quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Laatste melding voor aniway member om 50% korting te krijgen op je abbo. Ik ga morgen lid worden.
Als je dat niet weet heb je Ghost In The Shell:Stand Alone Complex niet gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef outcast_within het volgende:
@belvedere wat doet dat plaatje hier opeens?
Hmm... dus dat zou betekenen dat ik een jaar voor 10 euro lid zou zijn??? Dan wil ik het wel een jaar proberenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Laatste melding voor aniway member om 50% korting te krijgen op je abbo. Ik ga morgen lid worden.
Je bedoelt als ik daarna weer iemand aanmeldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef outcast_within het volgende:
Ja als je al lid bent
Maar goed als ik lid ben dan delen we de korting die je krijgt dan kost ie 15E en als iemand jou weer aanmeld en weer deelt kost ie idd nog maar 10E
Oh kijk trouwens eensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:06 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik wil het ook wel voor 10 euro, maar dat kan idd dus niet als ik niet al lid ben? :p
haha uppie, je bent dit keer niet alleen
Als jij dat leuk vindtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef GinzaGirl het volgende:
Konnichiwa
ik was laatst, nou ja, best wel tijd geleden al, in Almere ofzo, en daar hadden ze allemaal manga liggen en een soort Japanse week, daar was ook een journalist van Aniway en die had een foto van mij gemaaktleuk he!?
Ja ... al sinds afgelopen zaterdagquote:
Die heb ik al sinds donderdag , welke group volg jij?quote:
Jou moest ik ff hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Gister nieuwe manga gekocht, ik had een tussenuur, dus ging ik even winkelen![]()
Ik wou eigenlijk deel 2 van Alice 19th, maar die was er niet meer
Toen maar 20th Century Boys (ofzo) gekocht, was het enige dat ze nog hadden.
Is opzich wel leuk, beetje raar soms alleen. En ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar deel 2 hiervan![]()
Shinsen... ik heb hem net gekeken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds donderdag , welke group volg jij?
Ik zou wel willen, maar ik vrees dat ik dan in Parijs zit..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:58 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Jou moest ik ff hebben
Hopey heeft geen zin om het vrouwelijke geslacht alleen te respresenten op de meeting van 22 april a.s.
Jij komt ook wel ff langs he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |