quote:Dr Johnny Love. Zo heet het geheime wapen van de ChristenUnie om de 800.000 christenmigranten in Nederland naar de stembus te lokken. Dr. Love was donderdag te gast in het VARA-programma De Wereld Draait Door.
De ChristenUnie hoefde geen evenementenbureau te bellen om dr. Love te strikken voor de campagne. Marcello Stewart, zoals dr. Love in het dagelijks leven heet, is CU-gemeenteraadslid in Schiedam.
In het programma zegt Stewart de ChristenUnie zelf gebeld te hebben. ''Ik zei: en nu is het afgelopen. Als we het over buitenlanders hebben en als er buitenlanders op tv komen, zijn het alleen maar moslims. Maar ik ben er ook nog, samen met 800.000 andere migrantenchristenen!'' Deze christenen zijn een moeilijke doelgroep voor de politiek, omdat ze nauwelijks gaan stemmen.
Fractievoorzitter André Rouvoet toonde zich gevoelig voor dit argument, en besloot op tournee te gaan met dr. Johnny Love. Beiden worden muzikaal ondersteund door 's werelds 'beste beatboxer' M.C. Aldrin, die al eerder optrad met onder andere Ali B. De eerste avond vindt op 18 februari plaats in de Amsterdamse Maranathakerk.
inderdaad, nu maar hopen dat ze zoveel mogelijk SGP'ers (en wat CDA'ersquote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De CU heeft mijn inziens precies de goede kijk op allochtonen, niet pamperen en als debielen behandelen, ook niet negeren of demoniseren, maar gewoon als mensen behandelen. Ze hebben trouwens in de Bijlmer ook een gemeenteraadslid die vroeger verslaafd en prostituee is geweest, dat zijn toch mooie dingen.
[..]
![]()
idd ik ben dan wel rooms katholiek maar niet echt belijdend en het valt mij ook op dat de cu steeds beter bezig is itt sgpquote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef Boswachtertje het volgende:
Vond het een inspirerend optreden, hoewel ik niks heb met het christelijke geloof. Die man heeft inspiratie gevonden en dat straalt hij uit. Bezieling is wat ik zijn ogen zag en dan maakt het mij niet uit dat deze man de boodschap van het christendom uit.
Daar de optredens van Rouwvoet mij niet onopgemerkt gepasseerd zijn, krijg ik steeds meer respect voor deze kleine partij welke lef toont en ook realistisch durft te zijn. Iets waarvan ze in Den Haag waarschijnlijk schrikken, aangezien ze weten dat dit klopt, werkt en misschien ook wel erg goed scoort. Maar een transparantere politiek.. blijft denk ik een illusie, zolang de huidige grote partijen aan de macht blijven. Die spelen het spelletje wel mee..
Je had dus gelijk, trieste zaak.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef vanthof het volgende:
En inderdaad. Dr. Johnny love's site werd gehacked. Lees hierover op
dagboek dr.johnny love
Een gesprek met Rouwvoet en het bleek dat beide mannen veel van hetzelfde qua denkpatronen hadden, ook qua politiek. Dus dat ie Christen is, is niet zo zeer de reden van de keuze wat ik begrepen heb. Het speelt wel mee, maar deze man heeft er ook zelf voor gekozen pberendsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hij's de man. Maar waarom ChristenUnie hem heeft gekozen... alleen omdat ie christen is.
Niet de ChristenUnie heeft hem gekozen, maar hij heeft de ChristenUnie gekozen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hij's de man. Maar waarom ChristenUnie hem heeft gekozen... alleen omdat ie christen is.
Dat had ik ook al meegekregen uit de uitzending van De Wereld Draait Door jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef vanthof het volgende:
Niet de ChristenUnie heeft hem gekozen, maar hij heeft de ChristenUnie gekozen.
De grappigste man in de politiek ..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |