Wat gruwelijk duur...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef tonks het volgende:
http://devworld.apple.com/wwdc/index.html
Fapfap!
Op een devvers conferentie lijkt me niet dat er nieuwe producten gepresenteerd worden. Hooguit een nieuwe GCC versie ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Haha WOOWdas fucking duur. ik ga toch niet maar wil wel nieuwe producten
De keynote daar is de keynote van het jaar!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op een devvers conferentie lijkt me niet dat er nieuwe producten gepresenteerd worden. Hooguit een nieuwe GCC versie ofzo.
Mijne ook, hij is nu in Arnhem. Met veel geluk morgen hier!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef Tijn het volgende:
M'n MacBook is verzonden
En m'n AppleCare ook
En de extra adapter
Allemaal in losse verzendingen via 2 verschillende bedrijven
Maar ik verwacht 'em deze week of begin volgende week![]()
De WWDC is wel wat spannender dan dat hoor. Vorig jaar is daar de switch naar Intel bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op een devvers conferentie lijkt me niet dat er nieuwe producten gepresenteerd worden. Hooguit een nieuwe GCC versie ofzo.
Met een beetje geluk 1 April al.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
Dit jaar zeeeeer waarschijnlijk de opvolger van de G5
Zit jezelf niet zo op te geilen. Bij de laatste keynotes waren er hier een paar serieus teleurgesteld (zoniet pissig) dat Apple met niet meer dan een nieuwe Mac Mini kwam (en wat iPod meuk)quote:
Denk dat het ook te kortdag is. Maar Steve zei iig "see you all real soon". Dus 1 April komt er vast iets, maar niet veel.quote:
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zit jezelf niet zo op te geilen. Bij de laatste keynotes waren er hier een paar serieus teleurgesteld (zoniet pissig) dat Apple met niet meer dan een nieuwe Mac Mini kwam (en wat iPod meuk)
iBooooksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Denk dat het ook te kortdag is. Maar Steve zei iig "see you all real soon". Dus 1 April komt er vast iets, maar niet veel.
omgquote:
quote:To celebrate their 30th birthday on 1st April 2006, Apple will announce the next iPod generation, the iPod AV. We'll be posting more info and pictures as we get them. Enjoy!
Good luck Tijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:26 schreef Tijn het volgende:
Nou, m'n AppleCare en extra MagSafe-adapter zijn inmiddels in Nederland, maar over m'n MacBook zelf is nog niets bekend. Deze wordt ook met een andere bezorgdienst gebracht. De kans bestaat dat ik straks alleen een garantiebewijs en een adapter heb, en een week later pas de laptop
Jup, de iPod 3g onder andere.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef Tijn het volgende:
Is er uberhaupt ooit een ontwerp van Apple uitgelekt voordat het daadwerkelijk een product was?
Omdat je dan zijn garantie kan afpakken natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nope...
waarom is het serie nummer heel "subtiel" weggewerkt?
Nooit lang van tevoren, maar kort van tevoren zeker wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef Tijn het volgende:
Is er uberhaupt ooit een ontwerp van Apple uitgelekt voordat het daadwerkelijk een product was?
Ik zou het suf vinden als ze dat AV er ook daadwerkelijk achter plakken.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef De_Hertog het volgende:
Gexqon in de telegraaf (als crimineel)
Waarschijnlijk dat eerste. Iemand had die foto geplaatst bij het nieuwsbericht op Fok! (in de comments, als geintje) en de Telegraaf heeft het overgenomen als zijnde de betreffende foto.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is alleen zijn foto gebruikt of is ie echt crimineel?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat eerste. Iemand had die foto geplaatst bij het nieuwsbericht op Fok! (in de comments, als geintje) en de Telegraaf heeft het overgenomen als zijnde de betreffende foto.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef De_Hertog het volgende:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel)
Zie ook http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2713&p=5 . Dat klinkt inderdaad aardig snelquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Rock-shocker het volgende:
De Dual Core Conroe blijkt echt een monster te zijn trouwens. Belooft wat voor de PowerMac.
Dat is dan toch goede poeder inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zie ook http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2713&p=5 . Dat klinkt inderdaad aardig snel
Dit maakte mijn dag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nu ook op de Frontpage
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
Leuke puntjes natuurlijk, maar je vergeet de nuance die hij zelf wel aangeeft: geen machine of OS is geheel onkwetsbaar, ook OS X niet. Het is alleen gemiddeld veiliger.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Relevantie OS X-hacks aangevochten met nieuwe wedstrijd
- The response has been very strong.
- Traffic to the host spiked at over 30 Mbps.
-Most of the traffic, aside from casual web visitors, was web exploit scripts, ssh dictionary attacks, and scanning tools such as Nessus.
- The machine was under intermittent DoS attack. During the two brief periods of denial of service, the host remained up.
- The test machine was a Mac mini (PowerPC) running Mac OS X 10.4.5 with Security Update 2006-001, had two local accounts, and had ssh and http open with their default configurations.
- There were no successful access attempts during the 38 hour duration of the test period.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |