Haar vriendin is lesbo, voor me ex hou ik stiekum altijd nog hoopquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die skandinavische lesbo toch?
Wie heeft het op vrijheid van meningsuiting? Dat is hun goed recht, dat maakt pas duidelijk hoe zij werkelijk over dit soort zaken denken, het is iig om te kotsen, ik snap niet hoe ze het in die koppen van hun halen... ongelovelijk...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die Joodse knakker vertegenwoordigd gewoon een Joodse organisatie. En zij hebben het recht op vrijheid van meningsuiting, geen enkele gristen kan daar wat tegen doen.
Maar goed, daar heb ik wel me fetish voor alles wat maar riekt naar saffisme vandaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Haar vriendin is lesbo, voor me ex hou ik stiekum altijd nog hoop
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef R@b het volgende:
[..]
? Pardon
[..]
Ja, dat blijkt nu men dieper op de materie is gedoken. Zie de bronnen waaruit ik put zou ik zeggen.
Tjonge tjonge, het aanvallen van de brenger van het nieuws is zo gedateerd.
Waarom is dat vreemd? De Joodse raad (bestaande uit Joden) selecteerde bijvoorbeeld andere Joden die gedorteerd moesten worden en zo zijn er ook andere voorbeelden uit de geschiedenis waar joodse meelopers als "useful idiots" door de nazi's moslims werden gebruikt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wie heeft het op vrijheid van meningsuiting? Dat is hun goed recht, dat maakt pas duidelijk hoe zij werkelijk over dit soort zaken denken, het is iig om te kotsen, ik snap niet hoe ze het in die koppen van hun halen... ongelovelijk...![]()
Mijn facts zijn stright, kan ie zich wel achter bronnan gaan verhullen, maar zo snel komt ie er niet vanaf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef Pracissor het volgende:
Mutant je komt trouwens ontzettend simpel over met het bashen van R@b, get your facts straight...
[..]
Waar hebben jullie het over?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wie heeft het op vrijheid van meningsuiting? Dat is hun goed recht, dat maakt pas duidelijk hoe zij werkelijk over dit soort zaken denken, het is iig om te kotsen, ik snap niet hoe ze het in die koppen van hun halen... ongelovelijk...![]()
... uhm, okay.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn facts zijn stright, kan ie zich wel achter bronnan gaan verhullen, maar zo snel komt ie er niet vanaf.
Vandaar je voorkeur voor Hustler TV Lesbo Night.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar goed, daar heb ik wel me fetish voor alles wat maar riekt naar saffisme vandaan
En de tig DVDs die ik onlangs vol met divxjes heb gestouwdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vandaar je voorkeur voor Hustler TV Lesbo Night.
Als ik boos ben ga ik dyslectische trekjes vertonen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
Ongelofelijk! Ongelofelijk dat een gelovige dat fout spelt..
Om 23.00 het uberdebat tussen de landelijke politiek kopstukken (Van Aartsen, Verhagen, Bos, Marijnissen, Halsema en Van der Laan), wat vorige keer het beruchte Fortuyn-Melkert debat was.quote:Gemeenteraadsverkiezingen
Live programma rondom de uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen en een groot opinieonderzoek onder kiesgerechtigden. Met: de eerste uitslagen en verslaggevers op diverse partijlocaties. De avond eindigt met een slotdebat tussen landelijke politieke kopstukken.
Nederland 3, 20:40 - 00:00 uur
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Om 23.00 het uberdebat tussen de landelijke politiek kopstukken (Van Aartsen, Verhagen, Bos, Marijnissen, Halsema en Van der Laan), wat vorige keer het beruchte Fortuyn-Melkert debat was.
Probeer het dan eens zou ik zeggen. De Joden en Moslims hebben laten zien hoe je iets kan doen, door te lobbyen. Dat de Gristenen er nog niet achter zijn gekomen is niet hun fout.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Een kruis weghalen omdat moslims en een jood daar niet tegen kunnen. Hoe ziek is dit land![]()
.
Stop de bouw van die moskee ook maar. Daar kan ik niet tegen![]()
.
Och, ik vind het altijd wel leuk die lijsttrekkersdebatten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog meer gelul. En nog wel van het ergste soort: Gelul achteraf.![]()
Behalve dan in Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef Pracissor het volgende:
De opkomst in de grote steden was lager als verleden keer, dit moet toch hoopvol zijn voor de rechtse partijen in de grote steden.
Het zijn idd Joden, niet te vertrouwen!quote:
Idd, daar was de opkomst zelfs wat hoger, ik verwacht dat allochtonen daar vergeleken met DH en AM zijn wezen stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Behalve dan in Rotterdam
Ja? Moet je nog maar eens goed kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het zijn idd Joden, niet te vertrouwen!![]()
Dit klopte trouwens ook niet, het RTL bericht was weldegelijk een nieuw bericht.quote:Dat is het oude bericht dat het RTL nieuws over heeft genomen...
En sorry maar ik ben zelf een gelovige...
Het staat op een joodse site ja...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja? Moet je nog maar eens goed kijken.
Maar kort samengevat... het is weer typerend dat wanneer er in dit bericht wordt toegelicht 'hoe en wat' jij gelijk op je achterste benen staat...quote:Dit klopte trouwens ook niet, het RTL bericht was weldegelijk een nieuw bericht.![]()
En dan vragen moslims respect van Nederlanders?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Probeer het dan eens zou ik zeggen. De Joden en Moslims hebben laten zien hoe je iets kan doen, door te lobbyen. Dat de Gristenen er nog niet achter zijn gekomen is niet hun fout.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja? Moet je nog maar eens goed kijken.
[..]
Dit klopte trouwens ook niet, het RTL bericht was weldegelijk een nieuw bericht.![]()
Niet als het CDA 1/3 van de raadszetels verliest en D66 halveertquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog meer gelul. En nog wel van het ergste soort: Gelul achteraf.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik ben iig geen Christen- extremist die anderen op zn geloven aanvalt he Pracissor![]()
Het is typerend dat wanneer jij (als het om iets Christelijks gaat) je rede meteen verliest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het staat op een joodse site ja...
[..]
Maar kort samengevat... het is weer typerend dat wanneer er in dit bericht wordt toegelicht 'hoe en wat' jij gelijk op je achterste benen staat...
En Utrecht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Behalve dan in Rotterdam
Ik vraag geen respect van Nederlanders, ik hoef ook geen respect van Nederlanders. Ik ben er zelf een, en ik heb respect voor mezelf. Waarom zou ik respect moeten hebben van boer Jan die toch alleen zit te kankeren op anderen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En dan vragen moslims respect van Nederlanders?
Merkwaardig als ze zelf geen enkele vorm van respect tonen. Het is geen kwestie van lobby'en maar de verkeerde mensen die het voor het zeggen hebben.
In normale discussies beargumenteert men hetgeen wat men beweert, nu jij nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is typerend dat wanneer jij (als het om iets Christelijks gaat) je rede meteen verliest.
In normale discussies gebruikt men stellingen niet als feiten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
In normale discussies beargumenteert men hetgeen wat men beweert, nu jij nog.
Wat doe je nu zelf dan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In normale discussies gebruikt men stellingen niet als feiten.
Je zou je eigen posts eens moeten lezen als het op de islam aankomt. Merkwaardig dat je Pracissor iets verwijt waar jij juist hét levende bewijs van bent op Fok.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vraag geen respect van Nederlanders, ik hoef ook geen respect van Nederlanders. Ik ben er zelf een, en ik heb respect voor mezelf. Waarom zou ik respect moeten hebben van boer Jan die toch alleen zit te kankeren op anderen?
Nee, daar was R@b 3 jaar mee begonnen, dat is pas zielig. Overigens doe jij het constant, ik vraag me alleen soms af of je het door hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef Pracissor het volgende:
Jij bent diegene hier die mensen gelijk gaat zwartmaken, dat is pas zielig.
Moet ik dat uitleggen...quote:
Ik kan niet anders verwachten dat jij je Christenvriend even helpt. Gelukkig ken ik veel rationele Christenen die goede vrienden van mij zijn. Anders had ik nu even een smerig vooroordeel over Chrsitenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je zou je eigen posts eens moeten lezen als het op de islam aankomt. Merkwaardig dat je Pracissor iets verwijt waar jij juist hét levende bewijs van bent op Fok.
Dogmatisch tot op het bot.
Voorbeelden graag...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar was R@b 3 jaar mee begonnen, dat is pas zielig. Overigens doe jij het constant, ik vraag me alleen soms af of je het door hebt.
Met je post nam je zelf weer een stelling in en presenteerde die als feit...quote:
Te over, zowel op het forum als op de FP. Op de FP is zijn mogelijkheid tot gal spuwen over een bepaalde bevolkingsgroep natuurlijk beperkt, omdat het anders geheel fok! beschadigd (immers de FP is de FP). Maar op het forum is die knul ook niet fris.quote:
Ontroerend vraag eens aan je rationele christelijke vrienden wat ze van het verwijderen van een kruis vinden omdat sommige bekrompen mensen zich daar aan storen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan niet anders verwachten dat jij je Christenvriend even helpt. Gelukkig ken ik veel rationele Christenen die goede vrienden van mij zijn. Anders had ik nu even een smerig vooroordeel over Chrsitenen.
Het was geen stelling. Jij zag het als een stelling.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Met je post nam je zelf weer een stelling in en presenteerde die als feit...![]()
Ik vroeg dus om voorbeelden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te over, zowel op het forum als op de FP. Op de FP is zijn mogelijkheid tot gal spuwen over een bepaalde bevolkingsgroep natuurlijk beperkt, omdat het anders geheel fok! beschadigd (immers de FP is de FP). Maar op het forum is die knul ook niet fris.
Zij doen er erg lakoniek over, houden hun schouders op en zeggen dat het monument misschien idd erg uit de tijd is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ontroerend vraag eens aan je rationele christelijke vrienden wat ze van het verwijderen van een kruis vinden omdat sommige bekrompen mensen zich daar aan storen.
Dus voor jou is het wel een feit?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was geen stelling. Jij zag het als een stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |