SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Kick!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je krijgt later in de serie ook 'n aflevering waarin Nederlands gesproken wordt. Alleen hebben ze 'n klein foutje in de vertaling gemaakt, waardoor het bijzonder grappig klinkt.
Ik geloof beide , maar het is wel verstaanbaar !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kick!Dus de subbers vertalen het dan verkeerd? Of spreken ze het verkeerd uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Austin Power: Goldmemberquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik geloof beide , maar het is wel verstaanbaar !
Dus niet dat wij hollanders ineens duits praten zoals bij de meeste films![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Agiath het volgende:
Samurai Champloo is echt zooo vet, de combinatie van hip-hop muziek met zwaarden
Super serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kreeg niet voor niets mijn 2 punten in dit topic -> Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
''t wordt nog veeel vetterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Agiath het volgende:
Samurai Champloo is echt zooo vet, de combinatie van hip-hop muziek met zwaarden![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Jordy-B het volgende:
Ze spreken het prima uit, maar de mensen die de Nederlandse tekst hebben ingesproken (wel Nederlanders, btw) gebruiken het verkeerde woord. Een van de Nederlanders wordt trouwens wel door 'n Japanner ingesproken...
De spoiler vertelt je weinig over het verhaal, maar toch even tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Waar is Rew?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef SureZal het volgende:
Sekai Chuushin De
(Drama; ben nu bij ep6)
Rew is voor het laatst op 8 Maart op dit forum gespot in dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:58 schreef Zeurberus het volgende:
Net dus Black Cat 20 gekeken en de serie gaat echt achteruit
Een serie waarin dat grappig zou moeten wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
Geloof me , gezien de huidige 'spanning' in de serie is die naam volkomen serieus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Een serie waarin dat grappig zou moeten wezen![]()
Deze heb ik nou al 2 keer gehadquote:Helaas moeten wij je mededelen dat (een gedeelte van) je bestelling van ordernummer: 025877410021066 een vervelende vertraging heeft opgelopen.
Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en verwachten je alsnog binnen ongeveer 7 werkdagen te kunnen leveren. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.
Indien je binnen 7 werkdagen het ontbrekende artikel nog niet ontvangen hebt, dan zijn onze leveranciers helaas nog steeds niet in staat geweest om te leveren. Je order blijft, tenzij je besluit om te annuleren, uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.
We houden je per e-mail op de hoogte van alle wijzigingen in de status van je bestelling. Bovendien kan je de status ook altijd terugvinden op onze site in het orderoverzicht.
We sturen je ook nog een e-mail op de datum van daadwerkelijke verzending zodat je dan weet dat je bestelling aan je verzonden is.
Mocht je de bestelling liever willen annuleren, dan kun je ons dit laten weten via ons “ contactformulier” op onze website.
ORDER INFORMATIE
Het ordernummer van je bestelling is: 025877410021066
article number artist title items ordered order status
505757 DVD Akira Special Edition 1 in behandeling
ORDERSTATUS PER ARTIKEL:
Van je order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:
"Reeds eerder geleverd": Dit betekent dat het betreffende artikel reeds in een eerdere zending aan je is verzonden.
"In behandeling": Dit betekent dat het betreffende artikel is besteld bij onze leveranciers en binnen ongeveer een a twee weken aan je verzonden wordt. LET OP: indien je het ontbrekende artikel binnen een termijn van 2 weken nog niet ontvangen hebt is er sprake van een leveringsprobleem bij onze leveranciers. Je order blijft uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.
"Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag aan je verzonden wordt.
Vragen of opmerkingen? Op onze site kan je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.
Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!
Wij wensen je nu alvast veel kijk- of luisterplezier met je bestelling en zien je graag weer terug op onze site of in een van onze winkels!
Met vriendelijke groet,
Het team van vanLeest
- p.s. Dit is een automatisch gegenereerde mail –
Gaat weer lekker hier danquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:34 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou ik heb twee maanden geleden een mangaboekje van Peach Girl besteld, ik wacht nog steeds op een belletje haha
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Agiath het volgende:
[..]Ik denk niet dat ze enig idee hebben waar ze het voor hebben ingesproken... Ja 'n animatie, maar het hoe en waarom zal wel niet duidelijk gemaakt zijn. Het is echt zo'n typische woordenboekvertaalfout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |