vertellen?
    pi_35965525
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef Jordy-B het volgende:
    Wat nou... Ik gaf alleen aan dat dat me een betere methode leek...

Dat ze dat dan vervolgens ook gelijk gaan toepassen is toch niet mijn schuld? (trouwens... het werd door 'n enkeling al toegepast)...

maar goed... ik tel de boel dan wel voor je op, luie sodemieter...
    Luie Sodermieter! Nah fuck it. Al dat superieure gezeik van jou. Ik vind het best. Wat is er mis met een simpel systeem zoals die er toevallig nu uitrolde. Ja vast tig argumenten hou ze maar ik hoef ze niet meer te horen.
      zondag 12 maart 2006 @ 15:11:46 #87
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35965890
    jeeeeeeej ik sta in de OP
    pi_35966814
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 14:23 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Ik wil er net mee beginnen ben benieuwd !

Heb zojuist Air afgekeken en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen.
    Love hina is zeker humor
    En voor de perverts onder ons is het teasing gedeelte ook altijd leuk
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      zondag 12 maart 2006 @ 15:56:54 #89
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35967297
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Love hina is zeker humor
    En voor de perverts onder ons is het teasing gedeelte ook altijd leuk
    iemand ide nog een leuke ecchi weet
    zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD
    pi_35967378
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Luie Sodermieter! Nah fuck it. Al dat superieure gezeik van jou. Ik vind het best. Wat is er mis met een simpel systeem zoals die er toevallig nu uitrolde. Ja vast tig argumenten hou ze maar ik hoef ze niet meer te horen.
    Ga anders even huilen, joh.
      zondag 12 maart 2006 @ 16:05:43 #91
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35967591
    oi oi >_< does ff niet
    jubileum deel vervuilen met ruzie
    pi_35967672
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
    Ga anders even huilen, joh.
    Zoek geen ruzie man... Niveau van dit topic gaat zo naar beneden

[Shinsen-Subs]_xxxHOLiC_-_Manatsu_no_Yoru_no_Yume_[3A9E1399].avi gekeken en is een vage film
      zondag 12 maart 2006 @ 16:09:44 #93
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35967722
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 16:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Zoek geen ruzie man... Niveau van dit topic gaat zo naar beneden

[Shinsen-Subs]_xxxHOLiC_-_Manatsu_no_Yoru_no_Yume_[3A9E1399].avi gekeken en is een vage film
    waar ging de film dan over
    ben wel benieuwd of deze film the end of Evangelion in vaagheid kan overtreffen P:
    ik snap die nog steeds niet namelijk
    pi_35967864
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

waar ging de film dan over
    ben wel benieuwd of deze film the end of Evangelion in vaagheid kan overtreffen P:
    ik snap die nog steeds niet namelijk
    http://www.animenfo.com/a(...)xxxholic_manats.html

Description

The main character, Watanuki Kimihiro, is a high school student who has the ability to see what other people can’t see. He has been suffering from it. One day, he happens to enter a shop. The owner, Yuko, can grant anything one wishes for if he/she can pay enough for it. Thus, Kihimiro began to work as a part-timer in consideration for being granted his wish.

One day, Yuko receives an anonymous letter inviting her to an auction. Of course, many other enthusiastic collectors are also invited to the auction which takes place in an old mansion. However, something seems to be wrong. The auction-master doesn’t appear, the collectors are disappearing one by one and mysterious things are happening one after another.

What is being auctioned? Who invited them? Can Yuko and Watanuki escape from the mansion?
    holic-tsubasa.com

[ Bericht 21% gewijzigd door Qunix op 12-03-2006 16:19:06 ]
      zondag 12 maart 2006 @ 16:19:37 #95
    94080 VeX-
    pi_35968048
    Ik wist niet dat ep. 2 van ergo proxy al uit was. Ik ga maar eens op zoek.
    Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
      zondag 12 maart 2006 @ 16:52:06 #96
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35969028
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef uppie83 het volgende:
    Ik ga morgen de stad in (Amsterdam) Ik kan bij de ABS even kijken naar de animetijdschriften sectie en een lijstje maken, als ik goed had hebben zij een uitgebreide assortiment nederlands en engelstalige anime/manga tijdschrijften. Hmm misschien zelfs ook even manga neuzen
    Seen it all done it all, can't remember most of it
      zondag 12 maart 2006 @ 16:54:55 #97
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35969098
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 16:52 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ik ga morgen de stad in (Amsterdam) Ik kan bij de ABS even kijken naar de animetijdschriften sectie en een lijstje maken, als ik goed had hebben zij een uitgebreide assortiment nederlands en engelstalige anime/manga tijdschrijften. Hmm misschien zelfs ook even manga neuzen
    Cool Ik hoop dat ze de newtype hebben, want daar ben ik best geintreseerd in geraakt
      zondag 12 maart 2006 @ 16:56:04 #98
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35969127
    Niemand trouwens die iets afweet van Angel Sanctuary Anime?
    pi_35969379
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 16:05 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    oi oi >_< does ff niet
    jubileum deel vervuilen met ruzie
    kom op zeg... een animé verkiezing hebben om het hebben van een animéverkiezing... Dat zet gewoonweg geen zoden aan de dijk.

Er zit duidelijk geen denkwerk in... Geen categorieën betekent dat het een zooitje wordt, omdat iedereen een ander aspect belangrijker vindt. Daardoor krijg je dat de punten nogal breed verspreid worden, waardoor je geen duidelijke winnaar kan aanwijzen.
    Geen scheiding tussen serie en film... Terwijl beiden hun eigen charmes hebben en niet goed vergelijkbaar zijn.

En de manier van stemmen is er eentje voor een 'toernooi'-leider die er vooral weinig voor wil doen (met als gevolg dat iedereen die wil stemmen extra moeite moet doen).
    En het dan over topickapen hebben als ik aangeef dat ik het niet de meest handige methode vind (en pas na dat gevraagd te zijn aangeef wat ik dan wčl een handige manier vind) Laat me niet lachen, man.

Je doet maar wat je niet laten kan, maar zo'n prutsverkiezing is onzin en de moeite niet waard.
      zondag 12 maart 2006 @ 17:09:58 #100
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35969476
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

kom op zeg... een animé verkiezing hebben om het hebben van een animéverkiezing... Dat zet gewoonweg geen zoden aan de dijk.

Er zit duidelijk geen denkwerk in... Geen categorieën betekent dat het een zooitje wordt, omdat iedereen een ander aspect belangrijker vindt. Daardoor krijg je dat de punten nogal breed verspreid worden, waardoor je geen duidelijke winnaar kan aanwijzen.
    Geen scheiding tussen serie en film... Terwijl beiden hun eigen charmes hebben en niet goed vergelijkbaar zijn.

En de manier van stemmen is er eentje voor een 'toernooi'-leider die er vooral weinig voor wil doen (met als gevolg dat iedereen die wil stemmen extra moeite moet doen). En het ook over topickapen hebben als ik aangeef dat ik het niet de meest handige methode vind (en pas na dat gevraagd te zijn aangeef wat ik dan wčl een handige manier vind)...

Je doet maar wat je niet laten kan, maar zo'n animé-toernooi is onzin en de moeite niet waard
    Ja klopt.
    Maar boeiend?
    Als ik een ijsje ga halen bij de snackbar ga ik ook niet een routeplanner uitprinten en een bus reserveren.

Zullen we 't hierbij laten, en weer ontopic gaan?
      zondag 12 maart 2006 @ 17:46:04 #101
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35970491
    Idd... ben benieuwd naar het lijstje van Hopey
    ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_35970554
    Het is ontopic, Orealo.
      zondag 12 maart 2006 @ 18:05:52 #103
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35971122
    Net de 2 eps van Ergo Proxy gezien en hij bevalt mij zeer goed.

Dark Sci-fi, een donkere toekomst, het sfeertje bevalt mij wel.

Die HD versie is erg mooi, de laatste (en mijn eerste) HD fansub die ik hiervoor heb gezien waren van Kamichu.
    MaxiTitan City
    pi_35971236
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

bla bla bla
    Laat maar rusten. Ik vind jou teveel gedoe. Jij mij hoop ik ook.
    *finishes useless discussion.

--
    Ik ga denk ik lid worden van dat ene tijdschrift. Iemand die geduld heeft totdat mijn inschrijving voltooit is en wilt gebruik maken van die ene maak een lid actie?

[ Bericht 20% gewijzigd door outcast_within op 12-03-2006 20:50:27 ]
    pi_35971559
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Immoral sisters misschien
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_35971657
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

iemand ide nog een leuke ecchi weet 
    zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD

ik test ff die link in de op voor je ^_^

Edit:

Ai Yori Aoshi - TV - 24 Episodes - 20 votes -

Aoi Sakuraba, heir to the Sakura department store, has only one thing on her mind-- her beloved. Betrothed from a very young age, she has been in love with him, Kaoru Hanabishi, ever since. After Kaoru left his family, their bethrothal was nullified. Aoi sets out to find him. Will they be able to stand against the barriers that will try to keep them apart?

--------------------------------------------------------------------------------

Chobits - TV - 26 Episodes - 11 votes -

Having failed to earn admission to a university, Hideki Motosuwa has moved to the big city, determined to study his hardest for next year's exams. However, an unusual distraction presents itself one unsuspecting day in the form of Chii, a robotic young girl that has been discarded in the trash. In a world where an increasing number of people turn to these 'persocons' for company, the bonds and limits of human relationships are tested as flesh manages to fall in love with the machine itself...

--------------------------------------------------------------------------------

Oh! My Goddess - OVA - 5 Episodes - 9 votes -

Keiichi Morisato is just your average college student until one day, fate interjects as he makes a call for take-out food. Unknown to him, he reaches the Goddess Help Line, and contacts a goddess named Belldandy, who grants him a wish. Thinking it to be a joke, Keiichi wishes for her to be his girlfriend 'forever'.

Onegai Teacher - TV - 12 Episodes - 8 votes -

Kei Kusanagi is a shy teenage boy with no romantic experience whatsoever... until he finds out that his hot new teacher is actually an alien! In order to conceal her identity, the two are forced into a pretend marriage... but is it really a pretense, or are they actually falling in love?

Tenchi Muyo! - OVA - 13 Episodes - 6 votes -

Tenchi is just an ordinary boy with an ordinary life. One day, he accidentally released a very dangerous demon, who somehow ended up living with Tenchi before long. Her presence attracts two princesses and a pair of police officers from space, and needless to say, chaos, hilarity, and romance ensues.

--------

Ben benieuwd of je een van deze series gaat uitproberen.
    Vertel je meteen of het een goede tip was?
    pi_35972897
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Net echt Love Hina-achtig, maar ik heb gister Ebichu - The housekeeping Hamster gezien... Intens grappige serie en behoorlijk ecchi.
      zondag 12 maart 2006 @ 21:33:22 #108
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35973260
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Immoral sisters misschien
    Dude das hentai >.>
    Zag het op Usenet in die map staan XP

Ik ga eens kijken of die serie wat is Jordy

Chobits heb ik al gezien
    onegai Teacher heb ik ook gezien
    Oh my goddess heb ik thuis liggen op DVD (gekocht )
    Tenshi Muyo ook gezien

Ik ga Ai Yori Aoshi es proberen P:
    thx ;]

[ Bericht 26% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 12-03-2006 21:38:26 ]
      zondag 12 maart 2006 @ 21:51:20 #109
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_35973978
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef MaxiTitan het volgende:
    Net de 2 eps van Ergo Proxy gezien en hij bevalt mij zeer goed.

Dark Sci-fi, een donkere toekomst, het sfeertje bevalt mij wel.

Die HD versie is erg mooi, de laatste (en mijn eerste) HD fansub die ik hiervoor heb gezien waren van Kamichu.
    Dan moet je (raad ik je aan) Pale Cocoon kijken. Erg kort, ERG goed.
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
      zondag 12 maart 2006 @ 22:43:14 #110
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35976239
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

Dude das hentai >.>
    Zag het op Usenet in die map staan XP

Ik ga eens kijken of die serie wat is Jordy

Chobits heb ik al gezien
    Tenshi Muyo ook gezien

thx ;]
    probeer eens Green Green Tv ik moest echt erg lachen en er zit veel ecchi in dus
    probeer Kragamuffin ik mag geen link doorgeven dus googlen
    pi_35976435
    Plus punten orealo voor het idee. Alleen volgende keer maar wat minder officeel aankondigen enzo. het had zo mooi kunnen zijn he.
    volgend jaar weer!
    pi_35976526
    Orealo. Mail!

Edit: Live action gerelateerd! ^-^
      zondag 12 maart 2006 @ 22:58:27 #113
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35976805
    Ja volgend jaar weer bedankt voor de mail!

Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
    pi_35976971
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    Chobits heb ik al gezien
    Tenshi Muyo ook gezien

thx ;]
    Er is een spin-off van Onegai Teacher: Onegai Twins... Niet zo leuk als Onegai Teacher, maar wel lekker veel conflicten...

Een andere leuke serie is Mahoromatic. Deze gaat over een gevechtsrobot, Mahoro, die soort van met pensioen mag. Ze brengt haar dagen door als huishoudster voor een jonge scholier die alleen woont. Boel humor, pietsie ecchi en redelijk wat actie, en 'n dramatische rode draad.

En natuurlijk Hanaukyo Maid-tai. Over een twaalfjarige jongen die naar Tokyo vertrekt om bij z'n opa te gaan wonen. Zijn opa blijkt echter overleden en het landhuis is zijn erfenis. Het landhuis en de honderden maids die 24/7 voor hem klaarstaan en graag wat extra service bieden.
    Behoorlijk ecchi, dus.
    pi_35977001
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:

Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
    Heb je die post van surezal nog eens bekeken?
    OP bij live action ergens ^-^
    pi_35978530
    Matig.. Volgens mij werd er een post van mij zonder mededeling verwijderd op de forum van Aniway
    なんだっけ
    pi_35979080
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Crashcat het volgende:
    Matig.. Volgens mij werd er een post van mij zonder mededeling verwijderd op de forum van Aniway
    Dit is geen FB van aniway
    maar goed *toont interesse. Wat had je geschreven dan?
      maandag 13 maart 2006 @ 00:14:30 #118
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35979240
    Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
    pi_35979329
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
    Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
    Told ya so

De raw van deel 3 is gister uitgekomen , dus deze week ergens denk ik
    pi_35979593
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 00:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dit is geen FB van aniway
    maar goed *toont interesse. Wat had je geschreven dan?
    Een linkje naar deze site http://codyscoop.com/gk.shtml
    Mwah.. het is voor mij niet de eerste keer, maar toch
    なんだっけ
    pi_35979824
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:

check idd ff mijn post. ik kan je Hana Yori Dango wel aanraden, die vond ik erg goed.. Maaar die lijkt niet op Densha, volgens mij lijkt geen enkele LA op Densha (ik ben er iig nog geen tegen gekomen, en ik ben best wel een LA/JDrama addict.)
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35979841
    Hij vraagt toch om 'n animé-serie?
    pi_35979885
    ohw ja te snel gelezen my bad
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35980270
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
    Bij Yoroshiku & Anime-United is de release meestal donderdags. Nog snel even Noein ep 18 kijken.
    Het wordt met elke nieuwe ep interessanter. Nog maar 6 eps te gaan jammer genoeg, want ik kan er geen genoeg van krijgen.
      maandag 13 maart 2006 @ 01:59:21 #125
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35980811
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef outcast_within het volgende:

Ik ga denk ik lid worden van dat ene tijdschrift. Iemand die geduld heeft totdat mijn inschrijving voltooit is en wilt gebruik maken van die ene maak een lid actie?
    Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?
    pi_35981183
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?
    Newtype USA of Japan
    なんだっけ
      maandag 13 maart 2006 @ 07:26:54 #127
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35981784
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Mjah, de Aniway is relatief goedkoop en goed, en sowieso in nederland te verkrijgen met abbo
    pi_35983329
    quote:
    Chobits - TV - 26 Episodes - 11 votes -

Having failed to earn admission to a university, Hideki Motosuwa has moved to the big city, determined to study his hardest for next year's exams. However, an unusual distraction presents itself one unsuspecting day in the form of Chii, a robotic young girl that has been discarded in the trash. In a world where an increasing number of people turn to these 'persocons' for company, the bonds and limits of human relationships are tested as flesh manages to fall in love with the machine itself...
    Chobits heeft een heel hoog

aaaaaaaaaaaaah..
    Gehalte maar er gebeurd niet echt veel .
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_35985324
    Vorig weekeinde heb ik eindelijk de meuk binnengekregen:

Cardcaptor Sakura (episodes en films)
    FullMetal Alchemist, The Movie. The conqueror of Shambara
    Samurai Champloo laatste 13 episodes.

De FullMetal Alchemist film is leuk, maar ik had er meer van verwacht. Nu lijkt het alsof ze het open einde van de episodes een beetje hebben willen uitleggen, maar de film zelfs heeft ook nog een open einde. Lekker is dat.

Samurai Champloo loopt ook zo lekker vaag af. Het einde van de zoektocht is flauw opgezet. Er zitten wel een paar hele gave episodes in, bijvoorbeeld over "tagging".

Cardcaptor Sakura is blij, heel erg blij. Typisch een Clamp productie Maar nog lang niet afgekeken.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_35985949
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 00:44 schreef SureZal het volgende:
    ohw ja te snel gelezen my bad
    my bad 2

@upp. En je moet ergens beginnen. Zie aniway als een soort van instap model ^-^
      maandag 13 maart 2006 @ 14:48:39 #131
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35991237
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:

Cardcaptor Sakura (episodes en films)
    FullMetal Alchemist, The Movie. The conqueror of Shambara
    Samurai Champloo laatste 13 episodes.

De FullMetal Alchemist film is leuk, maar ik had er meer van verwacht. Nu lijkt het alsof ze het open einde van de episodes een beetje hebben willen uitleggen, maar de film zelfs heeft ook nog een open einde. Lekker is dat.

Samurai Champloo loopt ook zo lekker vaag af. Het einde van de zoektocht is flauw opgezet. Er zitten wel een paar hele gave episodes in, bijvoorbeeld over "tagging".

Cardcaptor Sakura is blij, heel erg blij. Typisch een Clamp productie Maar nog lang niet afgekeken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_35992213
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_36014853
    net begonnen met 'Sekai Chuushin De', ben nu bij ep 2 en de serie is wel goed (tot nu toe)
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      dinsdag 14 maart 2006 @ 10:22:20 #134
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36015398
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:

Dus wel/niet een must see?
      dinsdag 14 maart 2006 @ 10:28:52 #135
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36015563
    IK BEN ZO BENIEUWD NAAR DE LIVE ACTION MOVIE VAN DEATHNOTE!
    iemand deatnotefan?
    ik wel

ps: ben verliefd op "L"
    With love,
      dinsdag 14 maart 2006 @ 10:29:57 #136
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36015590
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef GinzaGirl het volgende:
    IK BEN ZO BENIEUWD NAAR DE LIVE ACTION MOVIE VAN DEATHNOTE!
    iemand deatnotefan?
    ik wel

ps: ben verliefd op "L"
    Ken ik niet
    Vertel
    pi_36015591
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef Orealo het volgende:
    Dus wel/niet een must see?
    Hmm, toch wel Zeker als je een "WTF!?!?!?"-gevoel had na de allerlaatse episode.
    Zet je verwachtingen in ieder geval niet te hoog voor de film.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      dinsdag 14 maart 2006 @ 10:32:34 #138
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36015669
    Deathnote gaat over deathgods (weet ff japanse woord niet meer) shinigami, ja dat was het, anyways,
    1 van die shinigami is zijn deathnote vergeten op aarde,.
    een jongen vindt hem, en als ie iemands naam erin op schrijft en het hoofd van diegene erbij " pictured" dan gaat diegene dood.
    het klinkt een beetje lame want ik kan gewoon niet leuk vertellen, maar het is echt een hele coole serie
    en er komen dus binnenkort 2 live action films van uit waarvan de hoofdrolspeler (dacht ik) uit Battle Royale komt
    With love,
    pi_36015850
    hoe ziet die L eruit dan? ^_^
    maar goed nog meer shinigami Tof
      dinsdag 14 maart 2006 @ 10:41:54 #140
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36015891
    Ff plaatje zoeken:

dit is hem bv
    With love,
    pi_36016100
    Weet je al al wie hem gaat spelen in de live-action?
    Op zich wel een redelijk standaard uiterlijk. Kijken of die actuer ook zo'n spitse kin heeft ^-^
      dinsdag 14 maart 2006 @ 10:55:27 #142
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36016182
    Ja maar die is niet zo leuk, ik weet ff zn naam niet meer.. shit..
    Ken'ichi Matsuyama
    that's the one!
    With love,
    pi_36016303
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef GinzaGirl het volgende:
    Ja maar die is niet zo leuk, ik weet ff zn naam niet meer.. shit..
    Ken'ichi Matsuyama
    that's the one! [afbeelding]
    Verrek! die kin klopt echt
      dinsdag 14 maart 2006 @ 11:02:49 #144
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36016360
    ja maar ik vind L veel schattiger :S
    With love,
    pi_36019384
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
    Hmm, toch wel Zeker als je een "WTF!?!?!?"-gevoel had na de allerlaatse episode.
    Zet je verwachtingen in ieder geval niet te hoog voor de film.
    Het is al even terug dat ik FMA heb afgekeken maar moet zeggen dat ik het niet zozeer een slecht einde vond. Hoe dan ook ga ik toch maar is op zoek naar de film, ben toch wel benieuwd.
    pi_36020068
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 12:51 schreef Koranaga het volgende:
    Het is al even terug dat ik FMA heb afgekeken maar moet zeggen dat ik het niet zozeer een slecht einde vond. Hoe dan ook ga ik toch maar is op zoek naar de film, ben toch wel benieuwd.
    De film knoopt een paar losse eindjes van de serie aan elkaar, maar laat er ook een hoop liggen.

Voor als je nog meer wilt weten:
    SPOILER
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      dinsdag 14 maart 2006 @ 13:16:09 #147
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36020105
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

De film knoopt een paar losse eindjes van de serie aan elkaar, maar laat er ook een hoop liggen.

Voor als je nog meer wilt weten:
    SPOILER
    Lost de film dat probleem op? (van je spoiler)
    pi_36020413
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
    Lost de film dat probleem op? (van je spoiler)
    Het wordt wel een spoiler topic zo
    SPOILER
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      dinsdag 14 maart 2006 @ 13:26:59 #149
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36020461
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het wordt wel een spoiler topic zo
    SPOILER
    SPOILER
    En toch ga ik 'm ff kijken
    pi_36020690
    Laatste melding voor aniway member om 50% korting te krijgen op je abbo. Ik ga morgen lid worden.
    pi_36021160
    Warempel! Tachikoma's uit ghost in de shell bestaan echt!

[ Bericht 20% gewijzigd door Mr_Belvedere op 14-03-2006 14:29:26 ]
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_36021515
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef outcast_within het volgende:
    Laatste melding voor aniway member om 50% korting te krijgen op je abbo. Ik ga morgen lid worden.

@belvedere wat doet dat plaatje hier opeens?

Edit: I was just trying to help

[ Bericht 13% gewijzigd door outcast_within op 14-03-2006 14:12:23 ]
    pi_36021658
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef outcast_within het volgende:

@belvedere wat doet dat plaatje hier opeens?
    Als je dat niet weet heb je Ghost In The Shell:Stand Alone Complex niet gezien
    Ik haal 'm zo wel weg anders is de hoster van het plaatje dadelijk door al zijn bandbreedte heen
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      dinsdag 14 maart 2006 @ 14:20:39 #154
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36022231
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef outcast_within het volgende:
    Hmm... dus dat zou betekenen dat ik een jaar voor 10 euro lid zou zijn??? Dan wil ik het wel een jaar proberen
    pi_36022519
    Ja als je al lid bent

Maar goed als ik lid ben dan delen we de korting die je krijgt dan kost ie 15E en als iemand jou weer aanmeld en weer deelt kost ie idd nog maar 10E
      dinsdag 14 maart 2006 @ 14:35:13 #156
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36022684
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef outcast_within het volgende:
    Ja als je al lid bent

Maar goed als ik lid ben dan delen we de korting die je krijgt dan kost ie 15E en als iemand jou weer aanmeld en weer deelt kost ie idd nog maar 10E
    Je bedoelt als ik daarna weer iemand aanmeld
    pi_36022933
    ik bedoel als iemand jou weer aanmeld dat hij jou heeft aangemeld.

Edit als je lid word. kun je een lid toewijzen als doorverwijzer.
    die krijgt 10E korting als ie deelt met jou 5E

als iemand anders lid word die jou toewijst als doorverwijzer (wanneer jij al lid bent) en jij deelt je korting met hem dan heb je weer 5E korting.

[ Bericht 12% gewijzigd door outcast_within op 14-03-2006 16:19:01 ]
      dinsdag 14 maart 2006 @ 14:46:28 #158
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36023052
    Ik begrjip er niks van ahha
    With love,
      dinsdag 14 maart 2006 @ 14:54:33 #159
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36023324
    Ik ook niet... hoe kan ik nou 2 keer aangemeld worden Als jij me aanmeld dan ben ik aangemeld en als ik dan nog een keer wordt aangemeld heb ik 2 abbonementen, maar dan voor 10 euro Klopt vast niet
      dinsdag 14 maart 2006 @ 16:06:18 #160
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36025840
    Ik wil het ook wel voor 10 euro, maar dat kan idd dus niet als ik niet al lid ben? :p
    haha uppie, je bent dit keer niet alleen
    With love,
      dinsdag 14 maart 2006 @ 16:07:37 #161
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36025883
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 16:06 schreef GinzaGirl het volgende:
    Ik wil het ook wel voor 10 euro, maar dat kan idd dus niet als ik niet al lid ben? :p
    haha uppie, je bent dit keer niet alleen
    Oh kijk trouwens eens een derde dame in het topic

En welkom nog
      dinsdag 14 maart 2006 @ 16:13:01 #162
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36026055
    Konnichiwa
    ik was laatst, nou ja, best wel tijd geleden al, in Almere ofzo, en daar hadden ze allemaal manga liggen en een soort Japanse week, daar was ook een journalist van Aniway en die had een foto van mij gemaakt leuk he!?
    With love,
    pi_36027390
    Oef even gemist, druk gehad

Yeah Lustrum
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      dinsdag 14 maart 2006 @ 17:09:08 #164
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36027939
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef GinzaGirl het volgende:
    Konnichiwa
    ik was laatst, nou ja, best wel tijd geleden al, in Almere ofzo, en daar hadden ze allemaal manga liggen en een soort Japanse week, daar was ook een journalist van Aniway en die had een foto van mij gemaakt leuk he!?
    Als jij dat leuk vindt Maar goed, weet je ook of je foto wel geplaatst is en zo ja bij wat voor soort artikel? Of vertellen ze dat niet en schieten ze zomaar lukraak foto's van iedereen in zo'n week
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef Agiath het volgende:
    Oef even gemist, druk gehad

Yeah Lustrum
    Ja ... al sinds afgelopen zaterdag
      dinsdag 14 maart 2006 @ 17:11:30 #165
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_36028010
    Eindelijk Blood+ 20
    pi_36028174
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 17:11 schreef stroopje het volgende:
    Eindelijk Blood+ 20
    Die heb ik al sinds donderdag , welke group volg jij?
    pi_36029190
    Gister nieuwe manga gekocht, ik had een tussenuur, dus ging ik even winkelen
    Ik wou eigenlijk deel 2 van Alice 19th, maar die was er niet meer
    Toen maar 20th Century Boys (ofzo) gekocht, was het enige dat ze nog hadden.
    Is opzich wel leuk, beetje raar soms alleen. En ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar deel 2 hiervan
    pi_36029348
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
    Gister nieuwe manga gekocht, ik had een tussenuur, dus ging ik even winkelen
    Ik wou eigenlijk deel 2 van Alice 19th, maar die was er niet meer
    Toen maar 20th Century Boys (ofzo) gekocht, was het enige dat ze nog hadden.
    Is opzich wel leuk, beetje raar soms alleen. En ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar deel 2 hiervan
    Jou moest ik ff hebben

Hopey heeft geen zin om het vrouwelijke geslacht alleen te respresenten op de meeting van 22 april a.s.

Jij komt ook wel ff langs he
    pi_36029541
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 17:16 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Die heb ik al sinds donderdag , welke group volg jij?
    Shinsen... ik heb hem net gekeken.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 18:09:39 #170
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_36029608
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 18:06 schreef Qunix het volgende:

[..]

Shinsen... ik heb hem net gekeken.
    Ik ook shinsen ben nu aan het binnenhalen kan niet wachten
    pi_36029979
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 17:58 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Jou moest ik ff hebben

Hopey heeft geen zin om het vrouwelijke geslacht alleen te respresenten op de meeting van 22 april a.s.

Jij komt ook wel ff langs he
    Ik zou wel willen, maar ik vrees dat ik dan in Parijs zit..
    En bovendien heb ik geen zin om alleen helemaal naar Utrecht te komen met de trein

Dus ik ben er niet bij deze keer denk ik, hopelijk een volgende meeting
    pi_36030554
    pfffff , Parijs verkiezen boven ons
      dinsdag 14 maart 2006 @ 19:31:00 #173
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36031957
    Beetje teleurstellend idd Maar goed misschien dat er nog andere animé dames zijn die wel komen zodat Hopey het ook aan durft (eigenlijk verkeerde onderwerp voor dit topic.... maar hij begon )
      dinsdag 14 maart 2006 @ 20:29:55 #174
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36034097
    We hebben sowieso een aardig lijstje
    En 't lijkt me heel tof
      dinsdag 14 maart 2006 @ 20:32:27 #175
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_36034177
    whahahha
    * Kabuto_Raiger ligt in een deuk om Full metal Panic Fumoffu

zwaar grappig enzo
    pi_36035265
    Samurai Champloo is echt zooo vet, de combinatie van hip-hop muziek met zwaarden
    SPOILER
    pi_36035648
    Je krijgt later in de serie ook 'n aflevering waarin Nederlands gesproken wordt. Alleen hebben ze 'n klein foutje in de vertaling gemaakt, waardoor het bijzonder grappig klinkt.
    pi_36039163
    En kijk tevens maar uit naar de Baseball ep , die is ook

Over FMP:F , ik vind het zelf de leukste van de 3 serie's omdat er echt GEEN serieuze stukken in zitten.

Full Metal Panic: The Second Raid is ook zwaar goed maar ik vind het nog steeds schandalig dat die maar 13 eps is. Had gewoon een dikke 26 moeten zijn

Ik ga zo maar eens Black Cat 20 kijken
    pi_36039236
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef Jordy-B het volgende:
    Je krijgt later in de serie ook 'n aflevering waarin Nederlands gesproken wordt. Alleen hebben ze 'n klein foutje in de vertaling gemaakt, waardoor het bijzonder grappig klinkt.
    Kick! Dus de subbers vertalen het dan verkeerd? Of spreken ze het verkeerd uit?
    pi_36039351
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Agiath het volgende:

[..]

Kick! Dus de subbers vertalen het dan verkeerd? Of spreken ze het verkeerd uit?
    Ik geloof beide , maar het is wel verstaanbaar !

Dus niet dat wij hollanders ineens duits praten zoals bij de meeste films
    pi_36039399
    Ze spreken het prima uit, maar de mensen die de Nederlandse tekst hebben ingesproken (wel Nederlanders, btw) gebruiken het verkeerde woord. Een van de Nederlanders wordt trouwens wel door 'n Japanner ingesproken...

De spoiler vertelt je weinig over het verhaal, maar toch even tags
    SPOILER
    pi_36039446
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik geloof beide , maar het is wel verstaanbaar !

Dus niet dat wij hollanders ineens duits praten zoals bij de meeste films
    Austin Power: Goldmember (al deden die het express lijkt me)

Ook in sommige Friends afleveringen spreken ze opeens Nederlands, dat is echt raar, op het eerste gehoor versta je het niet eens, omdat je zo gefocused bent op het Engels...
    pi_36040983
    Ja Hoi. Ik kom ook weer eens langs .
    Hoop series zie ik hier... maar een hoop series die ik volg lees ik dan weer niks van. Nahja.

Series die ik momenteel nog volg zijn:

-Cardcaptor Sakura ( Damn.. Kiddy.. maar erg leuk, 56 eps gezien nu)
    - Pani Poni Dash! Te briljant grappig voor woorden gewoon.
    - Karin, Niet te veel bij voorstellen, wel vermakelijk.
    - Lemon Angel Project. Serie over het vormen van een girlband. Nog niet helemaal overtuigd enzo, maar de OP is zooow tof.
    - Magikano, komedie anime. Boy, Girl, Bepaalde situaties. Standaard dus. Leuk voor tussendoor.
    - REC, Supertoffe serie met een aardig volwassen thematiek. Verfrissend en erg leuk.
    Verder volg ik nog van alles. .

Gisteren heb ik eindelijk Negima afgezien. De manga blijft zoooooow veel beter. Gisteren ook XXXholic meegepikt. Supertoffe film, bij de manga die momenteel toch wel mn favoriet dreigt te gaan worden. Die tekenstijl is gewoon te geweldig. De bijpassende Tsubasa film was ook vermakelijk.

Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 23:07:49 #184
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36041018
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Agiath het volgende:
    Samurai Champloo is echt zooo vet, de combinatie van hip-hop muziek met zwaarden
    SPOILER
    Super serie kreeg niet voor niets mijn 2 punten in dit topic -> Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!
    pi_36041628
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Agiath het volgende:
    ''t wordt nog veeel vetter Echt een topserie.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_36042690
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Jordy-B het volgende:
    Ze spreken het prima uit, maar de mensen die de Nederlandse tekst hebben ingesproken (wel Nederlanders, btw) gebruiken het verkeerde woord. Een van de Nederlanders wordt trouwens wel door 'n Japanner ingesproken...

De spoiler vertelt je weinig over het verhaal, maar toch even tags
    SPOILER
    SPOILER
    pi_36043011
    Sekai Chuushin De
    (Drama; ben nu bij ep6)
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_36043139
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef SureZal het volgende:
    Sekai Chuushin De
    (Drama; ben nu bij ep6)
    Waar is Rew?
    pi_36043619
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Waar is Rew?
    Rew is voor het laatst op 8 Maart op dit forum gespot in dit topic

Apple Slowchat - Deel 48

[Edit]
    Hee jij hieronder.... anders maak je je posts in dit topic even zinnig ofzo
    [/Edit]

[ Bericht 25% gewijzigd door uppie83 op 15-03-2006 00:34:55 ]
    pi_36043664
    bah wie doet er nu aan slowchat?

Hoe oud voel jij je?

[ Bericht 25% gewijzigd door outcast_within op 15-03-2006 10:14:20 ]
    pi_36044267
    Net dus Black Cat 20 gekeken en de serie gaat echt achteruit
    SPOILER
    pi_36044285
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:58 schreef Zeurberus het volgende:
    Net dus Black Cat 20 gekeken en de serie gaat echt achteruit
    SPOILER
    Een serie waarin dat grappig zou moeten wezen
    pi_36044328
    vind het stiekem ook best grappig
    pi_36044330
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:59 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Een serie waarin dat grappig zou moeten wezen
    Geloof me , gezien de huidige 'spanning' in de serie is die naam volkomen serieus.

Het is opzich best een aardige serie maar door dit soort geintjes word het voor mij dus nooit een top 3
      woensdag 15 maart 2006 @ 08:43:09 #195
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_36045991
    Iemand die de muziek van Gravitation heeeft.
    DIe is namelijk erg vet, alleen ben niet zo gek op Shounen-ai series zeg maar
    und dat is een understatement
    pi_36049756
    Kut van-leest

Ik wacht nu al 3 weken op akira SE
    Steeds mailen ze maar
    quote:
    Helaas moeten wij je mededelen dat (een gedeelte van) je bestelling van ordernummer: 025877410021066 een vervelende vertraging heeft opgelopen.

Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en verwachten je alsnog binnen ongeveer 7 werkdagen te kunnen leveren. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.

Indien je binnen 7 werkdagen het ontbrekende artikel nog niet ontvangen hebt, dan zijn onze leveranciers helaas nog steeds niet in staat geweest om te leveren. Je order blijft, tenzij je besluit om te annuleren, uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.

We houden je per e-mail op de hoogte van alle wijzigingen in de status van je bestelling. Bovendien kan je de status ook altijd terugvinden op onze site in het orderoverzicht.

We sturen je ook nog een e-mail op de datum van daadwerkelijke verzending zodat je dan weet dat je bestelling aan je verzonden is.

Mocht je de bestelling liever willen annuleren, dan kun je ons dit laten weten via ons “ contactformulier” op onze website.

ORDER INFORMATIE

Het ordernummer van je bestelling is: 025877410021066
    article number artist title items ordered order status
    505757 DVD Akira Special Edition 1 in behandeling

ORDERSTATUS PER ARTIKEL:

Van je order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:

"Reeds eerder geleverd": Dit betekent dat het betreffende artikel reeds in een eerdere zending aan je is verzonden.
    "In behandeling": Dit betekent dat het betreffende artikel is besteld bij onze leveranciers en binnen ongeveer een a twee weken aan je verzonden wordt. LET OP: indien je het ontbrekende artikel binnen een termijn van 2 weken nog niet ontvangen hebt is er sprake van een leveringsprobleem bij onze leveranciers. Je order blijft uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.
    "Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag aan je verzonden wordt.

Vragen of opmerkingen? Op onze site kan je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

Wij wensen je nu alvast veel kijk- of luisterplezier met je bestelling en zien je graag weer terug op onze site of in een van onze winkels!

Met vriendelijke groet,
    Het team van vanLeest

- p.s. Dit is een automatisch gegenereerde mail –
    Deze heb ik nou al 2 keer gehad
    Ik wil akira
      woensdag 15 maart 2006 @ 11:34:59 #197
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36049931
    Nou ik heb twee maanden geleden een mangaboekje van Peach Girl besteld, ik wacht nog steeds op een belletje haha
    With love,
    pi_36049969
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 11:34 schreef GinzaGirl het volgende:
    Nou ik heb twee maanden geleden een mangaboekje van Peach Girl besteld, ik wacht nog steeds op een belletje haha
    Gaat weer lekker hier dan
    pi_36050169
    Oja ik hoor veel goeie dingen over blood+
    Wat is dat voor serie? en wat is de beste subber?
    pi_36050736
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Agiath het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ik denk niet dat ze enig idee hebben waar ze het voor hebben ingesproken... Ja 'n animatie, maar het hoe en waarom zal wel niet duidelijk gemaakt zijn. Het is echt zo'n typische woordenboekvertaalfout.
    pi_36050768
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef Agiath het volgende:
    Oja ik hoor veel goeie dingen over blood+
    Wat is dat voor serie? en wat is de beste subber?
    Het is de TV-serie na de succesvolle, korte speelfilm.

Actie/horror...
    pi_36053949
    Ik zie af en toe de naam fruits baskets verschijnen.
    Iemand hier iets van gezien?
      woensdag 15 maart 2006 @ 13:42:56 #203
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36054127
    Jaaa
    I'm loving it
    lekker girlie,
    toch ook wel interessant omdat het over chinese horoscopen gaat enzo,
    en er zitten natuurlijk vette hunks in :p haha grapje.
    With love,
    pi_36054219
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef GinzaGirl het volgende:
    Jaaa
    I'm loving it
    lekker girlie,
    toch ook wel interessant omdat het over chinese horoscopen gaat enzo,
    en er zitten natuurlijk vette hunks in :p haha grapje.
    Hmm vond kimi ga nozomu eien ook wel leuk 2punten.
    En ik las ergens een kort verhaaltje over een rat en een kat en een feest. Klonk wel grappig. Als er meer van dat soort spul in zit
    pi_36054252
    Weet iemand trouwens of die Golden Sun anime nog komt ?
    Of is die al lang uit ?
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_36054305
    http://www.animenfo.com/animetitle,165,fywzcb,fruits_basket.html

Onder andere hier, maar ook ergens anders zag ik dat het hoofdgenre/ een van de hoofdgenre's komedie is Altijd leuk om een serie te zien die helemaal bol staat van die Japanse idioterie
      woensdag 15 maart 2006 @ 13:51:18 #207
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36054454
    Ja, het gaat helemaal over die astrologie enzo,
    want de kat en de rat die hadden ruzie zegmaar omdat de kat (of juist de rat) tegen de ander had gezegd dat er geen feest was ofzo.
    en 1 van die jongens die dus kat is, die heeft steeds ruzie met de jongen die rat is
    With love,
    pi_36054610
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef GinzaGirl het volgende:
    Ja, het gaat helemaal over die astrologie enzo,
    want de kat en de rat die hadden ruzie zegmaar omdat de kat (of juist de rat) tegen de ander had gezegd dat er geen feest was ofzo.
    en 1 van die jongens die dus kat is, die heeft steeds ruzie met de jongen die rat is
    Dus het is een Japanse serie over Chinese horoscopen... Wat is daar logisch aan
      woensdag 15 maart 2006 @ 13:57:05 #209
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_36054659
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Canisfire het volgende:
    Weet iemand trouwens of die Golden Sun anime nog komt ?
    Of is die al lang uit ?
    Komt er een anime van Golden Sun?
    Dat zou tof zijn! Heb Golden Sun en The Lost Age al een aantal keren uitgespeeld. Heeft best een tof verhaal.. maar zou volgens mij wel een pokemon-achtige speelstijl hebben denk ik. Met die Djinns.
    Maar lijkt me vet!

Overigens ben ik bezig met Gun-X Sword.. Vind het tot nu toe een leuke serie. Geen mecha fan ik.. maar in deze serie speelt het nog een ondergeschikte rol. Een aanrader voor tussen de regulier anime series door
      woensdag 15 maart 2006 @ 13:57:53 #210
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36054683
    Ja kweenie, of het is ook japanse astrologie, om eerlijk te zijn is het al een paar maandjes terug dat ik mijn laatste mangaatje ervan las en ik heb niet teveel van de anime gezien ook, maar wel wat. Maar ik weet niet zoveel van japanse astrologie dus miss is het dat wel hoor :S
    dunno :S
    With love,
    pi_36054982
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Dus het is een Japanse serie over Chinese horoscopen... Wat is daar logisch aan
    chinese horoscopen zijn koning daar kunnen die jappen wat van leren

Wat heeft green green trouwens een slechte intro. En al die wiebeltieten gaan ook nergens over
    Maar goed eenmaal begonnen wil ik wel weten of ze ooit nou bijelkaar komen of niet
    pi_36055269
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Waar is Rew?
    nu in Rotterdam en volgt op het moment Chobits

*SureZal heeft net Samurai Champloo deel 1 & 2 gehaald [manga]
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_36055832
    intermezzo.

*click*

(geen idee wat het is trouwens. alleen dat het mooi is )
    pi_36055914
    Heej heej... Hopey heeft weer gepost Heb je het lijstje van tijdschriften nog gemaakt???

Verder weet ik ook niet precies wat het verschil is tussen Japanse en Chinese astrology, ik weet wel dat ze beiden in ieder geval al andere dieren gebruiken

@Surezal... hoe komt het dat jij wel deze info over Rew hebt ? En Samurai Champloo is geweldig... ben benieuwd of de manga er van net zo leuk is om te volgen
    pi_36056191
    pi_36056220
    Kan je dat niet in ONZ posten ofzo ?
    pi_36056718
    Barbaar. tis anime/manga/japan gerelateerd alleen dan verplaatst in de huidige context (kijk naar de filenaam van het plaatje anders

Trouwens ook te zien in episode 3 van green green.

Incusief erg leuk cactus toekomst verspelling methode en beginsel van het standaard 1kerel gewild door 2 vrouwen verhaal.

Besef me net dat niemand die episode gaat kijken
    dus hier maar een cap

[ Bericht 24% gewijzigd door outcast_within op 15-03-2006 15:07:50 ]
    pi_36057955
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:
    Ik zie af en toe de naam fruits baskets verschijnen.
    Iemand hier iets van gezien?
    De serie gaat over een meisje die samen met haar moeder woonde, maar deze verloren is aan een ongeluk... Haar vader was al overleden. Door in een tentje in het bos te wonen probeert ze zichzelf te onderhouden . Ze raakt echter in de problemen door een modderstroom en mag bij enkele medestudenten, de familie Souma, in huis wonen.

De Souma's hebben echter een vloek over de familie rusten: Ieder lid van de familie is door die vloek gekoppelt aan een dier uit de Chinese dierenring en verandert in dat dier als hij/zij door iemand van het andere geslacht omhelst wordt.

Een leuke serie... hoewel er véél karakters zijn, is het goed te volgen. Veel humor, maar er komt ook behoorlijk wat drama bij kijken, later in de serie.
    pi_36058193
    Ergo Proxy 3 is uit

Heb de link daarvan eerder aangeklikt dan de link van bleach
      woensdag 15 maart 2006 @ 15:44:16 #220
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_36058481
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef outcast_within het volgende:

[..]

chinese horoscopen zijn koning daar kunnen die jappen wat van leren

Wat heeft green green trouwens een slechte intro. En al die wiebeltieten gaan ook nergens over
    Maar goed eenmaal begonnen wil ik wel weten of ze ooit nou bijelkaar komen of niet
    Die OVA's van Green Green zijn nog erger.

De making of (zweeft ook wel ergens op het net rond) is wel leuk om te zien.
    MaxiTitan City
      woensdag 15 maart 2006 @ 15:48:44 #221
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36058627
    oh ik ben zo kinderachtig, heb meteen voor mezelf ook een umbrella gemaakt leuk joh!
    xxx
    With love,
    pi_36059167
    Hou jij ook zo van pizza dan?

Green green vraagje: Wat is er met die grote kerel + de geur van meisjes. Dat die kerel het eten zo lekker vind smaken? Erg vreemde terugkerende humor.

ep4 had trouwens een grappige cactus attack ^-^

[ Bericht 79% gewijzigd door outcast_within op 15-03-2006 16:21:01 ]
      woensdag 15 maart 2006 @ 16:20:26 #223
    143470 GinzaGirl
    Heart of Yakuza
    pi_36059759
    Neee van iemand anders
    With love,
    pi_36059833

Je had je liefde voor mij ook geheim kunnen houden hoor
      woensdag 15 maart 2006 @ 17:03:28 #225
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_36061155
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 14:33 schreef uppie83 het volgende:
    Heej heej... Hopey heeft weer gepost Heb je het lijstje van tijdschriften nog gemaakt???
    Aaw ik vind zo liev van je opmerkzaam bent bij mij Anyway, nee.. Ik ben mijn notitieboek bij een vriendin vergeten Maar ik zie d'r morgen, dus dan typ ik alles even netjes in. Als ik een journaliste was, dan had ik mijn deadline allang overschreden..
    pi_36061835
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 17:03 schreef Hopey het volgende:

[..]

Aaw ik vind zo liev van je opmerkzaam bent bij mij Anyway, nee.. Ik ben mijn notitieboek bij een vriendin vergeten Maar ik zie d'r morgen, dus dan typ ik alles even netjes in. Als ik een journaliste was, dan had ik mijn deadline allang overschreden..
    *geduldig wacht
      woensdag 15 maart 2006 @ 19:19:32 #227
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_36065023
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Hopey het volgende:

Overigens ben ik bezig met Gun-X Sword.. Vind het tot nu toe een leuke serie. Geen mecha fan ik.. maar in deze serie speelt het nog een ondergeschikte rol. Een aanrader voor tussen de regulier anime series door
    Ik ben ook geen mecha fan maar deze serie vond ik toevallig best wel aardig
    pi_36066168
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
    Barbaar. tis anime/manga/japan gerelateerd alleen dan verplaatst in de huidige context (kijk naar de filenaam van het plaatje anders

Trouwens ook te zien in episode 3 van green green.

Incusief erg leuk cactus toekomst verspelling methode en beginsel van het standaard 1kerel gewild door 2 vrouwen verhaal.

Besef me net dat niemand die episode gaat kijken
    dus hier maar een cap
    [afbeelding]
    heb green green een jaartje geleden helemaal gezien met een paar maten (marathon). man, zat best goede humor in, maar een paar fillers waren echt te saai voor woorden
      woensdag 15 maart 2006 @ 20:07:38 #229
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36066567
    TS is een tijdje afwezig, of in ieder geval heel beperkt online
      woensdag 15 maart 2006 @ 20:08:39 #230
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36066597
    Waarvoor mijn excuses.
      woensdag 15 maart 2006 @ 20:09:01 #231
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36066610
      woensdag 15 maart 2006 @ 20:09:17 #232
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36066622
    Kwartetos!
    pi_36066827
    de 5e krijg je niet
      woensdag 15 maart 2006 @ 20:35:52 #234
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_36067478
    nieuwe manga binnen

Bleach: 8, 9, 10, 11
    Mahoromatic: 1, 2 (ecchi )
    Naruto: 8, 9
    pi_36067603
    vraagje:
    ik zie dat er 2 verschillende versies van My neighbor totoro verkrijgbaar zijn/worden
    de R1 release en de nog uit te komen (op 27 maart) R2 release
    kan iemand mij vertellen of ik zou moeten wachten op die R2 release (wat dus de verschillen zijn?)
      woensdag 15 maart 2006 @ 21:07:27 #236
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_36068493
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
    vraagje:
    ik zie dat er 2 verschillende versies van My neighbor totoro verkrijgbaar zijn/worden
    de R1 release en de nog uit te komen (op 27 maart) R2 release
    kan iemand mij vertellen of ik zou moeten wachten op die R2 release (wat dus de verschillen zijn?)
    Bedoel je niet verschil in regio code? Anyway inhoudelijk zou ik niet weten wat het verschil is. Maar meestal zijn de NL uitgaves altijd zo kaal
    Dus als je regiovrije dvd player heb zou ik eerste kopen. Meestal hebben amerikanen net wat meer extra's erop staan. Gewoon kijken wat de extra's zijn zou ik zeggen.
    pi_36068609
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 21:07 schreef Hopey het volgende:

[..]

Bedoel je niet verschil in regio code? Anyway inhoudelijk zou ik niet weten wat het verschil is. Maar meestal zijn de NL uitgaves altijd zo kaal
    Dus als je regiovrije dvd player heb zou ik eerste kopen. Meestal hebben amerikanen net wat meer extra's erop staan. Gewoon kijken wat de extra's zijn zou ik zeggen.
    niet de NL releases (die zijn hier in huis ongveer gebanned i.v.m. het afwezig zijn van engelse audio track & subs)

nee ik doel op deze
    en deze

en regio code 1 of 2 is geen probleem heb van beide meerdere dvd's (dus mocht ik ooit geen multi regiocode dvd speler meer hebben zit ik met een probleem
    ik heb nu voornamelijk series die R1 zijn:
    Love hina (perfect collection ) en gunslinger girl w/ artbox+Banner
      woensdag 15 maart 2006 @ 21:15:01 #238
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_36068746
    Hopey, uit welke film of serie komt die usericon (avatar) van je
      woensdag 15 maart 2006 @ 21:29:46 #239
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_36069189
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 21:15 schreef stroopje het volgende:
    Hopey, uit welke film of serie komt die usericon (avatar) van je
    Film
    My Sassy girl als ik 't goed heb

Hij's erg cool
      woensdag 15 maart 2006 @ 21:31:56 #240
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_36069246
    Bedankt Orealo
    pi_36073800
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Zeurberus het volgende:
    de 5e krijg je niet
    Haha zeurberus. Goede actie
    @Orealo. Tsss zeker werken ofzo? . Heb je nou trouwens Yumeria ep 1 en 2 gekeken?
    Heb je ook nog onze aftel topics gezien?
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef blessed19 het volgende:

[..]

heb green green een jaartje geleden helemaal gezien met een paar maten (marathon). man, zat best goede humor in, maar een paar fillers waren echt te saai voor woorden
    Ja ik vind em bij vlagen erg leuk. alleen die intro is te echi.

@qunix
    Mijn pc is te langzaam voor dat hd kreng. Het geluid speelt ie wel zonder haperen af en klinkt erg goed.
    Jordy en zeur zijn er trouwens verzot op volgens mij. Lees anders dit topic door. volgens mij is dit hier wel besproken

[ Bericht 22% gewijzigd door outcast_within op 16-03-2006 00:18:35 ]
    pi_36073845

Ergo Proxy.... Wie volgt het? Wat is jouw eerste indruk? Is het een aanrader om het te volgen?- aangezien er tot nu toe 3 eps zijn.
    pi_36073985
    @ qunix: zie post hierboven
    pi_36073999
    Ergo proxy bevalt mij wel goed tot nu toe. Ben benieuwd wat er met die Vincent gaat gebeuren nu hij buiten die stad beland is. En het algehele donkere/deprimerende sfeertje is ook een keer wat anders.
    pi_36074174
    Ik heb hier een aflevering gevonden op de site van Bandai Channel die Ergo Proxy uitzend: klik.
    Bandai Channel site: b-ch.com.
    Je moet wel gedult hebben met laden.

Eerste stuk ziet er goed uit... Maar denk dat ik dit niet ga volgen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Qunix op 16-03-2006 00:11:41 ]
    pi_36074542
    welke fansub van Ergo Proxy? (lui... ja ik weet het)

@uppie: k zie em wel vaak
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_36074632
    iemand hier elfen lied gezien?
    en wat vonden jullie ervan..

ikzelf was in het begin een beetje zo van: das best grof.. (komt doordat ik de wat 'lievere' animes meer kijk , zoals love hina, kiki's delivery service, cardcaptor sakura) , maar naarmate ik meer eps had gezien begon ik et steeds beter te vinden
    pi_36074678
    Ergo Proxy rox

Serie heeft tot nu toe echt alles. Een lekker vaag verhaal wat waarschijnlijk pas op het einde (of helemaal niet) wordt uitgelegd, in de tussentijd kan je lekker je eigen conclusies trekken of je eigen theorieen erop los laten.

Het heeft ook het perfecte sfeertje (voor mij althans), de wereld is weer eens zover ontwikkkeld dat wij absoluut niet meer zonder robots kunnen , en tegelijkertijd word die afhankelijk weer de ondergang van de mensheid (of aan de chaos buiten te zien is dat al het geval geweest). De animatie en achtergronden zijn waanzinnig mooi en lekker duister/donker.

De muziek is ook geweldig (Radiohead )

Ik voorspel dat deze serie een hele bekende gaat worden na verloop van tijd en over een paar jaar word deze serie in dezelfde zin genoemd als Trigun en bv Bleach of Naruto.

Nou maar hopen dat ie 26 eps word en doorgaat op dit niveau

edit:

Kom er zojuist achter waarom ik verzot ben op deze serie
    quote:
    It looks sweet to me. Granted I didnt like WHR too much, but Samurai Champloo, and GITS SAC are great animes.
    Kortom van de makers van 2 GEWELDIGE serie's

[ Bericht 20% gewijzigd door Zeurberus op 16-03-2006 00:29:52 ]
    pi_36074729
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:21 schreef mschol het volgende:

ikzelf was in het begin een beetje zo van: das best grof.. (komt doordat ik de wat 'lievere' animes meer kijk , zoals love hina, kiki's delivery service, cardcaptor sakura) , maar naarmate ik meer eps had gezien begon ik et steeds beter te vinden
    Ik schoot echt hard in de lach bij de eerste 5 min van ep 1.
    SPOILER
    De openings theme is trouwens ook ERG mooi
    pi_36074779
    @ zeurberus:

Ik mis de vrolijke intro. De Energierijke schattige meisjes, De Wacky humor, en een standaard love love verhaaltje
    pi_36074814
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik schoot echt hard in de lach bij de eerste 5 min van ep 1.
    SPOILER
    De openings theme is trouwens ook ERG mooi
    Ja das idd errgug grappig

en die openings theme is idd ook errug goed..
    pi_36074851
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:28 schreef outcast_within het volgende:
    @ zeurberus:

Ik mis de vrolijke intro. De Energierijke schattige meisjes, De Wacky humor, en een standaard love love verhaaltje
    Die mis ik dus TOTAAL niet , dan zou het een 13 in een dozijn anime zijn geweest.

Eindelijk eens wat anders
    pi_36074878
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:29 schreef mschol het volgende:

[..]

Ja das idd errgug grappig

en die openings theme is idd ook errug goed..
    Als je ff je email adres geeft , dan kan ik hem 'bestellen' voor je. Wordt ie binnen een paar minuten bij je bezorgd
    pi_36074886
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Die mis ik dus TOTAAL niet , dan zou het een 13 in een dozijn anime zijn geweest.

Eindelijk eens wat anders
    O_W en ZEUR zitten weer eens helemaal op dezelfde golflengte!
    pi_36074948
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

O_W en ZEUR zitten weer eens helemaal op dezelfde golflengte!
    Sommige mensen ontwikkelen zich nou eenmaal na een of twee zoetsappige-crappy-animated- derderangs-onmogelijk-liefdesverhaal-hebbende-anime

Maakt verder niet uit natuurlijk
    pi_36075040
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef SureZal het volgende:
    welke fansub van Ergo Proxy? (lui... ja ik weet het)

@uppie: k zie em wel vaak
    Yoroshiku and Anime-United. Ik wou eerst de releases van Anime-Kraze afwachten, maar zelfs bij hun h264 releases hoor ik bijna geen verschil in audio als met die van Yoroshiku and Anime-United en ik vond sommige stukjes wel heel erg donker.

Even de volgende releases dus afwachten, als het niet beter wordt, dan blijf ik bij Yoroshiku and Anime-United.
    pi_36075074
    ff voor de goede orde

de serie IS donker

Voor de mensen die nog de eerste ep moeten kijken en ik gooi dit bewust niet in spoilers :

Het gesprek in de auto HOORT met static.

Voor het geval mensen met hun geluidssettings gaan klooien zoals ik dus deed
    pi_36075219
    Ik weet dat de serie donker is, maar bij Anime-Kraze waren sommige stukjes net iets te donker, daar had ik bij Yoroshiku and Anime-United geen last van.

En Bleach is dus ook gelicensed. http://www.animenewsnetwork.com/pressrelease.php?id=1602
    pi_36075277
    Green green ep 6 eindepreview yeah

@zeur: ontwikkelen is zooo 2005
    pi_36075867
    quote:
    Elfen Lied is tôf
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef Zeurberus het volgende:
    De animatie en achtergronden zijn waanzinnig mooi en lekker duister/donker.
    Das zeker mooi van die serie van wat ik gezien heb
    quote:
    Ik voorspel dat deze serie een hele bekende gaat worden na verloop van tijd en over een paar jaar word deze serie in dezelfde zin genoemd als Trigun en bv Bleach of Naruto.
    Nou dat weet ik nog niet.

Die Bandai Channel streamt nog taloze andere series uit ............
    En je wordt af-en-toe doorgelinkt naar een andere site en die heeft ook weer meer.. Lekker dat
      donderdag 16 maart 2006 @ 01:58:19 #261
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_36075935
    mensen groot nieuws!!
    BLEACH is gelicensed
    Dat betekent dus dat er geen LUNAR releases meer zullen komen.
    Het is dus hopen dat dattebayo doorgaat met subben van BLEACH
    pi_36075963
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef ThaBrain het volgende:
    mensen groot nieuws!!
    BLEACH is gelicensed
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooo...........................

KUT
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 02:05 schreef outcast-within het volgende:
    Euh dat kon ook wel alleen in het Bleach topic...
    Ach ja... Bleach is ook anime.

[ Bericht 15% gewijzigd door Qunix op 16-03-2006 02:07:44 ]
    pi_36075998
    Euh dat kon ook wel alleen in het Bleach topic...
    pi_36076734
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:32 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Als je ff je email adres geeft , dan kan ik hem 'bestellen' voor je. Wordt ie binnen een paar minuten bij je bezorgd
    hehe
    de serie zelf jheb ik wel, voor een theme song:
    zie me profiel
      donderdag 16 maart 2006 @ 07:57:56 #265
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_36076936
    quote:
    Ergo Proxy rox

Serie heeft tot nu toe echt alles. Een lekker vaag verhaal wat waarschijnlijk pas op het einde (of helemaal niet) wordt uitgelegd, in de tussentijd kan je lekker je eigen conclusies trekken of je eigen theorieen erop los laten.

Het heeft ook het perfecte sfeertje (voor mij althans), de wereld is weer eens zover ontwikkkeld dat wij absoluut niet meer zonder robots kunnen , en tegelijkertijd word die afhankelijk weer de ondergang van de mensheid (of aan de chaos buiten te zien is dat al het geval geweest). De animatie en achtergronden zijn waanzinnig mooi en lekker duister/donker.

De muziek is ook geweldig (Radiohead )

Nou maar hopen dat ie 26 eps word en doorgaat op dit niveau
    Ik volg deze serie, ik vind hem wel goed, de sfeer komt mij bekend voor.
    Doet mij denken aan die duistere (toekomst) boeken zoals 1984, of de films Equilibrium en Minority Report enzo.
    Een Obey, Conform, Consume idee...

Dat bevalt mij wel (niet om zo te leven, maar het sfeertje ).
    Voor de rest zou ik meer moeten zien voordat ik er een volledige mening eraan kan koppelen, maar wat ik zie bevalt mij wel. (vooral die HD versies hopelijk komt heel die serie als HD fansub uit, lijkt mij wel leuk om eens een hele serie in HD te hebben ).
    MaxiTitan City
    pi_36077603
    quote:
    Fantastische anime, omdat er niet alleen fysiek geweld in voorkomt, maar ook veel psychologisch geweld
    SPOILER
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      donderdag 16 maart 2006 @ 09:24:46 #267
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_36077958
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef ThaBrain het volgende:
    mensen groot nieuws!!
    BLEACH is gelicensed
    als ik Dattebayo een beetje ken zullen ze wel doorgaan met subben.
    ze zijn ook nog steeds bezig met Naruto dus de schade zal wel meevallen

[ Bericht 2% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 16-03-2006 09:37:07 (gah ik kan niet typen X_x) ]
    pi_36089497
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_36095571
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 09:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Fantastische anime, omdat er niet alleen fysiek geweld in voorkomt, maar ook veel psychologisch geweld
    SPOILER
    yup dat gevoel had ik idd wel zo op het einde

en ook net eff een minuutje te kort imho, idie laatste aflevering
    pi_36099968
    Elfen Lied is zeker wel een van de beste anime's die ik tot nu toe heb gezien.
    Had het dan ook in een dag uitgekeken.

Nyu ! nyu !
    pi_36100699
    zou em best op dvd wille hebben heb alleen er geen geld voor,
    tis 4x ~ $20,
    of 3x $20 + 1x $25 (duurder want het is deel 1 met artbox, ziet er wel vet uit)
    pi_36102366
    die japanse dvd's zijn altijd te duur :/
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_36103332
    Wat heeft toch iedereen met Elfen Lied? Ik vond het nou niet echt een super serie.
    Leuk voor tussendoor een keertje zo'n gore fest, maar meer ook niet. Als je al die scenes eruit zou halen blijft er namelijk niks van over. Elfen Lied staat dus zeker niet in mijn top 10.

De OP "Lilium" was eigenlijk het beste aan de hele serie. OP

[ Bericht 15% gewijzigd door torn_Machina op 17-03-2006 00:06:06 ]
    pi_36104087
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 23:49 schreef torn_Machina het volgende:
    Wat heeft toch iedereen met Elfen Lied? Ik vond het nou niet echt een super serie.
    Leuk voor tussendoor een keertje zo'n gore fest, maar meer ook niet. Als je al die scenes eruit zou halen blijft er namelijk niks van over. Elfen Lied staat dus zeker niet in mijn top 10.

De OP "Lilium" was eigenlijk het beste aan de hele serie. OP

Er zit/zat zeker wel meer in die serie dan alleen gore , zoals iemand anders al aangaf werd het psychologische aspect ook goed uitgewerkt.

De gore was alleen een welkome bonus
    pi_36104733
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 00:17 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Er zit/zat zeker wel meer in die serie dan alleen gore , zoals iemand anders al aangaf werd het psychologische aspect ook goed uitgewerkt.

De gore was alleen een welkome bonus
    Gore is dat een ander woord voor lief vrolijk standaard romantisch verhaaltje?
    pi_36104910
    Ik hoop dat het een grapje is van DB in de opening van de laatste naruto ep. 26 weken fillers erbij.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 00:58:16 #277
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36104934
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 00:46 schreef outcast-within het volgende:

[..]

Gore is dat een ander woord voor lief vrolijk standaard romantisch verhaaltje?
    Geweldig Overdreven Romantische Episoden

[edit]
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef kLowJow het volgende:
    outcast_within, weer dezelfde foto's, 48 uur weg.
    [/edit]

Woei... 2e ban binnen een maand keep up the good work

[ Bericht 35% gewijzigd door uppie83 op 17-03-2006 01:13:49 ]
    pi_36105076
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef torn_Machina het volgende:
    Ik hoop dat het een grapje is van DB in de opening van de laatste naruto ep. 26 weken fillers erbij.
    We hebben echt een Naruto topic hoor . En tuurlijk is dat een grap. Zoiets kondigen ze toch van te voren aan. yhbt ofzo

@Up. Dat zal het wel zijn denk
    pi_36108544
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef mschol het volgende:
    zou em best op dvd wille hebben heb alleen er geen geld voor,
    tis 4x ~ $20,
    of 3x $20 + 1x $25 (duurder want het is deel 1 met artbox, ziet er wel vet uit)
    Anders pak je deze bootleg, maar ja, da mag nie.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
    pi_36109734
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 09:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Anders pak je deze bootleg, maar ja, da mag nie.
    ik doe niet aan bootlegs en ik weet dat het een dure hiobby is...
    heb namelijk al de volgende dingetjes gekocht:
    Love hina Perfect collection : ~¤160 (125 dollar + 18 dollar verzendkosten + 40 euro douane rechten)
    Gunslinger Girl: 1x 26 euro (vol 1 w/ artbox+banner) 2x 17 euro (vol 2+3)
    Princess mononoke : 18 euro
    Kiki's delivery service (studio ghibli collection): ¤20
    Spirited away: ¤10

dus ach heb al best wat aan anime uitgegeven
    en heb er nog een hoop op me wishlist staan
    pi_36110096
    Bootleg?
    pi_36110789
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef outcast-within het volgende:
    Bootleg?
    leuke uitleg waardoor je er een idee van kan krijgen:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bootleg

komt er dus op neer dat het dus een illegale kopie is

betere url:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bootleg
    pi_36111118
    an unauthorised duplicate of material already commercially available, sold illegally for significantly less than the standard retail price

Ja maar verkoopt die winkel dan illegale spullen???

of ben ik nu heel naief? (en dat voor iemand die uit het ghetto komt waar ze kerstbomen heel erg lang laten staan)

Volgens mij verkoopt die winkel uit de link van die kerel met dat duiveltje in zijn plaatje gewoon de budget editie zonder extra's
    pi_36111202
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef outcast-within het volgende:
    an unauthorised duplicate of material already commercially available, sold illegally for significantly less than the standard retail price

of ben ik nu heel naief? (en dat voor iemand die uit het ghetto komt waar ze kerstbomen heel erg lang laten staan)

Volgens mij verkoopt die winkel uit de link van die kerel met dat duiveltje in zijn plaatje gewoon de budget editie zonder extra's
    niet naief, das gewoon de waarheid imho
    pi_36112544
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef outcast-within het volgende:

Ja en nee. Nee, want China heeft daar geen wetten voor. Ja, want die wetten zijn er hier wel.
    Roses are red
    Violets are blue
    Wololo Wololo
    Now violets are red too
      vrijdag 17 maart 2006 @ 13:22:56 #286
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36114615
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ja en nee. Nee, want China heeft daar geen wetten voor. Ja, want die wetten zijn er hier wel.
    Waarom denk je dat China uprising is
    pi_36115248
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat China uprising is
    maar doie mij toch maar de originele boxen:
    daar kan weinig aan tippen, die boxset van elfen lied ziet er wel tof uit ...en bij die van gunslingergirl zat een Banner dat zie ik bij die chineese versie's niet
    pi_36115401
    Idd. of ergens zomaar vandaan plukken of een paar euro extra uitgeven en gaan voor alle extra's en kwaliteit ^-^
      vrijdag 17 maart 2006 @ 13:47:54 #289
    94080 VeX-
    pi_36115420
    Godver, bleach gelicensed. En dat terwijl ik nog zoveel afleveringen moest kijken.
    pi_36116608
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef VeX- het volgende:
    Godver, bleach gelicensed. En dat terwijl ik nog zoveel afleveringen moest kijken.
    pi_36126212
    Green green is best grappig. Vooral eerder gezegd dat einde waarin de zus van Futaba weer eens haar grote zus "beledigt"

Filmpje yeah
    pi_36126728
    Nu ik toch bezig ben. De Cactus attack uit ep 4 ^_^

rollingthundermiracleattack
      vrijdag 17 maart 2006 @ 20:39:49 #293
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_36127716
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef outcast-within het volgende:

En die drie gasten in de sauna
    pi_36128110
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 20:39 schreef stroopje het volgende:

[..]

En die drie gasten in de sauna
    Koude rilling krijgt. Heb nog nooit zoiets gay's gezien ^_^
      vrijdag 17 maart 2006 @ 20:55:18 #295
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36128172
    Outcast, ouwe langzame prater... je bent weer goed bezig

Ik ga vanavond weer lekker aan een nieuwe serie beginnen weet alleen nog niet welke
    pi_36128220
    Welke heb je allemaal?

Waar ga je uit kiezen?
    pi_36128251
    En natuurlijk het schattige waarzeg spelletjes met de cactus

deel 1
    Deel 2

[ Bericht 4% gewijzigd door outcast-within op 17-03-2006 21:13:41 ]
    pi_36128509
    Je linkjes kloppen niet...
    pi_36128572
    gefixed.

En vond je ze grappig? ^_^
    Waarschijnlijk niet

[ Bericht 67% gewijzigd door outcast-within op 17-03-2006 21:16:46 ]
    pi_36128709
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef outcast-within het volgende:

!!!
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef outcast-within het volgende:
    En natuurlijk het schattige waarzeg spelletjes met de cactus

deel 1
    Deel 2
    De 2e doet t niet.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 21:21:04 #301
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_36128777
    Het grote Anime/Manga topic deel 11 ai ai gaisa ^_^

[ Bericht 93% gewijzigd door uppie83 op 17-03-2006 21:27:13 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')