Laat maar rusten. Ik vind jou teveel gedoe. Jij mij hoop ik ook.quote:
Immoral sisters misschienquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
iemand ide nog een leuke ecchi weet
zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD
1 2 3 4 5 6 | [..] iemand ide nog een leuke ecchi weet zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD |
Net echt Love Hina-achtig, maar ik heb gister Ebichu - The housekeeping Hamster gezien... Intens grappige serie en behoorlijk ecchi.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
iemand ide nog een leuke ecchi weet
zoals in Love Hina was zwaar grappig ja XD
Dude das hentai >.>quote:
Dan moet je (raad ik je aan) Pale Cocoon kijken. Erg kort, ERG goed.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef MaxiTitan het volgende:
Net de 2 eps van Ergo Proxy gezien en hij bevalt mij zeer goed.
Dark Sci-fi, een donkere toekomst, het sfeertje bevalt mij wel.
Die HD versie is erg mooi, de laatste (en mijn eerste) HD fansub die ik hiervoor heb gezien waren van Kamichu.
probeer eens Green Green Tv ik moest echt erg lachen en er zit veel ecchi in dusquote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Dude das hentai >.>
Zag het op Usenet in die map staan XP
Ik ga eens kijken of die serie wat is Jordy
Chobits heb ik al gezien
onegai Teacher heb ik ook gezien
Oh my goddess heb ik thuis liggen op DVD (gekocht)
Tenshi Muyo ook gezien
Ik ga Ai Yori Aoshi es proberen P:
thx ;]
Er is een spin-off van Onegai Teacher: Onegai Twins... Niet zo leuk als Onegai Teacher, maar wel lekker veel conflicten...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Chobits heb ik al gezien
onegai Teacher heb ik ook gezien
Oh my goddess heb ik thuis liggen op DVD (gekocht)
Tenshi Muyo ook gezien
Ik ga Ai Yori Aoshi es proberen P:
thx ;]
Heb je die post van surezal nog eens bekeken?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
Ja volgend jaar weerbedankt voor de mail!
![]()
Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
Dit is geen FB van aniwayquote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Crashcat het volgende:
Matig.. Volgens mij werd er een post van mij zonder mededeling verwijderd op de forum van Aniway![]()
Told ya soquote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
Een linkje naar deze site http://codyscoop.com/gk.shtmlquote:Op maandag 13 maart 2006 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dit is geen FB van aniway
maar goed *toont interesse. Wat had je geschreven dan?
check idd ff mijn post. ik kan je Hana Yori Dango wel aanraden, die vond ik erg goed.. Maaar die lijkt niet op Densha, volgens mij lijkt geen enkele LA op Densha (ik ben er iig nog geen tegen gekomen, en ik ben best wel een LA/JDrama addict.)quote:Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
Ja volgend jaar weerbedankt voor de mail!
![]()
Om ontopic te blijven, kent iemand een anime serie die lijkt op de live action serie Densha Otoko?
Bij Yoroshiku & Anime-United is de release meestal donderdags. Nog snel even Noein ep 18 kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef stroopje het volgende:
Net Ergo Proxy 02 gekeken oooh man kan niet wachten op deel drie weet iemand wanneer die uitkomt
Weet je zeker dat je niet nog wil wachten op de bevindingen van het onderzoek naar bestaande animé tijdschriften en welke beter is dan welke?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik ga denk ik lid worden van dat ene tijdschrift. Iemand die geduld heeft totdat mijn inschrijving voltooit is en wilt gebruik maken van die ene maak een lid actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |