AniWay geen vriendjespolitiek?? wie denk je dat de Yoni illustraties tekent voor de Aniway: Claire Shumacher....wie is degene met het meeste aantal fans bij GFF?? Claire dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef Jor-an het volgende:
[..]
mwoah...vind ik nog wel meevallen hoor. Aniway is in mijn ogen geen vriendjespolitiek. Tuurlijk als je bij GFF én AniWay zit, is het toch gewoon makkelijk een slag uit te halen? Elke circle heeft zijn of haar eigen manieren van overleven en dat staat verder los van de inhoud van AniWay, waar het uiteindelijk om draait.
Tuurlijk, je kan reviews overal lezen, je kan ze ook gratis lezen op het internet, maar als ik hun reviews lees wordt ik er wel echt wijzer van, en dat kan ik ook niet van alle site's zeggen. En je zegt zelf dat je de laatste delen niet echt hebt geoordeeld, en juist in die laatste delen zijn er veel positieve veranderingen doorgebracht.
Je kent dan vast wel Cheesecake? ik vind die lui echt geweldigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef ThaBrain het volgende:
jeuj nieuw topic![]()
Ik ben benieuwd naar de komende uitgaves van de Nederlandse Dojin circlesben benieuwd wat ze ons nu weer zullen brengen
om eerlijk te zijn heb ik alleen Apple van cheesecakequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je kent dan vast wel Cheesecake? ik vind die lui echt geweldigheb 2 boekjes van ze, maar ik heb wel meer gelezen
Coolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik alleen Apple van cheesecake![]()
Ik heb wel het boekje van Cannibal Cat kunnen doorbladerenBen er nog bij geweest dat ze de maskers aan het maken waren....jaja ik stond op de camping bij de laatste Abunai
![]()
verder.....Een vriend van mij heeft net zijn guest art ingeleverd voor Howling Riot en die gast heeft dus een beetje contacten daar, dus heb ik af en toe een beetje inside information![]()
![]()
Verder heb ik zelf een beetje het plan om wat op te zetten, maar dat is voor de wat langere termijn
Vertel, wat wil je gaan opzetten? Een eigen conventie? Wil je een eigen serie of film maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef ThaBrain het volgende:
Verder heb ik zelf een beetje het plan om wat op te zetten, maar dat is voor de wat langere termijn
in Apple staan zeker coole dingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef Orealo het volgende:
Waar blijft Outcast![]()
[..]
Coolik stond ook op de camping bij de laatste abunai
![]()
Ik heb zelf Stawberry en Okashii, omdat daar FMA en Naruto instonden, staan in apple coole dingen?
Ik wil samen met iemand een circle opzetten...daar gaat alleen veel tijd in zitten en we willen met wat vernieuwends komen binnen het dojin wereldje. Iets met een hele andere filosofie erachter, maar het is nog allemaal toekomstmuziek en er is nog niet echt iets concreets.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je gaan opzetten? Een eigen conventie? Wil je een eigen serie of film maken?
Ik zou zeggen keep us informedquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik wil samen met iemand een circle opzetten...daar gaat alleen veel tijd in zitten en we willen met wat vernieuwends komen binnen het dojin wereldje. Iets met een hele andere filosofie erachter, maar het is nog allemaal toekomstmuziek en er is nog niet echt iets concreets.![]()
Hij wordt inderdaad hoog beoordeeld... (zelfs voor zo'n nieuwe serie)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
Ik weet dat het onderhand gespam is maar DAMN wat blijft Ergo Proxy in mijn kop hangen, dit is serieus een aanrader om erbij te nemen als lopende serie.![]()
![]()
Het is zegmaar nog niet iets om mee naar buiten te komen in het dojin wereldje. We zijn nog bezig met de "organisatiestructuur" zegmaar..en dan erg in de beginfase.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen keep us informedMisschien dat er mensen zijn die willen en kunnen helpen.
Wie doet de fansub? (sorry... 't was 'n vrij late edit)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Zeurberus het volgende:
En fucking terecht![]()
Tijd geleden dat ik zo enthousiast over een serie ben geweest.
Voor animé stuff ben ik altijd wel te porrenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Het is zegmaar nog niet iets om mee naar buiten te komen in het dojin wereldje. We zijn nog bezig met de "organisatiestructuur" zegmaar..en dan erg in de beginfase.
Maar als ik er hulp bij nodig heb zal ik het zeker hier vragen
we kunnen natuurlijk ook met alle mensen in dit topic een circle beginnentekenaars zijn vast wel te krijgen dus dat is niet het grootste probleem....
![]()
Waarom doe je dan ook mee met zo'n loze actie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Deel 10![]()
![]()
Ik wil mijn chii avatar weer, wanneer is deze actie afgelopen?
Wil je dat beetje dames wat in dit topic rondhuist ook nog even verjagen???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook mee met zo'n loze actie?![]()
Trouwens , een beetje waardering voor het feit dat je een level up ben mag ook wel , ondankbaar wicht
Kan jij wel smiley's lezen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:50 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Wil je dat beetje dames wat in dit topic rondhuist ook nog even verjagen???![]()
Haha ok ik zal mijn post editten, zo serieus was hij ook weer niet bedoeld...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Kan jij wel smiley's lezen?
Dit is de tweede keer dat je mij 'aanvalt' terwijl er heel erg duidelijk smiley's bij staan![]()
En nee natuurlijk wil ik ze niet verjagen, zo'n speciaal ras moet je juist koesteren. Dat neemt niet weg dat ze zomaar alles kunnen doen zoals het niet waarderen van een level up![]()
Dat was uit het vorige topic. Maar ik begrijp dat mijn soort humor (de mensen een beetje plagen) niet helemaal aanslaat bij je. Maakt verder ook niet uitquote:
Mooi onderwerp! Tnx!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Linken naar dit topic (en de vervolg delen)
Hmm eigenlijk pak ik je terug met je eigen soort humorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat was uit het vorige topic. Maar ik begrijp dat mijn soort humor (de mensen een beetje plagen) niet helemaal aanslaat bij je. Maakt verder ook niet uit![]()
Omdat ik wel een Xbox360 wil hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook mee met zo'n loze actie?![]()
Trouwens , een beetje waardering voor het feit dat je een level up ben mag ook wel , ondankbaar wicht
nooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef uppie83 het volgende:
Goed laten we niet verder offtopic drijvenIk ben nog steeds op zoek naar nederlandse en of engels/amerikaanse tijdschriften voor animé
Lijkt me leuk om een soort kijk&vergelijk te houden zodat we weer wat leuke nieuwe info hebben voor één van de volgende OP's.
[offtopic]
[..]
Hmm eigenlijk pak ik je terug met je eigen soort humorBedenk dat er de volgende keer maar bij haha
[/offtopic]
De vorige Naruto was zoooo bagger dan bagger is, dat ik de nieuwe wel binnen heb maar nog niet gekeken heb. Ik volg Blood+ van Shinsen subs en die zijn een beetje traag. En Black Cat kijk ik niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
noooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic: Iemand al de nieuwe Naruto , Blood + of Black Cat gezien?
Laat van u horen !
Misschien handig om 10 uit de lijst met vorige delen te halen en daar het huidige deel van te makenquote:
Done.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef uppie83 het volgende:
Misschien handig om 10 uit de lijst met vorige delen te halen en daar het huidige deel van te maken![]()
Uhmm, ik had geen onderwerp. Site was dood. Nu leeft hij weer en met een mooi onderwerp.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef Zeurberus het volgende:
Wat mij betreft mag je site erin...kan me voorstellen dat je wilt omdat het veel tijd en moeite heeft gekost , vooral qua tekst enzo![]()
Dankequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:25 schreef Orealo het volgende:
Zoiets?
Posters uit een tijdschrift halen is zo 19TINA/Break outquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik aan de NewType beginnen
Dat is een blad waarvan 3 versies (Japanse, Amerikaanse en nog eentje) uitkomen over de hele wereld waarvan een in Japan zelf. Het blad is alleen wel duurder dan de AniWay, maar hij is ook een stuk dikker. En ze volgen (als je de amerikaanse versie wilgt) de Amerikaanse markt. Ook zit er altijd een poster in de Newtype (bij AniWay is dit nog niet zo heel lang). De reviews in de Newtype zijn ook een stuk langer.
Bitchquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Orealo het volgende:
die kerstboom is offline, its mine I tell you![]()
Altijd he schat ^-^quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:01 schreef uppie83 het volgende:
Ik zou zeggen kwartet jij het topic nog even vol, ik maak de OP niet aanEn denk aan MIJ bij het maken van de OP
^-^ oja de nu met vrouwen actiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
Deel 10 alweer![]()
![]()
Wederom een zeer nette OP natuurlijk![]()
Waar de neuk is het eerbetoon aan de vrouwelijke otaku's gebleven? Naja die bewaren we dan maar voor deel 20 ofzo.
Ons topic.. Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Deel 10![]()
![]()
Ik wil mijn chii avatar weer, wanneer is deze actie afgelopen?
Ah het zij je vergeven. Vooral omdat je een vrouw bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Omdat ik wel een Xbox360 wil hebbenHoop dat het snel voorbij is die actie
![]()
En ik ben heel blij met mn level up hoor![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:08 schreef Orealo het volgende:
We feliciteren overgens ook Uppie en Blessed in de Hall of Fame, als jullie het daarmee eens zijn ?
* MaxiTitan gaat Ergo Proxy eens proberen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
Deel 10 alweer![]()
![]()
Ik weet dat het onderhand gespam is maar DAMN wat blijft Ergo Proxy in mijn kop hangen, dit is serieus een aanrader om erbij te nemen als lopende serie.![]()
![]()
volgens anime news network:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:54 schreef SureZal het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer Tsubasa Chronicles Season 2 begint ?
Dat is dus die HD release die voor mij niet hoefdequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
Bloody Hell... Ergo proxy was inderdaad super cool.
'k zit nog niet echt in 't verhaal ('t blijft allemaal 'n beetje vaag in de eerste episode), maar de fansub die ik gezien heb geeft zeer scherp beeld (1280×720) en 5.1 geluid, wat ik nog nooit heb gezien bij zoiets.
Goeie tip, hee.
welke fansubquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
'k zit nog niet echt in 't verhaal ('t blijft allemaal 'n beetje vaag in de eerste episode), maar de fansub die ik gezien heb geeft zeer scherp beeld (1280×720) en 5.1 geluid, wat ik nog nooit heb gezien bij zoiets.
Goeie tip, hee.
Wil je niet werken met categorieën? Of dan tenminste film en serie scheiden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:53 schreef outcast_within het volgende:
![]()
Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!
![]()
@orealo: Voeg link toe
Als Guest or Gopherquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Canisfire het volgende:
Wie gaater allemala naar Anime con?
waar en wanneer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga er heen P:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Canisfire het volgende:
zeker goeie tipquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
Goeie tip, hee.
Bescheiden beginnen. ^-^ plus dit is toch al leuk vind ik. Volgende lustrum beter aanpakken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wil je niet werken met categorieën? Of dan tenminste film en serie scheiden?
Ik wil er net mee beginnen ben benieuwd !quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Canisfire het volgende:
*Love hina verslaafd*
Luie Sodermieter! Nah fuck it. Al dat superieure gezeik van jou. Ik vind het best. Wat is er mis met een simpel systeem zoals die er toevallig nu uitrolde. Ja vast tig argumenten hou ze maar ik hoef ze niet meer te horen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef Jordy-B het volgende:
Wat nou... Ik gaf alleen aan dat dat me een betere methode leek...
Dat ze dat dan vervolgens ook gelijk gaan toepassen is toch niet mijn schuld? (trouwens... het werd door 'n enkeling al toegepast)...
maar goed... ik tel de boel dan wel voor je op, luie sodemieter...
Love hina is zeker humorquote:Op zondag 12 maart 2006 14:23 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik wil er net mee beginnen ben benieuwd !
Heb zojuist Air afgekeken en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen.![]()
iemand ide nog een leuke ecchi weetquote:Op zondag 12 maart 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Love hina is zeker humor
En voor de perverts onder ons is het teasing gedeelte ook altijd leuk
Ga anders even huilen, joh.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Luie Sodermieter! Nah fuck it. Al dat superieure gezeik van jou. Ik vind het best. Wat is er mis met een simpel systeem zoals die er toevallig nu uitrolde. Ja vast tig argumenten hou ze maar ik hoef ze niet meer te horen.![]()
Zoek geen ruzie man... Niveau van dit topic gaat zo naar benedenquote:
waar ging de film dan overquote:Op zondag 12 maart 2006 16:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zoek geen ruzie man... Niveau van dit topic gaat zo naar beneden![]()
[Shinsen-Subs]_xxxHOLiC_-_Manatsu_no_Yoru_no_Yume_[3A9E1399].avi gekeken en is een vage film![]()
http://www.animenfo.com/a(...)xxxholic_manats.htmlquote:Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
waar ging de film dan over
ben wel benieuwd of deze film the end of Evangelion in vaagheid kan overtreffen P:
ik snap die nog steeds niet namelijk
Ik ga morgen de stad in (Amsterdam) Ik kan bij de ABS even kijken naar de animetijdschriften sectie en een lijstje maken, als ik goed had hebben zij een uitgebreide assortiment nederlands en engelstalige anime/manga tijdschrijften. Hmm misschien zelfs ook even manga neuzenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef uppie83 het volgende:
Goed laten we niet verder offtopic drijvenIk ben nog steeds op zoek naar nederlandse en of engels/amerikaanse tijdschriften voor animé
Lijkt me leuk om een soort kijk&vergelijk te houden zodat we weer wat leuke nieuwe info hebben voor één van de volgende OP's.
Coolquote:Op zondag 12 maart 2006 16:52 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik ga morgen de stad in (Amsterdam) Ik kan bij de ABS even kijken naar de animetijdschriften sectie en een lijstje maken, als ik goed had hebben zij een uitgebreide assortiment nederlands en engelstalige anime/manga tijdschrijften. Hmm misschien zelfs ook even manga neuzen
kom op zeg... een animé verkiezing hebben om het hebben van een animéverkiezing... Dat zet gewoonweg geen zoden aan de dijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:05 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oi oi >_< does ff niet
jubileum deel vervuilen met ruzie
Ja klopt.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kom op zeg... een animé verkiezing hebben om het hebben van een animéverkiezing... Dat zet gewoonweg geen zoden aan de dijk.
Er zit duidelijk geen denkwerk in... Geen categorieën betekent dat het een zooitje wordt, omdat iedereen een ander aspect belangrijker vindt. Daardoor krijg je dat de punten nogal breed verspreid worden, waardoor je geen duidelijke winnaar kan aanwijzen.
Geen scheiding tussen serie en film... Terwijl beiden hun eigen charmes hebben en niet goed vergelijkbaar zijn.
En de manier van stemmen is er eentje voor een 'toernooi'-leider die er vooral weinig voor wil doen (met als gevolg dat iedereen die wil stemmen extra moeite moet doen). En het ook over topickapen hebben als ik aangeef dat ik het niet de meest handige methode vind (en pas na dat gevraagd te zijn aangeef wat ik dan wčl een handige manier vind)...
Je doet maar wat je niet laten kan, maar zo'n animé-toernooi is onzin en de moeite niet waard
Laat maar rusten. Ik vind jou teveel gedoe. Jij mij hoop ik ook.quote:
Immoral sisters misschienquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
iemand ide nog een leuke ecchi weet
zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD
1 2 3 4 5 6 | [..] iemand ide nog een leuke ecchi weet zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD |
Net echt Love Hina-achtig, maar ik heb gister Ebichu - The housekeeping Hamster gezien... Intens grappige serie en behoorlijk ecchi.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
iemand ide nog een leuke ecchi weet
zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD
Dude das hentai >.>quote:
Dan moet je (raad ik je aan) Pale Cocoon kijken. Erg kort, ERG goed.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef MaxiTitan het volgende:
Net de 2 eps van Ergo Proxy gezien en hij bevalt mij zeer goed.
Dark Sci-fi, een donkere toekomst, het sfeertje bevalt mij wel.
Die HD versie is erg mooi, de laatste (en mijn eerste) HD fansub die ik hiervoor heb gezien waren van Kamichu.
probeer eens Green Green Tv ik moest echt erg lachen en er zit veel ecchi in dusquote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Dude das hentai >.>
Zag het op Usenet in die map staan XP
Ik ga eens kijken of die serie wat is Jordy
Chobits heb ik al gezien
onegai Teacher heb ik ook gezien
Oh my goddess heb ik thuis liggen op DVD (gekocht)
Tenshi Muyo ook gezien
Ik ga Ai Yori Aoshi es proberen P:
thx ;]
Er is een spin-off van Onegai Teacher: Onegai Twins... Niet zo leuk als Onegai Teacher, maar wel lekker veel conflicten...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Chobits heb ik al gezien
onegai Teacher heb ik ook gezien
Oh my goddess heb ik thuis liggen op DVD (gekocht)
Tenshi Muyo ook gezien
Ik ga Ai Yori Aoshi es proberen P:
thx ;]
Heb je die post van surezal nog eens bekeken?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
Ja volgend jaar weerbedankt voor de mail!
![]()
Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
Dit is geen FB van aniwayquote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Crashcat het volgende:
Matig.. Volgens mij werd er een post van mij zonder mededeling verwijderd op de forum van Aniway![]()
Told ya soquote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
Een linkje naar deze site http://codyscoop.com/gk.shtmlquote:Op maandag 13 maart 2006 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dit is geen FB van aniway
maar goed *toont interesse. Wat had je geschreven dan?
check idd ff mijn post. ik kan je Hana Yori Dango wel aanraden, die vond ik erg goed.. Maaar die lijkt niet op Densha, volgens mij lijkt geen enkele LA op Densha (ik ben er iig nog geen tegen gekomen, en ik ben best wel een LA/JDrama addict.)quote:Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
Ja volgend jaar weerbedankt voor de mail!
![]()
Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
Bij Yoroshiku & Anime-United is de release meestal donderdags. Nog snel even Noein ep 18 kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik ga denk ik lid worden van dat ene tijdschrift. Iemand die geduld heeft totdat mijn inschrijving voltooit is en wilt gebruik maken van die ene maak een lid actie?
Newtype USA of Japanquote:Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?
Mjah, de Aniway is relatief goedkoop en goed, en sowieso in nederland te verkrijgen met abboquote:Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?
Chobits heeft een heel hoogquote:Chobits - TV - 26 Episodes - 11 votes -
Having failed to earn admission to a university, Hideki Motosuwa has moved to the big city, determined to study his hardest for next year's exams. However, an unusual distraction presents itself one unsuspecting day in the form of Chii, a robotic young girl that has been discarded in the trash. In a world where an increasing number of people turn to these 'persocons' for company, the bonds and limits of human relationships are tested as flesh manages to fall in love with the machine itself...
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vorig weekeinde heb ik eindelijk de meuk binnengekregen:
Cardcaptor Sakura (episodes en films)
FullMetal Alchemist, The Movie. The conqueror of Shambara
Samurai Champloo laatste 13 episodes.
De FullMetal Alchemist film is leuk, maar ik had er meer van verwacht. Nu lijkt het alsof ze het open einde van de episodes een beetje hebben willen uitleggen, maar de film zelfs heeft ook nog een open einde. Lekker is dat.
Samurai Champloo loopt ook zo lekker vaag af. Het einde van de zoektocht is flauw opgezet. Er zitten wel een paar hele gave episodes in, bijvoorbeeld over "tagging".
Cardcaptor Sakura is blij, heel erg blij. Typisch een Clamp productieMaar nog lang niet afgekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
Dus wel/niet een must see?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vorig weekeinde heb ik eindelijk de meuk binnengekregen:
De FullMetal Alchemist film is leuk, maar ik had er meer van verwacht. Nu lijkt het alsof ze het open einde van de episodes een beetje hebben willen uitleggen, maar de film zelfs heeft ook nog een open einde. Lekker is dat.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef GinzaGirl het volgende:
IK BEN ZO BENIEUWD NAAR DE LIVE ACTION MOVIE VAN DEATHNOTE!
iemand deatnotefan?
ik wel
ps: ben verliefd op "L"
Hmm, toch welquote:
Verrek! die kin klopt echtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja maar die is niet zo leuk, ik weet ff zn naam niet meer.. shit..
Ken'ichi Matsuyama
that's the one! [afbeelding]
Het is al even terug dat ik FMA heb afgekeken maar moet zeggen dat ik het niet zozeer een slecht einde vond. Hoe dan ook ga ik toch maar is op zoek naar de film, ben toch wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hmm, toch welZeker als je een "WTF!?!?!?"-gevoel had na de allerlaatse episode.
Zet je verwachtingen in ieder geval niet te hoog voor de film.
De film knoopt een paar losse eindjes van de serie aan elkaar, maar laat er ook een hoop liggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:51 schreef Koranaga het volgende:
Het is al even terug dat ik FMA heb afgekeken maar moet zeggen dat ik het niet zozeer een slecht einde vond. Hoe dan ook ga ik toch maar is op zoek naar de film, ben toch wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
De film knoopt een paar losse eindjes van de serie aan elkaar, maar laat er ook een hoop liggen.
Voor als je nog meer wilt weten:Lost de film dat probleem op? (van je spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt wel een spoiler topic zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
Lost de film dat probleem op? (van je spoiler)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het wordt wel een spoiler topic zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch ga ik 'm ff kijken![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Laatste melding voor aniway member om 50% korting te krijgen op je abbo. Ik ga morgen lid worden.
Als je dat niet weet heb je Ghost In The Shell:Stand Alone Complex niet gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef outcast_within het volgende:
@belvedere wat doet dat plaatje hier opeens?
Hmm... dus dat zou betekenen dat ik een jaar voor 10 euro lid zou zijn??? Dan wil ik het wel een jaar proberenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Laatste melding voor aniway member om 50% korting te krijgen op je abbo. Ik ga morgen lid worden.
Je bedoelt als ik daarna weer iemand aanmeldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef outcast_within het volgende:
Ja als je al lid bent
Maar goed als ik lid ben dan delen we de korting die je krijgt dan kost ie 15E en als iemand jou weer aanmeld en weer deelt kost ie idd nog maar 10E
Oh kijk trouwens eensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:06 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik wil het ook wel voor 10 euro, maar dat kan idd dus niet als ik niet al lid ben? :p
haha uppie, je bent dit keer niet alleen
Als jij dat leuk vindtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef GinzaGirl het volgende:
Konnichiwa
ik was laatst, nou ja, best wel tijd geleden al, in Almere ofzo, en daar hadden ze allemaal manga liggen en een soort Japanse week, daar was ook een journalist van Aniway en die had een foto van mij gemaaktleuk he!?
Ja ... al sinds afgelopen zaterdagquote:
Die heb ik al sinds donderdag , welke group volg jij?quote:
Jou moest ik ff hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Gister nieuwe manga gekocht, ik had een tussenuur, dus ging ik even winkelen![]()
Ik wou eigenlijk deel 2 van Alice 19th, maar die was er niet meer
Toen maar 20th Century Boys (ofzo) gekocht, was het enige dat ze nog hadden.
Is opzich wel leuk, beetje raar soms alleen. En ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar deel 2 hiervan![]()
Shinsen... ik heb hem net gekeken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds donderdag , welke group volg jij?
Ik zou wel willen, maar ik vrees dat ik dan in Parijs zit..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:58 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Jou moest ik ff hebben
Hopey heeft geen zin om het vrouwelijke geslacht alleen te respresenten op de meeting van 22 april a.s.
Jij komt ook wel ff langs he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Kick!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je krijgt later in de serie ook 'n aflevering waarin Nederlands gesproken wordt. Alleen hebben ze 'n klein foutje in de vertaling gemaakt, waardoor het bijzonder grappig klinkt.
Ik geloof beide , maar het is wel verstaanbaar !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kick!Dus de subbers vertalen het dan verkeerd? Of spreken ze het verkeerd uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Austin Power: Goldmemberquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik geloof beide , maar het is wel verstaanbaar !
Dus niet dat wij hollanders ineens duits praten zoals bij de meeste films![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Agiath het volgende:
Samurai Champloo is echt zooo vet, de combinatie van hip-hop muziek met zwaarden
Super serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kreeg niet voor niets mijn 2 punten in dit topic -> Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
''t wordt nog veeel vetterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Agiath het volgende:
Samurai Champloo is echt zooo vet, de combinatie van hip-hop muziek met zwaarden![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Jordy-B het volgende:
Ze spreken het prima uit, maar de mensen die de Nederlandse tekst hebben ingesproken (wel Nederlanders, btw) gebruiken het verkeerde woord. Een van de Nederlanders wordt trouwens wel door 'n Japanner ingesproken...
De spoiler vertelt je weinig over het verhaal, maar toch even tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Waar is Rew?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef SureZal het volgende:
Sekai Chuushin De
(Drama; ben nu bij ep6)
Rew is voor het laatst op 8 Maart op dit forum gespot in dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:58 schreef Zeurberus het volgende:
Net dus Black Cat 20 gekeken en de serie gaat echt achteruit
Een serie waarin dat grappig zou moeten wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
Geloof me , gezien de huidige 'spanning' in de serie is die naam volkomen serieus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Een serie waarin dat grappig zou moeten wezen![]()
Deze heb ik nou al 2 keer gehadquote:Helaas moeten wij je mededelen dat (een gedeelte van) je bestelling van ordernummer: 025877410021066 een vervelende vertraging heeft opgelopen.
Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en verwachten je alsnog binnen ongeveer 7 werkdagen te kunnen leveren. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.
Indien je binnen 7 werkdagen het ontbrekende artikel nog niet ontvangen hebt, dan zijn onze leveranciers helaas nog steeds niet in staat geweest om te leveren. Je order blijft, tenzij je besluit om te annuleren, uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.
We houden je per e-mail op de hoogte van alle wijzigingen in de status van je bestelling. Bovendien kan je de status ook altijd terugvinden op onze site in het orderoverzicht.
We sturen je ook nog een e-mail op de datum van daadwerkelijke verzending zodat je dan weet dat je bestelling aan je verzonden is.
Mocht je de bestelling liever willen annuleren, dan kun je ons dit laten weten via ons “ contactformulier” op onze website.
ORDER INFORMATIE
Het ordernummer van je bestelling is: 025877410021066
article number artist title items ordered order status
505757 DVD Akira Special Edition 1 in behandeling
ORDERSTATUS PER ARTIKEL:
Van je order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:
"Reeds eerder geleverd": Dit betekent dat het betreffende artikel reeds in een eerdere zending aan je is verzonden.
"In behandeling": Dit betekent dat het betreffende artikel is besteld bij onze leveranciers en binnen ongeveer een a twee weken aan je verzonden wordt. LET OP: indien je het ontbrekende artikel binnen een termijn van 2 weken nog niet ontvangen hebt is er sprake van een leveringsprobleem bij onze leveranciers. Je order blijft uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.
"Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag aan je verzonden wordt.
Vragen of opmerkingen? Op onze site kan je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.
Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!
Wij wensen je nu alvast veel kijk- of luisterplezier met je bestelling en zien je graag weer terug op onze site of in een van onze winkels!
Met vriendelijke groet,
Het team van vanLeest
- p.s. Dit is een automatisch gegenereerde mail –
Gaat weer lekker hier danquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:34 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou ik heb twee maanden geleden een mangaboekje van Peach Girl besteld, ik wacht nog steeds op een belletje haha
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Agiath het volgende:
[..]Ik denk niet dat ze enig idee hebben waar ze het voor hebben ingesproken... Ja 'n animatie, maar het hoe en waarom zal wel niet duidelijk gemaakt zijn. Het is echt zo'n typische woordenboekvertaalfout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Het is de TV-serie na de succesvolle, korte speelfilm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef Agiath het volgende:
Oja ik hoor veel goeie dingen over blood+
Wat is dat voor serie? en wat is de beste subber?
Hmm vond kimi ga nozomu eien ook wel leuk 2punten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef GinzaGirl het volgende:
Jaaa
I'm loving it
lekker girlie,
toch ook wel interessant omdat het over chinese horoscopen gaat enzo,
en er zitten natuurlijk vette hunks in :phaha grapje.
Dus het is een Japanse serie over Chinese horoscopen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja, het gaat helemaal over die astrologie enzo,
want de kat en de rat die hadden ruzie zegmaar omdat de kat (of juist de rat) tegen de ander had gezegd dat er geen feest was ofzo.
en 1 van die jongens die dus kat is, die heeft steeds ruzie met de jongen die rat is
Komt er een anime van Golden Sun?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand trouwens of die Golden Sun anime nog komt ?
Of is die al lang uit ?
chinese horoscopen zijn koning daar kunnen die jappen wat van lerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Dus het is een Japanse serie over Chinese horoscopen...Wat is daar logisch aan
![]()
nu in Rotterdam en volgt op het moment Chobitsquote:
De serie gaat over een meisje die samen met haar moeder woonde, maar deze verloren is aan een ongeluk... Haar vader was al overleden. Door in een tentje in het bos te wonen probeert ze zichzelf te onderhouden . Ze raakt echter in de problemen door een modderstroom en mag bij enkele medestudenten, de familie Souma, in huis wonen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie af en toe de naam fruits baskets verschijnen.
Iemand hier iets van gezien?
Die OVA's van Green Green zijn nog erger.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
chinese horoscopen zijn koning daar kunnen die jappen wat van leren
Wat heeft green green trouwens een slechte intro. En al die wiebeltieten gaan ook nergens over![]()
Maar goed eenmaal begonnen wil ik wel weten of ze ooit nou bijelkaar komen of niet
Aaw ik vind zo liev van je opmerkzaam bent bij mijquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:33 schreef uppie83 het volgende:
Heej heej... Hopey heeft weer gepostHeb je het lijstje van tijdschriften nog gemaakt???
*geduldig wachtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:03 schreef Hopey het volgende:
[..]
Aaw ik vind zo liev van je opmerkzaam bent bij mij![]()
Anyway, nee.. Ik ben mijn notitieboek bij een vriendin vergeten
Maar ik zie d'r morgen, dus dan typ ik alles even netjes in. Als ik een journaliste was, dan had ik mijn deadline allang overschreden..
![]()
Ik ben ook geen mecha fan maar deze serie vond ik toevallig best wel aardigquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Hopey het volgende:
Overigens ben ik bezig met Gun-X Sword.. Vind het tot nu toe een leuke serie. Geen mecha fan ik.. maar in deze serie speelt het nog een ondergeschikte rol. Een aanrader voor tussen de regulier anime series door
heb green green een jaartje geleden helemaal gezien met een paar maten (marathon). man, zat best goede humor in, maar een paar fillers waren echt te saai voor woordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
Barbaar. tis anime/manga/japan gerelateerd alleen dan verplaatst in de huidige context(kijk naar de filenaam van het plaatje anders
Trouwens ook te zien in episode 3 van green green.
Incusief erg leuk cactus toekomst verspelling methode en beginsel van het standaard 1kerel gewild door 2 vrouwen verhaal.
Besef me net dat niemand die episode gaat kijken
dus hier maar een cap
[afbeelding]
Bedoel je niet verschil in regio code? Anyway inhoudelijk zou ik niet weten wat het verschil is. Maar meestal zijn de NL uitgaves altijd zo kaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
vraagje:
ik zie dat er 2 verschillende versies van My neighbor totoro verkrijgbaar zijn/worden
de R1 release en de nog uit te komen (op 27 maart) R2 release
kan iemand mij vertellen of ik zou moeten wachten op die R2 release (wat dus de verschillen zijn?)
niet de NL releases (die zijn hier in huis ongveer gebanned i.v.m. het afwezig zijn van engelse audio track & subs)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
Bedoel je niet verschil in regio code? Anyway inhoudelijk zou ik niet weten wat het verschil is. Maar meestal zijn de NL uitgaves altijd zo kaal![]()
Dus als je regiovrije dvd player heb zou ik eerste kopen. Meestal hebben amerikanen net wat meer extra's erop staan. Gewoon kijken wat de extra's zijn zou ik zeggen.![]()
Filmquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:15 schreef stroopje het volgende:
Hopey, uit welke film of serie komt die usericon (avatar) van je![]()
Haha zeurberus. Goede actiequote:
Ja ik vind em bij vlagen erg leuk. alleen die intro is te echi.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
heb green green een jaartje geleden helemaal gezien met een paar maten (marathon). man, zat best goede humor in, maar een paar fillers waren echt te saai voor woorden
Kortom van de makers van 2 GEWELDIGE serie'squote:It looks sweet to me. Granted I didnt like WHR too much, but Samurai Champloo, and GITS SAC are great animes.
Ik schoot echt hard in de lach bij de eerste 5 min van ep 1.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
iemand hier elfen lied gezien?
en wat vonden jullie ervan..
ikzelf was in het begin een beetje zo van: das best grof.. (komt doordat ik de wat 'lievere' animes meer kijk , zoals love hina, kiki's delivery service, cardcaptor sakura) , maar naarmate ik meer eps had gezien begon ik et steeds beter te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De openings theme is trouwens ook ERG mooiOp maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik schoot echt hard in de lach bij de eerste 5 min van ep 1.Ja das idd errgug grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De openings theme is trouwens ook ERG mooi
en die openings theme is idd ook errug goed..![]()
Die mis ik dus TOTAAL niet , dan zou het een 13 in een dozijn anime zijn geweest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:28 schreef outcast_within het volgende:
@ zeurberus:
Ik mis de vrolijke intro. De Energierijke schattige meisjes, De Wacky humor, en een standaard love love verhaaltje![]()
Als je ff je email adres geeft , dan kan ik hem 'bestellen' voor je. Wordt ie binnen een paar minuten bij je bezorgdquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja das idd errgug grappig
en die openings theme is idd ook errug goed..![]()
O_W en ZEUR zitten weer eens helemaal op dezelfde golflengte!quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die mis ik dus TOTAAL niet , dan zou het een 13 in een dozijn anime zijn geweest.
Eindelijk eens wat anders
Sommige mensen ontwikkelen zich nou eenmaal na een of twee zoetsappige-crappy-animated- derderangs-onmogelijk-liefdesverhaal-hebbende-animequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
O_W en ZEUR zitten weer eens helemaal op dezelfde golflengte!![]()
Yoroshiku and Anime-United. Ik wou eerst de releases van Anime-Kraze afwachten, maar zelfs bij hun h264 releases hoor ik bijna geen verschil in audio als met die van Yoroshiku and Anime-United en ik vond sommige stukjes wel heel erg donker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef SureZal het volgende:
welke fansub van Ergo Proxy? (lui... ja ik weet het)
@uppie: k zie em wel vaak
Elfen Lied is tôfquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
Das zeker mooi van die serie van wat ik gezien hebquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef Zeurberus het volgende:
De animatie en achtergronden zijn waanzinnig mooi en lekker duister/donker.
Nou dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef Zeurberus het volgende:
Ik voorspel dat deze serie een hele bekende gaat worden na verloop van tijd en over een paar jaar word deze serie in dezelfde zin genoemd als Trigun en bv Bleach of Naruto.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooo...........................quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef ThaBrain het volgende:
mensen groot nieuws!!
BLEACH is gelicensed![]()
Dat betekent dus dat er geen LUNAR releases meer zullen komen.![]()
Het is dus hopen dat dattebayo doorgaat met subben van BLEACH![]()
Ach ja... Bleach is ook anime.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:05 schreef outcast-within het volgende:
Euh dat kon ook wel alleen in het Bleach topic...
hehequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je ff je email adres geeft , dan kan ik hem 'bestellen' voor je. Wordt ie binnen een paar minuten bij je bezorgd![]()
Ik volg deze serie, ik vind hem wel goed, de sfeer komt mij bekend voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef Zeurberus het volgende:
Ergo Proxy rox![]()
Serie heeft tot nu toe echt alles. Een lekker vaag verhaal wat waarschijnlijk pas op het einde (of helemaal niet) wordt uitgelegd, in de tussentijd kan je lekker je eigen conclusies trekken of je eigen theorieen erop los laten.
Het heeft ook het perfecte sfeertje (voor mij althans), de wereld is weer eens zover ontwikkkeld dat wij absoluut niet meer zonder robots kunnen , en tegelijkertijd word die afhankelijk weer de ondergang van de mensheid (of aan de chaos buiten te zien is dat al het geval geweest). De animatie en achtergronden zijn waanzinnig mooi en lekker duister/donker.
De muziek is ook geweldig (Radiohead)
Ik voorspel dat deze serie een hele bekende gaat worden na verloop van tijd en over een paar jaar word deze serie in dezelfde zin genoemd als Trigun en bv Bleach of Naruto.
Nou maar hopen dat ie 26 eps word en doorgaat op dit niveau![]()
![]()
Fantastische anime, omdat er niet alleen fysiek geweld in voorkomt, maar ook veel psychologisch geweldquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
als ik Dattebayo een beetje ken zullen ze wel doorgaan met subben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef ThaBrain het volgende:
mensen groot nieuws!!
BLEACH is gelicensed![]()
Dat betekent dus dat er geen LUNAR releases meer zullen komen.![]()
Het is dus hopen dat dattebayo doorgaat met subben van BLEACH![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Fantastische anime, omdat er niet alleen fysiek geweld in voorkomt, maar ook veel psychologisch geweldyup dat gevoel had ik idd wel zo op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ook net eff een minuutje te kort imho, idie laatste aflevering![]()
Er zit/zat zeker wel meer in die serie dan alleen gore , zoals iemand anders al aangaf werd het psychologische aspect ook goed uitgewerkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:49 schreef torn_Machina het volgende:
Wat heeft toch iedereen met Elfen Lied? Ik vond het nou niet echt een super serie.![]()
Leuk voor tussendoor een keertje zo'n gore fest, maar meer ook niet. Als je al die scenes eruit zou halen blijft er namelijk niks van over. Elfen Lied staat dus zeker niet in mijn top 10.
De OP "Lilium" was eigenlijk het beste aan de hele serie.OP
Gore is dat een ander woord voor lief vrolijk standaard romantisch verhaaltje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Er zit/zat zeker wel meer in die serie dan alleen gore , zoals iemand anders al aangaf werd het psychologische aspect ook goed uitgewerkt.
De gore was alleen een welkome bonus![]()
Geweldig Overdreven Romantische Episodenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:46 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Gore is dat een ander woord voor lief vrolijk standaard romantisch verhaaltje?![]()
[/edit]quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef kLowJow het volgende:
outcast_within, weer dezelfde foto's, 48 uur weg.
We hebben echt een Naruto topic hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef torn_Machina het volgende:
Ik hoop dat het een grapje is van DB in de opening van de laatste naruto ep. 26 weken fillers erbij.![]()
Anders pak je deze bootleg, maar ja, da mag nie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef mschol het volgende:
zou em best op dvd wille hebben heb alleen er geen geld voor,
tis 4x ~ $20,
of 3x $20 + 1x $25 (duurder want het is deel 1 met artbox, ziet er wel vet uit)
ik doe niet aan bootlegs en ik weet dat het een dure hiobby is...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Anders pak je deze bootleg, maar ja, da mag nie.
leuke uitleg waardoor je er een idee van kan krijgen:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef outcast-within het volgende:
Bootleg?
niet naief, das gewoon de waarheid imhoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef outcast-within het volgende:
an unauthorised duplicate of material already commercially available, sold illegally for significantly less than the standard retail price
Ja maar verkoopt die winkel dan illegale spullen???
of ben ik nu heel naief?(en dat voor iemand die uit het ghetto komt waar ze kerstbomen heel erg lang laten staan)
Volgens mij verkoopt die winkel uit de link van die kerel met dat duiveltje in zijn plaatje gewoon de budget editie zonder extra's
Ja en nee. Nee, want China heeft daar geen wetten voor. Ja, want die wetten zijn er hier wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef outcast-within het volgende:
Ja maar verkoopt die winkel dan illegale spullen???
Waarom denk je dat China uprising isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ja en nee. Nee, want China heeft daar geen wetten voor. Ja, want die wetten zijn er hier wel.
maar doie mij toch maar de originele boxen:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat China uprising is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef VeX- het volgende:
Godver, bleach gelicensed. En dat terwijl ik nog zoveel afleveringen moest kijken.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef outcast-within het volgende:
Nu ik toch bezig ben. De Cactus attack uit ep 4 ^_^
rollingthundermiracleattack
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:04 schreef outcast-within het volgende:
Nu ik toch bezig ben. De Cactus attack uit ep 4 ^_^
rollingthundermiracleattack
De 2e doet t niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef outcast-within het volgende:
En natuurlijk het schattige waarzeg spelletjes met de cactus
deel 1
Deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |