abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35953095
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Canisfire het volgende:
Wie gaater allemala naar Anime con?
waar en wanneer?

Is het dat evenement in Almelo?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35953177
www.animecon.nl

30 juni tot 2 juli.
なんだっけ
pi_35958133
Nieuwe EP(18) van Noein is vet
  zondag 12 maart 2006 @ 02:54:13 #79
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_35958746
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Canisfire het volgende:
Wie gaater allemala naar Anime con?
Ik ga er heen P:
heb ook nog een kamer in theaterhotel
  zondag 12 maart 2006 @ 03:12:49 #80
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_35958965
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
Bloody Hell... Ergo proxy was inderdaad super cool.

'k zit nog niet echt in 't verhaal ('t blijft allemaal 'n beetje vaag in de eerste episode), maar de fansub die ik gezien heb geeft zeer scherp beeld (1280×720) en 5.1 geluid, wat ik nog nooit heb gezien bij zoiets.

Goeie tip, hee.
zeker goeie tip
aleen was het voor mij na vier uur anime gekeken te hebben beetje rare anime maar kon nog net bijbenen
pi_35959163
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wil je niet werken met categorieėn? Of dan tenminste film en serie scheiden?
Bescheiden beginnen. ^-^ plus dit is toch al leuk vind ik. Volgende lustrum beter aanpakken.

Heb trouwens een aflevering van die HD dinges gedownload. Ben benieuwd.

Trouwens

BLOKKER DIVX SPELER IS VET oh mijn god. net vijftig afleveringen naruto gekeken o.i.d. op mijn tv ^-^. Goed spul.
--
Edit: FF bijgelezen in het Anistem topic. goed bezig Jordy-b

[ Bericht 16% gewijzigd door outcast_within op 12-03-2006 03:36:13 ]
pi_35962058
Wat nou... Ik gaf alleen aan dat dat me een betere methode leek...

Dat ze dat dan vervolgens ook gelijk gaan toepassen is toch niet mijn schuld? (trouwens... het werd door 'n enkeling al toegepast)...

maar goed... ik tel de boel dan wel voor je op, luie sodemieter...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35964421
*Love hina verslaafd*
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_35964568
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Canisfire het volgende:
*Love hina verslaafd*
Ik wil er net mee beginnen ben benieuwd !

Heb zojuist Air afgekeken en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen.
  zondag 12 maart 2006 @ 14:35:32 #85
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35964848
ik hoop dat ik dat anime stemmen goed gedaan heb

Heeft iemand hier trouwens de anime van Angel Sanctuary gezien? of weet mij hier iets over te vertellen?
pi_35965525
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef Jordy-B het volgende:
Wat nou... Ik gaf alleen aan dat dat me een betere methode leek...

Dat ze dat dan vervolgens ook gelijk gaan toepassen is toch niet mijn schuld? (trouwens... het werd door 'n enkeling al toegepast)...

maar goed... ik tel de boel dan wel voor je op, luie sodemieter...
Luie Sodermieter! Nah fuck it. Al dat superieure gezeik van jou. Ik vind het best. Wat is er mis met een simpel systeem zoals die er toevallig nu uitrolde. Ja vast tig argumenten hou ze maar ik hoef ze niet meer te horen.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:11:46 #87
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_35965890
jeeeeeeej ik sta in de OP
pi_35966814
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:23 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Ik wil er net mee beginnen ben benieuwd !

Heb zojuist Air afgekeken en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen.
Love hina is zeker humor
En voor de perverts onder ons is het teasing gedeelte ook altijd leuk
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 12 maart 2006 @ 15:56:54 #89
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_35967297
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Love hina is zeker humor
En voor de perverts onder ons is het teasing gedeelte ook altijd leuk
iemand ide nog een leuke ecchi weet
zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD
pi_35967378
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Luie Sodermieter! Nah fuck it. Al dat superieure gezeik van jou. Ik vind het best. Wat is er mis met een simpel systeem zoals die er toevallig nu uitrolde. Ja vast tig argumenten hou ze maar ik hoef ze niet meer te horen.
Ga anders even huilen, joh.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:05:43 #91
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_35967591
oi oi >_< does ff niet
jubileum deel vervuilen met ruzie
pi_35967672
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
Ga anders even huilen, joh.
Zoek geen ruzie man... Niveau van dit topic gaat zo naar beneden

[Shinsen-Subs]_xxxHOLiC_-_Manatsu_no_Yoru_no_Yume_[3A9E1399].avi gekeken en is een vage film
  zondag 12 maart 2006 @ 16:09:44 #93
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_35967722
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Zoek geen ruzie man... Niveau van dit topic gaat zo naar beneden

[Shinsen-Subs]_xxxHOLiC_-_Manatsu_no_Yoru_no_Yume_[3A9E1399].avi gekeken en is een vage film
waar ging de film dan over
ben wel benieuwd of deze film the end of Evangelion in vaagheid kan overtreffen P:
ik snap die nog steeds niet namelijk
pi_35967864
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

waar ging de film dan over
ben wel benieuwd of deze film the end of Evangelion in vaagheid kan overtreffen P:
ik snap die nog steeds niet namelijk
http://www.animenfo.com/a(...)xxxholic_manats.html

Description

The main character, Watanuki Kimihiro, is a high school student who has the ability to see what other people can’t see. He has been suffering from it. One day, he happens to enter a shop. The owner, Yuko, can grant anything one wishes for if he/she can pay enough for it. Thus, Kihimiro began to work as a part-timer in consideration for being granted his wish.

One day, Yuko receives an anonymous letter inviting her to an auction. Of course, many other enthusiastic collectors are also invited to the auction which takes place in an old mansion. However, something seems to be wrong. The auction-master doesn’t appear, the collectors are disappearing one by one and mysterious things are happening one after another.

What is being auctioned? Who invited them? Can Yuko and Watanuki escape from the mansion?
holic-tsubasa.com

[ Bericht 21% gewijzigd door Qunix op 12-03-2006 16:19:06 ]
  zondag 12 maart 2006 @ 16:19:37 #95
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_35968048
Ik wist niet dat ep. 2 van ergo proxy al uit was. Ik ga maar eens op zoek.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 12 maart 2006 @ 16:52:06 #96
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_35969028
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef uppie83 het volgende:
Goed laten we niet verder offtopic drijven Ik ben nog steeds op zoek naar nederlandse en of engels/amerikaanse tijdschriften voor animé Lijkt me leuk om een soort kijk&vergelijk te houden zodat we weer wat leuke nieuwe info hebben voor één van de volgende OP's.
Ik ga morgen de stad in (Amsterdam) Ik kan bij de ABS even kijken naar de animetijdschriften sectie en een lijstje maken, als ik goed had hebben zij een uitgebreide assortiment nederlands en engelstalige anime/manga tijdschrijften. Hmm misschien zelfs ook even manga neuzen
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zondag 12 maart 2006 @ 16:54:55 #97
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35969098
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:52 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ik ga morgen de stad in (Amsterdam) Ik kan bij de ABS even kijken naar de animetijdschriften sectie en een lijstje maken, als ik goed had hebben zij een uitgebreide assortiment nederlands en engelstalige anime/manga tijdschrijften. Hmm misschien zelfs ook even manga neuzen
Cool Ik hoop dat ze de newtype hebben, want daar ben ik best geintreseerd in geraakt
  zondag 12 maart 2006 @ 16:56:04 #98
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35969127
Niemand trouwens die iets afweet van Angel Sanctuary Anime?
pi_35969379
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:05 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oi oi >_< does ff niet
jubileum deel vervuilen met ruzie
kom op zeg... een animé verkiezing hebben om het hebben van een animéverkiezing... Dat zet gewoonweg geen zoden aan de dijk.

Er zit duidelijk geen denkwerk in... Geen categorieėn betekent dat het een zooitje wordt, omdat iedereen een ander aspect belangrijker vindt. Daardoor krijg je dat de punten nogal breed verspreid worden, waardoor je geen duidelijke winnaar kan aanwijzen.
Geen scheiding tussen serie en film... Terwijl beiden hun eigen charmes hebben en niet goed vergelijkbaar zijn.

En de manier van stemmen is er eentje voor een 'toernooi'-leider die er vooral weinig voor wil doen (met als gevolg dat iedereen die wil stemmen extra moeite moet doen).
En het dan over topickapen hebben als ik aangeef dat ik het niet de meest handige methode vind (en pas na dat gevraagd te zijn aangeef wat ik dan wčl een handige manier vind) Laat me niet lachen, man.

Je doet maar wat je niet laten kan, maar zo'n prutsverkiezing is onzin en de moeite niet waard.
  zondag 12 maart 2006 @ 17:09:58 #100
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35969476
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

kom op zeg... een animé verkiezing hebben om het hebben van een animéverkiezing... Dat zet gewoonweg geen zoden aan de dijk.

Er zit duidelijk geen denkwerk in... Geen categorieėn betekent dat het een zooitje wordt, omdat iedereen een ander aspect belangrijker vindt. Daardoor krijg je dat de punten nogal breed verspreid worden, waardoor je geen duidelijke winnaar kan aanwijzen.
Geen scheiding tussen serie en film... Terwijl beiden hun eigen charmes hebben en niet goed vergelijkbaar zijn.

En de manier van stemmen is er eentje voor een 'toernooi'-leider die er vooral weinig voor wil doen (met als gevolg dat iedereen die wil stemmen extra moeite moet doen). En het ook over topickapen hebben als ik aangeef dat ik het niet de meest handige methode vind (en pas na dat gevraagd te zijn aangeef wat ik dan wčl een handige manier vind)...

Je doet maar wat je niet laten kan, maar zo'n animé-toernooi is onzin en de moeite niet waard
Ja klopt.
Maar boeiend?
Als ik een ijsje ga halen bij de snackbar ga ik ook niet een routeplanner uitprinten en een bus reserveren.

Zullen we 't hierbij laten, en weer ontopic gaan?
  zondag 12 maart 2006 @ 17:46:04 #101
58063 uppie83
Sousousou
pi_35970491
Idd... ben benieuwd naar het lijstje van Hopey
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_35970554
Het is ontopic, Orealo.
  zondag 12 maart 2006 @ 18:05:52 #103
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_35971122
Net de 2 eps van Ergo Proxy gezien en hij bevalt mij zeer goed.

Dark Sci-fi, een donkere toekomst, het sfeertje bevalt mij wel.

Die HD versie is erg mooi, de laatste (en mijn eerste) HD fansub die ik hiervoor heb gezien waren van Kamichu.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_35971236
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

bla bla bla
Laat maar rusten. Ik vind jou teveel gedoe. Jij mij hoop ik ook.
*finishes useless discussion.

--
Ik ga denk ik lid worden van dat ene tijdschrift. Iemand die geduld heeft totdat mijn inschrijving voltooit is en wilt gebruik maken van die ene maak een lid actie?

[ Bericht 20% gewijzigd door outcast_within op 12-03-2006 20:50:27 ]
pi_35971559
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Immoral sisters misschien
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_35971657
1
2
3
4
5
6
Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

iemand ide nog een leuke ecchi weet 
zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD

ik test ff die link in de op voor je ^_^

Edit:

Ai Yori Aoshi - TV - 24 Episodes - 20 votes -

Aoi Sakuraba, heir to the Sakura department store, has only one thing on her mind-- her beloved. Betrothed from a very young age, she has been in love with him, Kaoru Hanabishi, ever since. After Kaoru left his family, their bethrothal was nullified. Aoi sets out to find him. Will they be able to stand against the barriers that will try to keep them apart?

--------------------------------------------------------------------------------

Chobits - TV - 26 Episodes - 11 votes -

Having failed to earn admission to a university, Hideki Motosuwa has moved to the big city, determined to study his hardest for next year's exams. However, an unusual distraction presents itself one unsuspecting day in the form of Chii, a robotic young girl that has been discarded in the trash. In a world where an increasing number of people turn to these 'persocons' for company, the bonds and limits of human relationships are tested as flesh manages to fall in love with the machine itself...

--------------------------------------------------------------------------------

Oh! My Goddess - OVA - 5 Episodes - 9 votes -

Keiichi Morisato is just your average college student until one day, fate interjects as he makes a call for take-out food. Unknown to him, he reaches the Goddess Help Line, and contacts a goddess named Belldandy, who grants him a wish. Thinking it to be a joke, Keiichi wishes for her to be his girlfriend 'forever'.

Onegai Teacher - TV - 12 Episodes - 8 votes -

Kei Kusanagi is a shy teenage boy with no romantic experience whatsoever... until he finds out that his hot new teacher is actually an alien! In order to conceal her identity, the two are forced into a pretend marriage... but is it really a pretense, or are they actually falling in love?

Tenchi Muyo! - OVA - 13 Episodes - 6 votes -

Tenchi is just an ordinary boy with an ordinary life. One day, he accidentally released a very dangerous demon, who somehow ended up living with Tenchi before long. Her presence attracts two princesses and a pair of police officers from space, and needless to say, chaos, hilarity, and romance ensues.

--------

Ben benieuwd of je een van deze series gaat uitproberen.
Vertel je meteen of het een goede tip was?
pi_35972897
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Net echt Love Hina-achtig, maar ik heb gister Ebichu - The housekeeping Hamster gezien... Intens grappige serie en behoorlijk ecchi.
  zondag 12 maart 2006 @ 21:33:22 #108
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_35973260
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Immoral sisters misschien
Dude das hentai >.>
Zag het op Usenet in die map staan XP

Ik ga eens kijken of die serie wat is Jordy

Chobits heb ik al gezien
onegai Teacher heb ik ook gezien
Oh my goddess heb ik thuis liggen op DVD (gekocht )
Tenshi Muyo ook gezien

Ik ga Ai Yori Aoshi es proberen P:
thx ;]

[ Bericht 26% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 12-03-2006 21:38:26 ]
  zondag 12 maart 2006 @ 21:51:20 #109
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_35973978
quote:
Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef MaxiTitan het volgende:
Net de 2 eps van Ergo Proxy gezien en hij bevalt mij zeer goed.

Dark Sci-fi, een donkere toekomst, het sfeertje bevalt mij wel.

Die HD versie is erg mooi, de laatste (en mijn eerste) HD fansub die ik hiervoor heb gezien waren van Kamichu.
Dan moet je (raad ik je aan) Pale Cocoon kijken. Erg kort, ERG goed.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  zondag 12 maart 2006 @ 22:43:14 #110
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_35976239
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

Dude das hentai >.>
Zag het op Usenet in die map staan XP

Ik ga eens kijken of die serie wat is Jordy

Chobits heb ik al gezien
Tenshi Muyo ook gezien

thx ;]
probeer eens Green Green Tv ik moest echt erg lachen en er zit veel ecchi in dus
probeer Kragamuffin ik mag geen link doorgeven dus googlen
pi_35976435
Plus punten orealo voor het idee. Alleen volgende keer maar wat minder officeel aankondigen enzo. het had zo mooi kunnen zijn he.
volgend jaar weer!
pi_35976526
Orealo. Mail!

Edit: Live action gerelateerd! ^-^
  zondag 12 maart 2006 @ 22:58:27 #113
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35976805
Ja volgend jaar weer bedankt voor de mail!

Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
pi_35976971
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Chobits heb ik al gezien
Tenshi Muyo ook gezien

thx ;]
Er is een spin-off van Onegai Teacher: Onegai Twins... Niet zo leuk als Onegai Teacher, maar wel lekker veel conflicten...

Een andere leuke serie is Mahoromatic. Deze gaat over een gevechtsrobot, Mahoro, die soort van met pensioen mag. Ze brengt haar dagen door als huishoudster voor een jonge scholier die alleen woont. Boel humor, pietsie ecchi en redelijk wat actie, en 'n dramatische rode draad.

En natuurlijk Hanaukyo Maid-tai. Over een twaalfjarige jongen die naar Tokyo vertrekt om bij z'n opa te gaan wonen. Zijn opa blijkt echter overleden en het landhuis is zijn erfenis. Het landhuis en de honderden maids die 24/7 voor hem klaarstaan en graag wat extra service bieden.
Behoorlijk ecchi, dus.
pi_35977001
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:

Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
Heb je die post van surezal nog eens bekeken?
OP bij live action ergens ^-^
pi_35978530
Matig.. Volgens mij werd er een post van mij zonder mededeling verwijderd op de forum van Aniway
なんだっけ
pi_35979080
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Crashcat het volgende:
Matig.. Volgens mij werd er een post van mij zonder mededeling verwijderd op de forum van Aniway
Dit is geen FB van aniway
maar goed *toont interesse. Wat had je geschreven dan?
  maandag 13 maart 2006 @ 00:14:30 #118
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_35979240
Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
pi_35979329
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
Told ya so

De raw van deel 3 is gister uitgekomen , dus deze week ergens denk ik
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_35979593
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dit is geen FB van aniway
maar goed *toont interesse. Wat had je geschreven dan?
Een linkje naar deze site http://codyscoop.com/gk.shtml
Mwah.. het is voor mij niet de eerste keer, maar toch
なんだっけ
pi_35979824
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:

check idd ff mijn post. ik kan je Hana Yori Dango wel aanraden, die vond ik erg goed.. Maaar die lijkt niet op Densha, volgens mij lijkt geen enkele LA op Densha (ik ben er iig nog geen tegen gekomen, en ik ben best wel een LA/JDrama addict.)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35979841
Hij vraagt toch om 'n animé-serie?
pi_35979885
ohw ja te snel gelezen my bad
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35980270
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
Bij Yoroshiku & Anime-United is de release meestal donderdags. Nog snel even Noein ep 18 kijken.
Het wordt met elke nieuwe ep interessanter. Nog maar 6 eps te gaan jammer genoeg, want ik kan er geen genoeg van krijgen.
  maandag 13 maart 2006 @ 01:59:21 #125
58063 uppie83
Sousousou
pi_35980811
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef outcast_within het volgende:

Ik ga denk ik lid worden van dat ene tijdschrift. Iemand die geduld heeft totdat mijn inschrijving voltooit is en wilt gebruik maken van die ene maak een lid actie?
Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_35981183
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?
Newtype USA of Japan
なんだっけ
  maandag 13 maart 2006 @ 07:26:54 #127
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35981784
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Mjah, de Aniway is relatief goedkoop en goed, en sowieso in nederland te verkrijgen met abbo
pi_35983329
quote:
Chobits - TV - 26 Episodes - 11 votes -

Having failed to earn admission to a university, Hideki Motosuwa has moved to the big city, determined to study his hardest for next year's exams. However, an unusual distraction presents itself one unsuspecting day in the form of Chii, a robotic young girl that has been discarded in the trash. In a world where an increasing number of people turn to these 'persocons' for company, the bonds and limits of human relationships are tested as flesh manages to fall in love with the machine itself...
Chobits heeft een heel hoog

aaaaaaaaaaaaah..
Gehalte maar er gebeurd niet echt veel .
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_35985324
Vorig weekeinde heb ik eindelijk de meuk binnengekregen:

Cardcaptor Sakura (episodes en films)
FullMetal Alchemist, The Movie. The conqueror of Shambara
Samurai Champloo laatste 13 episodes.

De FullMetal Alchemist film is leuk, maar ik had er meer van verwacht. Nu lijkt het alsof ze het open einde van de episodes een beetje hebben willen uitleggen, maar de film zelfs heeft ook nog een open einde. Lekker is dat.

Samurai Champloo loopt ook zo lekker vaag af. Het einde van de zoektocht is flauw opgezet. Er zitten wel een paar hele gave episodes in, bijvoorbeeld over "tagging".

Cardcaptor Sakura is blij, heel erg blij. Typisch een Clamp productie Maar nog lang niet afgekeken.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_35985949
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:44 schreef SureZal het volgende:
ohw ja te snel gelezen my bad
my bad 2

@upp. En je moet ergens beginnen. Zie aniway als een soort van instap model ^-^
  maandag 13 maart 2006 @ 14:48:39 #131
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_35991237
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:

Cardcaptor Sakura (episodes en films)
FullMetal Alchemist, The Movie. The conqueror of Shambara
Samurai Champloo laatste 13 episodes.

De FullMetal Alchemist film is leuk, maar ik had er meer van verwacht. Nu lijkt het alsof ze het open einde van de episodes een beetje hebben willen uitleggen, maar de film zelfs heeft ook nog een open einde. Lekker is dat.

Samurai Champloo loopt ook zo lekker vaag af. Het einde van de zoektocht is flauw opgezet. Er zitten wel een paar hele gave episodes in, bijvoorbeeld over "tagging".

Cardcaptor Sakura is blij, heel erg blij. Typisch een Clamp productie Maar nog lang niet afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35992213
quote:
Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_36014853
net begonnen met 'Sekai Chuushin De', ben nu bij ep 2 en de serie is wel goed (tot nu toe)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:22:20 #134
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36015398
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:

Dus wel/niet een must see?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:28:52 #135
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36015563
IK BEN ZO BENIEUWD NAAR DE LIVE ACTION MOVIE VAN DEATHNOTE!
iemand deatnotefan?
ik wel

ps: ben verliefd op "L"
With love,
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:29:57 #136
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36015590
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef GinzaGirl het volgende:
IK BEN ZO BENIEUWD NAAR DE LIVE ACTION MOVIE VAN DEATHNOTE!
iemand deatnotefan?
ik wel

ps: ben verliefd op "L"
Ken ik niet
Vertel
pi_36015591
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef Orealo het volgende:
Dus wel/niet een must see?
Hmm, toch wel Zeker als je een "WTF!?!?!?"-gevoel had na de allerlaatse episode.
Zet je verwachtingen in ieder geval niet te hoog voor de film.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:32:34 #138
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36015669
Deathnote gaat over deathgods (weet ff japanse woord niet meer) shinigami, ja dat was het, anyways,
1 van die shinigami is zijn deathnote vergeten op aarde,.
een jongen vindt hem, en als ie iemands naam erin op schrijft en het hoofd van diegene erbij " pictured" dan gaat diegene dood.
het klinkt een beetje lame want ik kan gewoon niet leuk vertellen, maar het is echt een hele coole serie
en er komen dus binnenkort 2 live action films van uit waarvan de hoofdrolspeler (dacht ik) uit Battle Royale komt
With love,
pi_36015850
hoe ziet die L eruit dan? ^_^
maar goed nog meer shinigami Tof
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:41:54 #140
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36015891
Ff plaatje zoeken:

dit is hem bv
With love,
pi_36016100
Weet je al al wie hem gaat spelen in de live-action?
Op zich wel een redelijk standaard uiterlijk. Kijken of die actuer ook zo'n spitse kin heeft ^-^
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:55:27 #142
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36016182
Ja maar die is niet zo leuk, ik weet ff zn naam niet meer.. shit..
Ken'ichi Matsuyama
that's the one!
With love,
pi_36016303
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja maar die is niet zo leuk, ik weet ff zn naam niet meer.. shit..
Ken'ichi Matsuyama
that's the one! [afbeelding]
Verrek! die kin klopt echt
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:02:49 #144
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36016360
ja maar ik vind L veel schattiger :S
With love,
pi_36019384
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hmm, toch wel Zeker als je een "WTF!?!?!?"-gevoel had na de allerlaatse episode.
Zet je verwachtingen in ieder geval niet te hoog voor de film.
Het is al even terug dat ik FMA heb afgekeken maar moet zeggen dat ik het niet zozeer een slecht einde vond. Hoe dan ook ga ik toch maar is op zoek naar de film, ben toch wel benieuwd.
pi_36020068
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:51 schreef Koranaga het volgende:
Het is al even terug dat ik FMA heb afgekeken maar moet zeggen dat ik het niet zozeer een slecht einde vond. Hoe dan ook ga ik toch maar is op zoek naar de film, ben toch wel benieuwd.
De film knoopt een paar losse eindjes van de serie aan elkaar, maar laat er ook een hoop liggen.

Voor als je nog meer wilt weten:
SPOILER
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:16:09 #147
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36020105
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

De film knoopt een paar losse eindjes van de serie aan elkaar, maar laat er ook een hoop liggen.

Voor als je nog meer wilt weten:
SPOILER
Lost de film dat probleem op? (van je spoiler)
pi_36020413
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
Lost de film dat probleem op? (van je spoiler)
Het wordt wel een spoiler topic zo
SPOILER
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:26:59 #149
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36020461
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het wordt wel een spoiler topic zo
SPOILER
SPOILER
En toch ga ik 'm ff kijken
pi_36020690
Laatste melding voor aniway member om 50% korting te krijgen op je abbo. Ik ga morgen lid worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')