Maakt dat zoveel uit danquote:
Ja ja, de hersteloperatie is succesvol afgerondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee , je kont is weer eens in grayscale ipv blauw
Het was lekker.quote:
Krijg ik jouw meidje dan in ruil?quote:
Dat is Ayaan Hirsi Ali man!quote:
Hee, das er eentje van onze Kabo Pimp Unit ja !!!quote:
Yoh DoG, Ben dr weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
als GB terug is plaats ik hem wel weer terug voor ffies
Je lijkt een heel klein beetje op Sizzlerquote:
Op die foto misschien wel een heel beetje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je lijkt een heel klein beetje op Sizzler
Ik zei ook een klein beetje, beetje dezelfde blik. En dan ongeveer dezelfde gezichtkenmerken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Op die foto misschien wel een heel beetje.![]()
Op de foto wel jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Lieve meid trouwens, mooi lach.
Zo, ziet er goed uit, 730101048quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Jouw foto? Neequote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Jouw foto? Nee. Ik verspilde mijn tijd aan DoG..
Leuk! Jij ook hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vergeef me mijn schaapachtige kop.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! Jij ook hoor.
Je lijkt niet op sizzler trouwens
Heb je nou weer een open dir gevonden waar je zelfs me mil.nummer kan zienquote:
En je mil.nummer is nou niet het meest persoonlijke wat daar staat laiverdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Heb je nou weer een open dir gevonden waar je zelfs me mil.nummer kan zien
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
En je mil.nummer is nou niet het meest persoonlijke wat daar staat laiverd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hopelijk weer tijdelijk opgelost.
Sorry hoor, persoonlijkheidsfoutjequote:Not Found
The requested URL /~naam/map/ was not found on this server.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, persoonlijkheidsfoutje.
quote:
Maakt niet uit, had ik dat maar niet moeten laten staanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, persoonlijkheidsfoutje.
Dat had ik met me ex wel, maar dan was ik altijd de derde om fotos te nemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]Drammert.. ik moest even zoeken, ik ben namelijk altijd met z'n tweeën, en dus is er zelden een derde om een foto te nemen..
Voorlopig moet je het hier even mee doen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]Drammert.. ik moest even zoeken, ik ben namelijk altijd met z'n tweeën, en dus is er zelden een derde om een foto te nemen..
Voorlopig moet je het hier even mee doen:
[afbeelding]
Die Joodse knakker en die islamitische organisatie(/moskeeen) zijn pas smerige Godverlaten idioten, dat God hen het moge vergeven...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
R@B is inderdaad een smerig mannetje wat dat betreft ja. Immers nu doet hij alsof er geen "Joodse organisaties" achter zaten, maar slechts 1 participant. En daar waar het allerlei moskeeén georganiseerd onder een Islamitische organisatie betreft gaat hij ze allemaal apart opnoemen. "Turkse, Pakistaanse en Marokkaanse moskee", zaten die dan niet aangesloten bij diezelfde organisatie. Triest.
OOPSSSSS WAT DOE IK NOU TOCH!
Die Joodse knakker vertegenwoordigd gewoon een Joodse organisatie. En zij hebben het recht op vrijheid van meningsuiting, geen enkele gristen kan daar wat tegen doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die Joodse knakker en die islamitische organisatie(/moskeeen) zijn pas smerige Godverlaten idioten, dat God hen het moge vergeven...![]()
Die skandinavische lesbo toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat had ik met me ex wel, maar dan was ik altijd de derde om fotos te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |