Het is zegmaar nog niet iets om mee naar buiten te komen in het dojin wereldje. We zijn nog bezig met de "organisatiestructuur" zegmaar..en dan erg in de beginfase.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen keep us informedMisschien dat er mensen zijn die willen en kunnen helpen.
Wie doet de fansub? (sorry... 't was 'n vrij late edit)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Zeurberus het volgende:
En fucking terecht![]()
Tijd geleden dat ik zo enthousiast over een serie ben geweest.
Voor animé stuff ben ik altijd wel te porrenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Het is zegmaar nog niet iets om mee naar buiten te komen in het dojin wereldje. We zijn nog bezig met de "organisatiestructuur" zegmaar..en dan erg in de beginfase.
Maar als ik er hulp bij nodig heb zal ik het zeker hier vragen
we kunnen natuurlijk ook met alle mensen in dit topic een circle beginnentekenaars zijn vast wel te krijgen dus dat is niet het grootste probleem....
![]()
Waarom doe je dan ook mee met zo'n loze actie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Deel 10![]()
![]()
Ik wil mijn chii avatar weer, wanneer is deze actie afgelopen?
Wil je dat beetje dames wat in dit topic rondhuist ook nog even verjagen???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook mee met zo'n loze actie?![]()
Trouwens , een beetje waardering voor het feit dat je een level up ben mag ook wel , ondankbaar wicht
Kan jij wel smiley's lezen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:50 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Wil je dat beetje dames wat in dit topic rondhuist ook nog even verjagen???![]()
Haha ok ik zal mijn post editten, zo serieus was hij ook weer niet bedoeld...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Kan jij wel smiley's lezen?
Dit is de tweede keer dat je mij 'aanvalt' terwijl er heel erg duidelijk smiley's bij staan![]()
En nee natuurlijk wil ik ze niet verjagen, zo'n speciaal ras moet je juist koesteren. Dat neemt niet weg dat ze zomaar alles kunnen doen zoals het niet waarderen van een level up![]()
Dat was uit het vorige topic. Maar ik begrijp dat mijn soort humor (de mensen een beetje plagen) niet helemaal aanslaat bij je. Maakt verder ook niet uitquote:
Mooi onderwerp! Tnx!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Linken naar dit topic (en de vervolg delen)
Hmm eigenlijk pak ik je terug met je eigen soort humorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat was uit het vorige topic. Maar ik begrijp dat mijn soort humor (de mensen een beetje plagen) niet helemaal aanslaat bij je. Maakt verder ook niet uit![]()
Omdat ik wel een Xbox360 wil hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook mee met zo'n loze actie?![]()
Trouwens , een beetje waardering voor het feit dat je een level up ben mag ook wel , ondankbaar wicht
nooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef uppie83 het volgende:
Goed laten we niet verder offtopic drijvenIk ben nog steeds op zoek naar nederlandse en of engels/amerikaanse tijdschriften voor animé
Lijkt me leuk om een soort kijk&vergelijk te houden zodat we weer wat leuke nieuwe info hebben voor één van de volgende OP's.
[offtopic]
[..]
Hmm eigenlijk pak ik je terug met je eigen soort humorBedenk dat er de volgende keer maar bij haha
[/offtopic]
De vorige Naruto was zoooo bagger dan bagger is, dat ik de nieuwe wel binnen heb maar nog niet gekeken heb. Ik volg Blood+ van Shinsen subs en die zijn een beetje traag. En Black Cat kijk ik niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
noooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic: Iemand al de nieuwe Naruto , Blood + of Black Cat gezien?
Laat van u horen !
Misschien handig om 10 uit de lijst met vorige delen te halen en daar het huidige deel van te makenquote:
Done.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef uppie83 het volgende:
Misschien handig om 10 uit de lijst met vorige delen te halen en daar het huidige deel van te maken![]()
Uhmm, ik had geen onderwerp. Site was dood. Nu leeft hij weer en met een mooi onderwerp.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef Zeurberus het volgende:
Wat mij betreft mag je site erin...kan me voorstellen dat je wilt omdat het veel tijd en moeite heeft gekost , vooral qua tekst enzo![]()
Dankequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:25 schreef Orealo het volgende:
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |