Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:57 schreef George-Butters het volgende:Dank u, geen kutsticky op de verkeerde plek.
Het andere cafe was alweer gesloten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:06 schreef Tafkahs het volgende:
o zitten jullie ineens hier..
quote:Hans Kazan 'vaak bedreigd door collega's'
Icoon ShowbizzHans Kazan is vaak bedreigd door collega's, zo zei de 53-jarige artiest vandaag in het televisieprogramma 'RTL Boulevard'. Kazan legde tijdens zijn dertigjarige carrière op televisie meer dan eens goocheltrucs uit en zijn mede-illusionisten konden dat niet altijd even goed waarderen.
"Mijn huis zou in de fik worden gestoken en mijn vrouw zou te grazen worden genomen", aldus Kazan tegenover RTL Boulevard. De illusionist maakte vorige week bekend te gaan stoppen met goochelen op tv. Zijn zoons nemen het toverstokje van hem over.
Als je het over kinderachtig hebt, dan wil ik nog wel even het kinderachtige gedrag van Wiegel noemen, of de reclamespotjes van de VVD, of het sneue rozen uitdelen van Van Aartsen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Verkiezingsposters van GL op de stations.
Het zit ze wel hoog die rechtse winter. Het blijft zo kinderachtig maar blijkbaar is dat de politiek van vandaag de dag.
Ik zou bijna opstaan om te gaan stemmen, ware het niet dat de gemeente politiek me niet voldoende interesseert. Anders zou ik toch weer D'66 stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef freako het volgende:
D66 is nu nog de grootste partij in twee gemeenten, Langedijk (NH) en Rozenburg (ZH). Ze zien de bui echter al hangen.
In Langedijk heet de partij nu Hart voor Langedijk/D66. Het logo, let op het subtiele verschil in grootte tussen het logo van HvL en dat van D66:
[afbeelding]
In Rozenburg heet de partij nu "Nieuwe Democraten"
Tja, oudjes gaan nou eenmaal eerder dood.quote:Minder jaar voor FNV: 1,7 procent ledenverlies
Een jaar geleden boekte de FNV nog lichte winst. In 2005 was er echter een verlies van 1,7 procent.
Voor de FNV was 2005 - na een lichte winst in 2004 - qua ledentalontwikkeling een minder jaar. Weliswaar schreven de 17 FNV-bonden in totaal 81.000 nieuwe leden in, de uitstroom was 102.000. Het leverde een negatief saldo op van bijna 21.000 (1,7 procent). Daarmee komt het totaal van Nederlands grootste vakcentrale op 1.198.753.
Aan de vooravond van 8 maart, Internationale Vrouwendag, blijkt dat 31 procent van het ledentotaal vrouw is. Die toonden zich overigens honkvaster dan de mannen: die namen ruim 90 procent van de uitstroom voor hun rekening tegen slechts 10 procent vrouwen.
Malaise
De FNV heeft geen algemene verklaring voor het teruglopen van het ledental, of het zouden de economische malaise en de daarmee gepaard gaande werkloosheid en koopkrachtverlies moeten zijn.
Van de afzonderlijke bonden leverde ABVAKABO - in 2004 nog 4200 leden winst - het meest in: ruim 8700 (2,4 procent), waarmee het totaal van deze bond komt op 360.000 leden.
Ook Bondgenoten verloor, maar FNV's grootste bond (465.000 leden) hield de schade met 0,8 procent verlies relatief beperkt. Cijfers van deze bond over de eerste maand van dit jaar geven weer een lichte plus aan.
Bonden die al langer met krimpende sectoren worstelen, leverden ook over 2005 in: FNV Bouw (-5600), KIEM (-2500), de NVJ (-270) en de FWZ (-225).
Toch waren er ook bonden die winst boekten, zoals politiebond NPB (+700) en onderwijsbond AOb (+500). FNV Zelfstandigen Bouw opereert duidelijk in een groeimarkt. Deze bond van zelfstandigen zonder personeel (ZZP-ers) boekte over 2005 bijna 1100 leden winst.
De rechtse winter en linkse lente is natuurlijk ouder dan de acties van Wiegel en van Aartsen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef George-Butters het volgende:
Als je het over kinderachtig hebt, dan wil ik nog wel even het kinderachtige gedrag van Wiegel noemen, of de reclamespotjes van de VVD, of het sneue rozen uitdelen van Van Aartsen.
Ik zeg nergens dat GL de enige is die zich daaraan schuldig maakt.quote:Het blijft zo kinderachtig maar blijkbaar is dat de politiek van vandaag de dag.
Ik ga het nu wel doen even op de weg naar de supermarkt langs het stembureauquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zou bijna opstaan om te gaan stemmen, ware het niet dat de gemeente politiek me niet voldoende interesseert. Anders zou ik toch weer D'66 stemmen.
quote:De negentienjarige Poolse Sylwia Preiss is van school gestuurd nadat ze had geposeerd voor mannenblad Playboy. Preiss prijkt op de cover van het meest recente nummer van Playboy Polen, de directie van haar school kon dit echter niet waarderen.
De directie besloot de jongedame van school te sturen, terwijl ze over slechts enkele maanden examen zou doen. Playboy meldt geschokt te zijn en begrijpt niet waarom de schooldirecteur tot zo'n drastisch besluit is gekomen. "Misschien wilde hij heiliger dan de paus zijn", aldus Marcin Meller, hoofdredacteur van Playboy Polen. Preiss is inmiddels overgestapt naar een privéschool, hetgeen door Playboy is bekostigd.
Ik doe mee Moet dalijk alleen even een nieuw voorraadje aanleggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:13 schreef du_ke het volgende:
En dat terwijl het alweer 5 uur is geweest dus bijna tijd voor een borrel.
Wel netjes van de Playboy.quote:
Klokslag 21.00 uur, Nederland 3.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef Pracissor het volgende:
Wanneer worden de exit polls of voorlopige uitslagen bekend gemaakt?
Dat is wel top van zequote:Preiss is inmiddels overgestapt naar een privéschool, hetgeen door Playboy is bekostigd.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wel netjes van de Playboy.
Ah bedankt, ik zat onnodig in spanning.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef freako het volgende:
[..]
Klokslag 21.00 uur
De eerste uitslag volgt vijf minuten later. Waarschijnlijk Schiermonnikoog.
Ik vind haar wel leuk ja, misschien dat een kwart Pool leuk is voor haarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is waar.
Vind haar ook wel een skone dame
Foto! (van je vriendin)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk ja, misschien dat een kwart Pool leuk is voor haarme vriendin zit dalijk toch weer een paar maanden in Zimbawe.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef freako het volgende:
D66 is nu nog de grootste partij in twee gemeenten, Langedijk (NH) en Rozenburg (ZH). Ze zien de bui echter al hangen.
In Langedijk heet de partij nu Hart voor Langedijk/D66. Het logo, let op het subtiele verschil in grootte:
[afbeelding]
In Rozenburg heet de partij nu "Nieuwe Democraten"
Ik ga dr ff vragen of het mag.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga dr ff vragen of het mag.
als kastelijn zie je dat minder snelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het andere cafe was alweer gesloten.
dat was ook mijn ideequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga het nu wel doen even op de weg naar de supermarkt langs het stembureau.
quote:
probeer dat maar eens aan sidekick uit te leggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dank je
Je moet zelfstandig blijven nadenken. Als je orders wilt opvolgen, moet je maar het leger in.
Ik denk dat 99% van de kiezers in z'n "eigen" stembureau stemt. Volgend jaar zal het wel hoger zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef zakjapannertje het volgende:
dus zo weer het stembureau waar ik in vorige verkiezingen wel moest zijn
Daar heb ik al 2 jaar ingezeten, en zelfs daar wou ik niet hoger dan onderofficierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dank je
Je moet zelfstandig blijven nadenken. Als je orders wilt opvolgen, moet je maar het leger in.
Die is etenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
probeer dat maar eens aan sidekick uit te leggen
Dan hoor ik bij die ene procent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef freako het volgende:
Ik denk dat 99% van de kiezers in z'n "eigen" stembureau stemt. Volgend jaar zal het wel hoger zijn.
dat bedoel ikquote:
Uhhmmm waar ben jij ???quote:
En de jouwe!quote:
Hee , je kont is weer eens in grayscale ipv blauwquote:
Maakt dat zoveel uit danquote:
Ja ja, de hersteloperatie is succesvol afgerondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee , je kont is weer eens in grayscale ipv blauw
Het was lekker.quote:
Krijg ik jouw meidje dan in ruil?quote:
Dat is Ayaan Hirsi Ali man!quote:
Hee, das er eentje van onze Kabo Pimp Unit ja !!!quote:
Yoh DoG, Ben dr weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
als GB terug is plaats ik hem wel weer terug voor ffies
Je lijkt een heel klein beetje op Sizzlerquote:
Op die foto misschien wel een heel beetje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je lijkt een heel klein beetje op Sizzler
Ik zei ook een klein beetje, beetje dezelfde blik. En dan ongeveer dezelfde gezichtkenmerken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Op die foto misschien wel een heel beetje.![]()
Op de foto wel jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Lieve meid trouwens, mooi lach.
Zo, ziet er goed uit, 730101048quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Jouw foto? Neequote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Jouw foto? Nee. Ik verspilde mijn tijd aan DoG..
Leuk! Jij ook hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vergeef me mijn schaapachtige kop.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! Jij ook hoor.
Je lijkt niet op sizzler trouwens
Heb je nou weer een open dir gevonden waar je zelfs me mil.nummer kan zienquote:
En je mil.nummer is nou niet het meest persoonlijke wat daar staat laiverdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Heb je nou weer een open dir gevonden waar je zelfs me mil.nummer kan zien
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
En je mil.nummer is nou niet het meest persoonlijke wat daar staat laiverd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hopelijk weer tijdelijk opgelost.
Sorry hoor, persoonlijkheidsfoutjequote:Not Found
The requested URL /~naam/map/ was not found on this server.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, persoonlijkheidsfoutje.
quote:
Maakt niet uit, had ik dat maar niet moeten laten staanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, persoonlijkheidsfoutje.
Dat had ik met me ex wel, maar dan was ik altijd de derde om fotos te nemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]Drammert.. ik moest even zoeken, ik ben namelijk altijd met z'n tweeën, en dus is er zelden een derde om een foto te nemen..
Voorlopig moet je het hier even mee doen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]Drammert.. ik moest even zoeken, ik ben namelijk altijd met z'n tweeën, en dus is er zelden een derde om een foto te nemen..
Voorlopig moet je het hier even mee doen:
[afbeelding]
Die Joodse knakker en die islamitische organisatie(/moskeeen) zijn pas smerige Godverlaten idioten, dat God hen het moge vergeven...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
R@B is inderdaad een smerig mannetje wat dat betreft ja. Immers nu doet hij alsof er geen "Joodse organisaties" achter zaten, maar slechts 1 participant. En daar waar het allerlei moskeeén georganiseerd onder een Islamitische organisatie betreft gaat hij ze allemaal apart opnoemen. "Turkse, Pakistaanse en Marokkaanse moskee", zaten die dan niet aangesloten bij diezelfde organisatie. Triest.
OOPSSSSS WAT DOE IK NOU TOCH!
Die Joodse knakker vertegenwoordigd gewoon een Joodse organisatie. En zij hebben het recht op vrijheid van meningsuiting, geen enkele gristen kan daar wat tegen doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die Joodse knakker en die islamitische organisatie(/moskeeen) zijn pas smerige Godverlaten idioten, dat God hen het moge vergeven...![]()
Die skandinavische lesbo toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat had ik met me ex wel, maar dan was ik altijd de derde om fotos te nemen
Haar vriendin is lesbo, voor me ex hou ik stiekum altijd nog hoopquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die skandinavische lesbo toch?
Wie heeft het op vrijheid van meningsuiting? Dat is hun goed recht, dat maakt pas duidelijk hoe zij werkelijk over dit soort zaken denken, het is iig om te kotsen, ik snap niet hoe ze het in die koppen van hun halen... ongelovelijk...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die Joodse knakker vertegenwoordigd gewoon een Joodse organisatie. En zij hebben het recht op vrijheid van meningsuiting, geen enkele gristen kan daar wat tegen doen.
Maar goed, daar heb ik wel me fetish voor alles wat maar riekt naar saffisme vandaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Haar vriendin is lesbo, voor me ex hou ik stiekum altijd nog hoop
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef R@b het volgende:
[..]
? Pardon
[..]
Ja, dat blijkt nu men dieper op de materie is gedoken. Zie de bronnen waaruit ik put zou ik zeggen.
Tjonge tjonge, het aanvallen van de brenger van het nieuws is zo gedateerd.
Waarom is dat vreemd? De Joodse raad (bestaande uit Joden) selecteerde bijvoorbeeld andere Joden die gedorteerd moesten worden en zo zijn er ook andere voorbeelden uit de geschiedenis waar joodse meelopers als "useful idiots" door de nazi's moslims werden gebruikt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wie heeft het op vrijheid van meningsuiting? Dat is hun goed recht, dat maakt pas duidelijk hoe zij werkelijk over dit soort zaken denken, het is iig om te kotsen, ik snap niet hoe ze het in die koppen van hun halen... ongelovelijk...![]()
Mijn facts zijn stright, kan ie zich wel achter bronnan gaan verhullen, maar zo snel komt ie er niet vanaf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef Pracissor het volgende:
Mutant je komt trouwens ontzettend simpel over met het bashen van R@b, get your facts straight...
[..]
Waar hebben jullie het over?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wie heeft het op vrijheid van meningsuiting? Dat is hun goed recht, dat maakt pas duidelijk hoe zij werkelijk over dit soort zaken denken, het is iig om te kotsen, ik snap niet hoe ze het in die koppen van hun halen... ongelovelijk...![]()
... uhm, okay.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn facts zijn stright, kan ie zich wel achter bronnan gaan verhullen, maar zo snel komt ie er niet vanaf.
Vandaar je voorkeur voor Hustler TV Lesbo Night.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar goed, daar heb ik wel me fetish voor alles wat maar riekt naar saffisme vandaan
En de tig DVDs die ik onlangs vol met divxjes heb gestouwdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vandaar je voorkeur voor Hustler TV Lesbo Night.
Als ik boos ben ga ik dyslectische trekjes vertonen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
Ongelofelijk! Ongelofelijk dat een gelovige dat fout spelt..
Om 23.00 het uberdebat tussen de landelijke politiek kopstukken (Van Aartsen, Verhagen, Bos, Marijnissen, Halsema en Van der Laan), wat vorige keer het beruchte Fortuyn-Melkert debat was.quote:Gemeenteraadsverkiezingen
Live programma rondom de uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen en een groot opinieonderzoek onder kiesgerechtigden. Met: de eerste uitslagen en verslaggevers op diverse partijlocaties. De avond eindigt met een slotdebat tussen landelijke politieke kopstukken.
Nederland 3, 20:40 - 00:00 uur
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Om 23.00 het uberdebat tussen de landelijke politiek kopstukken (Van Aartsen, Verhagen, Bos, Marijnissen, Halsema en Van der Laan), wat vorige keer het beruchte Fortuyn-Melkert debat was.
Probeer het dan eens zou ik zeggen. De Joden en Moslims hebben laten zien hoe je iets kan doen, door te lobbyen. Dat de Gristenen er nog niet achter zijn gekomen is niet hun fout.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Een kruis weghalen omdat moslims en een jood daar niet tegen kunnen. Hoe ziek is dit land![]()
.
Stop de bouw van die moskee ook maar. Daar kan ik niet tegen![]()
.
Och, ik vind het altijd wel leuk die lijsttrekkersdebatten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog meer gelul. En nog wel van het ergste soort: Gelul achteraf.![]()
Behalve dan in Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef Pracissor het volgende:
De opkomst in de grote steden was lager als verleden keer, dit moet toch hoopvol zijn voor de rechtse partijen in de grote steden.
Het zijn idd Joden, niet te vertrouwen!quote:
Idd, daar was de opkomst zelfs wat hoger, ik verwacht dat allochtonen daar vergeleken met DH en AM zijn wezen stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Behalve dan in Rotterdam
Ja? Moet je nog maar eens goed kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het zijn idd Joden, niet te vertrouwen!![]()
Dit klopte trouwens ook niet, het RTL bericht was weldegelijk een nieuw bericht.quote:Dat is het oude bericht dat het RTL nieuws over heeft genomen...
En sorry maar ik ben zelf een gelovige...
Het staat op een joodse site ja...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja? Moet je nog maar eens goed kijken.
Maar kort samengevat... het is weer typerend dat wanneer er in dit bericht wordt toegelicht 'hoe en wat' jij gelijk op je achterste benen staat...quote:Dit klopte trouwens ook niet, het RTL bericht was weldegelijk een nieuw bericht.![]()
En dan vragen moslims respect van Nederlanders?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Probeer het dan eens zou ik zeggen. De Joden en Moslims hebben laten zien hoe je iets kan doen, door te lobbyen. Dat de Gristenen er nog niet achter zijn gekomen is niet hun fout.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja? Moet je nog maar eens goed kijken.
[..]
Dit klopte trouwens ook niet, het RTL bericht was weldegelijk een nieuw bericht.![]()
Niet als het CDA 1/3 van de raadszetels verliest en D66 halveertquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog meer gelul. En nog wel van het ergste soort: Gelul achteraf.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik ben iig geen Christen- extremist die anderen op zn geloven aanvalt he Pracissor![]()
Het is typerend dat wanneer jij (als het om iets Christelijks gaat) je rede meteen verliest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het staat op een joodse site ja...
[..]
Maar kort samengevat... het is weer typerend dat wanneer er in dit bericht wordt toegelicht 'hoe en wat' jij gelijk op je achterste benen staat...
En Utrecht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Behalve dan in Rotterdam
Ik vraag geen respect van Nederlanders, ik hoef ook geen respect van Nederlanders. Ik ben er zelf een, en ik heb respect voor mezelf. Waarom zou ik respect moeten hebben van boer Jan die toch alleen zit te kankeren op anderen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En dan vragen moslims respect van Nederlanders?
Merkwaardig als ze zelf geen enkele vorm van respect tonen. Het is geen kwestie van lobby'en maar de verkeerde mensen die het voor het zeggen hebben.
In normale discussies beargumenteert men hetgeen wat men beweert, nu jij nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is typerend dat wanneer jij (als het om iets Christelijks gaat) je rede meteen verliest.
In normale discussies gebruikt men stellingen niet als feiten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
In normale discussies beargumenteert men hetgeen wat men beweert, nu jij nog.
Wat doe je nu zelf dan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In normale discussies gebruikt men stellingen niet als feiten.
Je zou je eigen posts eens moeten lezen als het op de islam aankomt. Merkwaardig dat je Pracissor iets verwijt waar jij juist hét levende bewijs van bent op Fok.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vraag geen respect van Nederlanders, ik hoef ook geen respect van Nederlanders. Ik ben er zelf een, en ik heb respect voor mezelf. Waarom zou ik respect moeten hebben van boer Jan die toch alleen zit te kankeren op anderen?
Nee, daar was R@b 3 jaar mee begonnen, dat is pas zielig. Overigens doe jij het constant, ik vraag me alleen soms af of je het door hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef Pracissor het volgende:
Jij bent diegene hier die mensen gelijk gaat zwartmaken, dat is pas zielig.
Moet ik dat uitleggen...quote:
Ik kan niet anders verwachten dat jij je Christenvriend even helpt. Gelukkig ken ik veel rationele Christenen die goede vrienden van mij zijn. Anders had ik nu even een smerig vooroordeel over Chrsitenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je zou je eigen posts eens moeten lezen als het op de islam aankomt. Merkwaardig dat je Pracissor iets verwijt waar jij juist hét levende bewijs van bent op Fok.
Dogmatisch tot op het bot.
Voorbeelden graag...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar was R@b 3 jaar mee begonnen, dat is pas zielig. Overigens doe jij het constant, ik vraag me alleen soms af of je het door hebt.
Met je post nam je zelf weer een stelling in en presenteerde die als feit...quote:
Te over, zowel op het forum als op de FP. Op de FP is zijn mogelijkheid tot gal spuwen over een bepaalde bevolkingsgroep natuurlijk beperkt, omdat het anders geheel fok! beschadigd (immers de FP is de FP). Maar op het forum is die knul ook niet fris.quote:
Ontroerend vraag eens aan je rationele christelijke vrienden wat ze van het verwijderen van een kruis vinden omdat sommige bekrompen mensen zich daar aan storen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan niet anders verwachten dat jij je Christenvriend even helpt. Gelukkig ken ik veel rationele Christenen die goede vrienden van mij zijn. Anders had ik nu even een smerig vooroordeel over Chrsitenen.
Het was geen stelling. Jij zag het als een stelling.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Met je post nam je zelf weer een stelling in en presenteerde die als feit...![]()
Ik vroeg dus om voorbeelden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te over, zowel op het forum als op de FP. Op de FP is zijn mogelijkheid tot gal spuwen over een bepaalde bevolkingsgroep natuurlijk beperkt, omdat het anders geheel fok! beschadigd (immers de FP is de FP). Maar op het forum is die knul ook niet fris.
Zij doen er erg lakoniek over, houden hun schouders op en zeggen dat het monument misschien idd erg uit de tijd is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ontroerend vraag eens aan je rationele christelijke vrienden wat ze van het verwijderen van een kruis vinden omdat sommige bekrompen mensen zich daar aan storen.
Dus voor jou is het wel een feit?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was geen stelling. Jij zag het als een stelling.
Je hebt ze net even opgebeld?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zij doen er erg lakoniek over, houden hun schouders op en zeggen dat het monument misschien idd erg uit de tijd is.
Het zijn illusionaire vrienden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
Zij doen er erg lakoniek over, houden hun schouders op en zeggen dat het monument misschien idd erg uit de tijd is.
Jij bent dus makkelijk te beinvloeden... zelfs als ik van jou alleen als moslim uit moet gaan zal ik me niet verleiden tot het wegzetten van een hele religie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders verwachten dat jij je Christenvriend even helpt. Gelukkig ken ik veel rationele Christenen die goede vrienden van mij zijn. Anders had ik nu even een smerig vooroordeel over Chrsitenen.
Ach kom, dat doe je altijd al, lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij bent dus makkelijk te beinvloeden... zelfs als ik van jou alleen als moslim uit moet gaan zal ik me niet verleiden tot het wegzetten van een hele religie...
Zo frappant is dat niet, het is namelijk non-nieuws in de ogen van veel mensen, dat verheven wordt tot een belachelijke discussie waarbij hokjesdenken gestimuleerd wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Pracissor het volgende:
Maar wel frappant dat jouw 'rationele christelijke vrienden' er allemaal net zo over denken als jij.
Jij roept de hele tijd allerlei beschuldigingen maar onderbouwt ze nooit, dat is jammer...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach kom, dat doe je altijd al, lekker hypocriet.
Het feit dat er geen moskeeen in as zijn gelegd moet dat toch wel genoeg illustreren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo frappant is dat niet, het is namelijk non-nieuws in de ogen van veel mensen, dat verheven wordt tot een belachelijke discussie waarbij hokjesdenken gestimuleerd wordt.
In het kort, niet alle Christenen hebben lange tenen blijkbaar.
Weet je waarom ik ze niet onderbouw? Omdat we dan een kinderachtig spelletje aan het spelen zijn. Jij doet dan net alsof je neus bloed, en je nooit iets tegen moslims hebt, dan moet ik weer moeite gaan doen (zoeken e.d. in 100én posts die mensen maken), en dan vindt ik er een en dan blijf je wss nogsteeds glashard ontkennen. Het was makkelijker geweest als ik nu nog mod was. Hoefde ik alleen in je notes te kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij roept de hele tijd allerlei beschuldigingen maar onderbouwt ze nooit, dat is jammer...
Je bedoelt net zoals na november 2004.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het feit dat er geen moskeeen in as zijn gelegd moet dat toch wel genoeg illustreren?![]()
Dus je hebt ook een beetje last van lange tenen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het feit dat er geen moskeeen in as zijn gelegd moet dat toch wel genoeg illustreren?![]()
Maar in jouw ogen is het dus non-nieuws, voor sommige gelovigen is het weghalen van religieuze symbolen wel gevoelig...
Inderdaad non nieuws net als wat spotprentjes over een profeet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo frappant is dat niet, het is namelijk non-nieuws in de ogen van veel mensen, dat verheven wordt tot een belachelijke discussie waarbij hokjesdenken gestimuleerd wordt.
In het kort, niet alle Christenen hebben lange tenen blijkbaar.
Wat heeft dat met deze zaak te maken? Waren dat christenen die dat deden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals na november 2004.
Dat was inderdaad ook non-nieuws. Nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Inderdaad non nieuws net als wat spotprentjes over een profeet.
Als je het over lange tenen hebt.
Weet ik niet, voel je je aangesproken dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze zaak te maken? Waren dat christenen die dat deden?
Ik had alleen geen notes, met rede, ik denk dat jij er inmiddels al een paar hebt verzameld in de korte tijd dat je blauw af bent...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je waarom ik ze niet onderbouw? Omdat we dan een kinderachtig spelletje aan het spelen zijn. Jij doet dan net alsof je neus bloed, en je nooit iets tegen moslims hebt, dan moet ik weer moeite gaan doen (zoeken e.d. in 100én posts die mensen maken), en dan vindt ik er een en dan blijf je wss nogsteeds glashard ontkennen. Het was makkelijker geweest als ik nu nog mod was. Hoefde ik alleen in je notes te kijken.
Je krijgt nooit notes van de FP. Afgezien daarvan, waarom zou ik notes moeten hebben gekregen? Jij had er bij mijn weggaan weldegelijk een paar. Tenzij die nu zijn witgewassen met Omo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had alleen geen notes, met rede, ik denk dat jij er inmiddels al een paar hebt verzameld in de korte tijd dat je blauw af bent...
Ja, jij legt toch de link...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet ik niet, voel je je aangesproken dan?
Nou dan zijn die notes zeker in de laatste maand allemaal op mij geplakt gezien ik een maand geleden aan Sidekick nog vroeg of ik notes had en dit werd ontkend...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je krijgt nooit notes van de FP. Afgezien daarvan, waarom zou ik notes moeten hebben gekregen? Jij had er bij mijn weggaan weldegelijk een paar. Tenzij die nu zijn witgewassen met Omo.
Welke uitspraken over wat voor users en mods??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou dan zijn die notes zeker in de laatste maand allemaal op mij geplakt gezien ik een maand geleden aan Sidekick nog vroeg of ik notes had en dit werd ontkend...
Met jouw uitspraken over andere users en mods zal je wel een paar notes moeten hebben ontvangen, jij bent denk ik meer weg-gemod van de FP dan ik.
Wie doet er nou of zijn neus bloedt... maar ik heb er genoeg van, het zal toch nooit wat worden.quote:
Doet dat er toe?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke uitspraken over wat voor users en mods??
De FP reageer ik ook maar 1 x in de 100 jaar.
Ja maar jij beargumenteerde altijd alles toch. Hypocrietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wie doet er nou of zijn neus bloedt... maar ik heb er genoeg van, het zal toch nooit wat worden.
Prettige avond nog.![]()
Wat Mutant betreft die heeft voldoende laten zien nederlanders niet te disrespecteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
En dan vragen moslims respect van Nederlanders?
Merkwaardig als ze zelf geen enkele vorm van respect tonen.
RKnieuwsnetquote:Omdat onduidelijk is wat de oorsprong van het monument is, en het klaarblijkelijk alle slachtoffers van de Duitse bezetting in de omgeving van het monument wil herdenken, werd besloten om niet langer bij een kruisbeeld te herdenken, maar een ander monument te vervaardigen. De herdenking van de doden uit de Tweede Wereldoorlog zal ook bij dat nieuwe monument op 4 mei centraal staan.
Vandaar je bijdrage in de verschillende threads over dat onderwerp?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
Dat was inderdaad ook non-nieuws. Nooit onder stoelen of banken gestoken.
Ja, want je schijnt meer te weten over mijzelf dan ik. Je bedoelt mijn uitspraak over R@B? Dat is een FP uitspraak, die heeft niets met het forum te maken.quote:
Je mag er toch wel een mening over hebben en het toch non-nieuws vinden? (Net zoals dus bijv mijn Christelijke vrienden erop reageren)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vandaar je bijdrage in de verschillende threads over dat onderwerp?
Ik betwijfel of je het daadwerkelijk non-nieuws vond net zoals je rationele christelijke vrienden maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Je mag er toch wel een mening over hebben en het toch non-nieuws vinden? (Net zoals dus bijv mijn Christelijke vrienden erop reageren)
Je hebt het recht om aan alles te twijfelen, zelfs mijn penislengte.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik betwijfel of je het daadwerkelijk non-nieuws vond net zoals je rationele christelijke vrienden maar dat terzijde.
Dat klopt ja.quote:Als je moslims broeders net zo rationeel hadden geregeerd als je rationele christelijke vrienden had een deel van de moslim wereld zichzelf niet compleet belachelijk hoeven maken.
Voor R@b heeft hij in ieder geval weinig respect.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
Wat Mutant betreft die heeft voldoende laten zien nederlanders niet te disrespecteren.
Net zoals vele andere moslims, welk waslijst je ook hebt voor je bewering die uit elkaar barst van generalisatie en disrespect.
Het is belachelijk dat een monument wat er al tijden staat wordt verwijderd omdat een paar mensen met lange tenen niet tegen een kruis kunnen. What's next? De sloop van kerken omdat niet-christenen daar aanstoot aan nemen. Wederzijds respect zijn mooie woorden maar de inhoud ervan is nagenoeg nul met dit soort acties.quote:Als er al eenmaal een besluit was voor weghalen van het oude monument dan is het een slecht besluit.... men had de bouwplannen moeten aanpassen aan die plaats.
Desnoods een plaats vrijhouden 10 meter verderop voor dat monument die maar een paar vierkante meter nodig heeft.
Maar waarom is er besloten tot een nieuw monument ?
[..]
RKnieuwsnet
Ik vind het maar een vage reden...
Als er toch een nieuw monument moest komen dan zou ik niet gekozen hebben voor een nieuw kruis. Wel voor het oude kruis geintegreerd in het nieuwe monument.. als eerste optie, vanwege behoud van historische monumenten. Die eigenlijk gewoon op die oude plaats had moeten blijven staan, dan wel terugkeren.
Nee dat zal het zijnquote:De kritiek die nu losbarst op Fok heeft walgelijke ondertonen....
Anti-semieten en moslimhaters hebben elkaar gevonden..
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
Op naar de exitpolls. En ow, no hard feelings hoor Praccisor, misschien dat ik gewoon een heel fout beeld van je heb, die totaal niet klopt. Als dat zo is, show me the light.
Wat heeft hij voor mij gedaan, dat ik respect voor hem moet hebben? Respect moet je verdienen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor R@b heeft hij in ieder geval weinig respect.
Ik verbaas me in ieder geval hógelijk over jullie gekat op elkaar. Ik vind jullie geen van beide dogmatisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
En ow, no hard feelings hoor Praccisor, misschien dat ik gewoon een heel fout beeld van je heb, die totaal niet klopt. Als dat zo is, show me the light.
Gekat kenmerkt Fok!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verbaas me in ieder geval hógelijk over jullie gekat op elkaar. Ik vind jullie geen van beide dogmatisch.
Idd. Hoort erbij, je gaat gewoon ergens in op, dan is het strijd, daarna neem je er weer afstand van en drink je er een biertje over.quote:
Yup, nog niet. Moet binnenkort toch wel komen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep. Maar wat zeiden ze net nou over dat er geen exitpolls waren?
Inderdaad, soms doe je ook uitspraken die je in het felst van de strijd niet had moeten doen, maar dat kenmerkt dus gewoon een forum. Overigens doe ik niet aan bierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd. Hoort erbij, je gaat gewoon ergens in op, dan is het strijd, daarna neem je er weer afstand van en drink je er een biertje over.
Wijven zijn mannen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:13 schreef sigme het volgende:
Mannen zijn wijven.
Ik wist toen ik dat schreef dat jij dat zou gaan zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms doe je ook uitspraken die je in het felst van de strijd niet had moeten doen, maar dat kenmerkt dus gewoon een forum. Overigens doe ik niet aan bier![]()
Je spot met mn geloofquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik wist toen ik dat schreef dat jij dat zou gaan zeggen.![]()
Ik weet niet wat hij voor jou moet doen voordat hij je respect krijgt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft hij voor mij gedaan, dat ik respect voor hem moet hebben? Respect moet je verdienen!
Ja, er is een soort algemeen respect, maar dat is eerder een respect voor de cultuur en mensen die echt invulling geven aan die cultuurquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor jou moet doen voordat hij je respect krijgt.
Bluesdude noemde zojuist het respect wat je volgens hem voor Nederlanders hebt.
Als reactie bombardeert Pracissor het hele dorp plat waarin Mutant01 woont.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je spot met mn geloof![]()
* Mutant01 steekt huis van Pracissor in brand.
Sommige wel ja... vooral in SHOquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:13 schreef sigme het volgende:
Mannen zijn wijven.
Bupah... of hoe die ook mag heten.quote:
Als iemand een nieuwsbericht post lijkt me de zinquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, er is een soort algemeen respect, maar dat is eerder een respect voor de cultuur en mensen die echt invulling geven aan die cultuur![]()
niet echt getuigen van algemeen respect. Maar dat verschilt blijkbaar per cultuur.quote:R@B is inderdaad een smerig mannetje wat dat betreft ja.
* sigme komt vloekend de boel weer sblussen..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 steekt huis van Pracissor in brand.
R@B is toch geen cultuur? Mijn uitspraken zijn juist een uiting van de Nederlandse cultuur! Ongegeneerd gal spuwen en zeiken! Ik heb gewoon de zeikcultuur overgenomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als iemand een nieuwsbericht post lijkt me de zin
[..]
niet echt getuigen van algemeen respect. Maar dat verschilt blijkbaar per cultuur.
Maar hij is wel een Nederlander.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
R@B is toch geen cultuur? Mijn uitspraken zijn juist een uiting van de Nederlandse cultuur! Ongegeneerd gal spuwen en zeiken! Ik heb gewoon de zeikcultuur overgenomen![]()
SHO? Ik wil vast niet weten wat dat is.quote:
Ik heb respect voor hem als mens, maar ik heb geen respect voor zijn mening. Dat mag toch? Dat betekent dus niet dat ik "de Nederlanders disrespecteer". Zoals jij het ervan maakt. Ik voel me eerder verwant met een autochtone boer uit Friesland dan met een criminele Ali. Ik ben waarschijnlijk meer Nederlander dan vele andere Nederlanders zullen zijn, dat kan ook niet anders als je notabene je hele leven de enige Marokkaan was in je hele dorpquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hij is wel een Nederlander.
Goed om te zien dat je de zeikcultuur hebt overgenomen, wat een dooddoener.
Ik zit alleen in de ShowChat van SHO (en series als Wie is de Mol? en Peking Express). Verder lurk ik vooral in POL, SPT en NWS.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
SHO? Ik wil vast niet weten wat dat is.
Ik ben beperkt tot POL, Airelle. Met hooguit wat uitstapjes naar NWS.
Een smerig mannetje lijkt eerder te wijzen op een disrespect van de mens R@b dan zijn mening maar misschien drukte je jezelf wat ongelukkig uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb respect voor hem als mens, maar ik heb geen respect voor zijn mening. Dat mag toch? Dat betekent dus niet dat ik "de Nederlanders disrespecteer". Zoals jij het ervan maakt. Ik voel me eerder verwant met een autochtone boer uit Friesland dan met een criminele Ali.
-g dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
SHO? Ik wil vast niet weten wat dat is.
Ik ben beperkt tot POL, Airelle. Met hooguit wat uitstapjes naar NWS.
Zoals ik al eerder zei, in het heetst van de strijd zeg je wel eens dingen die je niet had moeten zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een smerig mannetje lijkt eerder te wijzen op een disrespect van de mens R@b dan zijn mening maar misschien drukte je jezelf wat ongelukkig uit.
quote:
Ik was nogal slordig met m'n spelling. Sommiggequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
-g? Wat bedoel je?
- Ik ontdek zojuist dat jij een meisje bent! Hoezee!
Was het niet je eerste post onder dat nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals ik al eerder zei, in het heetst van de strijd zeg je wel eens dingen die je niet had moeten zeggen![]()
Nee mijn avatar past goed bij NWS en POLquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was nogal slordig met m'n spelling. Sommigge. Sommige dus. Maaaaaar ik kijk natuurlijk met een half oog naar de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen.
Ja, dat ontdekte ik bij jou laatst ook. Ik had het niet achter zo'n avatar gezocht haha.
Ik had het over een man of een vrouw. Niet over welk subforumquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee mijn avatar past goed bij NWS en POL
Daar moet ik je dan wel weer gelijk ingevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het over een man of een vrouw. Niet over welk subforum.
Maar mijn geslacht is nu wel duidelijk toch, met deze avatar? Veel fokkers denken trouwens aan de hand van mijn posts dat ik een man benquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan wel weer gelijk ingeven
Jajaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was nogal slordig met m'n spelling. Sommigge. Sommige dus. Maaaaaar ik kijk natuurlijk met een half oog naar de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen.
Je zoekt mij niet achter mijn achterwerk? Klopt, ik zit ervóórquote:Ja, dat ontdekte ik bij jou laatst ook. Ik had het niet achter zo'n avatar gezocht haha.
Whehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Maar je bent toch één van de weinigen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja. Ik luister alleen.
[..]
Je zoekt mij niet achter mijn achterwerk? Klopt, ik zit ervóór.
terecht... het is een ranzig mannetje die R.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor R@b heeft hij in ieder geval weinig respect.
Het is mij niet duidelijk waarom het oude monument niet zou terugkeren na de verbouwing..quote:Het is belachelijk dat een monument wat er al tijden staat wordt verwijderd omdat een paar mensen met lange tenen niet tegen een kruis kunnen.
Wat nou ? is dit xenofobie... of martelaarschap ?quote:What's next? De sloop van kerken omdat niet-christenen daar aanstoot aan nemen. Wederzijds respect zijn mooie woorden maar de inhoud ervan is nagenoeg nul met dit soort acties.
Je verdraait mijn eerdere opmerking....?quote:Nee dat zal het zijn. Dus als islamitische organisaties en een joodse aanstoot nemen aan een kruis en Nederlanders daar hun vraagtekens bij zetten is het ineens anti-semitisme en moslimhaat. Ik ben benieuwd wanneer het NOID wordt aangeklaagd.
Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
terecht... het is een ranzig mannetje die R.
[..]
Het is mij niet duidelijk waarom het oude monument niet zou terugkeren na de verbouwing..
De beschuldigende vinger gaat nu richting moslims en joden...maar die hebben dat besluit niet genomen.
De indruk is dat de stadsdeelraad na advies van het 4 en 5 mei comité besloten het monument niet terug te plaatsen...maar is dat wel zo?
Overigens reageer jij ook erg vanuit je lange tenen..
[..]
Wat nou ? is dit xenofobie... of martelaarschap ?
En je moet de verantwoordelijken pakken en niet zelf maar 'respect' overboord gooien of dit voorval als excuus zien voor reeds aanwezig disrespect
[..]
Je verdraait mijn eerdere opmerking....?
Ik had het over reacties op Fok van sommige users... dat is heel wat anders dan "mensen met vraagtekens" discriminatie verwijten...
Overigens in dezelfde posting laat ik zien dat ik zelf zo'n mens met vraagteken ben.
Ja, vreemd is dat. Heb jij een theorie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Maar je bent toch één van de weinigen.
Wat een arier ben jij zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Maar je bent toch één van de weinigen.
Constant Kusters is een naziquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.![]()
Neeee... ik vind jou eigenlijk een typische vrouwelijke user.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vreemd is dat. Heb jij een theorie?
- Overigens, als ik niet actief meld een vrouw te zijn schat men mij ook altijd mannelijk in, op basis van mijn posts (tenzij ik over mijn rokjes begin natuurlijk).
Hij wel, maar in discussies op fok andere users op die manier zwartmaken is gewoon zielig.quote:
Wie heeft iemand voor nazi uitgemaakt en wanneer?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.![]()
Nu even geen zin om door je posthistory te spitten, ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte. Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie heeft iemand voor nazi uitgemaakt en wanneer?
Quotes.. links?
Zo iemand kun je nog wel serieus nemen...waarom niet?
Op fok ben ik vrouwelijker dan op andere fora.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neeee... ik vind jou eigenlijk een typische vrouwelijke user.
Gaat conflicten uit de weg, makkelijk in de omgang etc.
Je lult ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte.
Je lult nog steeds...quote:Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Op fok ben ik vrouwelijker dan op andere fora.
In de serieuze discussies ga ik conflicten nooit uit de weg.. Maar ik maak graag de juiste vijanden. En ik drink graag een biertje erna, met de gewaardeerde vijand [afbeelding].
OF je geilt ontzettend op jezelf OF... ja ik heb eigenlijk geen andere theorie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vreemd is dat. Heb jij een theorie?
- Overigens, als ik niet actief meld een vrouw te zijn schat men mij ook altijd mannelijk in, op basis van mijn posts (tenzij ik over mijn rokjes begin natuurlijk).
En PBerends, met z'n meteoriet op de aarde, beschuldigen van genocidequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nu even geen zin om door je posthistory te spitten, ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte. Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.
Boeit me niet zoalng de partij maar weer groter wordt dan LR bij mijquote:
Kom met die quotes dan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben met Pracissor eens dat Bluesdude te snel users nazisme / genocide en dergelijke aanwrijft.
Ik weet toch heel zeker, of jij lijdt aan amnesia of jij bent gewoon zielig dat je het nu nog ontkend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je lult ...
Kom met die quote... of beken dat je het mis zag
[..]
Je lult nog steeds...
Kom met die quotes....of stop die etikettering
Is dat een theorie over waarom er zo weinig vrouwen actief zijn in POL?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
OF je geilt ontzettend op jezelf OF... ja ik heb eigenlijk geen andere theorie..
Oh, sorry! Lees ik weer verkeerd?!? Ik dacht dat we het over je avatar hadden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat een theorie over waarom er zo weinig vrouwen actief zijn in POL?
Prima dat je het opzoekt..ik wachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:03 schreef Pracissor het volgende:
Maar wees gerust, ik zoek het zo wel even op.
Ik hoop het ook van harte voor de Rotterdammers. Jammer dat er hier in Eindhoven niks te vieren valt met een plasmaschermpie, ik zou bij elke partij wel aanschuivenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Boeit me niet zoalng de partij maar weer groter wordt dan LR bij mij
Politiek is voor mannen, mensen met een piemel en veel haar. Lees de bijbel er maar op na!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef Airelle het volgende:
Maar wat betreft het lage aantal vrouwelijke POL-fokker: kwestie van desintresse denk ik.
Sorry bluesdude, ik verzamel geen quotes en ik ga beslist niet op zoek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom met die quotes dan...
Dit is generaliserend iemand bashen.
Wat Pberends wilde was simpelweg genocide....
juist puntquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Politiek is voor mannen, mensen met een piemel en veel haar. Lees de bijbel er maar op na!
Dat soort uitspraken... daar lok je ook geen vrouwen mee natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Politiek is voor mannen, mensen met een piemel en veel haar. Lees de bijbel er maar op na!
Vrouwen met óók veel harenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken... daar lok je ook geen vrouwen mee natuurlijk.
quote:
Herinner je het weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Bluesdude het volgende:
Daar heb je het al weer: de verkettering van links. ... iets wat je gemeen hebt met nazi's.
Ideologisch staat rechts dichter bij nazisme..maar sommig radicaalrechts wilt 'hun vuil' in het tuintje gooien van de linkerbuurman..
quote:Maar onderwijl heb je mooi de aandacht weten af te leiden van de baarsjeskwestie..
Duidelijk is dat je het niet eens was met mijn inhoudelijk verhaal.... maar onmachtig was inhoudelijk te antwoorden... tjaaaaaa.. dan kun je altijd nog over iets anders beginnen bijv iemand persoonlijk onderuit halen..
Doe je ook nog inhoudelijk antwoord op dat baarsjesverhaal.... of was dat te veel werk?
Die bijbel.. ik zal m'n best nog een doen. Kloteboek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Politiek is voor mannen [1], mensen met een piemel[2] en veel haar[3]. Lees de bijbel er maar op na!
Die komma moet een dubbele punt zijn, wijsneus. Gleufdierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Die bijbel.. ik zal m'n best nog een doen. Kloteboek.
Jouw drie groepen stellen me voor raadsels. Zijn er mannen zonder piemel? Is politiek niks voor kortharige mannen? Zouden vrouwen met piemel wel propol zijn? Zijn langharige vrouwen wel politiek angehaucht? Wat ben ik? Man, piemelhebbend, langharig of al deze? Help!
Nee ..ik verzamel ook geen quotes.. tjeesuss.. asjeblieft niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry bluesdude, ik verzamel geen quotes en ik ga beslist niet op zoek.
Het is mijn oordeel, er zit geen generalisatie bij. Ik verklaar niet al jouw posts generiek tot posts-met-beschuildigingen-van-nazisme.
Nee, dat helpt! Zwartjoekelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die komma moet een dubbele punt zijn, wijsneus. Gleufdier.
Dat van die piemel blijft een eigenaardig aanhangsel en dat haar eigenlijk ook.quote:Politiek is voor mannen: mensen met een piemel en veel haar.
Veel lang haar danquote:(veel haar is wat anders dan lang haar)
quote:
Hehe idd... om Louwie aan te halen, dit doet pijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En nu niet meer...niet te voorbarig hè.
Daar zit al het politieke talent van de mens inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat helpt! Zwartjoekel.
Dat van die piemel blijft een eigenaardig aanhangsel en dat haar eigenlijk ook.
Ik ken de bijbel niet hoor, maarre, Samson?quote:
Ik zal je helpen met het" bewijs" inzake Rourke.quote:
Wat doet dat dan in mij te frotten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar zit al het politieke talent van de mens in.
Die eh was z'n politiek kwijt toen íe z'n wilde haren verloor?quote:[..]
Ik ken de bijbel niet hoor, maarre, Samson?
Trusten Sigme.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat doet dat dan in mij te frotten?
[..]
Die eh was z'n politiek kwijt toen íe z'n wilde haren verloor?
't Zal wel mannenpolitiek zijn.. in de piemel en de triceps.
Trusten RQ!
BVO had het nog niet zo verkeerd met zijn voorstel om over te gaan tot naamswijziging:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Pracissor het volgende:
In Den Haag hebben meer allochtonen op de PvdA gestemt dan autochtonen? ...
Idd, dat is kleur bekennen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
BVO had het nog niet zo verkeerd met zijn voorstel om over te gaan tot naamswijziging:
Partij van de Arbeid Allochtonen.
quote:
Nou, bij de vorige EP-verkiezingen stond deze kop in het Eindhovens Dagblad, blijkbaar een uitspraak van een of andere demente bejaarde. Vandaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]had gedacht dat je deze titel bewust had gekozen
!
Ben nog nooit in SHO geweest volgens mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Airelle het volgende:
BVO, de leukste user van SHO. Wij verzieken het altijd voor de rest door constant over politiek te praten.
.
Houd dat zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben nog nooit in SHO geweest volgens mij![]()
.
Geeft wel treffend het niveau weerquote:
Nou ik vind dit voor een leefbare aap een hele dikke uitslagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hij zei dat hij er 10 ging halen, kiezersbedrog
Ik moest opzoeken wat SHO wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben nog nooit in SHO geweest volgens mij![]()
.
POL wordt overgenomen door allerlei 'enge' types.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel. Maar wie ben jij
?
Weet ik niet, naar FOK traditie zal ik daarvoor moeten oordelen op grond van een foto!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef Airelle het volgende:
Ik ben toch niet eng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |