abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 20:24:18 #1
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_35521058
Enkele dagen geleden schreef Dr. Johnny Love dat mensen geprobeerd hebben zijn site te hacken. Hij had hier al contact met zijn host voor opgenomen. Vandaag iss de website van dr. Johnny Love kennelijk bezweken onder een aanval van een hacker. Iemand vond het kennelijk niet leuk dat de standup comedian van de ChristenUnie zoveel aandacht kreeg in de media.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:36:17 #2
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35528838
De CU heeft mijn inziens precies de goede kijk op allochtonen, niet pamperen en als debielen behandelen, ook niet negeren of demoniseren, maar gewoon als mensen behandelen. Ze hebben trouwens in de Bijlmer ook een gemeenteraadslid die vroeger verslaafd en prostituee is geweest, dat zijn toch mooie dingen.
quote:
Dr Johnny Love. Zo heet het geheime wapen van de ChristenUnie om de 800.000 christenmigranten in Nederland naar de stembus te lokken. Dr. Love was donderdag te gast in het VARA-programma De Wereld Draait Door.
De ChristenUnie hoefde geen evenementenbureau te bellen om dr. Love te strikken voor de campagne. Marcello Stewart, zoals dr. Love in het dagelijks leven heet, is CU-gemeenteraadslid in Schiedam.
In het programma zegt Stewart de ChristenUnie zelf gebeld te hebben. ''Ik zei: en nu is het afgelopen. Als we het over buitenlanders hebben en als er buitenlanders op tv komen, zijn het alleen maar moslims. Maar ik ben er ook nog, samen met 800.000 andere migrantenchristenen!'' Deze christenen zijn een moeilijke doelgroep voor de politiek, omdat ze nauwelijks gaan stemmen.
Fractievoorzitter André Rouvoet toonde zich gevoelig voor dit argument, en besloot op tournee te gaan met dr. Johnny Love. Beiden worden muzikaal ondersteund door 's werelds 'beste beatboxer' M.C. Aldrin, die al eerder optrad met onder andere Ali B. De eerste avond vindt op 18 februari plaats in de Amsterdamse Maranathakerk.
  maandag 27 februari 2006 @ 14:41:56 #4
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_35542143
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De CU heeft mijn inziens precies de goede kijk op allochtonen, niet pamperen en als debielen behandelen, ook niet negeren of demoniseren, maar gewoon als mensen behandelen. Ze hebben trouwens in de Bijlmer ook een gemeenteraadslid die vroeger verslaafd en prostituee is geweest, dat zijn toch mooie dingen.
[..]

inderdaad, nu maar hopen dat ze zoveel mogelijk SGP'ers (en wat CDA'ers ) weten te bewegen tot een wat meer pragmatische/realistische christelijke kijk op de politiek en maatschappij.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_35543406
Vond het een inspirerend optreden, hoewel ik niks heb met het christelijke geloof. Die man heeft inspiratie gevonden en dat straalt hij uit. Bezieling is wat ik zijn ogen zag en dan maakt het mij niet uit dat deze man de boodschap van het christendom uit.

Daar de optredens van Rouwvoet mij niet onopgemerkt gepasseerd zijn, krijg ik steeds meer respect voor deze kleine partij welke lef toont en ook realistisch durft te zijn. Iets waarvan ze in Den Haag waarschijnlijk schrikken, aangezien ze weten dat dit klopt, werkt en misschien ook wel erg goed scoort. Maar een transparantere politiek.. blijft denk ik een illusie, zolang de huidige grote partijen aan de macht blijven. Die spelen het spelletje wel mee..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:59:54 #6
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_35599486
En inderdaad. Dr. Johnny love's site werd gehacked. Lees hierover op
dagboek dr.johnny love
pi_35606248
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef Boswachtertje het volgende:
Vond het een inspirerend optreden, hoewel ik niks heb met het christelijke geloof. Die man heeft inspiratie gevonden en dat straalt hij uit. Bezieling is wat ik zijn ogen zag en dan maakt het mij niet uit dat deze man de boodschap van het christendom uit.

Daar de optredens van Rouwvoet mij niet onopgemerkt gepasseerd zijn, krijg ik steeds meer respect voor deze kleine partij welke lef toont en ook realistisch durft te zijn. Iets waarvan ze in Den Haag waarschijnlijk schrikken, aangezien ze weten dat dit klopt, werkt en misschien ook wel erg goed scoort. Maar een transparantere politiek.. blijft denk ik een illusie, zolang de huidige grote partijen aan de macht blijven. Die spelen het spelletje wel mee..
idd ik ben dan wel rooms katholiek maar niet echt belijdend en het valt mij ook op dat de cu steeds beter bezig is itt sgp
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_35623927
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef vanthof het volgende:
En inderdaad. Dr. Johnny love's site werd gehacked. Lees hierover op
dagboek dr.johnny love
Je had dus gelijk, trieste zaak.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:42:30 #9
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_35811681
De site werd weer gehacked, wat een trieste lui. Kennelijk is vrije meningsuiting voorbehouden aan een bepaalde groep.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:47:15 #10
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35811838
En niemand die dit ziet als een boodschap van de almachtige dat meneer Love geen campagne had mogen voeren voor de satanische CU? Hmmz...
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_35811951

Hij's de man. Maar waarom ChristenUnie hem heeft gekozen... alleen omdat ie christen is .
pi_35813337
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hij's de man. Maar waarom ChristenUnie hem heeft gekozen... alleen omdat ie christen is .
Een gesprek met Rouwvoet en het bleek dat beide mannen veel van hetzelfde qua denkpatronen hadden, ook qua politiek. Dus dat ie Christen is, is niet zo zeer de reden van de keuze wat ik begrepen heb. Het speelt wel mee, maar deze man heeft er ook zelf voor gekozen pberends Enige vrije keuze heeft in dit proces vast wel plaatsgevonden
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:17:37 #13
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_35816269
quote:
[afbeelding]
Niet de ChristenUnie heeft hem gekozen, maar hij heeft de ChristenUnie gekozen.
pi_35817774
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef vanthof het volgende:
Niet de ChristenUnie heeft hem gekozen, maar hij heeft de ChristenUnie gekozen.
Dat had ik ook al meegekregen uit de uitzending van De Wereld Draait Door ja
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:18:55 #15
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35818163
quote:
[afbeelding]
De grappigste man in de politiek ..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')